jawel, bij de niet-rokersquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog nooit gerookt, nog niet eens geprobeerd.
Ik hoor dan ook nergens bij
Lukt niet! Dan kom ik op zo'n moment van en nu MOET ik een sigaret! En dat gaat er niet uit voor ik m heb gehad.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Simpel. Gewoon niet meer roken. Zo ben ik ook gestopt.
cold turkeyquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Simpel. Gewoon niet meer roken. Zo ben ik ook gestopt.
bullcrap.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:30 schreef covie het volgende:
[..]
Lukt niet! Dan kom ik op zo'n moment van en nu MOET ik een sigaret! En dat gaat er niet uit voor ik m heb gehad.
Meestal wel onder invloed van alcohol. Maar ik ga niet En stoppen met roken En stoppen met drinken.
Dan kan ik heb beste gelijk de vensterbank thuis vol met geraniums zetten.
rook maar lekker door hoor, niets mis meequote:
6 jaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik val al járen op mannen. Dus ja.
Maar euhm, ik geloof dat ik nu 6 jaar gestopt ben.
Ik vind het prima. Zorg je volgend jaar wel voor rook-horeca? Die vind ik gezelliger.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:30 schreef covie het volgende:
[..]
Lukt niet! Dan kom ik op zo'n moment van en nu MOET ik een sigaret! En dat gaat er niet uit voor ik m heb gehad.
Meestal wel onder invloed van alcohol. Maar ik ga niet En stoppen met roken En stoppen met drinken.
Ik rook en drink (zelden) niet...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:30 schreef covie het volgende:
[..]
Burgerlijke teringlijer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik rook en drink (zelden) niet...![]()
Bij mij is huis zijn echter nergens geraniums te zien hoor...![]()
Of andere tekenen van verveling.![]()
Nou ja, das niet helemaal waar... er staat tenslotte een tv en een laptop...![]()
GODSAMME, TERINGHOND :!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
kom dan1`1!!`1shiftone11~!!11oneoneniggahplease2!1!~111!! [afbeelding]
mot jij nou weer? met je neppe senseo koffiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhh..alles goed Lenny....![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
GODSAMME, TERINGHOND :!
[afbeelding]
geef je adres maar, dan stuur ik een knokploeg op je af.
joh jij neppe koffie-drinker...tttsss....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mot jij nou weer? met je neppe senseo koffie
een knokploeg sturen, laffe hond.. kan je het zelf niet aan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
GODSAMME, TERINGHOND :!
[afbeelding]
geef je adres maar, dan stuur ik een knokploeg op je af.
ik drink tenminste normale koffie.. senseoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
joh jij neppe koffie-drinker...tttsss....![]()
quote:
Ja, dat kan ik makkelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
een knokploeg sturen, laffe hond.. kan je het zelf niet aan? [afbeelding]
oh en ja ik ben vandaag weer wakker gebeld
jij bent gewoon niet modern met je ouderwetse koffiezet-apparat...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik drink tenminste normale koffie.. senseo
Nee, vriendin of ik mee ging zwemmen.. waarom bel je dan om 11 uur..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:43 schreef eer-ik het volgende:
Lenny, belde het uitzendbureau je wakker?
ouderwets.. sommige dingen moet je niet vernieuwen, zelfde met die nieuwe tosti ijzersquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij bent gewoon niet modern met je ouderwetse koffiezet-apparat...![]()
![]()
![]()
nah andere keer, geen zin om naar jou te komen, je stinktquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik makkelijk
Maar ik ben aan het werk.
Als jij nou hierheen komt, dan matten we hier effe.
en wat is hier mis mee....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ouderwets.. sommige dingen moet je niet vernieuwen, zelfde met die nieuwe tosti ijzers
een normaal mens is dan al lang wakker hoor....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, vriendin of ik mee ging zwemmen.. waarom bel je dan om 11 uur.. [afbeelding]
quote:
Die maken kut tosti's vergeleken met de oude! De oude ijzers..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en wat is hier mis mee....![]()
![]()
![]()
Ik ben dan ook "the Sting"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik zag Pheno voorbij schieten en dacht: "Ohja.".
mensenquote:
owkey..vertel me dan het verschil....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die maken kut tosti's vergeleken met de oude! De oude ijzers..![]()
nee, die motten geen pinguinsquote:
De smaak, de kleur en de geur. Allemaal veel beter dan de nieuwe, komop! Geef toe dat je oude tosti's lekkerder waren degene die je dezer dagen maakt..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owkey..vertel me dan het verschil....![]()
je hebt me nog nooit zien rijdenquote:
Ja, naar snackquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nah andere keer, geen zin om naar jou te komen, je stinkt
helaas kan ik je deze keer geen gelijk geven..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De smaak, de kleur en de geur. Allemaal veel beter dan de nieuwe, komop! Geef toe dat je oude tosti's lekkerder waren degene die je dezer dagen maakt..
Stig! Zonder Nquote:
Hé, je moet zaterdag toch ook daar werken?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, naar snack
De mensen hier vonden het nodig om snack te bestellen, maar die lucht blijft de halve dag in mijn kantoor hangen
Minor detail, ik kijk zo goed als nooitquote:
Je hebt nooit een oude gehad, geef het maar toe. De oude die je nog op het vuur moest houden waren perfect, 1 stapje verder was ook nog ideaal, mooie kleur en smaak ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
helaas kan ik je deze keer geen gelijk geven..![]()
wel als je een idiote pinguin door de bocht wilt zien gaanquote:
ja, klopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:51 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, je moet zaterdag toch ook daar werken?![]()
hou je smoel man.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt nooit een oude gehad, geef het maar toe. De oude die je nog op het vuur moest houden waren perfect, 1 stapje verder was ook nog ideaal, mooie kleur en smaak ook.Maar vanaf toen ging het berg afwaarts, wat een troep tegenwoordig.
Wij hebben er hier een staan, waarbij de boterhammen er letterlijk uit schieten...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt nooit een oude gehad, geef het maar toe. De oude die je nog op het vuur moest houden waren perfect, 1 stapje verder was ook nog ideaal, mooie kleur en smaak ook.Maar vanaf toen ging het berg afwaarts, wat een troep tegenwoordig.
aangezien ik toch 12 jaar ouder ben kun je er tch vanuit gaan dat ik ze toch gehad heb, maar vind ze tegenwoordig ook wel heerlijk...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nepkok? Mijn ontbijten zijn hemels! Dat je dat maar weet, net ook een heerlijk stokbrood gezond gemaakt die onovertreffelijk was.quote:
ja, een broodrooster...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:53 schreef OA het volgende:
[..]
Wij hebben er hier een staan, waarbij de boterhammen er letterlijk uit schieten...![]()
jajaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nepkok? Mijn ontbijten zijn hemels! Dat je dat maar weet, net ook een heerlijk stokbrood gezond gemaakt die onovertreffelijk was.
lijkt me wel lachen ja..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
wel als je een idiote pinguin door de bocht wilt zien gaan
leeftijd zegt niksquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
aangezien ik toch 12 jaar ouder ben kun je er tch vanuit gaan dat ik ze toch gehad heb, maar vind ze tegenwoordig ook wel heerlijk...![]()
![]()
...mss ligt het wel aan degene die ze klaar maak...
![]()
![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, klopt.
Hoezo?
Morgen misschien ook
dat noemen we een brood-rooster...geen tosti-apparaat...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:53 schreef OA het volgende:
[..]
Wij hebben er hier een staan, waarbij de boterhammen er letterlijk uit schieten...![]()
Mij ookquote:
Dus...?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat noemen we een brood-rooster...geen tosti-apparaat...![]()
quote:
Als je me ergens niet op kunt pakken is het op tostimaak kunsten. Vlammen, hawai, italiaans, normaal, met ketchup, beat it! Tosti koning hier, jeweet!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
aangezien ik toch 12 jaar ouder ben kun je er tch vanuit gaan dat ik ze toch gehad heb, maar vind ze tegenwoordig ook wel heerlijk...![]()
![]()
...mss ligt het wel aan degene die ze klaar maak...
![]()
![]()
bewijs wil ik...jeweets...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je me ergens niet op kunt pakken is het op tostimaak kunsten. Vlammen, hawai, italiaans, normaal, met ketchup, beat it! Tosti koning hier, jeweet!
Iets tegen belegde stokbroodjes uit de oven?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jaja
Zo'n ding waarvan de honden nog geen brood lusten
welke wil je?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bewijs wil ik...jeweets...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |