Je bent nu nog Mild Roast?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, eerst maar eens regular worden
zoiets, oplos, mocca, weet ik hetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:05 schreef Kuukske het volgende:
Je bent nu nog Mild Roast?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:06 schreef covie het volgende:
Hij is bijna dicht eer-ik! Ik ben aan het aftellen!
alleen niemand doet mee![]()
Wie waar wat hoe?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:06 schreef covie het volgende:
Ik bijna niet meerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
godsamme, ik moet bijna werken.
"geen reet op je werk te doen" topic...quote:
ik was effe weg, moet nu weer wat doenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:06 schreef covie het volgende:
Ik heb zat te doen! Bellen, koffie drinken, mezelf krabben, gapen, Fok! en. Ik heb het harstikke druk!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
"geen reet op je werk te doen" topic...![]()
ik ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb zat te doen! Bellen, koffie drinken, mezelf krabben, gapen, Fok! en. Ik heb het harstikke druk!![]()
Het geen reet te doen op je werk topic heb ik volgespamt.quote:
anders had je het ook gewoon niet kunnen doenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:35 schreef covie het volgende:
[..]
Het geen reet te doen op je werk topic heb ik volgespamt.
Maar gelukkig heb ik de laatste post niet gedaan dus ik hoefde geen nieuw topic te maken [afbeelding]
Anders had ik een nieuw topic gemaakt en dan als OPquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
anders had je het ook gewoon niet kunnen doen
Je kent de situatie niet, dus dat begrijp ikquote:
gezien je reactie vermoedde ik dat er iets was waardoor ze niet kon werken ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent de situatie niet, dus dat begrijp ik
Ik heb hele irritante principes, 1 ervan is geen schulden
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
ik moet morgen warempel werken voor m'n geld.
Ik moet helpen verhuizen hier...
Dozen schuiven FTWquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
ik moet morgen warempel werken voor m'n geld.
Ik moet helpen verhuizen hier...
vrij weinig iddquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:42 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Dus morgen geen foktijd voor eer-ik...![]()
Pff, werd eens tijd danquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:47 schreef Kuukske het volgende:
Zeau. Ik ben weer schoon, fris en fruitig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |