abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52229870
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat een dom gelul zeg.
Hij snapt het gewoon niet. Tsja.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:26:01 #212
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52229903
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:24 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Hij snapt het gewoon niet. Tsja.
Ligt je uitzettingsbeleid dan eens toe? Want als mensen met een dubbele nationaliteit zwaarder gestraft worden dan mensen zonder, dan is dat gewoon racisme.... dat is wat jij niet snapt..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:26:09 #213
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52229906
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:23 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Als je terug wilt naar Marokko ja... dat is toch niet nodig?

En tsja... als iemand die 10e generatie is en toch een dubbele nationaliteit heeft omdat zijn overoveroveroveroveroverovreoveroverovergrootvader uit Marokko kwam, waarom zou je die mensen dan het land uit willen sturen? Tegen die tijd zijn ze misschien wel zo blank dat je het verchil niet eens meer ziet
ik hoop dat het snel aanpassen wordt met sommige marokkanen, anders zie ik ze echt niet snel 10e generatie worden. snap je het een beetje?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:27:33 #214
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52229940
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik hoop dat het snel aanpassen wordt met sommige marokkanen, anders zie ik ze echt niet snel 10e generatie worden. snap je het een beetje?
Ik snap je prima, ben het er alleen niet mee eens... vrijheid van meningsuiting he
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_52229966
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:26 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ligt je uitzettingsbeleid dan eens toe? Want als mensen met een dubbele nationaliteit zwaarder gestraft worden dan mensen zonder, dan is dat gewoon racisme....
Dus jij vindt een zware gevangenisstraf minder zwaar dan teruggestuurd worden naar je land van herkomst? Vreemde vogel ben jij.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:30:00 #216
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52230014
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:27 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik snap je prima, ben het er alleen niet mee eens... vrijheid van meningsuiting he

helemaal waar. ik probeer je dan ook nergens van te overtuigen, ieder zijn idee.

snap wel dat het bekend is dat criminelen uitgezet worden. en dat kan heel ver gaan. zeker als je een paspoort hebt van een ander land.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:30:05 #217
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52230018
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:28 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Dus jij vindt een zware gevangenisstraf minder zwaar dan teruggestuurd worden naar je land van herkomst? Vreemde vogel ben jij.
Nee, ik vind dat de straf hetzelfde moet zijn voor iedere NEDERLANDSE BURGER, met een NEDERLANDSE NATIONALITEIT.

Interesseert me niet of er dan nog een 2e nationaliteit is... het is en blijft een Nederlands staatsburger.
pi_52230031
Typisch Nederlands btw, symptoombestrijden en de oorzaak ongemoeid laten.
Wilders is in dit geval het symptoom, en de onvrede van een gedeelte van de Nederlanders de oorzaak.
Daarbij komt nog eens dat er vanuit de islamitische samenleving geen enkel signaal komt om het gebral van Wilders te stoppen op een positieve manier.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:32:47 #219
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52230104
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:30 schreef Het_hupt het volgende:
Wilders is in dit geval het symptoom, en de onvrede van een gedeelte van de Nederlanders de oorzaak.
Daarbij komt nog eens dat er vanuit de islamitische samenleving geen enkel signaal komt om het gebral van Wilders te stoppen op een positieve manier.
nou ik vind dit soort uitspraken negeren een hele verstandige van de moslimraad (al kent niemand in nderland die)
pi_52230124
Ik doe nog één poging, waarbij ik het over een iets andere boeg gooi.

maniack28, wat denkt je dat er gebeurt als je iemand met alleen de Nederlandse nationaliteit die nationaliteit afneemt en het land uit stuurt? Waar stuur je hem naartoe? Op welk vliegtuig of welke boot zet je zo'n persoon, met welke bestemming? En hoe denk je dat de internationale gemeenschap gaat reageren als je als land je bloedeigen criminelen dumpt in een willekeurig ander land, zonder daarvoor toestemming te vragen?

Bij criminele Marokkanen is dit heel anders. Als je die de nationaliteit afpakt, zijn het gewoon Marokkaanse buitenlanders die zich ernstig hebben misdragen in het buitenland. Die zet je gewoon op het vliegtuig naar Marokko en daarmaa basta. Dan mag Marokko het verder uitzoeken. Bij Canadezen idem dito.
pi_52230161
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef Dutch_Nelson het volgende:
iedereen is welkom in nederland,
zolang je dat islam geloof maar daarergens laat.

overal die kut torentjes opeens en gezeik met de politie,
En JA ditgebeurt veel meer bij marokaantjes als bij andere volken.

spuugzat.
Zoland er in Nederland plaats is voor zwarte kouzen moet er ook plaats zijn voor islamieten. Dat is het grondbeginsel van onze democratie. Al we dat gaan ondermijnen is het einde zoek. En kan ik me ook wel voordragen als eerste dictator.

Problemen die er met marrokanen zijn, moeten we aub niet doortrekken naar de islam als religie. Dat zijn twee losstaande zaken. Die problemen los je niet op door de koran te verbieden. Alsof die relmarokantjes weten wat er in de koran staat, die weten enkel wat hun goed uitkomt. Persoonlijk ben ik er voor om er als voorbeeld gewoon een paar uit te zetten. Dan stel je een voorbeeld naar de rest en houden ze heel snel op. Zaak van even de tanden laten zien. Dat begrijpen mensen meestal beter als knuffelen

Persoonlijk heb ik het ook niet zo op de Islam, maar ook niet op de bijbel en de torah. Dus willen we iets verbieden dan moeten we wel consequent zijn en ze alledrie verbieden. Dat is tenminste duidelijk. Verder moeten islamieten gewoon eens een interne discussie voeren over de waarde van de koran in de huidige tijd. Het idee dat alles wat in de koran staat zo letterlijk genomen moet worden is achterhaald en veel is gewoon niet meer van deze tijd. Maar dat moeten moslims zelf doen. Iedere poging van ons om dat af te dwingen zal een averechts effect hebben.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:34:45 #222
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52230172
zullen we marokko stoppen en weer doorgaan over die absurde uitspraken van wilders lately?
pi_52230196
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou ik vind dit soort uitspraken negeren een hele verstandige van de moslimraad (al kent niemand in nderland die)
Juist, dat bedoel ik.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:36:37 #224
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52230227
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef TomTancr3do het volgende:

maniack28, wat denkt je dat er gebeurt als je iemand met alleen de Nederlandse nationaliteit die nationaliteit afneemt en het land uit stuurt? Waar stuur je hem naartoe? Op welk vliegtuig of welke boot zet je zo'n persoon, met welke bestemming? En hoe denk je dat de internationale gemeenschap gaat reageren als je als land je bloedeigen criminelen dumpt in een willekeurig ander land, zonder daarvoor toestemming te vragen?

Bij criminele Marokkanen is dit heel anders. Als je die de nationaliteit afpakt, zijn het gewoon Marokkaanse buitenlanders die zich ernstig hebben misdragen in het buitenland. Die zet je gewoon op het vliegtuig naar Marokko en daarmaa basta. Dan mag Marokko het verder uitzoeken. Bij Canadezen idem dito.

Ja en omdat de Marokkaanse regering een of andere debiele wetgeving heeft waarbij je altijd Marokkaan blijft hebben jullie een mooie reden om iedere Marokkaan het land uit te zetten... ik vind het gewoon racistisch, die mensen wonen hier en hebben dezelfde rechten als een ieder ander. Er zijn ook zat Antilianen die overlast veroorzaken en die hebben wel alleen een Nederlandse nationaliteit, die gaan dan dus niet het land uit, terwijl ze misschien minder roots in Nederland hebben dan bepaalde Marokkaanse families.

Ik snap je idee wel, het is alleen naar mijn mening geen oplossing voor dit probleem. Maar we zullen het toch wel niet eens worden, want onze ideeën staan lijnrecht tegenover elkaar
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:40:24 #225
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52230353
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:35 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Juist, dat bedoel ik.
heb jij al moslims op de barricades zien staan? ik heb wel ooit imams gehoord die zeggen dat de moslim een voorbeeld moet nemen aan hoe de christenen belediging opvatten. dat is toch al een gigantische sprong voorwaarts?

zoals iemand hier net boven al schreef empancipatoire religie kan je niet afdwingen, dat moet komen uit voorbeelden om hen heen, die goed en beter zijn.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:41:38 #226
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52230401
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:36 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ja en omdat de Marokkaanse regering een of andere debiele wetgeving heeft waarbij je altijd Marokkaan blijft hebben jullie een mooie reden om iedere Marokkaan het land uit te zetten... ik vind het gewoon racistisch, die mensen wonen hier en hebben dezelfde rechten als een ieder ander. Er zijn ook zat Antilianen die overlast veroorzaken en die hebben wel alleen een Nederlandse nationaliteit, die gaan dan dus niet het land uit, terwijl ze misschien minder roots in Nederland hebben dan bepaalde Marokkaanse families.

Ik snap je idee wel, het is alleen naar mijn mening geen oplossing voor dit probleem. Maar we zullen het toch wel niet eens worden, want onze ideeën staan lijnrecht tegenover elkaar
kap nou eens! hou op over marokkanen, daar hebben we nu wel even genoeg van gehoord

dit gaat over wilders die zegt dat een religie verboden moet worden. ga daar op door.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:45:18 #227
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52230501
Pff, je moet blanke mensen niet discrimineren omdat ze beter zijn..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_52230891
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:34 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Zoland er in Nederland plaats is voor zwarte kouzen moet er ook plaats zijn voor islamieten. Dat is het grondbeginsel van onze democratie. Al we dat gaan ondermijnen is het einde zoek. En kan ik me ook wel voordragen als eerste dictator.

Problemen die er met marrokanen zijn, moeten we aub niet doortrekken naar de islam als religie. Dat zijn twee losstaande zaken. Die problemen los je niet op door de koran te verbieden. Alsof die relmarokantjes weten wat er in de koran staat, die weten enkel wat hun goed uitkomt. Persoonlijk ben ik er voor om er als voorbeeld gewoon een paar uit te zetten. Dan stel je een voorbeeld naar de rest en houden ze heel snel op. Zaak van even de tanden laten zien. Dat begrijpen mensen meestal beter als knuffelen

Persoonlijk heb ik het ook niet zo op de Islam, maar ook niet op de bijbel en de torah. Dus willen we iets verbieden dan moeten we wel consequent zijn en ze alledrie verbieden. Dat is tenminste duidelijk. Verder moeten islamieten gewoon eens een interne discussie voeren over de waarde van de koran in de huidige tijd. Het idee dat alles wat in de koran staat zo letterlijk genomen moet worden is achterhaald en veel is gewoon niet meer van deze tijd. Maar dat moeten moslims zelf doen. Iedere poging van ons om dat af te dwingen zal een averechts effect hebben.
Bravo, hulde voor jou. Beter dan dit zou ik het niet kunnen zeggen.
Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf
pi_52230916
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:36 schreef maniack28 het volgende:
Er zijn ook zat Antilianen die overlast veroorzaken en die hebben wel alleen een Nederlandse nationaliteit
Helaas wel ja. Maar daar valt misschien nog wel een mouw aan te passen. Je moet niet vergeten dat de Antillen erg afhankelijk zijn van Nederland, en dat ze onder bepaalde voorwaarden wel bereid zullen zijn om hun eigen schorem terug te nemen.
pi_52230958
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lulkoek. je bent als marokkaan (ja ook 10e generatie) verplicht de dubbele nationaliteit te hebben. je weet er echt niks vanaf he?
Ja, maar dat heeft dus niks met paspoort te maken. Ik heb ook geen marokkaans paspoort bijv.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52230999
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:30 schreef Het_hupt het volgende:
Je bedoelt, jammer dat moslims hem niet nog meer media-aandacht geven?
Allah Al Watan Al Malik
pi_52231014
Berichten als Undercover gruwelen in moskee zijn natuurlijk wel koren op Wilder's zijn molen
pi_52231085
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je bedoelt, jammer dat moslims hem niet nog meer media-aandacht geven?
Nope, meer aan het veroordelen van excessen die onder de mom van de Islam worden uitgevoerd.
pi_52231140
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef TomTancr3do het volgende:

En wat gebeurt er als je dit onderwerp omdraait. Er zijn ook zat Nederlanders met twee nationaliteiten. Stel een Nederlander woont al jaren in Amerika (bijvoorbeeld sinds zijn 2e levensjaar) en heeft twee paspoorten. Hij pleegt in Amerika misdaden. Zou je het dan terecht vinden als Amerika zijn Amerikaanse paspoort af zou pakken en hem terug zou sturen naar Nederland?
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_52231163
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:02 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Nope, meer aan het veroordelen van excessen die onder de mom van de Islam worden uitgevoerd.
Je bedoelt iets wat eigenlijk altijd gebeurd, maar waar nooit media-aandacht voor is?
Allah Al Watan Al Malik
pi_52231225
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je bedoelt iets wat eigenlijk altijd gebeurd, maar waar nooit media-aandacht voor is?
Nee? ik dacht anders dat Nova en de Volkskrant daar echt wel over zouden berichten.
En dat zou zeker hier wel gepost worden.
Of ben ik gewoon naief?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:07:16 #237
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52231226
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, maar dat heeft dus niks met paspoort te maken. Ik heb ook geen marokkaans paspoort bijv.
ik dacht dat dat verplicht was...
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:08:28 #238
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52231254
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:07 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Nee? ik dacht anders dat Nova en de Volkskrant daar echt wel over zouden berichten.
Of ben ik gewoon naief?
ot: wist je trouwens dat ik vaak voor vrienden een buurman en buurman persiflage moet geven? ik kan die stemmetjes perfect nadoen, zeggen ze.
pi_52231320
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:07 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Of ben ik gewoon naief?
Je bent zeer naief. Waarom zou de media over iets positiefs willen berichten? Dat trekt geen kijkers en ook geen lezers.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52231344
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik dacht dat dat verplicht was...
Nope.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: