abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52252295
Deepfreeze & Flash suc6!!!
pi_52252306
Flash en Deepfreeze
Puf en pers ze!! Eindelijk een verse beeb!!

Maneki een extra jouw kant uit. Kan me de schrik en angst goed voorstellen.

Vamperotica, Laat mensen zeggen wat ze willen zeggen. Iedereen heeft een andere zwangerschap en ervaart het totaal anders. De een heeft nergens last van en de ander heeft de pech wel iets te krijgen.
Er zullen altijd mensen zijn die vinden dat je je aanstelt. Vaak is dat omdat deze mensen nooit enige tegenslag gehad hebben en nooit enige vervelende dingen hebben meegemaakt. Zij hebben geluk gehad dan en dat is mooi voor hun.
Denk jij voornamelijk aan jezelf en uk en hou dat in je gedachten. Zij voelen niet wat jij voelt en kunne daar dus ook niet over oordelen.

Swets en ET Van harte
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:32:21 #103
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_52252367
Oeeeh Deepfreeze en Flash spannend!! 10 augustus is een móóie dag om te bevallen (deed ik ook precies 4 jaar geleden )

Alle zwangeren gefeli!!!!! En Maneki wat een opluchting joh!!
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_52252433
Maneki hoe is het nu bij jou?

Bibi gefeliciteerd met Alyssa en Flash hoe gaat het nu?
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:45:14 #105
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52252739
Flash en Deepfreeze heel veel succes vandaag!!

Maneki, hoe is het nu? Heb je nog krampen/bloedverlies gehad?

Vamp hoe gaat het eigenlijk? Lees weinig over jouw zwangerschap, heb je nog steeds de schrik in je lijf of ben je er al aan gewend inmiddels?
pi_52252855
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:45 schreef Tan het volgende:
Flash en Deepfreeze heel veel succes vandaag!!

Maneki, hoe is het nu? Heb je nog krampen/bloedverlies gehad?

Vamp hoe gaat het eigenlijk? Lees weinig over jouw zwangerschap, heb je nog steeds de schrik in je lijf of ben je er al aan gewend inmiddels?
Vind het nog steeds heel onwerkelijk.. Heb ook een beetje het gevoel dat ik "er overheen wals" Druk met van alles en ik neem niet echt de tijd om " er bij stil te staan"
Gelukkig zijn de krampjes en het bloedverlies minder (maar nog niet weg) en heb ik een steeds dikker wordende buik en wat "kwaaltjes" anders zou ik het gewoon niet geloven!!

Ow ja... en heeel af en toe een schopje!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52253155
Spannend, Flash en Deepfreeze!! Succes voor jullie beiden!!

Mijn nicht heeft niet meer zulke erge weeen, ze moet tot de 34e week weeenremmers blijven slikken, ze hebben nu wat meer hoop dat kindje nog even blijft zitten, maar dat was begin van de week wel anders! Wel zal ze vast plat moeten liggen vanaf nu, want als ze even naar de wc loopt dan heeft ze meteen weer weeen!! tjonge wat een stress zeg!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_52253209
Karin, ik heb even gemist hoever ze nu is...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_52253620
Ze is 32 weken zwanger, en maandag opgenomen met vermoedens van HELLPsyndroom (wat het gelukkig niet bleek te zijn) en weeen om de 3 minuten!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_52254187
Aaarrghh!! ik wordt gek van mijn kleding!!!

Ik heb 2 witte positiebroeken, 1 driekwart en 1 lange. 1 zwarte 3 kwart broek en een catsuit maar alles is zo zomers. Ik heb net nog even 2 kledingstukken van vorige zwangerschap te voorschijn getoverd en dat pas ik gewoon niet meer. Knoopjes willen niet meer dicht, gevoel ingesnoerd te zitten. Ik moet echt dringend gaan shoppen maar alles is bijna nog zomerkleding.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:46:54 #111
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_52256429
Hier weer terug bij de bedrijfsarts geweest en ik moet van hem aangepast werk gaan doen. Ben benieuwd hoe ze dat willen of gaan inpassen.
heb Maandag gesprek met het hoofd hoe we dat gaan inpassen. Enige probleem is dat ik nu geen oppas heb voor Mara. Dat is wel ff vervelend. En dubbel want ik wil dus wel heel graag weer werken en als dat aangepast kan worden is dat helemaal fijn natuurlijk. Waarschijnlijk kan ik haar wel meenemen maar toch is dat niet de bedoeling. Mijn moeder kan nu niet oppassen en voor na de bevalling willen we graag een gastouder aan huis maar dat is nog niet in gang gezet. Pffffff dat was wel ff slikken maar het vooruit zicht weer te kunnen werken is ook erg fijn. Onaardig he dat ik dat zeg. Net of ik het niet fijn vind dat ik thuis met mijn kind ben maar zo bedoel ik het niet. Jemig die hormonen zitten wel erg hoog op het moment en heb net ff lekker uitgehuild bij mijn moedertje toen Mara sliep.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:50:04 #112
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52258475
Deepfreeze en Flash succes
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:58:31 #113
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52258726
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:49 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Vind het nog steeds heel onwerkelijk.. Heb ook een beetje het gevoel dat ik "er overheen wals" Druk met van alles en ik neem niet echt de tijd om " er bij stil te staan"
Gelukkig zijn de krampjes en het bloedverlies minder (maar nog niet weg) en heb ik een steeds dikker wordende buik en wat "kwaaltjes" anders zou ik het gewoon niet geloven!!

Ow ja... en heeel af en toe een schopje!
Dat gevoel van eroverheen walsen heb ik ook wel, maar goed, alles gaat ook gewoon door. Ik voel de baby ook en de laatste tijd steeds vaker en harder, dat maakt dat ik weer teruggefloten word om er even van te genieten, het wordt nu toch ECHT de laatste zwangerschap (zei ik de vorige keer ook, maar we gaan nu toch wel wat drastischere maatregelen nemen )

Weet je wel waar het bloeden vandaan komt? (de oorzaak dus)

@Faja, er is wel overal uitverkoop nu, misschien zit er wel een fijne broek tussen die ook makkelijk in de winter kan?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:59:06 #114
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52258756

Is het al donderdag??????

Onzekerheid, onwerkelijkheid, ongeloof.. alles gaat er door mijn kop heen
O ja, angst ook nog natuurlijk

Aan de ene kant gewoon het gevoel dat het wel goed zit, maar dan toch weer die sluipende twijfel 'ja maar deze keer geen ... en dat had je bij Saskia en Tijn wel' (en vul op de puntjes dan een herkenbaar kwaaltje in)
Ik voel wel de hele dag krampjes en rek en strek-pijnen, verwacht nog steeds bij elk toiletbezoek bloed te zien.. De omvang van m'n buik varieert per dag geloof ik (per uur zelfs) en ik heb geen kwaaltjes..
En nog steeds het ongeloof natuurlijk dat er zo'n wonder kan gebeuren..

Ben echt uren aan 't tellen tot donderdag
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52258996
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:58 schreef Tan het volgende:

[..]

Dat gevoel van eroverheen walsen heb ik ook wel, maar goed, alles gaat ook gewoon door. Ik voel de baby ook en de laatste tijd steeds vaker en harder, dat maakt dat ik weer teruggefloten word om er even van te genieten, het wordt nu toch ECHT de laatste zwangerschap (zei ik de vorige keer ook, maar we gaan nu toch wel wat drastischere maatregelen nemen )

Weet je wel waar het bloeden vandaan komt? (de oorzaak dus)

@Faja, er is wel overal uitverkoop nu, misschien zit er wel een fijne broek tussen die ook makkelijk in de winter kan?
Ja... Hier wordt het ook ECHT de laatste... Nu nog uit zien te vechten bij wie "de knoopjes gelegd gaan worden"

En om de een of andere reden heb ik nog steeds het idee dat er "iets" niet goed zit... Misschien omdat ik al 4 supergezonde kids rond heb lopen? Het gevoel dat deze zwangerschap zooow ontzettend anders is als alle voorgaande?

Oorzaak van het bloeden is niet gevonden en zolang alles er met t frummeltje goed uit ziet maakt de verloskundige zich er ook niet zo druk om... Zeker ook gezien ik in alle voorgaande zwangerschappen ook wel bloedverlies had...

31 augustus de 20weken echo....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52259785
Ik ben weer thuis

Weliswaar met nog regelmatig controle in het ziekenhuis en met de benodigde speciale dieetvoeding om voldoende voedingsstoffen binnen te houden, maar wel weer lekker mijn eigen bedje.
De komende zes weken krijg ik huishoudelijke hulp omdat ik wel rustig aan moet doen, dus echt helemaal lekker gaat het natuurlijk nog niet (het braken is ook nog niet weg), maar op de laatste echo van donderdag was alles goed en het ziekenhuis durft het aan om me naar huis te laten gaan en ik durf het denk ik ook wel

Iedereen bedankt voor de lieve kaartjes en berichtjes
pi_52260296
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:33 schreef Pruk het volgende:
Ik ben weer thuis

Weliswaar met nog regelmatig controle in het ziekenhuis en met de benodigde speciale dieetvoeding om voldoende voedingsstoffen binnen te houden, maar wel weer lekker mijn eigen bedje.
De komende zes weken krijg ik huishoudelijke hulp omdat ik wel rustig aan moet doen, dus echt helemaal lekker gaat het natuurlijk nog niet (het braken is ook nog niet weg), maar op de laatste echo van donderdag was alles goed en het ziekenhuis durft het aan om me naar huis te laten gaan en ik durf het denk ik ook wel

Iedereen bedankt voor de lieve kaartjes en berichtjes
Dat is goed nieuws Welkom thuis
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_52260336
Welkom thuis Pruk en fijn dat het wat beter gaat in elk geval zoveel beter dat je weer naar je eigen bedje mag.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_52260507
Toch een echo gehad dus Pruk Leuk, kon je al wat zien?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52260664
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:57 schreef YPPY het volgende:
Toch een echo gehad dus Pruk Leuk, kon je al wat zien?
Ik durfde niet te vragen of ze al kon zien wat het was
pi_52260761
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:03 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ik durfde niet te vragen of ze al kon zien wat het was
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52260832
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:06 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ja, maar vond dat ook niet helemaal netjes waar de vader niet bij was he
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:37:46 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52261595
WB Pruk!
pi_52261776
Fijn dat je weer thuis bent Pruk!
En Deepfreeze, zettum op
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:49:27 #125
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52261955
Fijn dat je er weer bent Pruk, en nu maar hopen dat je ook snel niet meer hoeft te spugen.

@Vamp, wij zijn er ook nog niet over uit waar de knoopjes precies komen, als het een keizersnede wordt dan sowieso bij mij, en anders vind ik dat de vader na al mijn barensleed ook wel eens mag lijden. Hij denkt daar alleen heel anders over

En dat gevoel van het zit niet goed had ik heel sterk bij de vorige... Ze was helemaal gezond, misschien dat ik daarom nu die gevoelens minder heb (heb ze wel, maar niet zo sterk)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')