Fok!dating?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:41 schreef wimpeyV het volgende:
Hey leuke jongedame uit Hoofddorp. Zie je, dat ik on-line ben???
haha
Ik denk niet dat ik dat aan jou kan uitleggen. Laten we het er maar op houden dat smaken verschillen. (gelukkig maar)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom ze asociaal is? Alles voor iedereen doen , iedereen accepteren , dingen meenemen , en ga zo maar door.. vind ik niet echt asociaal, het tegenovergestelde juist.
El is toch wel een tikje ordinair, asociaal vind ik haar zeker niet, ze is heel behulpzaam en staat voor iedereen klaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat aan jou kan uitleggen. Laten we het er maar op houden dat smaken verschillen. (gelukkig maar)![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:41 schreef wimpeyV het volgende:
Hey leuke jongedame uit Hoofddorp. Zie je, dat ik on-line ben???
haha
Daarom heb ik nog even een cap voor je uit het archief gehaald:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:39 schreef Lobasca het volgende:
nix is gwoon lelijk! Heb hem net op t v gezien, uitstraling van een zak overjarige aardappelen.
wat een papsmoel heeft die gastquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarom heb ik nog even een cap voor je uit het archief gehaald:
[afbeelding]
Thanks Ruudmansquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarom heb ik nog even een cap voor je uit het archief gehaald:
[afbeelding]
Maar nu dronk hij weer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij sloeg net een glaasje champagne af.
Hij had zelf nog een restje, dat wilde hij opdrinken, en niet bijgevuld worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar nu dronk hij weer.
Volgens mij uit het glas dat is overgebleven van het bezoek.
eenschquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:44 schreef Desii het volgende:
Elly heeft een hart van goud voor alle bewoners, daarom vind ik haar een toppertje
Jezus, wat heeft dat kind een ordinair grote vreetschuur......quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:11 schreef Charmian het volgende:
Deze heb ik ff van VOL geleend
[afbeelding]
Ik wil haar toch liever niet bij mij in de buurt hebben. En volgens mij gaan asociaal en ordinair goed samen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
El is toch wel een tikje ordinair, asociaal vind ik haar zeker niet, ze is heel behulpzaam en staat voor iedereen klaar.
Brian kan afstand nemen van sex als ze ruzie hebben, Amanda niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:50 schreef Lobasca het volgende:
Dellie wil sex. ze laat zich niet gebruiken....
op d'r werk natuurlijk des te meerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:49 schreef Kailany het volgende:
Wat lult die Nadia toch weer uit dr nek.... thuis ben ik niet zoveel bezig hoor met sex...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |