Hierbij verklaar ik de Tsjernobielgrappen voor geopend.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
Sidekick, kun jij die Tsjernobielgrappen verklaren?
Als er IEMAND inhoudelijk bezig was, dan was het Eerdmans.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij ging vooral voor mooie quotes in de media. Goedkoop proberen te scoren. Dat mag maar om hem daarom een goed kamerlid te noemen gaat mij te ver. Ik ga liever voor de inhoudelijk goede kamerleden.
Ik weet niet hoe het zit met de wachtgeldplakkerigheid van diverse partijen. Maar van de LPF vind ik Eerdmans de enige die geequipeerd was om het Kamerlidmaatschap goed te vervullen.quote:Daarnaast zeuren over wachtgeld en onzinnige kamervragen terwijl z'n eigen politieke bloedgroep daarin uitblinkt maakt hem gewoon huilerig naar mijn idee.
Passieve nietsnutten zijn beter?quote:Actief maakt niet perse goed.
Wil je de kamer in dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Als ik in de Kamer kom, dan zal ik het net zo doen als hij deed.
Samen met dat PvDAmannetje?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:05 schreef Mutant01 het volgende:
* Mutant01 dreigt samen met de dood.
Ouderwets honderden pizza's naar iemands huis sturen is veel leuker.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:05 schreef Mutant01 het volgende:
* Mutant01 dreigt samen met de dood.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ouderwets honderden pizza's taxi's naar iemands huis sturen is veel leuker.
Inhoudelijk populistisch misschienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als er IEMAND inhoudelijk bezig was, dan was het Eerdmans.
[..]
Dat hij een van de minst slechte van de LPF was wil niet zeggen dat hij goed wasquote:Ik weet niet hoe het zit met de wachtgeldplakkerigheid van diverse partijen. Maar van de LPF vind ik Eerdmans de enige die geequipeerd was om het Kamerlidmaatschap goed te vervullen.
Als ik in de Kamer kom, dan zal ik het net zo doen als hij deed.
Nee liever actieve inhoudelijk sterke kamerledenquote:[..]
Passieve nietsnutten zijn beter?
Wel iemand die z'n nek uitstak. Populisme gaat mij te verquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inhoudelijk populistisch misschien.
Als startend Kamerlid destijds was hij ongeevenaard goed.quote:Dat hij een van de minst slechte van de LPF was wil niet zeggen dat hij goed was.
noem er is eentje?quote:Nee liever actieve inhoudelijk sterke kamerleden.
Wilders = Ellian = Jami.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ellian en Wilders zijn gewoon 1 pot nat hoor. Wat dat Pvda mannetje betreft, die gaat ook die kant op.
Zeker. Ik ben een massamoordenaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wilders = Ellian = Jami.
Bin Laden = Bouyeri = Mutant.
Een pot nat. Jij gaat ook die kant op.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben een massamoordenaar.
Filesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
hier ook. Steeds erger. Volgens mij slipt heel internet dicht.
Jazeker. Doet niets af aan Wilders = Ellian = Pvda-mannetjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Een pot nat. Jij gaat ook die kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |