abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:26:56 #51
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_52556088
Oke hier even een vraag van mij, want ik zie hier zo snel examen aanvragen!
Ik heb er nu 14 lessen van 2 uur erop zitten en mijn examen data voor AVB is 10-10-2007.

Ik vind dat nog redelijk ver weg en in die tussentijd blijf ik wel gewoon lessen.
Ik begon met 2 keer in de week,maar heb dat nu veranderd naar 1 keer in de week.

Als ik zo naar jullie kijk dan gaat dat allemaal veel sneller. Ben ik dan zo langzame leerling?
Ik kan alles behalve de langzame slalom die gaat 8 van de 10 keer fout.
Maar voor de rest gaat het allemaal best wel.

Als ik nu tot 10-10 verder les dan kost me dat nog 6 a 7 lessen dat betekent dus 21 lessen voor AVB van 2 uur.

Vind het allemaal te lang duren eerlijk gezegd.

Ook het rijden op de weg krijg ik nog best wel veel commentaar, zoals niet te zigzaggend rijden enz, maar hoe moet je dan de putten ontwijken als ze net 2 meter achter elkaar liggen links en rechts.
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_52556851
Gezakt voor mijn praktijkexamen.

"Ik heb niet voldoende laten zien, dat ik kan motorrijden".

Wat moet ik daar nu mee?!?!?
Geen fout gemaakt . . . . . . . . maar toch gezakt.
pi_52557084
kut zeg. Daar kun je idd niks mee. Waarschijnlijk had hij er al te veel late slagen die dag.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:35:03 #54
167286 jeweetsch
jesus and gaylord
pi_52558059
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:26 schreef Henk-B het volgende:
Oke hier even een vraag van mij, want ik zie hier zo snel examen aanvragen!
Ik heb er nu 14 lessen van 2 uur erop zitten en mijn examen data voor AVB is 10-10-2007.

Ik vind dat nog redelijk ver weg en in die tussentijd blijf ik wel gewoon lessen.
Ik begon met 2 keer in de week,maar heb dat nu veranderd naar 1 keer in de week.

Als ik zo naar jullie kijk dan gaat dat allemaal veel sneller. Ben ik dan zo langzame leerling?
Ik kan alles behalve de langzame slalom die gaat 8 van de 10 keer fout.
Maar voor de rest gaat het allemaal best wel.

Als ik nu tot 10-10 verder les dan kost me dat nog 6 a 7 lessen dat betekent dus 21 lessen voor AVB van 2 uur.

Vind het allemaal te lang duren eerlijk gezegd.

Ook het rijden op de weg krijg ik nog best wel veel commentaar, zoals niet te zigzaggend rijden enz, maar hoe moet je dan de putten ontwijken als ze net 2 meter achter elkaar liggen links en rechts.
Wow 21 lessen voor AVB lijkt me idd erg veel! Tenzij je er moeite mee hebt natuurlijk.
Ik heb nu 4 lessen gehad en mijn AVB examen is op 12 september. En ik kan nog niet alles goed hoor, maar dat moet geen probleem zijn.

Praat er met je examinator over zou ik zeggen.
powerlol
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:41:06 #55
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_52558263
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:35 schreef jeweetsch het volgende:

[..]

Wow 21 lessen voor AVB lijkt me idd erg veel! Tenzij je er moeite mee hebt natuurlijk.
Ik heb nu 4 lessen gehad en mijn AVB examen is op 12 september. En ik kan nog niet alles goed hoor, maar dat moet geen probleem zijn.

Praat er met je examinator over zou ik zeggen.
Kijk dat bedoel ik, bij mij werd mijn examen pas aangevraagd na 12 lessen.
Toen zei hij dat we alleen nog de puntjes op de i moesten zetten kwa oefeningen.

VOlgens mij had het allemaal veel sneller gekunt!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_52558733
Ik ben de 12 lessen gaan plannen op basis van de AVB-datum.
pi_52563959
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:26 schreef Henk-B het volgende:
Oke hier even een vraag van mij, want ik zie hier zo snel examen aanvragen!
Ik heb er nu 14 lessen van 2 uur erop zitten en mijn examen data voor AVB is 10-10-2007.

Ik vind dat nog redelijk ver weg en in die tussentijd blijf ik wel gewoon lessen.
Ik begon met 2 keer in de week,maar heb dat nu veranderd naar 1 keer in de week.

Als ik zo naar jullie kijk dan gaat dat allemaal veel sneller. Ben ik dan zo langzame leerling?
Ik kan alles behalve de langzame slalom die gaat 8 van de 10 keer fout.
Maar voor de rest gaat het allemaal best wel.

Als ik nu tot 10-10 verder les dan kost me dat nog 6 a 7 lessen dat betekent dus 21 lessen voor AVB van 2 uur.

Vind het allemaal te lang duren eerlijk gezegd.

Ook het rijden op de weg krijg ik nog best wel veel commentaar, zoals niet te zigzaggend rijden enz, maar hoe moet je dan de putten ontwijken als ze net 2 meter achter elkaar liggen links en rechts.
ach ik heb 12 lessen gehad nu voor avb, ik gok dat dat november ofzo wordt
om maar niet te spreken over avd
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:51:48 #58
37248 BertV
Klei indiaan
pi_52564196
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:52 schreef Robar het volgende:
Gezakt voor mijn praktijkexamen.

"Ik heb niet voldoende laten zien, dat ik kan motorrijden".

Wat moet ik daar nu mee?!?!?
Geen fout gemaakt . . . . . . . . maar toch gezakt.
Gewoon algehele indruk was dus minder goed. Misschien niet vlot en zeker genoeg?
Wel demotiverend als je geen duidelijke fout hebt gemaakt.

Bij mij gaven ze "niet gebruiken van achterrem" als reden op. Daar word je ook niet vrolijk van.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:13:50 #59
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_52564846
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:51 schreef BertV het volgende:
Bij mij gaven ze "niet gebruiken van achterrem" als reden op. Daar word je ook niet vrolijk van.
Bij mij gaven ze "teveel gebruiken van achterrem" als reden op.

Het examen daarop ging ik weer te hard door de bocht.
Daar word je ook niet vrolijk van.
pi_52566284
En de keer daarop zak je omdat je te rustig rijdt. Het CBR
pi_52569198
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:53 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ben de 12 lessen gaan plannen op basis van de AVB-datum.
Ik heb nog geen les gehad, heb binnenkort 1 dag les, dan de volgende dag de morgen nog en 's middags examen ..
pi_52578020
12 (van een uur?) is wel redelijk normaal denk ik voor AVB. Had er zelf ook 8 van 1,5 uur.

AVD ging gelukkig stukje sneller en hij had genoeg plekken. Denk dat aantal nieuwe aanmeldingen nu wel weer zakt, dus wachttijden zullen wel (iets) afnemen.

Net mn 5,5* winger gepromoveerd. Matig vleugel en krachtig

Gelukkig is hij wel een clown, dus hou ik hem lekker

[ Bericht 37% gewijzigd door Lennox op 22-08-2007 00:19:55 ]
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_52581441
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:51 schreef BertV het volgende:

[..]

Gewoon algehele indruk was dus minder goed. Misschien niet vlot en zeker genoeg?
Wel demotiverend als je geen duidelijke fout hebt gemaakt.

Bij mij gaven ze "niet gebruiken van achterrem" als reden op. Daar word je ook niet vrolijk van.
Een hele belangrijke als je het mij vraagt!
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 08:42:45 #64
37248 BertV
Klei indiaan
pi_52581503
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:37 schreef -XX- het volgende:

[..]

Een hele belangrijke als je het mij vraagt!
Ik hoop niet dat ze het jou vragen dan.

Ik gebruikte het bij de speciale verrichtingen natuurlijk wel.
In andere situaties heeft het op wat stabiliteit na totaal geen functie.
Bij een noodstop kun je 'm maar beter vergeten en je concentreren op de voorrem.

Bij een VRO3 cursus wordt het zelfs aangeraden het ding nooit te gebruiken.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_52581621
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:42 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat ze het jou vragen dan.

Ik gebruikte het bij de speciale verrichtingen natuurlijk wel.
In andere situaties heeft het op wat stabiliteit na totaal geen functie.
Bij een noodstop kun je 'm maar beter vergeten en je concentreren op de voorrem.

Bij een VRO3 cursus wordt het zelfs aangeraden het ding nooit te gebruiken.
Nouja...ik heb zelf het idee dat wanneer ik de achterrem ook gebruik het gewoon stabieler remt!
Tevens slijten ze dan een beetje gelijk af en komt niet alleen het gewicht bij de voorrem!!


Wel f...... irritant om mijn achterrem te gebruiken !! Hij piept als de neten!...dus altijd met een meet als ik rem in de stoet zie je ze allemaal verkrimpen van mijn piepende remmen.
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 08:55:54 #66
37248 BertV
Klei indiaan
pi_52581664
Tegen piepende schijfremmen helpt ff hard remmen vaak.

Dus gewoon een keer alleen hard met je achterrem remmen, net tegen blokkeren aan.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_52581812
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:55 schreef BertV het volgende:
Tegen piepende schijfremmen helpt ff hard remmen vaak.

Dus gewoon een keer alleen hard met je achterrem remmen, net tegen blokkeren aan.
Dat heb ik al eens gehad! Glibberend achterwiel dat glijdt over de weg! Jep, op droog asfalt!
Maar piepende remmen is een beetje standaard iets van de szr
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:07:55 #68
37248 BertV
Klei indiaan
pi_52581859
Wacht maar tot je een "stap opzij" zet met je voorwiel over een natte putdeksel...

Sjees, het was meer door mijn traagheid van reageren dan door stuurmanskunst dat ik rechtop bleef.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_52581977
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:07 schreef BertV het volgende:
Wacht maar tot je een "stap opzij" zet met je voorwiel over een natte putdeksel...

Sjees, het was meer door mijn traagheid van reageren dan door stuurmanskunst dat ik rechtop bleef.
Jaaa super glad!

Net als op de witte pijlen...

Zelfs met droog weer nog glad!
Vooral precies door het midden van de witte pijl rijden bij de stoplichten!
Je voelt dat je zo opzij word gedreven en je evenwicht met je motor verliest! Even zweten.
(jaaaa je moet alles een keer uitproberen hé! , ik wou gewoon weten waarom je altijd over de hals moet rijden of er langs. )
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:19:36 #70
37248 BertV
Klei indiaan
pi_52582068
Zo'n VRO cursus is echt een aanrader. Alleen jammer dat ze zo duur zijn.
Je wordt dan echt met de neus op de feiten gedrukt.
Ik zat op circuit lelystad op een gegeven moment achter een politie-instructeur op een logge FJR1300 die met passagier en al de koffers op de grond reed.

Zelf zat ik op een R6 en had alle moeite om zelfs maar te blijven volgen.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_52582180
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:19 schreef BertV het volgende:
Zo'n VRO cursus is echt een aanrader. Alleen jammer dat ze zo duur zijn.
Je wordt dan echt met de neus op de feiten gedrukt.
Ik zat op circuit lelystad op een gegeven moment achter een politie-instructeur op een logge FJR1300 die met passagier en al de koffers op de grond reed.

Zelf zat ik op een R6 en had alle moeite om zelfs maar te blijven volgen.
Geweldig!

Net als motor politie, motor ambulance en de medi motor, die bestuurders moeten ook gigantisch veel behendigheid met de motor krijgen! Wel zware cursus voor dat!
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:41:16 #72
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_52582452
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:52 schreef Robar het volgende:
Gezakt voor mijn praktijkexamen.

"Ik heb niet voldoende laten zien, dat ik kan motorrijden".

Wat moet ik daar nu mee?!?!?
Geen fout gemaakt . . . . . . . . maar toch gezakt.
Niet met de motor omvallen tijdens het examen is niet hetzelfde als laten zien dat je kan motorrijden.

Zijn er verder geen details aangegeven? (op het examenformulier?) Denk aan dingen als positie op de weg, netjes aansnijden van bochten, anticiperen op mogelijke risico-situaties, dat soort dingen.
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:58 schreef Den_Haag het volgende:
kut zeg. Daar kun je idd niks mee. Waarschijnlijk had hij er al te veel late slagen die dag.
Eerlijk gezegd denk ik dat dat complete bullshit is (en ik ben pas de derde keer geslaagd voor rijbewijs B, maar had in één keer rijbewijs A te pakken). Besef wel dat je op een motor vele malen kwetsbaarder bent dan in een auto. Ondanks het feit dat je meer 'onstnappingsmogelijkheden' hebt kom je er bij élke aanrijding, hoe klein ook, als verliezer uit. Zelfs als het 'niet jouw schuld is'. De enige persoon die voor jouw veiligheid kan zorgen ben je zelf. Als je dat tijdens het examen niet kan laten zien, dan zak je naar mijn mening terecht. Bij rijbewijs B is het meer de veiligheid van de overige weggebruikers die van belang is.
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:51 schreef BertV het volgende:

[..]

Gewoon algehele indruk was dus minder goed. Misschien niet vlot en zeker genoeg?
Wel demotiverend als je geen duidelijke fout hebt gemaakt.

Bij mij gaven ze "niet gebruiken van achterrem" als reden op. Daar word je ook niet vrolijk van.
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:13 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Bij mij gaven ze "teveel gebruiken van achterrem" als reden op.

Het examen daarop ging ik weer te hard door de bocht.
Daar word je ook niet vrolijk van.
Alhoewel je met je achterrem niet efficient kan remmen is het ding beslist niet nutteloos. Als je erg hard met je voorrem afremt, dan heeft de achterkant van de motor de neiging om uit te gaan breken (wil de voorkant inhalen, zeg maar). Door dan óók de achterrem te gebruiken blijft de motor veel stabieler. Als je de achterrem teveel gebruikt, als vervanging van de voorrem dus, dan sta je in een noodsituatie pas stil als je de auto/tractor/bus/voetganger geraakt hebt. Kort samengevat: remmen doe je met de voorrem, en met de achterrem houd je de motor stabiel.

Er zijn wat uitzonderingen. Als je in een bocht moet remmen (wat uiteraard nooit nodig is omdat je de verkeerssituatie van te voren zorgvuldig hebt ingeschat) dan heb je met de achterrem meer kans om overeind te blijven dan met de voorrem. Zelfs ABS gaat je in zo'n situatie niet helpen... Ook als je wéét dat de weg glad is (olie, ijzel) dan heb je met de achterrem meer kans om het te overleven dan met de voorrem.

[ Bericht 19% gewijzigd door NT-T.BartMan op 22-08-2007 09:52:32 ]
pi_52582829
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:41 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Niet met de motor omvallen tijdens het examen is niet hetzelfde als laten zien dat je kan motorrijden.

Zijn er verder geen details aangegeven? (op het examenformulier?) Denk aan dingen als positie op de weg, netjes aansnijden van bochten, anticiperen op mogelijke risico-situaties, dat soort dingen.
[..]

Eerlijk gezegd denk ik dat dat complete bullshit is (en ik ben pas de derde keer geslaagd voor rijbewijs B, maar had in één keer rijbewijs A te pakken). Besef wel dat je op een motor vele malen kwetsbaarder bent dan in een auto. Ondanks het feit dat je meer 'onstnappingsmogelijkheden' hebt kom je er bij élke aanrijding, hoe klein ook, als verliezer uit. Zelfs als het 'niet jouw schuld is'. De enige persoon die voor jouw veiligheid kan zorgen ben je zelf. Als je dat tijdens het examen niet kan laten zien, dan zak je naar mijn mening terecht. Bij rijbewijs B is het meer de veiligheid van de overige weggebruikers die van belang is.
[..]


[..]

Alhoewel je met je achterrem niet efficient kan remmen is het ding beslist niet nutteloos. Als je erg hard met je voorrem afremt, dan heeft de achterkant van de motor de neiging om uit te gaan breken (wil de voorkant inhalen, zeg maar). Door dan óók de achterrem te gebruiken blijft de motor veel stabieler. Als je de achterrem teveel gebruikt, als vervanging van de voorrem dus, dan sta je in een noodsituatie pas stil als je de auto/tractor/bus/voetganger geraakt hebt. Kort samengevat: remmen doe je met de voorrem, en met de achterrem houd je de motor stabiel.

Er zijn wat uitzonderingen. Als je in een bocht moet remmen (wat uiteraard nooit nodig is omdat je de verkeerssituatie van te voren zorgvuldig hebt ingeschat) dan heb je met de achterrem meer kans om overeind te blijven dan met de voorrem. Zelfs ABS gaat je in zo'n situatie niet helpen... Ook als je wéét dat de weg glad is (olie, ijzel) dan heb je met de achterrem meer kans om het te overleven dan met de voorrem.
En echte kenner, een echte kenner En dat komt uit noord holland!
JAAAAAAAAA DAAR STAMPT HIJ MAAR WEER EVEN EEN FEIT NEER!!!
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:11:03 #74
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_52583022
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:01 schreef -XX- het volgende:

[..]

En echte kenner, een echte kenner En dat komt uit noord holland!
JAAAAAAAAA DAAR STAMPT HIJ MAAR WEER EVEN EEN FEIT NEER!!!
Ja? Ik denk wel dat ik uit enige praktijkervaring kan spreken ja. Verder nog iets?
pi_52583124
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:11 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Ja? Ik denk wel dat ik uit enige praktijkervaring kan spreken ja. Verder nog iets?
Ben je instructeur geweest! ?

Anyway Ehmz........
NEE....geen vragen eigenlijk.
Voor mij is alles kwa motoren en motorrijden duidelijk.
Jaaa, hoe komt het dat ik wel eens drift uit de bochten. ???? niet dat ik het erg vindt!! voelt wel leuk! Ik heb toch echt niet zo'n krachtige motor! !!

Haha!
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:16:31 #76
37248 BertV
Klei indiaan
pi_52583132
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:41 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]


Alhoewel je met je achterrem niet efficient kan remmen is het ding beslist niet nutteloos. Als je erg hard met je voorrem afremt, dan heeft de achterkant van de motor de neiging om uit te gaan breken (wil de voorkant inhalen, zeg maar).
Door je achterrem te gebruiken in extreme situaties heb je juist meer kans op een uitbreker.

Het gewicht staat dan bijna volledig op het voorwiel. Door nog een extra kracht te introduceren door achter te remmen vergroot je juist de kans op een uitbreker.

In normale, alle overige situaties kan de achterrem stabiliteit verhogen. Het wiel wordt 'trekkend' en zal niet de neiging hebben om te "zoeken".

[ Bericht 4% gewijzigd door BertV op 22-08-2007 10:23:52 ]
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:25:51 #77
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_52583357
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:16 schreef BertV het volgende:

[..]

Door je achterrem te gebruiken in extreme situaties heb je juist meer kans op een uitbreker.

Het gewicht staat dan bijna volledig op het voorwiel. Door nog een extra kracht te introduceren door achter te remmen vergroot je juist de kans op een uitbreker.
Dat is nou exact de reden waarom ik probeer om extreme situaties te vermijden. En in eerste instantie is sturen een betere optie dan remmen.

Overigens bedoelde ik met name remmen in een bocht (wat op zich al geen goed idee is). Als je dan al moet remmen, dan is de kans op uitbreken toch al groter dan bij rechtdoor remmen, en als ik dan mag kiezen dan heb ik liever een schuivend star achterwiel dan een stuur dat alle kanten opklappert door gebrek aan grip. Op die manier heb ik al eens in een plantsoen gelegen namelijk.

Maar dat laatste is mijn persoonlijke mening waarvan ik geen garanties bied op de toepasbaarheid er van in de beleving van andere personen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:29:23 #78
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_52583427
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:16 schreef -XX- het volgende:

[..]

Ben je instructeur geweest! ?
Nee, ik ben doorrijder en kom in de herfst/winter nogal eens ongunstige omstandigheden tegen.
quote:

Jaaa, hoe komt het dat ik wel eens drift uit de bochten. ???? niet dat ik het erg vindt!! voelt wel leuk! Ik heb toch echt niet zo'n krachtige motor! !!

Haha!
Van mij mag je driftend uit de bocht komen. Misschien een combinatie van rommel in de bocht en harde banden?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:30:34 #79
37248 BertV
Klei indiaan
pi_52583454
Er zijn motorrijders die bij een noodstop de achterrem vol intrappen en zo met vrijwel onverminderde vaart het onheil in glijden...
Puur angst om de "gevaarlijke" voorrem te gebruiken.

In die gevallen zou het veiliger zijn om dat remschijfje achter maar helemaal weg te halen.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_52583650
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:29 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Nee, ik ben doorrijder en kom in de herfst/winter nogal eens ongunstige omstandigheden tegen.
[..]

Van mij mag je driftend uit de bocht komen. Misschien een combinatie van rommel in de bocht en harde banden?
Nope, schoon asfalt! zelfs met warme banden. niet bij elke bocht...meestal vanuit rotondes! !
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:44:11 #81
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_52583710
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:07 schreef Lennox het volgende:
12 (van een uur?) is wel redelijk normaal denk ik voor AVB. Had er zelf ook 8 van 1,5 uur.

AVD ging gelukkig stukje sneller en hij had genoeg plekken. Denk dat aantal nieuwe aanmeldingen nu wel weer zakt, dus wachttijden zullen wel (iets) afnemen.

Net mn 5,5* winger gepromoveerd. Matig vleugel en krachtig

Gelukkig is hij wel een clown, dus hou ik hem lekker
Bij mij ging hij dus het AVB examen aanvragen nadat ik 12 lessen van 2 uur had gehad!!!!
En nu duurt het dus nog tot 10 oktober en zit ik nu al op 14 lessen!!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_52583798
Dit is ook zo prachtig!
Voorrem iets te abrupt indrukken wanneer we hem juist niet moeten gebruiken ,tijdens stapvoets rijden!
ahhh menn..zonde , die dure duc
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:54:18 #83
37248 BertV
Klei indiaan
pi_52583927
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:48 schreef -XX- het volgende:
Dit is ook zo prachtig!
Voorrem iets te abrupt indrukken wanneer we hem juist niet moeten gebruiken ,tijdens stapvoets rijden!
ahhh menn..zonde , die dure duc
Ik ken 'm.
Het is of de voorrem of af laten slaan... Vond de oudere Duc's mooier...


hier heb ik een 100% ACHTERrem...

http://nl.youtube.com/watch?v=0Ye1CGgNRaI&mode=related&search=
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_52584030
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:54 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik ken 'm.
Het is of de voorrem of af laten slaan... Vond de oudere Duc's mooier...


hier heb ik een 100% voorrem...

http://nl.youtube.com/watch?v=0Ye1CGgNRaI&mode=related&search=
Af laten slaan, en toen drukte hij hem knijterhard in!!

Fackkk dat filmpje is ook ernstig Probeerd hij een stoppie
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:58:50 #85
37248 BertV
Klei indiaan
pi_52584053
achterrem... bij nader inzien...
Hij schrok van het verkeer.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_52584059
Oneeee, idd dat voetje!! wiel glist onder hem weg !
Sowieso schrijf je zo.
pi_52584096
In zo'n situatie dat je achterwiel blokkeerd kan je toch het beste je remmen los laten en daarna weer remmen. Zeg maar zelf de ABS maken, mits bike zonder abs
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:00:49 #88
37248 BertV
Klei indiaan
pi_52584103
volgens mij probeerde hij zelfs te schakelen met de voetrem...
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_52584152
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:00 schreef BertV het volgende:
volgens mij probeerde hij zelfs te schakelen met de voetrem...
wtffffff
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:22:38 #90
167286 jeweetsch
jesus and gaylord
pi_52584689
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:54 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik ken 'm.
Het is of de voorrem of af laten slaan... Vond de oudere Duc's mooier...


hier heb ik een 100% ACHTERrem...

http://nl.youtube.com/watch?v=0Ye1CGgNRaI&mode=related&search=
OMG!
powerlol
pi_52611944
Twin1983
Theorie : 21-08-07 gehaald met 4 fout.
AVB : 17-09-07
AVD : 00-00-00
Rijschool: Bert Vuijst, Hilversum.
Lesmotor: Kawasaki ER-5

Mijn helm:
Fiberglas ding, zit strak doch comfortabel, perfect dus. ( Merk: Shark, model: RSF 2i Dark Spirit )

[ Bericht 21% gewijzigd door Twin1983 op 23-08-2007 04:21:00 ]
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:43:32 #92
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_52616662
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 04:04 schreef Twin1983 het volgende:
Mijn helm:
Fiberglas ding, zit strak doch comfortabel, perfect dus. ( Merk: Shark, model: RSF 2i Dark Spirit )


Twin, gek op een twin of twins , of zelf twin.
pi_52616817
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef Worldbeater het volgende:

[..]



Twin, gek op een twin of twins , of zelf twin.
Uit 83'
Sowieso schrijf je zo.
pi_52617249
goed jaar was dat het?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 18:22:24 #95
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_52628430
Mooi
Sowieso schrijf je zo.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:19:25 #97
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_52630739
maandag ga ik hem proberen naja ook ervoor al ff, maar das op de brommer
pi_52637615
Mooie helm!

Hoop morgen mn donkere viziertje binnen te krijgen. Dan is mn outfit helemaal compleet.

Zou nog ander kuipruitje willen kopen, maar aan de andere kant wil ik aan deze bike niet te veel geld uitgeven.

Stiekem droom ik al weer van een ander . Bezit is einde van genot zullen we maar zeggen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:42:30 #99
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_52638521
ik heb visier in mn helm zitten, met 1 druk op de knop hup een donker visiertje pornoding!
pi_52638616
Dat is zeker nice. Als ik weet dat ik in de avond terug ga rijden moet ik weer van vizier wisselen

Moet alleen nog een slot kopen (suggesties?) heb anders problemen met mn WA+ denk ik als hij gejat wordt

En ook nog een andere rugzak. Berik heeft wel mooie/praktische die je ook om de middel kan sluiten. Wel handig voor collegeblok en pennetje
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')