Dat gaat niet, ik heb topic al heel lang geleden gemaakt. Bovendien ben ik een nogal conservatief ingestelde persoonquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
Scrut, ik zie nu pas dat het het oude plaatje is in de OP, moet je wel even editten hoor.
Zoiets?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:50 schreef Gellius het volgende:
Ik zou persoonlijk het liefste een plaatje van Cléo de Merode als openingspost zien.
Die doet al heel lang niet meer mee met RjPvD.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:50 schreef Gellius het volgende:
Ik zou persoonlijk het liefste een plaatje van Cléo de Merode als openingspost zien.
M'n computer doet weer eens raar. Klote Bill Gatesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
Heel lang geleden?Dat kan toch helemaal niet?
Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe computer?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
M'n computer doet weer eens raar. Klote Bill Gates![]()
Ik wil ook een laptop. Ik twijfel of ik een MacBook zal kopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe computer?
Ik ben toe aan een nieuwe laptop, maar ja dat zit er voorlopig niet in.
MacBook? Is dat van Apple?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wil ook een laptop. Ik twijfel of ik een MacBook zal kopen.
eh Nee ..quote:
Hij stalkt jequote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat je opeens hier was, ipv. AKQ. Misschien wachtte je op een vraag van mij.
Ah ok . AKQ vragen waren te moeilijk..formica enzo .quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat je opeens hier was, ipv. AKQ. Misschien wachtte je op een vraag van mij.
Dus, toen dacht je "Ha, ik ga naar Raad je Plaatje voor Dummies!"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:42 schreef qonmann het volgende:
Ah ok . AKQ vragen waren te moeilijk..formica enzo .
Wat niet? Qonmann stalken? Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:45 schreef Z het volgende:
Doe het niet Scrut!
Kloptquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:57 schreef Z het volgende:
Ze zijn duur
Dat geldt in mijn geval voor alle computers.quote:en als hij stuk is kan je er helkemaal niets aan doen.
Dan is een PC opeens ook niet zo goedkoop meer. Komt bij dat de componenten in een Mac bedoeld zijn om met elkaar te werken en zo heb je m.i. geen of minder problemen met verschillende drivers benodigd om video- en audiosoftware te draaien. Maar goed, ik zei al: ik twijfel. De adviezen die ik her en der al gehad heb zijn of heel erg pro-Mac, of heel anti.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:09 schreef Z het volgende:
Hoezo? Als je een krachtige PC/grafische kaart koopt kan je dat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |