Niet gelijk van onderwerp veranderen!! Eerst maar eens hier naar kijken ipv er maar weer van alles bij te halen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:24 schreef osho het volgende:
misschien dat je ook zo'n docu kunt maken over bepaalde kerken.
ik heb geen idee in hoeveel moskeeën er wel lief gepreekt wordt
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:28 schreef BereNDD het volgende:
[..]
echt.. heb je bovenstaande zin zelf al even doorgelezen?
Het slaat echt als een tang op een varken..
Gaat dus nergens over.. wat bedoel je precies?
mja, maar we wisten toch al dat er moskeeën waren waar haat wordt geprediktquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:29 schreef Goochie het volgende:
[..]
Niet gelijk van onderwerp veranderen!! Eerst maar eens hier naar kijken ipv er maar weer van alles bij te halen.
Veel succes met zoeken naar die kerken dan, ik ben zelf niet gelovig dus weet ook niet veel van kerken maar ik me het me niet voorstellen dat ze dat zeggen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:30 schreef osho het volgende:
[..]
ik bedoel dat er misschien ook kerken zijn waar je zo'n docu over kunt maken en dat er vast ook moskeeën zijn waar wel liefde gepreekt wordt
wat is daar niet aan te begrijpen ?
ojajoh??? en daarom mogen er geen beelden van uitgezonden worden?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:31 schreef osho het volgende:
[..]
mja, maar we wisten toch al dat er moskeeën waren waar haat wordt gepredikt
Christenen gaan niet bewust op Homo's jagen, sommige moslimjongeren echter welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:24 schreef osho het volgende:
misschien dat je ook zo'n docu kunt maken over bepaalde kerken.
ik ga niet zoeken...heb ik geen reden toequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Veel succes met zoeken naar die kerken dan, ik ben zelf niet gelovig dus weet ook niet veel van kerken maar ik me het me niet voorstellen dat ze dat zeggen.
waar zeg ik dat dat niet mag ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:39 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ojajoh??? en daarom mogen er geen beelden van uitgezonden worden?
heb je daar onderzoek naar gedaan ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Christenen gaan niet bewust op Homo's jagen, sommige moslimjongeren echter wel
Nee, je wil alleen met suffe dooddoeners aankomen zonder enig bewijsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:44 schreef osho het volgende:
[..]
ik ga niet zoeken...heb ik geen reden toe
Bel de politie in Amsterdam eensquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:44 schreef osho het volgende:
[..]
heb je daar onderzoek naar gedaan ?
my purpose in lifequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, je wil alleen met suffe dooddoeners aankomen zonder enig bewijs.
neequote:Bel de politie in Amsterdam eens![]()
Hou je smoel dan.... Het negatieve beeld van bepaalde bevolkingsgroepen wordt niet beter door lui zoals jijquote:
Echt wel. Vooral in Amerika en Afrika heb je hele rare christelijke stromingen en sektes.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Veel succes met zoeken naar die kerken dan, ik ben zelf niet gelovig dus weet ook niet veel van kerken maar ik me het me niet voorstellen dat ze dat zeggen.
lees jij het nieuws wel eens?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:44 schreef osho het volgende:
[..]
heb je daar onderzoek naar gedaan ?
dat vind ik discriminatie.quote:vrouwen zonder hoofddoek mogen geslagen worden.
Wat denken jullie ervan?
wat mij betreft mogen die kerken ook opgedoekt worden, net als de moskeeën.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:49 schreef bleiblei het volgende:
Overigens is het hele counteren jegens het Christendom kansloos. Als er kerken zijn die zo prediken mogen die wmb. ook opgedoekt worden. Heel simpel. Het is wel erg laf om een discussie zo neer te halen met een dergelijk flauw voorbeeld. Hoe het in kerken aan toe gaat is absoluut niet aan de orde in die nieuwsbericht.
Waarom post je dat dan niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:51 schreef osho het volgende:
[..]
wat mij betreft mogen die kerken ook opgedoekt worden, net als de moskeeën.
ik zoek geen excusesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom post je dat dan niet?
Je begint met een vingertje naar kerken te wijzen. Zonder enig bewijs.
Lekker zwak. Hoop excusen zoeken om het onderwerp af te leiden op iets anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |