Nu nog wel maar nu verdien je vast meer dan mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zie het al ik word onderbetaald.Life sucks.
Werken jullie allemaal fulltime?
SchoonOA is best te pruimenquote:
32 uur iddquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus 32 uur, of werk je veel over?
Vakantie werk wordt helemaal niet slecht betaald.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ssst!Het woord kloon in dit topique heeft altijd ernstige gevolgen.
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ssst!Het woord kloon in dit topique heeft altijd ernstige gevolgen.
![]()
Pheno is wel mijn leukstequote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef covie het volgende:
[..]
Nu nog wel maar nu verdien je vast meer dan mij. ik
Straks ga ik wel 4 dagen werken maar dan ga ik meer verdienen dan nu.
Dus dat heb ik even goed geregeld voor mezelf
Wie is Peno?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Peno is wel mijn leukste![]()
Maar die is nu op vakantie!quote:
Ze werken dus met z'n tweeen. Ik ben alleenverdiener, dat scheelt al een hoop. Ik moet dus ook voor twee man sparen om op vakantie te kunnenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
m'n moeder werkt 2 dagen, m'n pa 5, en ze gaan 3 keer per jaar op vakantie.
Ook wel eens naar verdere oorden dan europa.
Maar nee, nieuw zeeland hebben ze nog nooit gezien
schop dat andere ding dan ook eens aan het werkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze werken dus met z'n tweeen. Ik ben alleenverdiener, dat scheelt al een hoop. Ik moet dus ook voor twee man sparen om op vakantie te kunnen
En ik vind vakantie > auto
Pino met een splaakgeblek?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik ook. ZIt net eens te denken, maar ik kom met hangen en wurgen aan 9,50 netto per uur, zonder auto, met 6 jaar werkervaring en een universitair diploma. Ra ra, wat klopt hier niet?
Echt niet, via uitzendbureau, kom ik niet boven de 9 euro BRUTO.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef covie het volgende:
[..]
Nu nog wel maar nu verdien je vast meer dan mij.
Straks ga ik wel 4 dagen werken maar dan ga ik meer verdienen dan nu.
Dus dat heb ik even goed geregeld voor mezelf
Sorry, ongepaste opmerking.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
schop dat andere ding dan ook eens aan het werk
Dit is de kloonpolitie!quote:
waarom gebruik je die dan niet altijd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pheno is wel mijn leukste![]()
wtf?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik ook. ZIt net eens te denken, maar ik kom met hangen en wurgen aan 9,50 netto per uur, zonder auto, met 6 jaar werkervaring en een universitair diploma. Ra ra, wat klopt hier niet?
Hoe is het met haar eigenlijk?quote:
Een typfoutjequote:
Nu niet meer. Maar wel nog wat pijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe is het met haar eigenlijk?
Geen ziekenhuisbezoeken meer enzo?![]()
Dat zeiden mijn ouders ook alquote:
Af en toe logt iemand anders in onder die naam.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
waarom gebruik je die dan niet altijd.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als jij zoveel meer verdient, wat zit je dan te miepen over die autoprijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |