No shit!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:41 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Niet met de motor omvallen tijdens het examen is niet hetzelfde als laten zien dat je kan motorrijden.
Zijn er verder geen details aangegeven? (op het examenformulier?) Denk aan dingen als positie op de weg, netjes aansnijden van bochten, anticiperen op mogelijke risico-situaties, dat soort dingen.
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat dat complete bullshit is (en ik ben pas de derde keer geslaagd voor rijbewijs B, maar had in één keer rijbewijs A te pakken). Besef wel dat je op een motor vele malen kwetsbaarder bent dan in een auto. Ondanks het feit dat je meer 'onstnappingsmogelijkheden' hebt kom je er bij élke aanrijding, hoe klein ook, als verliezer uit. Zelfs als het 'niet jouw schuld is'. De enige persoon die voor jouw veiligheid kan zorgen ben je zelf. Als je dat tijdens het examen niet kan laten zien, dan zak je naar mijn mening terecht. Bij rijbewijs B is het meer de veiligheid van de overige weggebruikers die van belang is.
alleen hopen dat je hem niet de volgende keer weer krijgt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:44 schreef -XX- het volgende:
Pas je bek open trekken wanneer hij je werkelijk heb laten zakken.
Ik had idd drie keer dezelfdequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:56 schreef Den_Haag het volgende:
Alleen hopen dat je hem niet de volgende keer weer krijgt.![]()
dolletjesssss...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had idd drie keer dezelfde [afbeelding].
Vierde keer in een andere stad afgereden.![]()
En GTST is ook weer begonnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:45 schreef Beach het volgende:
Zo net terug na 5 weken niet gereden te hebben.
Eigenlijk had ik het gevoel vrij snel weer terug![]()
En de halve draai en langzame slalo,m gaan nu hardstikke goed![]()
Terwijl de laatste keer, die twee niet te doen waren zowat![]()
Ik moet vooral nog letten op mn houding op de motor, en op tijd beginnen met sturen, daar komt dat door.
Verder lekker sportief gereden, leuk hoor oprit richting snelweg vet het gas erop![]()
Lekker laat schakelen.
En ook nog mn topsnelheid verbeterd; nu 140 bij het inhalen![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En GTST is ook weer begonnen.![]()
4 fouten en het was de eerste keer!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:08 schreef Beach het volgende:
[..]
hoeveel fouten? hoeveelste keer was dit?
Toffe helm!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:55 schreef Lennox het volgende:
[afbeelding]
Nieuw vizier en ART 4 slot. Blijft een bodemloze put dat motorrijden
cbf 500 rijdt lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:21 schreef Isdatzo het volgende:
zo mensen.. ik ga zaterdag beginnen met motorrijles![]()
![]()
Isdatzo
Rijschool: Jan Heezen, Waalre
Lesmotor: Honda CBF 500 2007
Het moet vooral goed zijn, niet goedkoop.. ga niet bezuinigen op veiligheid.. Gewoon de beste kwaliteit/prijs verhouding.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
het wachten is op de LIDL, die hebben van tijd tot tijd veel motormeuk voor weinig. schijnt...
Wanneer ben je begonnen met lessen Gelly?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:26 schreef gelly het volgende:
Komende donderdag les, vrijdagmorgen les en dan 's middags AVB examenHeb er zin in
Moet alleen nog handschoenen kopen. Iemand een tip ?
Als je dan maar aan het leren was dat rubber achterlaten niet zo geweldig is... motorbanden zijn relatief duur... (en een stilstaande band remt niet, maar is wel een risico om onderuit te gaan)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
de Kawasaki ER5 waar ik op les heeft geen ABS maar wel handmatige choke. tijdens m'n tweede les heb ik een meter of 7 aan rubber neergelegd. was bezig met leren afremmen
Komende donerdagquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:49 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Wanneer ben je begonnen met lessen Gelly?
WTF????quote:
Ja, donderdag de hele dag les en dan vrijdagmorgen nog.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:27 schreef Henk-B het volgende:
[..]
WTF????
Snelcursus?
En dan ik met mijn 18 lessen van 2 uur en AVB examen op 14 Oktober
Oke succes man!quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, donderdag de hele dag les en dan vrijdagmorgen nog.
Ja, dinsdag is bij mij donerdag. Het moet dus donderdag zijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
donerdag? is dat net zoiets als gehaktdag, maar dan de turkse versie?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |