En wat is daar op tegen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat Van Geel het intern met Goossens en Rommedahl wil oplossen, en zo de hand op de knip te houden.
Leonardo komt er ook nog eens aan.quote:
Risicovol lijkt me.quote:
Waarom uit Z-Amerika?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:03 schreef Fides het volgende:
Hopelijk komt er nog een leuke linksbuiten uit Zuid-Amerika aanwaaien.
Verkopen en Koevermans ophalen....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Leonardo komt er ook nog eens aan.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:03 schreef Fides het volgende:
Hopelijk komt er nog een leuke linksbuiten uit Zuid-Amerika aanwaaien.
Nouja, met Leonardo, Mitea, Manucharyan en Goossens hebben we eigenlijk 4 spelers die linksbuiten kunnen spelen. Jammer dat de eerste 3 bijna continu geblesseerd zijn en de 4e zich nog moet bewijzen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Opzich niks, hoewel de spoeling wel dun is.
Doe maar de 28e, en dan Heerenveen-thuis naar zaterdagavond, kan ik toch komen kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:04 schreef Aanvoerder het volgende:
En nog steeds niet bekend of het de 28e of de 29e is. Irritant.
Dit is niet het Feyenoord topic hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:06 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Verkopen en Koevermans ophalen....
die gaat toch wel weg, hoewel dan heb je hem tijdens de winterstop.
quote:Jan Koller, ook wel bekend als 'Lange Jan', staat in de belangstelling van AZ en FC Twente. De grote Tjech mag transfervrij vertrekken bij zijn huidige club, AS Monaco.
Vooral AZ lonkt naar de verdiensten van Koller. Koller zou een ideale vervanger zijn voor Danny Koevermans, die meer en meer op een vertrek uit Alkmaar aanstuurt. Koller zelf zou niet onwelwillend zijn tegen een overgang naar Nederlandse bodem. Bij AS Monaco komt hij zelden meer aan spelen toe.
Ik zeg: transfer, Ajax, AZ, Dirk Scheringa....niet realistischquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:06 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Verkopen en Koevermans ophalen....
die gaat toch wel weg, hoewel dan heb je hem tijdens de winterstop.
Ja hij heeft de snelheid en voorzet die we voorin missen op linksquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
wordt deze niet ons alternatief?
[..]
Nee, want we hebben Urzaiz al.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
wordt deze niet ons alternatief?
[..]
Dan kom je qua haalbare alternatiefen al snel uit bij een type-Samaras ofzoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:07 schreef Chivu het volgende:
Zolang hij maar technisch vaardig is en een mannetje kan passeren.
Klopt, maar volgens het beleidsplan moet dit jaar het oogstjaar worden, maar daar wordt door de technische leiding niet naar gehandeld. Wat opvallend is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:09 schreef jna het volgende:
Ik snap wel waarom van Geel het geld in de knip wil houden aangezien we volgend seizoen waarschijnlijk flink moeten gaan kopen
Samaras moet volgens mij nog zo'n 6 miljoen euro kosten. Of was het 6 miljoen pond.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dan kom je qua haalbare alternatiefen al snel uit bij een type-Samaras ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |