Een bikinicontest is per definitie belachelijk, maar daarom niet minder vermakelijk. Ik denk dat het lachen gaat worden als Jaap en Huub (volgens mij doet Lieko helemaal niet mee, dat hoop ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub, Jaap en Lieke zouden een subtielere manier moeten kunnen vinden om die contest belachelijk te maken. Brian en Amanda hebben immers een prima voorzet gegeven!![]()
Van iedere miljonair kan je die krijgen , alleen ze laten iedere keer weer iemand anders zienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Wie gaat die nu bestellen...? Je hoort waarschijnlijk niks al ie overgaat.... daag zakendeal van het jaar....
Waarom is ze kansloos?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:24 schreef SiRojK het volgende:
Kansloze Elly wijf is er weer... weer een kutavond, zet wel een filmpje op
Waar door heen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:26 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die ging er ff lekker doorheen zitten schreeuwen...![]()
Juistquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
Waarom mag Nadia eigenlijk die ogenvermoordende blouse aan, komt ze toch niet in de uitzending?
Omdat ze een asociaal stuk vreten is. Daaromquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Waarom is ze kansloos?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:29 schreef Tissik het volgende:
[..]
Door de bikini- en stringbandjes natuurlijk...
Kan me echt in alle ernst niet voorstellen, dat de redactie dit wil en hiervan kan genietenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:32 schreef mootie het volgende:
Zei Amanda van de week nou niet dat ze het respectloos vond dat Huub en Lieke elkaar kusten in gezelschap?
Nadia en Dennis zitten de hele dag droog te neuken.... dat moet ze dan wel helemaal dramatisch vinden.
Moet je Nadia zien rijden op de schoot van Dennis..... tis toch echt geen gezichtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Kan me echt in alle ernst niet voorstellen, dat de redactie dit wil en hiervan kan genieten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |