Een blanke top der duinen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:53 schreef Z het volgende:
Waar leunt Willem in hemelschnaam tegen aan?
Maar wat ligt er links naast hem?quote:
Lijkt mij niet! Lijkt meer op een hoedjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:00 schreef Gellius het volgende:
Dat is natuurlijk een dakpan, pos. Duinpan, dakpan, je kent dat wel.
Dat is rechts, Scrutquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Links naast Willem II zit een hond.
Daar kan je helemaal niet tegen aan leunen, mits Willem II niet groter dan 1 mtr was ofzo.quote:
Mmm...lijkt meer op een lekker stuk chocoladequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:07 schreef Gellius het volgende:
Nee hoor, het is duidelijk een zogeheten nokpan.
[afbeelding]
(...)
M'n computer doet weer eens raar zeker? Ik mag van Z geen Mac kopen.quote:
Dit is nog uit de tijd voor Global Warming, toen waren de duintoppen nog heel hoog.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:13 schreef Z het volgende:
[..]
Daar kan je helemaal niet tegen aan leunen, mits Willem II niet groter dan 1 mtr was ofzo.
Erg opruimerig van aard was-ie ook niet, zo lijkt het.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef Gellius het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Willem een hmz... opmerkelijke smaak aan de dag legde als het op hoeden aankomt.
[afbeelding]
Ik denk dat het z'n humidor is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:18 schreef pos het volgende:
[..]
Mmm...lijkt meer op een lekker stuk chocolade
Scrut, heb jij verstand van laptops? Ik zoek er ook 1 en dan ook nog een abonnementquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
M'n computer doet weer eens raar zeker? Ik mag van Z geen Mac kopen.![]()
[..]
Dat is symboliek! Op schilderijen met een symbolische bij-betekenis slingert altijd van alles rond.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:24 schreef Gellius het volgende:
Die rommel op de grond viel mij ook al op. Je ziet dat wel meer bij schilderijen van machthebbers. Zo van brief aannemen, lezen en meteen op de grond smijten, omdat iemand anders dat wel voor je opruimt. Kinderachtig gedoe.
pos, schetebabbeleboepsebeestje van mequote:
Neuh, ik wil een MacBook en dat schijnt heel dom te zijn want die kun je niet uit elkaar schroeven ofzo.quote:
Een soort van, kom, hoe heet dat... allegorie, zeg maar!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:27 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is symboliek! Op schilderijen met een symbolische bij-betekenis slingert altijd van alles rond.
Aha, billenknijpindedouche-Gate....quote:
En dan moet je er ook nog eens een hoop voor betalen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik wil een MacBook en dat schijnt heel dom te zijn want die kun je niet uit elkaar schroeven ofzo.
Dat kan, hoef niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Een soort van, kom, hoe heet dat... allegorie, zeg maar!
Maar hij is wel heel mooi om te zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik wil een MacBook en dat schijnt heel dom te zijn want die kun je niet uit elkaar schroeven ofzo.
Hij kneep Tine in de billen en zo is ook hij heel on-topicquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:31 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Aha, billenknijpindedouche-Gate....
Ben je nou nog niet uitgekeken op Second Life?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:35 schreef pos het volgende:
[..]
Maar hij is wel heel mooi om te zienIk zoek een goede laptop waar ik sl op kan spelen.
Dus hij moet een zwaar spel kunnen trekken en ik wil een abonnement en heb er echt verstand van.
SL is nou niet echt een zwaar spel, dat belast vooral je internet verbinding volgens mij. Laptops zijn eigenlijk niet bijzonder geschikt om spellen op te spelen. Maar SL moet kunnen lijkt mij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:35 schreef pos het volgende:
[..]
Maar hij is wel heel mooi om te zienIk zoek een goede laptop waar ik sl op kan spelen.
Dus hij moet een zwaar spel kunnen trekken en ik wil een abonnement en heb er echt verstand van.
Nee man, nu zie je duidelijk dat het dat hoedje is wat hij op het tweede plaatje op heeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef Gellius het volgende:
Kijk, iemand had toevallig zijn zwartwitcameraatje bij zich en hier is toch heel duidelijk te zien dat het hier om een ordinaire nokpan gaat:
[afbeelding].
I rest my case.
Nog lang nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet uitgekeken op Second Life?
Nee, schijnbaar niet. Verschillende keren gehoord dat sl op een laptop niet goed laadt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:38 schreef Z het volgende:
[..]
SL is nou niet echt een zwaar spel, dat belast vooral je internet verbinding volgens mij. Laptops zijn eigenlijk niet bijzonder geschikt om spellen op te spelen. Maar SL moet kunnen lijkt mij.
Verrek. Geniaal. De man droeg een met sjieke stofjes omtrokken nokpan op zijn hoofd. Als een soort van helm natuurlijk, maar dan heel goedkoop. Echt Nederlands.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee man, nu zie je duidelijk dat het dat hoedje is wat hij op het tweede plaatje op heeft.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:41 schreef Gellius het volgende:
[..]
Verrek. Geniaal. De man droeg een met sjieke stofjes omtrokken nokpan op zijn hoofd. Als een soort van helm natuurlijk, maar dan heel goedkoop. Echt Nederlands.
quote:Op 7 oktober 1840 besteeg hij de troon als Willem II. Onder Willem II is de macht van de vorst flink ingeperkt. De revoluties van 1848 en 1849, waarin Lodewijk Filips van Frankrijk werd afgezet en anderen met geweld tot concessies werden gedwongen deed hem vrezen voor zijn eigen troon. Uit angst voor een aanslag op zijn leven droeg hij in het vervolg een met sjieke stofjes omtrokken nokpan op zijn hoofd. De koning verklaarde tegenover zijn ministers dat hij in één nacht van conservatief tot liberaal geworden was. Deze zet heeft hem heel populair gemaakt bij het volk, al was het vooral de verdienste van de liberaal Thorbecke, die de nieuwe grondwet bijna volledig zelf had geschreven.
Een bovengemiddelde laptop dus. Die kan SL aan. Die zijn natuurlijk wel wat prijziger.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:40 schreef pos het volgende:
[..]
Nee, schijnbaar niet. Verschillende keren gehoord dat sl op een laptop niet goed laadt.
Dus wil wel weten wat ik dan moet kopen.
Geen vistaondersteuning is wel een snag, want een nieuwe laptop wordt geheid met vista geleverd.quote:SL Minimum System Requirements:
* Internet Connection*: Cable or DSL
* Operating System: Windows XP (Service Pack 2)
o OR Windows 2000 (Service Pack 4)
NOTE: Second Life does NOT currently support Windows Vista
* Computer Processor: 800MHz Pentium III or Athlon, or better
* Computer Memory: 256MB or better
* Video/Graphics Card**:
o nVidia GeForce 2, GeForce 4mx, or better
o OR ATI Radeon 8500, 9250, or better
Je hebt de mensheid weer een stukje wijzer gemaakt, Gellius.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:48 schreef Gellius het volgende:
Volgens mij weet lang niet iedereen dat, scrutinizer.
Ja dacht ook zoiets. Nu nog dat abonnement...dat vind ik nog moeilijker.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:51 schreef Z het volgende:
[..]
Een bovengemiddelde laptop dus. Die kan SL aan. Die zijn natuurlijk wel wat prijziger.
Ik weet niet precies hoe dat werkt. Zo lang je een wireless verbinding hebt kan je overal waar dat kan inloggen. Je hebt volgens mij ook KPN abonnementen waarmee je overal (waar ontvangst is) kan inloggen, maar die zullen best prijzig zijn. Ik zou gewoon eens langs Mycom oid hobbelen en het domme blondje uit hangenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:56 schreef pos het volgende:
[..]
Ja dacht ook zoiets. Nu nog dat abonnement...dat vind ik nog moeilijker.
Enig idee Z?
Dank je wel. Ga ik doen... enne dat domme blondje uithangen gaat me makkelijk afquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:59 schreef Z het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe dat werkt. Zo lang je een wireless verbinding hebt kan je overal waar dat kan inloggen. Je hebt volgens mij ook KPN abonnementen waarmee je overal (waar ontvangst is) kan inloggen, maar die zullen best prijzig zijn. Ik zou gewoon eens langs Mycom oid hobbelen en het domme blondje uit hangenDan wordt je en hoop wijzer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |