ga hier werken 14.gif.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik krijg maar een hongerloontje.
Wat is het oneerlijk verdeeld op deze wereld.
Ik neem me een mok capp.![]()
Whehe...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik begrijp enkel niet waarom iemand mij dat betaalt.
Maar goed, dat zal mij ook een zorg zijn
[..]
ik heb een nagel afgebeten en die hangt nu om m'n lip
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:37 schreef covie het volgende:
[..]
Komt mijn manager net binnen.
En hoe gaat het zo alleen?
"Ja druk, maar ik red het wel aardig"
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik krijg maar een hongerloontje.
Wat is het oneerlijk verdeeld op deze wereld.
Ik neem me een mok capp.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Deed ik ook pas...
OAdin zo van: "WTF heb jij aan je lip hangen...??[afbeelding] "
Nee joh gekkie...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En daarvoor krijg ik klappen?![]()
Oh, ik wel....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Spelen met nagels
vroeger kon ik ook m'n tenen in m'n mond doen, maar dat red ik bij lange na niet meer
Nu wordt het smerig, je tenen in je mond.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Spelen met nagels
vroeger kon ik ook m'n tenen in m'n mond doen, maar dat red ik bij lange na niet meer
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Spelen met nagels
Jonger dan jijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als zij al oud is wat ben jij dan wel niet?![]()
nee, dat is ook smerig.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:53 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch niet zo moeilijk?
Geen idee waarom ik mijn teen in mijn mond moet doen, maar ik kan t wel.
Teennagel bijten daar begin ik niet aan![]()
Ik ben daar al een beetje afgehaakt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:53 schreef eer-ik het volgende:
dat 'geen reet te doen op je werk' topic begint een beetje laffe KSC trekjes te krijgen
nee he, ik dacht net, ik ga nog eens kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:56 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ben daar al een beetje afgehaakt.![]()
Vond het niet zo interessant meer.
Als ik eerst een beetje rek en strek kan ik m nog in mijn nek leggen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, dat is ook smerig.
Maar ik krijg m'n voet uberhaupt al niet eens meer in de buurt van m'n hoofd
Hier kan toch geen topic tegenopquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee he, ik dacht net, ik ga nog eens kijken.
Maar het is vrij onboeiend
Dit topic daarentegen
keurig, ik kom bij lange na niet in de buurtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:56 schreef covie het volgende:
[..]
Als ik eerst een beetje rek en strek kan ik m nog in mijn nek leggen!![]()
Sowieso een kuttopicreeks.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:53 schreef eer-ik het volgende:
dat 'geen reet te doen op je werk' topic begint een beetje laffe KSC trekjes te krijgen
Dat zou ik ook doen met zo'n salaris.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ga hier werken 14.gif.
Ik ga hier over 3 weken weg
ik heb geen keusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen met zo'n salaris.![]()
100%quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |