Kun je uitleggen waarom ze asociaal is? Alles voor iedereen doen , iedereen accepteren , dingen meenemen , en ga zo maar door.. vind ik niet echt asociaal, het tegenovergestelde juist.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:32 schreef Borga het volgende:
[..]
Omdat ze een asociaal stuk vreten is. Daarom![]()
Hij sloeg net een glaasje champagne af.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:35 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij probeert Huub voornamelijk zoveel mogelijk drank te scoren.
en daarom zei huub ook nee toen lieke vroeg of hij nog champagne wou...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ja zag je ook hoe hij net een glas weigerdequote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:35 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:32 schreef mootie het volgende:
Zei Amanda van de week nou niet dat ze het respectloos vond dat Huub en Lieke elkaar kusten in gezelschap?
Nadia en Dennis zitten de hele dag droog te neuken.... dat moet ze dan wel helemaal dramatisch vinden.
oequote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij sloeg net een glaasje champagne af.
'allang uitgegooid' ja , en om welke reden dan? Meteen een miljonair dumpen is zeker niet geloofwaardig , en allebij konden ze nog niet weggestemd worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:35 schreef rooie3 het volgende:
Het kan niet anders dan dat Nadia en Dennis hierom die kooi zijn binnengehaald.Anders had de redactie ze er allang uitgegooid.Denken ze nu echt dat de kijkers en streamers dit nu zo leuk vinden.Had ze slimmer daar verwacht.
Ja wat is het nou.Zit Huub nou te zuipen of is hij er mee gestopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Het kán er ook nog ergens tussenin zittenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja wat is het nou.Zit Huub nou te zuipen of is hij er mee gestopt.
Alcoholist blijf je je hele leven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja wat is het nou.Zit Huub nou te zuipen of is hij er mee gestopt.
Een soort van aanpakken net zoals ze Eric zat waren.Gewoon opdracht geven aan Huub en Japio om ze te pakken.Dan is het zo gepiept.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:37 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
'allang uitgegooid' ja , en om welke reden dan? Meteen een miljonair dumpen is zeker niet geloofwaardig , en allebij konden ze nog niet weggestemd worden.
Doe je die morgen voor me aan, lekkert?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je mijn Amandakikker nog niet gezien![]()
Princess Mootiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je mijn Amandakikker nog niet gezien![]()
Ik vind het ook echt geen aantrekkelijke jongen.... maar hij zal wel aantrekkelijk zijn voor meisjes van een jaar of 16/17.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:39 schreef Lobasca het volgende:
nix is gwoon lelijk! Heb hem net op t v gezien, uitstraling van een zak overjarige aardappelen.
Zullen de meesten vrijgezellen van die leeftijd niet hetzelfde doen.Zuipen en feesten is dan toch normaal.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Alcoholist blijf je je hele leven.
Fok!dating?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:41 schreef wimpeyV het volgende:
Hey leuke jongedame uit Hoofddorp. Zie je, dat ik on-line ben???
haha
Ik denk niet dat ik dat aan jou kan uitleggen. Laten we het er maar op houden dat smaken verschillen. (gelukkig maar)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom ze asociaal is? Alles voor iedereen doen , iedereen accepteren , dingen meenemen , en ga zo maar door.. vind ik niet echt asociaal, het tegenovergestelde juist.
El is toch wel een tikje ordinair, asociaal vind ik haar zeker niet, ze is heel behulpzaam en staat voor iedereen klaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat aan jou kan uitleggen. Laten we het er maar op houden dat smaken verschillen. (gelukkig maar)![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:41 schreef wimpeyV het volgende:
Hey leuke jongedame uit Hoofddorp. Zie je, dat ik on-line ben???
haha
Daarom heb ik nog even een cap voor je uit het archief gehaald:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:39 schreef Lobasca het volgende:
nix is gwoon lelijk! Heb hem net op t v gezien, uitstraling van een zak overjarige aardappelen.
wat een papsmoel heeft die gastquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarom heb ik nog even een cap voor je uit het archief gehaald:
[afbeelding]
Thanks Ruudmansquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarom heb ik nog even een cap voor je uit het archief gehaald:
[afbeelding]
Maar nu dronk hij weer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had zelf nog een restje, dat wilde hij opdrinken, en niet bijgevuld worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar nu dronk hij weer.
Volgens mij uit het glas dat is overgebleven van het bezoek.
eenschquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:44 schreef Desii het volgende:
Elly heeft een hart van goud voor alle bewoners, daarom vind ik haar een toppertje
Jezus, wat heeft dat kind een ordinair grote vreetschuur......quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:11 schreef Charmian het volgende:
Deze heb ik ff van VOL geleend
[afbeelding]
Ik wil haar toch liever niet bij mij in de buurt hebben. En volgens mij gaan asociaal en ordinair goed samen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
El is toch wel een tikje ordinair, asociaal vind ik haar zeker niet, ze is heel behulpzaam en staat voor iedereen klaar.
Brian kan afstand nemen van sex als ze ruzie hebben, Amanda niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:50 schreef Lobasca het volgende:
Dellie wil sex. ze laat zich niet gebruiken....
op d'r werk natuurlijk des te meerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:49 schreef Kailany het volgende:
Wat lult die Nadia toch weer uit dr nek.... thuis ben ik niet zoveel bezig hoor met sex...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |