abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:02:34 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52223741

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52223779
Van Geel...kom maar op met je alternatief
pi_52223783
Hopelijk komt er nog een leuke linksbuiten uit Zuid-Amerika aanwaaien.
pi_52223787
En nog steeds niet bekend of het de 28e of de 29e is. Irritant.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:04:38 #5
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52223807
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:59 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat Van Geel het intern met Goossens en Rommedahl wil oplossen, en zo de hand op de knip te houden.
En wat is daar op tegen?
pi_52223821
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:04 schreef peaceman het volgende:

[..]

En wat is daar op tegen?
Behoorlijk veel.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:05:20 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52223827
quote:

[..]

En wat is daar op tegen?
Leonardo komt er ook nog eens aan.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52223834
quote:

[..]

En wat is daar op tegen?
Opzich niks, met oog op Leonardo, hoewel de spoeling wel dun is.
pi_52223836
quote:

[..]

En wat is daar op tegen?
Risicovol lijkt me.
Een topper verpatsen en dan opeens de zuinige jood uit willen hangen....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52223854
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:03 schreef Fides het volgende:
Waarom uit Z-Amerika?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:06:40 #11
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52223861
Tja voor hetzelfde koop je een dure speler en is het een miskoop. Nee, ik vind het prima zo.
pi_52223868
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Leonardo komt er ook nog eens aan.
Verkopen en Koevermans ophalen....
die gaat toch wel weg, hoewel dan heb je hem tijdens de winterstop.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:06:55 #13
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52223869
quote:
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_52223876
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:05 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Opzich niks, hoewel de spoeling wel dun is.
Nouja, met Leonardo, Mitea, Manucharyan en Goossens hebben we eigenlijk 4 spelers die linksbuiten kunnen spelen. Jammer dat de eerste 3 bijna continu geblesseerd zijn en de 4e zich nog moet bewijzen.
pi_52223898
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:04 schreef Aanvoerder het volgende:
En nog steeds niet bekend of het de 28e of de 29e is. Irritant.
Doe maar de 28e, en dan Heerenveen-thuis naar zaterdagavond, kan ik toch komen kijken
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52223901
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:06 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Dit is niet het Feyenoord topic hoor
pi_52223902
Die Berg is een centrumspits, en volgens mij geen type dat Huntelaar beter zal doen voetballen. We hebben juist een linksbenige creatieve aanvaller nodig. Of dat nu een echte aanvaller is (4-4-2) of een zeer aanvallende middenvelder (4-3-3) is me om het even. Zolang hij maar technisch vaardig is en een mannetje kan passeren.
pi_52223917
wordt deze niet ons alternatief?
quote:
Jan Koller, ook wel bekend als 'Lange Jan', staat in de belangstelling van AZ en FC Twente. De grote Tjech mag transfervrij vertrekken bij zijn huidige club, AS Monaco.

Vooral AZ lonkt naar de verdiensten van Koller. Koller zou een ideale vervanger zijn voor Danny Koevermans, die meer en meer op een vertrek uit Alkmaar aanstuurt. Koller zelf zou niet onwelwillend zijn tegen een overgang naar Nederlandse bodem. Bij AS Monaco komt hij zelden meer aan spelen toe.
pi_52223921
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:06 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ik zeg: transfer, Ajax, AZ, Dirk Scheringa....niet realistisch
pi_52223944
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja hij heeft de snelheid en voorzet die we voorin missen op links
pi_52223946
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nee, want we hebben Urzaiz al.
pi_52223947
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:07 schreef Chivu het volgende:
Zolang hij maar technisch vaardig is en een mannetje kan passeren.
Dan kom je qua haalbare alternatiefen al snel uit bij een type-Samaras ofzo
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:09:18 #23
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52223949
Ik snap wel waarom van Geel het geld in de knip wil houden aangezien we volgend seizoen waarschijnlijk flink moeten gaan kopen
Jawel, je keek.
pi_52223979
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:09 schreef jna het volgende:
Ik snap wel waarom van Geel het geld in de knip wil houden aangezien we volgend seizoen waarschijnlijk flink moeten gaan kopen
Klopt, maar volgens het beleidsplan moet dit jaar het oogstjaar worden, maar daar wordt door de technische leiding niet naar gehandeld. Wat opvallend is.
pi_52223982
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:09 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dan kom je qua haalbare alternatiefen al snel uit bij een type-Samaras ofzo
Samaras moet volgens mij nog zo'n 6 miljoen euro kosten. Of was het 6 miljoen pond.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:10:52 #26
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52223997
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:07 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Doe maar de 28e, en dan Heerenveen-thuis naar zaterdagavond, kan ik toch komen kijken
Niet te hopen, want dan moet ik die wedstrijd missen door Mysteryland.
pi_52224020
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:07 schreef Fides het volgende:

[..]

Nouja, met Leonardo, Mitea, Manucharyan en Goossens hebben we eigenlijk 4 spelers die linksbuiten kunnen spelen. Jammer dat de eerste 3 bijna continu geblesseerd zijn en de 4e zich nog moet bewijzen.
Jij verwoord precies wat ik bedoel.
Dan kun je Rommedahl wel op links gaan zetten maar dan wordt de spoeling op rechts ook weer dun.
Je kunt niet een Babel verkopen en dan je hand op de knip houden en het vervangen door alleen de jeugd.
pi_52224021
Wat moet Robben kosten?
Een echte linksbuiten..

@CSI Miami

Daarom mag Danny opzouten van me!

Koller gaat naar AZ.
Tis een levensgevaarlijke en een levensgrote spits die dwars door je verdediging beukt.
Ik heb een youtube compilatie in het AZ topic staan, die gast vliegt omhoog en kan dodelijk koppen.

Maar leeftijd=blessuregevoelig, duur
pi_52224051
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niet te hopen, want dan moet ik die wedstrijd missen door Mysteryland.
Hoop trouwens wel dat het snel bekend wordt, want een dag of twee naar Praag zie ik wel zitten eind augustus. Mits ik vrij kan krijgen.
pi_52224072
Ajax heeft bijna nooit succes met het aankopen van een dure speler. Echte topper skomen toch niet dus je bljft een risico houden.

Ik zou zeggen, niks kopen....

Deze selectie is prima... Babel was een prutser, daar hoef je geen vervanger voor te halen.
pi_52224089
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Klopt, maar volgens het beleidsplan moet dit jaar het oogstjaar worden, maar daar wordt door de technische leiding niet naar gehandeld. Wat opvallend is.
Idd, je haalt vorig jaar een paar oude spelers (Davids, Stam) die niet heel lang mee meekunnen, je probeert (volgens V Geel) die selectie bij elkaar te houden (lukt oa met Sneijder). Maar na dit jaar vallen die dus alle 3 weg, KJH waarschijnlijk ook en wie weet Heitinga.

Dus MOET je dit jaar kampioen worden, anders slaat het nergens op om Sneijder hier te houden en er 8 miljoen voor te pakken ipv 30. Als je dan toch geen echte ambities hebt moet je hem laten gaan.

Dus moeten ze NU alweer aankopen doen voor volgend jaar, lijkt me wel zo handig om die spelers al te laten wennen aan Ajax. En dat kan je echt wel uitleggen aan spelers hoor, je speelt dit jaar wat minder, maar er gaan 5 toppers weg volgend jaar, en dan ben jij aan de beurt.
Get woke, go broke!
pi_52224104
Babel een prutser?

Voor de Jan Koller liefhebbers....
http://www.youtube.com/watch?v=faTVdgfcWEI

Zet je geluid maar uit overigens..
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:14:45 #33
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52224112
Dat 'ge-paniek' hier zorgt er nu juist voor dat we al jaren achter de feiten aanlopen. Laat de selectie zoals ie is. Of haal een echte versterking, maar niet 3e rangs materiaal svp!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:15:31 #34
177966 notunreal
Amsterdamse Football Club Ajax
pi_52224131
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:13 schreef Sybesma het volgende:
Ajax heeft bijna nooit succes met het aankopen van een dure speler. Echte topper skomen toch niet dus je bljft een risico houden.

Ik zou zeggen, niks kopen....

Deze selectie is prima... Babel was een prutser, daar hoef je geen vervanger voor te halen.
Eindelijk iemand die het met me eens is.. Ik zou nog wel een echte linksbuiten willen zien..
Playstation 3 - This is Living!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:17:06 #35
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52224174
Trouwens als het echt moet, zou Emanuelson het volgens mij ook wel kunnen op de linksbuiten. Een goede voorzet heeft ie wel.
pi_52224187
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:17 schreef peaceman het volgende:
Trouwens als het echt moet, zou Emanuelson het volgens mij ook wel kunnen op de linksbuiten. Een goede voorzet heeft ie wel.
pi_52224209
quote:
pi_52224213
quote:
Kom je alleen achterin weer mensen tekort zodra er iemand geblesseerd raakt... Speelde Urby tegen Atletico ofzo niet op linksbuiten? Zo ja, hoe ging dat? Heb de wedstrijd niet kunnen zien.
pi_52224215
Eens kijken of Ajax gaat besluiten Suarez alsnog te kopen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52224233
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:18 schreef venomsnake het volgende:
Eens kijken of Ajax gaat besluiten Suarez alsnog te kopen.
Ik hoop zo van niet.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:19:03 #41
144213 Adidah
Het was wraak
pi_52224235
quote:
Voorzetten die wekenlang onderweg zijn of gigantisch afzwaaien zeker?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:21:41 #42
82589 S-Two
barba macacu
pi_52224321
Nou Martin, ik wacht op de nieuwe Maxwell/Trabelsi/Zlatan, oftewel een goeie verrassing .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52224398
Kunnen we die Ben Arfa niet losweken bij Lyon? Zoveel speelt die jongen daar niet
pi_52224452
Ik heb net dat filmpje gezien van de open dag.

Robert ten Brink.
Plaatsvervangende schaamte.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:29:26 #45
82589 S-Two
barba macacu
pi_52224534
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:26 schreef koningdavid het volgende:

Robert ten Brink.
Waar kan ik hem zien?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52224562
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef S-Two het volgende:

[..]

Waar kan ik hem zien?
Dat wil je echt niet
pi_52224570
quote:

[..]

Waar kan ik hem zien?
Geloof me, dat wil je niet zien

Vooral die spraakverwarring met Kennedy
pi_52224606
quote:
Ja die toverhoed sombrero van vd Zee is zeker kwijt?
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat Ajax dat dan ook maar gewoon moet doen. Op deze manier is er niemand bij gebaat.

Ajax heeft nog niemand, Suarez speelt waar hij niet zijn wil en Groningen heeft een ongemotiveerde speler lopen.

Gewoon, ook al is het teveel voor wat hij heeft laten zien, dokken, Ajax blij, Suarez blij, Groningen blij want dit hebben toch die Berg erbij.

En als het ff kan duidelijkere regels vanuit de FIFA mbt dit soort zaken.
Ja, geld zat
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52224733
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:21 schreef S-Two het volgende:
Nou Martin, ik wacht op de nieuwe Maxwell/Trabelsi/Zlatan, oftewel een goeie verrassing .
Toen Co met Maxwell aan kwam zetten waren de Ajax-supporters over de rooie.

Dat Ajax een onbekende braziliaan had gehaald terwijl Co zojuist Michael Lamey naar kleedkamer 2 had verbannen dat was schandalig...

Conclusie: Vooral NIET luisteren naar de supporters!
pi_52224805
Poeh, verloren omdat Ajax geen significante stap omhoog is, dat is bagger. Niet perse omdat Suarez dan niet komt (denk niet dat hij goed genoeg is voor Ajax eerlijk gezegd) mar ik vind het nogal een knauw aan de reputatie van Ajax.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_52224812
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:24 schreef Chivu het volgende:
Kunnen we die Ben Arfa niet losweken bij Lyon? Zoveel speelt die jongen daar niet
Zou inderdaad een erg goede vervanger zijn voor Sneijder, maar speelde vorig seizoen volgens mij aardig wat wedstrijden in de basis bij Lyon.
pi_52224839
quote:
Lindenbergh wil weer trainen

AMSTERDAM - Ajax zit vandaag om tafel met de advocaat van Olaf Lindenbergh.

De middenvelder hoopt weer met het eerste mee te mogen trainen. Maandag werd hem de toegang tot het veld ontzegd.

Lindenbergh: ''Technisch directeur Martin van Geel en trainer Henk ten Cate hebben me eerder gezegd dat ik niet langer in hun plannen voorkom, maar dat ik wel mee mag trainen op het veld naast de Arena.''

''Ik heb een tijdje met het tweede getraind. Maandag trainde het eerste echter weer naast het stadion, maar ik was niet welkom. Ik ben naar huis gegaan en sinds dinsdag ben ik ziek.'' De inzet van het gesprek met Ajax is simpel: ''Ik wil gewoon weer trainen.''
pi_52224880
Laat die jongen lekker meetrainen zeg, wat een onzin. Daar heb je toch verder geen last van? Hij wil gewoon fit blijven en zich toch proberen een beetje in de kijker te spelen bij evt wissels ofzo.

Stel hem niet op en wie wil hem dan hebben?
Get woke, go broke!
pi_52224963
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:39 schreef Longmen het volgende:

[..]
Ik vind het ook wel een beetje kinderachtig. Laat die jongen gewoon meetrainen, en laat hem desnoods de overgeschoten ballen ophalen
pi_52225000
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:38 schreef Cheiron het volgende:
Poeh, verloren omdat Ajax geen significante stap omhoog is, dat is bagger. Niet perse omdat Suarez dan niet komt (denk niet dat hij goed genoeg is voor Ajax eerlijk gezegd) mar ik vind het nogal een knauw aan de reputatie van Ajax.
Ja maar feitelijk is er niks tegenin te brengen. Groningen en Ajax spelen in dezelfde competitie, en allebei UEFA Cup voetbal, omdat die CL nog geen feit is.
pi_52225052
Koller en Robben... Ga toch alsjeblieft weg man.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52225054
laat hem en Krohn Dehli lekker meetrainen.. dit kan alleen maar weer negativiteit in the groep brengen.

Lindenbergh was bij vlagen nuttig maar heeft nooit het juiste niveau gehad. Krohn Dehli was helemaal een blamage.. het idee van zijn terugkomst sloeg echt helemaal nergens op en dat is gebleken ook...
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52225056
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ja maar feitelijk is er niks tegenin te brengen. Groningen en Ajax spelen in dezelfde competitie, en allebei UEFA Cup voetbal, omdat die CL nog geen feit is.
Puur zakelijk gezien is er ook niet veel tegen in te brengen.
Get woke, go broke!
pi_52225144
'Jammer voor hans nijland. Had hem wel verlies in de arbitragezaak gegund.
lollig
pi_52225220
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef ub40_bboy het volgende:
Jij trekt het meteen in het persoonlijke, Nijland wil gewoon zijn club verdedigen tegen de rest, heel logisch hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52225227
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef ub40_bboy het volgende:

"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52225252
quote:

[..]

Waar kan ik hem zien?
Ajax TV
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52225274
Precies, Valencia fans zullen wel een bloedhekel aan V Geel hebben op dit moment, en wij zijn er blij mee.

Al vraag ik me af wat Groningen nog aan Suarez gaat hebben dit seizoen.
Get woke, go broke!
pi_52225291
M'n laatste wedstrijd, thuis tegen FCG zal nu misschien wat pittiger/ pikanter zijn.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:56:48 #65
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52225376
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:26 schreef koningdavid het volgende:

Robert ten Brink.
hoezo?
pi_52225392
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Robben mag zo komen wat mij betreft.
(maar goed onhaalbaar).
pi_52225425
Robben...we hebben met Mitea en Manucharyan al genoeg spelers van glas op de linkerkant.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:58:42 #68
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52225437
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:18 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Kom je alleen achterin weer mensen tekort zodra er iemand geblesseerd raakt... Speelde Urby tegen Atletico ofzo niet op linksbuiten? Zo ja, hoe ging dat? Heb de wedstrijd niet kunnen zien.
Uit zijn voorzet kwam de 1-0
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:59:22 #69
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52225457
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:53 schreef HeatWave het volgende:

Al vraag ik me af wat Groningen nog aan Suarez gaat hebben dit seizoen.
Niks, het blijven nichten zonder mentaliteit die Zuid-Amerikaanse gasten.

Daarom hoeft ie van mij ook niet te komen.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:00:23 #70
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52225479
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:57 schreef Longmen het volgende:

[..]

Robben mag zo komen wat mij betreft.
(maar goed onhaalbaar).
Valrobben? Nee, laat dat niet gebeuren!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:01:18 #71
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52225507
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:59 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Niks, het blijven nichten zonder mentaliteit die Zuid-Amerikaanse gasten.
True. Dat staat me ook wel tegen aan die types, gaan gewoon 2 weken langer op vakantie dan de rest enzo. Beetje omhooggevallen na 1 goed seizoen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_52225546
Op ajax.netwerk.to postte iemand een stukje Tsjechische tekst waaruit zou blijken dat we de 29e spelen tegen Slavia.
pi_52225555
quote:
Ajax mogelijk ook zonder Huntelaar tegen PSV; Ten Cate wil hem sparen

Henk ten Cate neemt de komende dagen, en ook tijdens de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal, geen enkel risico met Klaas Jan Huntelaar. De coach van de Amsterdamse club wil koste wat kost voorkomen dat de spits een blessure oploopt en daardoor niet mee kan doen in de CL-voorronde, volgende week. Wesley Sneijder is zeker niet van de partij tegen PSV. Hij is geschorst voor dat duel

,,Doordat Ismael Urzaiz na zijn blinde-darmoperatie nog niet fit is, heb ik maar een spits. Je moet er niet aan denken dat er tegen PSV iets met Klaas Jan gebeurt. De wedstrijd tegen PSV is van ondergeschikt belang. De opbouw is volledig gericht op plaatsing voor de Champions League", zegt Ten Cate in Voetbal International.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:03:05 #74
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52225562
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:01 schreef Sethje het volgende:

[..]

True. Dat staat me ook wel tegen aan die types, gaan gewoon 2 weken langer op vakantie dan de rest enzo. Beetje omhooggevallen na 1 goed seizoen.
Niet alle Zuid-Amerikanen over één kam scheren, het zijn die kut-Brazilianen die geen goede mentaliteit hebben, de rest juist wel. Argentijnen, Uruguayanen, Paraguayanen, Columbianen, noem maar op.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:03:27 #75
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52225569
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:01 schreef Sethje het volgende:

[..]

Maar ondertussen naaien ze wel de lekkere mokkels daar
pi_52225576
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef peaceman het volgende:

[..]

Valrobben? Nee, laat dat niet gebeuren!
Goed, heb helemaal geen zin in deze discussie aangezien dit het ajax topic is en hij toch niet komt. Maar dit is zo zn eigen leven gaan leiden he....
Robben is een prima voetballer.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:04:28 #77
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52225591
Volgens mij mistten zowel PSV als Ajax vorig jaar ook beiden een belangrijke speler bij de JC schaal. Weet alleen niet meer wie. Of alleen Ajax hmm

Iemand een idee?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:05:33 #78
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52225621
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:03 schreef Longmen het volgende:

[..]

Goed, heb helemaal geen zin in deze discussie aangezien dit het ajax topic is en hij toch niet komt. Maar dit is zo zn eigen leven gaan leiden he....
Z'n eigen leven gaan leiden? Komop zeg. Elke wedstrijd doet hij het nog steeds (die ik zie tenminste).

Erbij lopen alsof hij de rest van de dag met handtasjes rondloopt en vallen over zelfverzonnen tackles.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:05:46 #79
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52225627
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:03 schreef Longmen het volgende:

[..]

Robben is een prima voetballer.
Als hij zich niet laat vallen en zijn airtje thuislaat, dan wel
(geldt soms qua airtje trouwens ook voor Sneijder)
pi_52225639
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:02 schreef Urquhart het volgende:

[..]
Heel goed, zet maar een b elftal neer. Wint PSV dit seizoen wat mij betreft toch nog één schaal.
pi_52225640
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:04 schreef PLAE@ het volgende:

Volgens mij mistten zowel PSV als Ajax vorig jaar ook beiden een belangrijke speler bij de JC schaal. Weet alleen niet meer wie. Of alleen Ajax hmm

Iemand een idee?
quote:
Opstelling Ajax: Stekelenburg; Ogararu (46. Heitinga), Stam, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Schilder (46. Maduro), Sneijder; Rosales, Rosenberg (68. Perez), Babel.

Opstelling PSV: Moens; Lamey, Alex, Simons, Salcido; Farfán, Väyrynen (69. Féher), Aissati (82. Lee Nguyen), Cocu (79. Addo); Vennegoor of Hesselink, Koné.
Ajax miste Huntelaar en PSV Gomes zo te zien.
pi_52225666
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:06 schreef Urquhart het volgende:

[..]

[..]

Lee Nguyen
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:15:36 #83
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52225872
Hopen dat ze die Markus Berg voor de neus van Groningen weg kunnen kapen. Van mij magtie komen!
pi_52225877
quote:

[..]

[..]

Ik wist helemaal niet dat Schilder toen meedeed.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:16:02 #85
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_52225888
We komen zonder echte linksbuiten de voorronde ook wel door dus geen paniekaankoop.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:16:04 #86
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52225890
quote:

[..]

[..]

En kluivert natuurlijk!

Of was die toen nog niet gecontracteerd?
pi_52225897
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Op ajax.netwerk.to postte iemand een stukje Tsjechische tekst waaruit zou blijken dat we de 29e spelen tegen Slavia.
Enigszins betrouwbaar ook nog?
pi_52226044
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:15 schreef Doezelhaar het volgende:
Hopen dat ze die Markus Berg voor de neus van Groningen weg kunnen kapen. Van mij magtie komen!
Ik hoef niet weer zon Rosenberg. We spelen hier een 4-3-3 systeem hoor.
lollig
pi_52226095
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:21 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik hoef niet weer zon Rosenberg. We spelen hier een 4-3-3 systeem hoor.
Inderdaad. Ook al is het leuk om die Berg voor Nijland z'n neus weg te kapen nadat 'ie zo over hem staat te paraderen tegenover de media, is het niet 3,5 miljoen waard om weer een nutteloze speler te kopen. Hij zal best van goede kwaliteit zijn hoor, maar hij past niet bij 4-3-3 plannen van Ajax.
pi_52226233
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:23 schreef Chivu het volgende:

[..]

nadat 'ie zo over hem staat te paraderen tegenover de media,
Zo blij is Nijland niet met al die media aandacht rond Berg hoor.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52226287
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:15 schreef Doezelhaar het volgende:
Beetje jaloers aan het worden?
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:30:03 #92
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_52226294
Ik doe ff een TVP
Ik ben inmiddels overleden
pi_52226358
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:28 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zo blij is Nijland niet met al die media aandacht rond Berg hoor.
Dat lijkt me echt onzin, want als hij die media-aandacht niet wil, dan hoeft hij er helemaal niks over te zeggen. Hij heeft het echter in detail over wat er besproken is met Berg. Sorry hoor, ik heb nog nooit enige toekomstige transfer op die manier behandeld zien worden in de media, voordat de zaak beklonken was.
pi_52226397
Waarom loopt iedereen hier zo op Nijland te zeiken? Van Geel doet precies hetzelfde met Sneijder en dan zijn de 's niet aan te slepen.

Groningen is niet op deze wereld om het almachtige Ajax te voorzien van haar zelf gescoute topspelers. Voor liefdadigheid ga je maar naar het leger des heils.
Woo-loo-loo!
pi_52226470
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou Aanvoerder, noem dan eens een haalbare/betaalbare/beschikbare spits...

Koller kan je er goed bij hebben, maar ben benieuwd naar jouw alternatieven.
pi_52226508
Mensen die de selectie zo wel goed vinden hebben geen ambitie en willen zeker geen kampioen worden. We hebben niet eens een linksbuiten Ja, drie stuks in de lappenmand die alle drie van glas zijn. Hebben eindelijk de rechtervleugel eens redelijk bezet, moeten die weer naar links omdat we niemand hebben. Met Perez en Babel ben je in principe twee linkervleugel spelers kwijt, daar kun je toch niet niemand voor terughalen omdat we zelfs mét die twee spelers vorig seizoen al smal bezet waren.

Maar goed, we worden toch wel automatisch kampioen omdat we Ajax zijn, maakt niet eens uit wie we opstellen.
pi_52226515
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:32 schreef Chivu het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt onzin, want als hij die media-aandacht niet wil, dan hoeft hij er helemaal niks over te zeggen. Hij heeft het echter in detail over wat er besproken is met Berg. Sorry hoor, ik heb nog nooit enige toekomstige transfer op die manier behandeld zien worden in de media, voordat de zaak beklonken was.
Die media aandacht komt vooral uit Zweden. Nijland heeft na aanleiding van al die berichten een paar vragen beantwoord aan het DVHN.
Hij heeft vanmorgen zelf aangegeven helemaal niet blij te zijn met de media aandacht.
pi_52226543
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:35 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Koller op linksbuiten .
pi_52226598
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:36 schreef devv05 het volgende:
Mensen die de selectie zo wel goed vinden hebben geen ambitie en willen zeker geen kampioen worden. We hebben niet eens een linksbuiten Ja, drie stuks in de lappenmand die alle drie van glas zijn. Hebben eindelijk de rechtervleugel eens redelijk bezet, moeten die weer naar links omdat we niemand hebben. Met Perez en Babel ben je in principe twee linkervleugel spelers kwijt, daar kun je toch niet niemand voor terughalen omdat we zelfs mét die twee spelers vorig seizoen al smal bezet waren.

Maar goed, we worden toch wel automatisch kampioen omdat we Ajax zijn, maakt niet eens uit wie we opstellen.
Zoiets moet ik posten .
Get woke, go broke!
pi_52226601
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:35 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Berg mag van mij een kans krijgen achter Huntelaar, niet al te groot risico, veelbelovend en als het wat is kan ie volgend jaar Huntelaar opvolgen. Linksbuiten is een lastiger verhaal. Delgado speelde op rechts toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')