Dat gaat niet, ik heb topic al heel lang geleden gemaakt. Bovendien ben ik een nogal conservatief ingestelde persoonquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
Scrut, ik zie nu pas dat het het oude plaatje is in de OP, moet je wel even editten hoor.
Zoiets?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:50 schreef Gellius het volgende:
Ik zou persoonlijk het liefste een plaatje van Cléo de Merode als openingspost zien.
Die doet al heel lang niet meer mee met RjPvD.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:50 schreef Gellius het volgende:
Ik zou persoonlijk het liefste een plaatje van Cléo de Merode als openingspost zien.
M'n computer doet weer eens raar. Klote Bill Gatesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
Heel lang geleden?Dat kan toch helemaal niet?
Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe computer?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
M'n computer doet weer eens raar. Klote Bill Gates![]()
Ik wil ook een laptop. Ik twijfel of ik een MacBook zal kopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe computer?
Ik ben toe aan een nieuwe laptop, maar ja dat zit er voorlopig niet in.
MacBook? Is dat van Apple?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wil ook een laptop. Ik twijfel of ik een MacBook zal kopen.
eh Nee ..quote:
Hij stalkt jequote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat je opeens hier was, ipv. AKQ. Misschien wachtte je op een vraag van mij.
Ah ok . AKQ vragen waren te moeilijk..formica enzo .quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat je opeens hier was, ipv. AKQ. Misschien wachtte je op een vraag van mij.
Dus, toen dacht je "Ha, ik ga naar Raad je Plaatje voor Dummies!"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:42 schreef qonmann het volgende:
Ah ok . AKQ vragen waren te moeilijk..formica enzo .
Wat niet? Qonmann stalken? Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:45 schreef Z het volgende:
Doe het niet Scrut!
Kloptquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:57 schreef Z het volgende:
Ze zijn duur
Dat geldt in mijn geval voor alle computers.quote:en als hij stuk is kan je er helkemaal niets aan doen.
Dan is een PC opeens ook niet zo goedkoop meer. Komt bij dat de componenten in een Mac bedoeld zijn om met elkaar te werken en zo heb je m.i. geen of minder problemen met verschillende drivers benodigd om video- en audiosoftware te draaien. Maar goed, ik zei al: ik twijfel. De adviezen die ik her en der al gehad heb zijn of heel erg pro-Mac, of heel anti.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:09 schreef Z het volgende:
Hoezo? Als je een krachtige PC/grafische kaart koopt kan je dat ook.
Final Cut, liefst Proquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:34 schreef Gellius het volgende:
Maar hoe serieus wil je gaan videobewerken dan?
Tussen "hij zou het gewoon moeten doen" en "ik flikker die kutcomputer van 4-hoog uit het raam" is het maar een paar stappenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:38 schreef brother52 het volgende:
Dan moet je gewoon even schudden met dat ding, hoor je niets rammelen, dan zou hij het gewoon moeten doen.
Zou pyl 'm zelf gescand hebben?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:37 schreef Gellius het volgende:
Wat een fijn rastertje, pyl!
Final Cut, Pro, op een Apple.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou pyl 'm zelf gescand hebben?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:39 schreef pyl het volgende:
[..]
Final Cut, Pro, op een Apple.![]()
Of zoiets.
Hoe kom je daar zo bij? Het is niet goed, overigens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:44 schreef Gellius het volgende:
Enfin, mijnheer is criticus, vrees ik.
Hoe kom je daar zo bij? Het is niet goed, overigens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een Amerikaanse industrieel?
Hoe kom je daar zo bij? Het is niet goed, overigens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:46 schreef Gellius het volgende:
Steve Jobs?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
René Magritte?
Voor hem of voor jou?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik heb vannacht van 'm gedroomd. dat is niet goed afgelopen
Van Douwe Dabbert gedroomd? Dat is al geen goed begin!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vannacht van 'm gedroomd. dat is niet goed afgelopen
Voor ons beide. Ik schoot 'm per ongeluk dood. Toen kwamen er een heleboel kinderen, waaronder Beavis, verhaal halen. Beavis probeerde ik met een honkbalknuppel uit te schakelen maar ik sloeg gewoon iedere keer door hem heen.quote:
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:08 schreef Z het volgende:
Dat is nog een kunsternaar.
Nee hoor. Een Mokummer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar is het wel een Belg?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:21 schreef Z het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_iconische_rokers
Je bent in vorm, Scrut. Wat een goede nachtrust al niet kan doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:
De anti-rookmagiër? Jasper Grootveld oid?
Een blanke top der duinen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:53 schreef Z het volgende:
Waar leunt Willem in hemelschnaam tegen aan?
Maar wat ligt er links naast hem?quote:
Lijkt mij niet! Lijkt meer op een hoedjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:00 schreef Gellius het volgende:
Dat is natuurlijk een dakpan, pos. Duinpan, dakpan, je kent dat wel.
Dat is rechts, Scrutquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Links naast Willem II zit een hond.
Daar kan je helemaal niet tegen aan leunen, mits Willem II niet groter dan 1 mtr was ofzo.quote:
Mmm...lijkt meer op een lekker stuk chocoladequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:07 schreef Gellius het volgende:
Nee hoor, het is duidelijk een zogeheten nokpan.
[afbeelding]
(...)
M'n computer doet weer eens raar zeker? Ik mag van Z geen Mac kopen.quote:
Dit is nog uit de tijd voor Global Warming, toen waren de duintoppen nog heel hoog.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:13 schreef Z het volgende:
[..]
Daar kan je helemaal niet tegen aan leunen, mits Willem II niet groter dan 1 mtr was ofzo.
Erg opruimerig van aard was-ie ook niet, zo lijkt het.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef Gellius het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Willem een hmz... opmerkelijke smaak aan de dag legde als het op hoeden aankomt.
[afbeelding]
Ik denk dat het z'n humidor is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:18 schreef pos het volgende:
[..]
Mmm...lijkt meer op een lekker stuk chocolade
Scrut, heb jij verstand van laptops? Ik zoek er ook 1 en dan ook nog een abonnementquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
M'n computer doet weer eens raar zeker? Ik mag van Z geen Mac kopen.![]()
[..]
Dat is symboliek! Op schilderijen met een symbolische bij-betekenis slingert altijd van alles rond.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:24 schreef Gellius het volgende:
Die rommel op de grond viel mij ook al op. Je ziet dat wel meer bij schilderijen van machthebbers. Zo van brief aannemen, lezen en meteen op de grond smijten, omdat iemand anders dat wel voor je opruimt. Kinderachtig gedoe.
pos, schetebabbeleboepsebeestje van mequote:
Neuh, ik wil een MacBook en dat schijnt heel dom te zijn want die kun je niet uit elkaar schroeven ofzo.quote:
Een soort van, kom, hoe heet dat... allegorie, zeg maar!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:27 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is symboliek! Op schilderijen met een symbolische bij-betekenis slingert altijd van alles rond.
Aha, billenknijpindedouche-Gate....quote:
En dan moet je er ook nog eens een hoop voor betalen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik wil een MacBook en dat schijnt heel dom te zijn want die kun je niet uit elkaar schroeven ofzo.
Dat kan, hoef niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Een soort van, kom, hoe heet dat... allegorie, zeg maar!
Maar hij is wel heel mooi om te zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik wil een MacBook en dat schijnt heel dom te zijn want die kun je niet uit elkaar schroeven ofzo.
Hij kneep Tine in de billen en zo is ook hij heel on-topicquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:31 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Aha, billenknijpindedouche-Gate....
Ben je nou nog niet uitgekeken op Second Life?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:35 schreef pos het volgende:
[..]
Maar hij is wel heel mooi om te zienIk zoek een goede laptop waar ik sl op kan spelen.
Dus hij moet een zwaar spel kunnen trekken en ik wil een abonnement en heb er echt verstand van.
SL is nou niet echt een zwaar spel, dat belast vooral je internet verbinding volgens mij. Laptops zijn eigenlijk niet bijzonder geschikt om spellen op te spelen. Maar SL moet kunnen lijkt mij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:35 schreef pos het volgende:
[..]
Maar hij is wel heel mooi om te zienIk zoek een goede laptop waar ik sl op kan spelen.
Dus hij moet een zwaar spel kunnen trekken en ik wil een abonnement en heb er echt verstand van.
Nee man, nu zie je duidelijk dat het dat hoedje is wat hij op het tweede plaatje op heeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef Gellius het volgende:
Kijk, iemand had toevallig zijn zwartwitcameraatje bij zich en hier is toch heel duidelijk te zien dat het hier om een ordinaire nokpan gaat:
[afbeelding].
I rest my case.
Nog lang nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet uitgekeken op Second Life?
Nee, schijnbaar niet. Verschillende keren gehoord dat sl op een laptop niet goed laadt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:38 schreef Z het volgende:
[..]
SL is nou niet echt een zwaar spel, dat belast vooral je internet verbinding volgens mij. Laptops zijn eigenlijk niet bijzonder geschikt om spellen op te spelen. Maar SL moet kunnen lijkt mij.
Verrek. Geniaal. De man droeg een met sjieke stofjes omtrokken nokpan op zijn hoofd. Als een soort van helm natuurlijk, maar dan heel goedkoop. Echt Nederlands.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee man, nu zie je duidelijk dat het dat hoedje is wat hij op het tweede plaatje op heeft.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:41 schreef Gellius het volgende:
[..]
Verrek. Geniaal. De man droeg een met sjieke stofjes omtrokken nokpan op zijn hoofd. Als een soort van helm natuurlijk, maar dan heel goedkoop. Echt Nederlands.
quote:Op 7 oktober 1840 besteeg hij de troon als Willem II. Onder Willem II is de macht van de vorst flink ingeperkt. De revoluties van 1848 en 1849, waarin Lodewijk Filips van Frankrijk werd afgezet en anderen met geweld tot concessies werden gedwongen deed hem vrezen voor zijn eigen troon. Uit angst voor een aanslag op zijn leven droeg hij in het vervolg een met sjieke stofjes omtrokken nokpan op zijn hoofd. De koning verklaarde tegenover zijn ministers dat hij in één nacht van conservatief tot liberaal geworden was. Deze zet heeft hem heel populair gemaakt bij het volk, al was het vooral de verdienste van de liberaal Thorbecke, die de nieuwe grondwet bijna volledig zelf had geschreven.
Een bovengemiddelde laptop dus. Die kan SL aan. Die zijn natuurlijk wel wat prijziger.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:40 schreef pos het volgende:
[..]
Nee, schijnbaar niet. Verschillende keren gehoord dat sl op een laptop niet goed laadt.
Dus wil wel weten wat ik dan moet kopen.
Geen vistaondersteuning is wel een snag, want een nieuwe laptop wordt geheid met vista geleverd.quote:SL Minimum System Requirements:
* Internet Connection*: Cable or DSL
* Operating System: Windows XP (Service Pack 2)
o OR Windows 2000 (Service Pack 4)
NOTE: Second Life does NOT currently support Windows Vista
* Computer Processor: 800MHz Pentium III or Athlon, or better
* Computer Memory: 256MB or better
* Video/Graphics Card**:
o nVidia GeForce 2, GeForce 4mx, or better
o OR ATI Radeon 8500, 9250, or better
Je hebt de mensheid weer een stukje wijzer gemaakt, Gellius.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:48 schreef Gellius het volgende:
Volgens mij weet lang niet iedereen dat, scrutinizer.
Ja dacht ook zoiets. Nu nog dat abonnement...dat vind ik nog moeilijker.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:51 schreef Z het volgende:
[..]
Een bovengemiddelde laptop dus. Die kan SL aan. Die zijn natuurlijk wel wat prijziger.
Ik weet niet precies hoe dat werkt. Zo lang je een wireless verbinding hebt kan je overal waar dat kan inloggen. Je hebt volgens mij ook KPN abonnementen waarmee je overal (waar ontvangst is) kan inloggen, maar die zullen best prijzig zijn. Ik zou gewoon eens langs Mycom oid hobbelen en het domme blondje uit hangenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:56 schreef pos het volgende:
[..]
Ja dacht ook zoiets. Nu nog dat abonnement...dat vind ik nog moeilijker.
Enig idee Z?
Dank je wel. Ga ik doen... enne dat domme blondje uithangen gaat me makkelijk afquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:59 schreef Z het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe dat werkt. Zo lang je een wireless verbinding hebt kan je overal waar dat kan inloggen. Je hebt volgens mij ook KPN abonnementen waarmee je overal (waar ontvangst is) kan inloggen, maar die zullen best prijzig zijn. Ik zou gewoon eens langs Mycom oid hobbelen en het domme blondje uit hangenDan wordt je en hoop wijzer.
Ik had ook al van de restaurateurs van het Paleis op de Dam gehoord dat daar opmerkelijk veel nokpannen verdwenen waren. Nu begrijp ik pas waarom.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:56 schreef Gellius het volgende:
Ik uitte slechts een vermoeden, scrutinizer. Jij kwam met de allesbepalende schriftelijke bron.
Wat heb je dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:10 schreef tong80 het volgende:
Blijf nog wel last houden.Merk het als de pijnstiller bijna is uitgewerkt. Maar het is ook door de pijnstillers dat ik het kan uithouden.
Eergisteren naar Kaakchirurg geweestquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:11 schreef Gellius het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee meer, maar ik dacht 't niet.
Ik dacht aanvankelijk aan Judy Garland. Maar die zou nooit zo poseren, me dunkt, en daarom begon ik te twijfelen. Het is hoe dan ook een vrouw die wat in huis heeft - en dat weet ook. Type Rita Hayworth, dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:52 schreef tong80 het volgende:
Dit is wel een schokkende foto voor die tijd.
Knap.lGarland was idd meer van het kuize.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik dacht aanvankelijk aan Judy Garland. Maar die zou nooit zo poseren, me dunkt, en daarom begon ik te twijfelen. Het is hoe dan ook een vrouw die wat in huis heeft - en dat weet ook. Type Rita Hayworth, dus.![]()
Mijn broer was met me meegegaan. Ter ondersteuning. We hebben die grap dus al gemaaktquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:58 schreef wyccie het volgende:
Tong, wat denk je van Olvarit? Gewoon slurpen.
Ik denk pyl.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie van jullie heeft eigenlijk een suikerspinmachine?
Bij een oud-Hema chef,smaken die balletjes wel.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:56 schreef tong80 het volgende:
Ik heb net gehaktballetjes van de HEMA gegeten. Die kan ik omdat ze zo klein zijn makkelijk aan de rechterkant knauwen. En het was nog lekker ook
Acteur, wereldberoemd regisseur, voormalig wonderkind, echtgenoot van Rita Hayworth, spannende verhalenverteller, sigarenroker.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:23 schreef wyccie het volgende:
Dan mag pyl een hintje geven.
Ik had al een hint gegevenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:23 schreef wyccie het volgende:
Dan mag pyl een hintje geven.
Volgens mij is hij wel es eerder geplaatstquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:36 schreef wyccie het volgende:
Maar zo herkenbbaar was hij toch helemaal niet?
Toen ik haar postte was net haar naam in beeldquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:02 schreef Modus het volgende:
Die is nu op tv, maar geen idee hoe het heet.
Toch is het de bedoeling van dit spelletje dat de naam van de persoon op het plaatje wordt geraden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
Zij is een bekend strafrechtadvocate... maar hoe ze heet, dat ben ik vergeten.
Hallo, heb jij een poffertjespan?quote:Goedenavond![]()
En een suikerspinmachine?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Poffertjespan? Hmmm volgens mij wel, ergens onderin de kast. Heb ik ooit 1x gebruikt.
Volgens mij is dat het beste cadeau wat er is. Niemand heeft er één en je hebt er geen fuck aan. Geniaal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
Een suikerspinmachine? Needie hebben we zeker niet.
Dat is Ines Weskiquote:
Ideaal 'doorgeefcadeau' dus...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het beste cadeau wat er is. Niemand heeft er één en je hebt er geen fuck aan. Geniaal.![]()
Inez is best een leuk mens hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:25 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Dat is Ines Weski
Brrr eng figuur![]()
Een zweefmolen natuurlijk. Zonder zweefmolen hoef ik geen suikerspinnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:25 schreef wyccie het volgende:
Natuurlijk heb je er een fuck aan. Je kunt er suikerspin mee maken! Wat wil je nog meer?
Ow ja, helemaal vergeten, maar je hebt het er ook nooit over.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:22 schreef peaceman het volgende:
We? Ik vind poffertjes best lekker....weet je nog Diaan?
Op het moment even niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:34 schreef wyccie het volgende:
Maar heb jij plaats voor een zweefmolen?
Je hebt zeker iets persoonlijks in een boek geschreven? Dan kunnen ze het niet meer ruilen.quote:Nou, ik ga nu iemand een zelfhoudcadeau geven, doei.
Ik durf niet....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, helemaal vergeten, maar je hebt het er ook nooit over.
Dat zal best, maar ik vind haar er erg eng uitzien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Inez is best een leuk mens hoor.
You wish!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
In need of some marital counceling? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:45 schreef qonmann het volgende:
iedereen mag zomaar plaatjes plaatsen
Ik heb afgelopen week vrij gehad. Maandag moet ik weer aan de slag. Ik heb nog zoveel vrije dagen dat ik in principe de rest van het jaar iedere maand een week vakantie zou kunnen opnemen. Dat lijkt me overigens niet eens zo'n hele slechte optie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:09 schreef Diaan73 het volgende:
Scrut, heb je al vakantie? Of nog steeds niet?
Dat zal nog wel wat strijd geven, maar goed, ik heb recht op die vrije dagen. Ik zou ook iedere week een vrije dag op kunnen nemen maar dat lijkt me minder prettig dan de eerste optie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
lijkt mij ook een goed plan, heerlijk zelfs.
LOLquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:10 schreef peaceman het volgende:
Ow Mr_ Memory... ik was nog vergeten de groeten van ons terug te doen, tijdens onze vakantie in het Rasmussen topic..![]()
Isquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Prins Hendrik.
Ben je onlangs overleden?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:55 schreef Tokay het volgende:
Mag ik hier als ex-roker nog wel meeposten?![]()
Ja, de muggen hebben mij doodgestoken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je onlangs overleden?
't Isj hier rjeuse gesjellig! hips.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij de jaarlijkse RjPvD-barbecue in de tuin van pyl, denk ik.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:08 schreef Tokay het volgende:
Pfff, ik ben blij dat ik weer thuis ben; wat word je moe zeg, van zo'n lange vakantie.
Neuh, hier gebeurt nooit wat.quote:Hoe gaat het hier? Zijn er nog calamiteiten voorgevallen tijdens mijn afwezigheid?![]()
Heb je pyls buurvrouw al gezien?quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:09 schreef Gellius het volgende:
[..]
't Isj hier rjeuse gesjellig! hips.
Ach, jij woont in het bruisende Amsterdam, daar is het immers altijd vakantie.quote:
Sinds Lord_Vretinafri weg is, is het hier inderdaad een beetje ingekakt.quote:Neuh, hier gebeurt nooit wat.![]()
Geen idee maar het moet wel een schoonheid zijn. Pyl staat tegenwoordig uren met z'n labrador in de regen te wachten om een glimp van haar op te vangen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:19 schreef Gellius het volgende:
Caramellig?
Ik heb vandaag weer een fijne wandeling gemaaktquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach, jij woont in het bruisende Amsterdam, daar is het immers altijd vakantie.
Maar je hebt ons toch gevondenquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:01 schreef wyccie het volgende:
Fok is verstopt.
Bijna goed. Hij heet René.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het gevoel dat hij Rob heet.
Z'n achternaam begint ook met een Rquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:33 schreef wyccie het volgende:
Ah, het was wel iets met een R. Ik ga toch maar eens solliciteren bij Char.
Van zijn prachtige liedjes, zoals: ‘Ik pluk ’n ster voor jou’, ‘C’est la vie’ en ‘Woorden zonder geheimen’. Ook zong hij een duet met Willeke Alberti, 'Wij zijn echte vrienden'.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:38 schreef wyccie het volgende:
Ik ken hem niet. Waar zouden anderen hem van moeten kennen?
Dan moet je vaker naar Tros Muziekfeest op het Plein kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:45 schreef wyccie het volgende:
Echt nog nooit van gehoord.
Daar word ik niet blij van.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan moet je vaker naar Tros Muziekfeest op het Plein kijken.
Het is anders wel echte Nederlandsche cultuur.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:56 schreef wyccie het volgende:
Echt niet mijn soort muziek.
Het Muziekfeest op het Plein zou ik nooit bezoeken maar op tv is het prachtig!quote:En ik kijk sowieso niet heel graag naar concerten op tv.
Klootschieten ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is anders wel echte Nederlandsche cultuur.![]()
Echt, ehm, fascinerend, ja.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Het Muziekfeest op het Plein zou ik nooit bezoeken maar op tv is het prachtig!
Maar dat was het wel, ooit.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar dat is niet echt hedendaags.
Nou dát dus ik ben heel oppervlakkigquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:17 schreef wyccie het volgende:
En wat voor interessants kun je ons vertellen over klootschieten?
Dan moet je niet zoveel chocola eten en drinkenquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:25 schreef wyccie het volgende:
Nu is het ook al Raad-de-boot. Ik word misselijk op een boot.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |