Dat de mensen die tegen de euro waren/zijn ons bijna in de afgrond hebben gewerktquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:33 schreef Lexjuuuh het volgende:
Wat wil je nou zeggen...
Daarom lijkt het me rechtvaardig als we die tegenstanders op hun beurt nu in de afgrond gooien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat de mensen die tegen de euro waren/zijn ons bijna in de afgrond hebben gewerkt!
Ja, anders waren we nog afhankelijk van de dollarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:37 schreef Lexjuuuh het volgende:
Ik was eigenlijk geen voorstander van de euro en ben nog steeds pissed erover....maar verklaar je nader, was de euro dan zo goed voor jou?
Da's dan weer waar: de ¤ pwnt de $ zó hardquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:39 schreef Pavement het volgende:
De euro is goed geweest voor iedereen, deze munt staat 10x sterker dan welke in de wereld dan ook !
Alles is dan ook 2x zo duur geworden dankzij de euro.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:35 schreef Biogarde het volgende:
Iedereen is meer dan het dubbele gaan verdienen en nog zeuren ze
Kan me niet herinneren dat ik in de guldentijd zoveel geld per maand overhield als nu![]()
Nogmaals, ik heb veel meer te besteden dan in de guldentijd. Ik hou zelfs geld over.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Alles is dan ook 2x zo duur geworden dankzij de euro.![]()
Ik hou nooit geld over lolquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb veel meer te besteden dan in de guldentijd. Ik hou zelfs geld over.
Kleutergeld was het.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef Dakgoot het volgende:
Maar de gulden zag er altijd zo lief uit
Oh oh oh, wat generaliseer je weer. Dat JIJ meer geld per maand overhoudt betekend niet dat iedereen dat automatisch heeft. Zeker niet de zwakkeren in de samenleving!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:35 schreef Biogarde het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik in de guldentijd zoveel geld per maand overhield als nu![]()
Heb jij dan ff mazzel, ik ben juist meer geld kwijtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb veel meer te besteden dan in de guldentijd. Ik hou zelfs geld over.
Ik hield in de guldentijd altijd heel veel over...nu niks meer en ik verdien een stuk meer nou.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijktquote:
Dat tief ik in een oude whiskey ton. Die langwerpige dingen waar een fles inzit jeweets.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:54 schreef Siewe het volgende:
Ik vind de euro wel prima, behalve dat kleine indianengeld wat je er bij krijgt.
Kun jij dat dan overmaken naar mij, ik hou niets over namelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
toch raar dat alles ook duurder is geworden dan eigenlijk he?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:35 schreef Biogarde het volgende:
quote:De inflatie in Nederland lag in 2004 en 2005 overwegend dichter bij de Duitse inflatie dan bij die van de eurozone. Beide landen hadden een lagere inflatie dan gemiddeld in de eurozone. De verschillen in niveau en ontwikkeling tussen de Duitse en Nederlandse inflatie zijn onder andere te verklaren door de prijzenslag bij de Nederlandse supermarkten. De inflatie in Nederland was in 2004 en 2005 een van de laagste van de eurozone. In de periode 1997-2003 lag de Nederlandse inflatie nog hoger dan in Duitsland en de eurozone.
Ohja? Op welk vlak staan ze er beter voor? En toevallig nu, of structureel?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:21 schreef LekkerWijf het volgende:
Zwitserland en Engeland staan er ander beter voor.![]()
Bron? Want je lult gewoon uit je nek.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:21 schreef LekkerWijf het volgende:
Daarbij is ons helemaal niks gevraagd, dat ding is onze strot ingeduwd.![]()
De inflatie was afgelopen jaar 2,25& en de huizenprijzen zijn 4,5% gestegen.
Fuck de euro en de Eu en brussel.![]()
Owja, flikkers eens op met die kut bpm......Alleen maar nadelen door de Eu.
En vertel ook gelijk even wat het verband is tussen de invoering van de Euro hier en de betere situatie daar. Want dat het beter gaat, hoeft natuurlijk niks met de munteenheid te maken te hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ohja? Op welk vlak staan ze er beter voor? En toevallig nu, of structureel?
Maar de inflatie is niet buitensporig geweest? Hij is zelfs lager dan voor de euro...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:29 schreef thewishmaster het volgende:
Ik ben tegen de prijsverhogingen als gevolg van de Euro, maar het principe van een gemeenschappelijke munt te versterking van de markt sta ik achter.
Toch heeft bijvoorbeeld de horeca gebruik gemaakt van de overgang van gulden naar Euro om de prijzen enorm te verhogen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar de inflatie is niet buitensporig geweest? Hij is zelfs lager dan voor de euro...
De kenner spreektquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:21 schreef LekkerWijf het volgende:
Daarbij is ons helemaal niks gevraagd, dat ding is onze strot ingeduwd.![]()
De inflatie was afgelopen jaar 2,25& en de huizenprijzen zijn 4,5% gestegen.
Fuck de euro en de Eu en brussel.![]()
Owja, flikkers eens op met die kut bpm......Alleen maar nadelen door de Eu.
De Horeca heeft zelfs flink minder winst gemaakt... De overgang van Gulden naar pl¤ro was alleen maar handig voor de overheid om meer belastingen te gaan heffen....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:35 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Toch heeft bijvoorbeeld de horeca gebruik gemaakt van de overgang van gulden naar Euro om de prijzen enorm te verhogen.
Dat klopt. Maar een hoop idngen zijn ook goedkoper gewordenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:35 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Toch heeft bijvoorbeeld de horeca gebruik gemaakt van de overgang van gulden naar Euro om de prijzen enorm te verhogen.
Zoals? De prijzen oorlog heeft er aardig voor gezorgd dat prijzen weer bij de Gulden waarde liggen, maar ik kan me zo snel niets bedenken wat goedkoper is geworden?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar een hoop idngen zijn ook goedkoper geworden
Waarom zou je specifieke voorbeelden nodig hebben? Het feit dat in sommige sectoren de prijzen buitensporig gestegen zijn, maar de inflatie laag bleef, zegt toch genoeg?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zoals? De prijzen oorlog heeft er aardig voor gezorgd dat prijzen weer bij de Gulden waarde liggen, maar ik kan me zo snel niets bedenken wat goedkoper is geworden?
Ga je weleens op vakantie in Europa?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zoals? De prijzen oorlog heeft er aardig voor gezorgd dat prijzen weer bij de Gulden waarde liggen, maar ik kan me zo snel niets bedenken wat goedkoper is geworden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |