Vraag even of de ander al vol is....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:32 schreef SiRojK het volgende:
Hallo, is het al tijd om te beginnen?
staat op Huub zijn weblogquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:41 schreef johngrisham het volgende:
avond allemaal
sorry ff oftopic
ben dr net weer zou graaag willen weten
hoe de laatste popopol was
kan het niet vinden
tanx alvast
Ziehier: [DGK] Updates #4quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:41 schreef johngrisham het volgende:
avond allemaal
sorry ff oftopic
ben dr net weer zou graaag willen weten
hoe de laatste popopol was
kan het niet vinden
tanx alvast
Ze doet mee een beetje denken aan de nanny...quote:
Die meiden zouden echt nooit een gewoon baantje kunnen hebben, hoeveel uur per dag besteden ze in godsnaam aan nagels, make-up en haren? Tis focking niet normaal!quote:
zijn miljoenairsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:54 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind dat toch zo goor, dat te pas en onpas overal nagels vijlen, en niks schoonmaken daarna, niet de omgeving en het gereedschap.... laat staan handjes wassen..
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Die meiden zouden echt nooit een gewoon baantje kunnen hebben, hoeveel uur per dag besteden ze in godsnaam aan nagels, make-up en haren? Tis focking niet normaal!![]()
Wat te denke van het gewoon doorslapen na t neuken met Brainlessquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:54 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind dat toch zo goor, dat te pas en onpas overal nagels vijlen, en niks schoonmaken daarna, niet de omgeving en het gereedschap.... laat staan handjes wassen..
Ze had het er vanmiddag nog wel over...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben benieuwd of Amanda nog gaat zeveren over de "gestolen"kettingen.
Ja dus, Nadia is in eerste instantie heel blij met de soep, tot Amanda en Brian beginnen te miepen over de kettingen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:05 schreef akveor het volgende:
Kadootje voor Nadia: Zal wel weer afgedaan worden als slijmen.
[afbeelding]
En nu weer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze had het er vanmiddag nog wel over...
Net dus ook. Ze vond de asperge Cup a Soup 'beter dan een ketting'.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze had het er vanmiddag nog wel over...
Ze zitten te zeiken dat het niet de kettingen zijn die gestolen zijn door Likequote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:07 schreef akveor het volgende:
Begrijp ik nu dit?...
Lieke's moeder neemt wat mee voor Nadia en Brian valt er over dat het niet voor de beide dames is. Hij wil dat ze het teruggeeft.
Ik vind dat toch zo asociaal. Iemand neemt de moeite en je denkt meteen aan slijmen... Lieke's moeder wil gewoon iets positiefs doen voor d'r dochter en meteen weer afmaken. Daar zouden ze nu boetes voor moeten geven. Ik kots van die lui. Alles dichtspijkeren en nergens een opening laten. Ze zijn allemaal bang voor Lieke.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja dus, Nadia is in eerste instantie heel blij met de soep, tot Amanda en Brian beginnen te miepen over de kettingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |