Net weer thuis uit het ziekenhuis.
DeepFreeze en Chris (Christiaan John) moeten nog (minimaal) 1 nachtje blijven. met Chris is alles perfect, alleen Froukje moet nog bijkomen van de bevalling. Het ging op een gegeven moment zo ontzettend snel en hevig dat we toch naar het ziekenhuis zijn gegaan. En daar ging ze in vijf kwartier van 3/4 cm naar 8/9 cm. Dus toen ze wilden voelen om (eindelijk na 3 keer smeken) de pijnbestrijding toe te dienen had dat geen zin meer en begonnen de persweeen zich aan te dienen.
Dat duurde en duurde maar, twee gyn erbij en een zwikkie assistentie, vacuumpomp, knip, scheur en hoppa, een prachtige knul van 3970 gram en 54 cm!
Prachtig, maar DeepFreeze lag nogal in puin. (Maar bleef er zelf nuchter onder!!) En ik heb zo'n ontzettende bewondering voor haar doorzettingsvermogen en pijngrens.
Dus moest onder volledige narcose nog langs de OK. Een paar uur later werden Chris en ik gelukkiig weer herenigd met haar.
Ik zal zo nog wat foto's linken, de familie wil namelijk ook heel graag wat zien
![]()
En dan nog wat eten, hier de boel opruimen, slapen en morgen weer naar het z'huis! (En dan zal ik de reacties van overdag ook lezen.)
Groetjes!
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!