quote:
Ja, dat kan ik makkelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
een knokploeg sturen, laffe hond.. kan je het zelf niet aan? [afbeelding]
oh en ja ik ben vandaag weer wakker gebeld
jij bent gewoon niet modern met je ouderwetse koffiezet-apparat...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik drink tenminste normale koffie.. senseo
Nee, vriendin of ik mee ging zwemmen.. waarom bel je dan om 11 uur..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:43 schreef eer-ik het volgende:
Lenny, belde het uitzendbureau je wakker?
ouderwets.. sommige dingen moet je niet vernieuwen, zelfde met die nieuwe tosti ijzersquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij bent gewoon niet modern met je ouderwetse koffiezet-apparat...![]()
![]()
![]()
nah andere keer, geen zin om naar jou te komen, je stinktquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik makkelijk
Maar ik ben aan het werk.
Als jij nou hierheen komt, dan matten we hier effe.
en wat is hier mis mee....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ouderwets.. sommige dingen moet je niet vernieuwen, zelfde met die nieuwe tosti ijzers
een normaal mens is dan al lang wakker hoor....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, vriendin of ik mee ging zwemmen.. waarom bel je dan om 11 uur.. [afbeelding]
quote:
Die maken kut tosti's vergeleken met de oude! De oude ijzers..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en wat is hier mis mee....![]()
![]()
![]()
Ik ben dan ook "the Sting"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik zag Pheno voorbij schieten en dacht: "Ohja.".
mensenquote:
owkey..vertel me dan het verschil....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die maken kut tosti's vergeleken met de oude! De oude ijzers..![]()
nee, die motten geen pinguinsquote:
De smaak, de kleur en de geur. Allemaal veel beter dan de nieuwe, komop! Geef toe dat je oude tosti's lekkerder waren degene die je dezer dagen maakt..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owkey..vertel me dan het verschil....![]()
je hebt me nog nooit zien rijdenquote:
Ja, naar snackquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nah andere keer, geen zin om naar jou te komen, je stinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |