Statistiekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:53 schreef OA het volgende:
[..]
Maar decatetten mag wel zeker? [afbeelding]
Oeh, palindroom postcount....![]()
komt goed Ph...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:08 schreef Pheno het volgende:
Ik heb bagger gselapen, een belachelijk voorstel bedacht en die ga binnen nu en een uur hier in het bedrijf ten gehore brengen.
Godsamme ik ben brak. En dan vanavond nog meeten
En LAAG gaan, ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:08 schreef Pheno het volgende:
Ik heb bagger gselapen, een belachelijk voorstel bedacht en die ga binnen nu en een uur hier in het bedrijf ten gehore brengen.
een belachelijk voorstel dat goed is voor het bedrijf, of voor jouquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:08 schreef Pheno het volgende:
Godsamme ik ben brak. En dan vanavond nog meeten:')
Vertel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:08 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, het idee is zo belachelijk, dat het gewoonweg geniaal is. Maar of ze er hier zo blij mee zijn weet ik niet, dat ga ik ze binnen nu en een uur horen. Of iig of ze er over na willen denken....quote:
'Morgen Flash....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En LAAG gaan, ookhet wordt zeker 3 uur
![]()
nee, waar?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
BrandX..:W:*:**O**O**O*
heb je het bericht gezien over Moorea...???:o
* gaat terugbladerenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ff een blz terug lezen...OMG..ik schrok heel erg..;(
Ha Fruts!quote:
het rare is dat het heel hard regende de avond dat wij ook van Moorea naar Papeete moesten vliegen om het vliegtuignaar LA te pakken. Voor de grap (nou ja...grap) zei ik tegen de kids dat we mss wel niet weg zouden kunnen gaan door het weer (heel stieken hopend...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:19 schreef BrandX het volgende:
gelezen: lot is een bizar iets... je bent gelukkig save and sound terug in NL.
Heb je nog veel last gehad van hoogtevrees in t vliegtuig?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het rare is dat het heel hard regende de avond dat wij ook van Moorea naar Papeete moesten vliegen om het vliegtuignaar LA te pakken. Voor de grap (nou ja...grap) zei ik tegen de kids dat we mss wel niet weg zouden kunnen gaan door het weer (heel stieken hopend...) en dat ik zowieso niet in dat kleine vliegtuig zou stappen als het zo hard bleef regene...gelukkig werd het weer heel mooi helder en rustig..
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het rare is dat het heel hard regende de avond dat wij ook van Moorea naar Papeete moesten vliegen om het vliegtuignaar LA te pakken. Voor de grap (nou ja...grap) zei ik tegen de kids dat we mss wel niet weg zouden kunnen gaan door het weer (heel stieken hopend...:')) en dat ik zowieso niet in dat kleine vliegtuig zou stappen als het zo hard bleef regene...gelukkig werd het weer heel mooi helder en rustig..:)
Je komt gewoon terug, nix langer blijvenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het rare is dat het heel hard regende de avond dat wij ook van Moorea naar Papeete moesten vliegen om het vliegtuignaar LA te pakken. Voor de grap (nou ja...grap) zei ik tegen de kids dat we mss wel niet weg zouden kunnen gaan door het weer (heel stieken hopend...) en dat ik zowieso niet in dat kleine vliegtuig zou stappen als het zo hard bleef regene...gelukkig werd het weer heel mooi helder en rustig..
![]()
verbazingswekkend dus niet...had tot nu toe maar alleen in vrij kleine vliegtuigen gevlogen en nu waren het dus joekels van 2 etages...heel anders dus...en natuurlijk zat ik met mijn egenltjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je nog veel last gehad van hoogtevrees in t vliegtuig?![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, ik moest ff checken welke smiley in de TT staat
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, ik moest ff checken welke smiley in de TT staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |