Vind het nog steeds heel onwerkelijk.. Heb ook een beetje het gevoel dat ik "er overheen wals" Druk met van alles en ik neem niet echt de tijd om " er bij stil te staan"quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:45 schreef Tan het volgende:
Flash en Deepfreeze heel veel succes vandaag!!![]()
![]()
![]()
Maneki, hoe is het nu? Heb je nog krampen/bloedverlies gehad?
Vamp hoe gaat het eigenlijk? Lees weinig over jouw zwangerschap, heb je nog steeds de schrik in je lijf of ben je er al aan gewend inmiddels?
Dat gevoel van eroverheen walsen heb ik ook wel, maar goed, alles gaat ook gewoon door. Ik voel de baby ook en de laatste tijd steeds vaker en harder, dat maakt dat ik weer teruggefloten word om er even van te genieten, het wordt nu toch ECHT de laatste zwangerschap (zei ik de vorige keer ook, maar we gaan nu toch wel wat drastischere maatregelen nemenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Vind het nog steeds heel onwerkelijk.. Heb ook een beetje het gevoel dat ik "er overheen wals" Druk met van alles en ik neem niet echt de tijd om " er bij stil te staan"
Gelukkig zijn de krampjes en het bloedverlies minder (maar nog niet weg) en heb ik een steeds dikker wordende buik en wat "kwaaltjes" anders zou ik het gewoon niet geloven!!
Ow ja... en heeel af en toe een schopje!
Ja... Hier wordt het ook ECHT de laatste... Nu nog uit zien te vechten bij wie "de knoopjes gelegd gaan worden"quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:58 schreef Tan het volgende:
[..]
Dat gevoel van eroverheen walsen heb ik ook wel, maar goed, alles gaat ook gewoon door. Ik voel de baby ook en de laatste tijd steeds vaker en harder, dat maakt dat ik weer teruggefloten word om er even van te genieten, het wordt nu toch ECHT de laatste zwangerschap (zei ik de vorige keer ook, maar we gaan nu toch wel wat drastischere maatregelen nemen)
Weet je wel waar het bloeden vandaan komt? (de oorzaak dus)
@Faja, er is wel overal uitverkoop nu, misschien zit er wel een fijne broek tussen die ook makkelijk in de winter kan?
Dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:33 schreef Pruk het volgende:
Ik ben weer thuis
Weliswaar met nog regelmatig controle in het ziekenhuis en met de benodigde speciale dieetvoeding om voldoende voedingsstoffen binnen te houden, maar wel weer lekker mijn eigen bedje.
De komende zes weken krijg ik huishoudelijke hulp omdat ik wel rustig aan moet doen, dus echt helemaal lekker gaat het natuurlijk nog niet (het braken is ook nog niet weg), maar op de laatste echo van donderdag was alles goed en het ziekenhuis durft het aan om me naar huis te laten gaan en ik durf het denk ik ook wel
Iedereen bedankt voor de lieve kaartjes en berichtjes
Ik durfde niet te vragen of ze al kon zien wat het wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:57 schreef YPPY het volgende:
Toch een echo gehad dus PrukLeuk, kon je al wat zien?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:03 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik durfde niet te vragen of ze al kon zien wat het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |