en werd er geil van?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:11 schreef bamboo het volgende:
Heeft iemand wel eens zijn eigen sperma onder de microscoop gelegd en bekeken?
De TS wel.
zo duideljik als een ober?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:12 schreef Sant het volgende:
Ik vrees dat er bij de TS weinig beweding te zien was??
Lijkt me sterk dat je zaadcellen namelijk wel werken, terwijl je bovenkamer dit oberduidelijk nalaat...
Waarschijnlijk dat die ober jou vroeger als zaadcel naar het eitje heeft gebracht, want de snelste van al die miljoenen zul je eigenhandig niet geweest zijn in ieder geval...quote:
Hoezo? Antonie van Leeuwenhoek is er wereldberoemd mee geworden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:12 schreef Sant het volgende:
Ik vrees dat er bij de TS weinig beweging te zien was??
Lijkt me sterk dat je zaadcellen namelijk wel werken, terwijl je bovenkamer dit overduidelijk nalaat...
* meldt! Niks geils aan, al die kikkervisjes, maar wel erg indrukwekkend om te zien! Het zijn er zo véééélquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:11 schreef bamboo het volgende:
Heeft iemand wel eens zijn eigen sperma onder de microscoop gelegd en bekeken?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
* meldt! Niks geils aan, al die kikkervisjes, maar wel erg indrukwekkend om te zien! Het zijn er zo véééél
BTW: waarom zou het gestoord zijn om naar je eigen sperma te kijken?
Fappen is toch doodnormaal? En ik had toevallig de beschikking over een microscoop, en ik ben nieuwsgierig. Dan is het toch logisch dat zo'n kwakje op een gegeven moment onder de microscoop belandt
euhm.. okquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:15 schreef Sant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat die ober jou vroeger als zaadcel naar het eitje heeft gebracht, want de snelste van al die miljoenen zul je eigenhandig niet geweest zijn in ieder geval...
Dus vandaar... OBER ja!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:30 schreef SpecialK het volgende:
Je kan ze dan ook de sperma erbij gooien en dan kijken wat er gebeurt.![]()
Wat een bangerik. (zijn sperma bekijken is natuurlijk wel dé ultieme test om te kijken of een man geschikt is om vader van je kinderen te wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:19 schreef poepje3 het volgende:
Ik wilde dat met het sperma van mijn ex doen.
Maar op de een of andere manier wilde hij dat niet![]()
![]()
Voor of nadat hij ex was?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:19 schreef poepje3 het volgende:
![]()
Je had 't toch in je mond mee kunnen smokkelen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:19 schreef poepje3 het volgende:
![]()
Der net vlak voor gok ikquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
BTW: waarom zou het gestoord zijn om naar je eigen sperma te kijken?
Fappen is toch doodnormaal? En ik had toevallig de beschikking over een microscoop, en ik ben nieuwsgierig. Dan is het toch logisch dat zo'n kwakje op een gegeven moment onder de microscoop belandt
Ik denk dat je vast wel iemand anders zo gek kan krijgenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:19 schreef poepje3 het volgende:
![]()
In een tampon zit geen eitje ._.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:30 schreef SpecialK het volgende:
Volgende keer aan een meisje vragen of je der tampon mag lenen. Schijnbaar is het uitzicht op een eitje nog mele valen leuker.
Je kan zo dan ook de sperma erbij gooien en dan kijken wat er gebeurt.![]()
En dat eitje ga je ook niet vinden tenzij je het bij een vrouw uit een eierstok vandaan haaltquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In een tampon zit geen eitje ._.
bij welke vergroting is dit? is dit nog verdund met water ofzo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:04 schreef Bozboy het volgende:
Ben daarnet met microscoop aan t experimenteren geweest,
en het is me met het bijbehorende usb-cameraatje gelukt om de eerste beelden van mn mini-bozboytjes te maken![]()
Beter beeld kon ik nog niet krijgen. Ben al lang blij dat ik iets zie![]()
Het filmpje:
http://www.youtube.com/v/DvxmHbpD_LY
Had eerst "15 miljoen mensen" als achtergrondmuziek willen doen, maar toch maar andere gekozen![]()
Ja niks dus he, dat snap je hopelijk wel?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:30 schreef SpecialK het volgende:
Volgende keer aan een meisje vragen of je der tampon mag lenen. Schijnbaar is het uitzicht op een eitje nog mele valen leuker.
Je kan zo dan ook de sperma erbij gooien en dan kijken wat er gebeurt.![]()
wat grappig!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:04 schreef Bozboy het volgende:
en het is me met het bijbehorende usb-cameraatje gelukt om de eerste beelden van mn mini-bozboytjes te maken![]()
Het filmpje:
Had eerst "15 miljoen mensen" als achtergrondmuziek willen doen, maar toch maar andere gekozen![]()
Ze zien er gezond uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:04 schreef Bozboy het volgende:
Het filmpje:
Gaaf filmpje johquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:04 schreef Bozboy het volgende:
Het filmpje:
huh? heb je geen dekglas gebruikt?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:56 schreef Bozboy het volgende:
ik weet niet welke vergroting dit was, heb namelijkhe oculair verwijderd, om daar de camera in te schuiven. Deze zal ook vast een vergroting hebben. Op het objectief stond 10x, maar het lijkt mij dat dit toch meer dan 10 maal is.
De microscoop zélf kan in totaal tot 1024x in ieder geval. En als je weet dat ieder dingetje 0,05mm is, moet je ze inderdaad kunnen zien.
T vreemde is wel, dat ik wanneer ik met mn oog door het oculair kijk, meer kikkervisjes zag dan met de camera..
(of de helft was al uitgestorven inmiddels.. geen idee hoelang die beesten leven op n opjectglaasje.
Druppel was ook wel flink uitgelopen hoor, dus niet echt dik.
En, wat doet het met je zaad? Zie je verschil?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:03 schreef zoalshetis het volgende:
ja ik doe het zelfs nog wel eens. gewoon om te kijken wat drank en weed met je zaad doet.
zeker ik heb die microscoop al toen ik een jaar of tien was. in mijn jeugd waren er duidelijk meer spermatozoïden die heel erg beweeglijk waren. nu is dat een stuk minder en minder beweeglijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:03 schreef Bozboy het volgende:
[..]
En, wat doet het met je zaad? Zie je verschil?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |