quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh jank! Bloedverlies en krampjes op de vroege morgen. Meteen schieten alle doemscenario`s weer in mijn hofd voorbij. Net de vk gebeld, ze belt me straks terug *ijsbeert*
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:06 schreef Deepfreeze het volgende:
Zo we zijn weer thuis.. De kleine is nog steeds niet ingedaald. De VK dacht wel dat hij/zij iets lager zat, maar niet genoeg om het ingedaald te noemen, dus bbbi. Mijn bloeddruk loopt wel iets op (130/80), Maar dat is ook niet echt een probleem, alleen als ik klachten ga krijgen dan moet ik wel bellen.
Verder geen inwendig onderzoek gehad, omdat ik toch niet wilde laten strippen.
Dus we mogen maandag weer, en dan woensdag, en dan donderdag naar de gyn, als het nodig is.
Als ik woensdag voor 23.59 geen baby is, dan moet ik naar het zkh voor de bevalling. Ook als de bevalling al wel op gang is gekomen. Dus dan wordt het een nachtelijk reisje..
En geduld: ik wist al dat het wat later zou komen, ik voel me goed, en de kleine voel ik nog heel regelmatig bewegen. Gisteren zelfs bijna de hele avond lang. Dus niks om me zorgen over te maken... Alleen zou het jammer zijn als het een zkh bevalling zou worden..
Ook leuk: de medecursist van de gym die ook op 2 aug was uitgerekend, loopt ook nog rond. Die is zonet wel gestript. Maandag heeft ze een afspraak net na mij, dus eens kijken of ze dan nog rondloopt...
Ja, maar, de 16e is donderdag, en dan moet ik naar het ziekenhuis.. Het wordt gewoon de 15e om 23:59..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:15 schreef Mibos het volgende:
Deepfreeze jouw kleintje luistert gewoon al heel braaf naar je en komt gewoon de 16e.
Maneki, dikke dikkequote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh jank! Bloedverlies en krampjes op de vroege morgen. Meteen schieten alle doemscenario`s weer in mijn hofd voorbij. Net de vk gebeld, ze belt me straks terug *ijsbeert*
Verlies je veel bloed? Wat is de kleur? Heb je veel krampen, heb je koorts?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zit nog te wachten tot de vk me terugbelt. Pfft ik weet wel dat ik me niet te veel zorgen moet maken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Rot is dat ja, je keel voelt dichtgeknepen en er ligt een steen van 100 kilo op je maag. Hopelijk belt ze snel terug.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zit nog te wachten tot de vk me terugbelt. Pfft ik weet wel dat ik me niet te veel zorgen moet maken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Volgens mij niet, hoor! Water geeft niet mee, zeg maar. En hij/zij ligt toch lekker in een badje, dat altijd even vol is, dus je zal hem/haar niet pletten. Al wordt het op en gegevn moment wel zwaar, want je rug en nieren en zo liggen toch op je baarmoeder, dus dat kan minder prettig voor je worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:08 schreef DeLiedje het volgende:
Wat mooi Suerte! Een kindje! In je buik!
Vraagje:
Is het trouwens érg om op je buik te slapen nog? Ik doe echt mijn best (ben nu 23,5 weken) om op mijn zij te slapen, maar steeds als ik wakker word lig ik weer op m'n buik.. Het gaat nog wel, en het ligt ook nog redelijk lekker (ben een echte buikslaper) maar zo half in slaap ben ik steeds bang dat ik mijn kindje 'plet'....
Ik ben ook een echte buikslaper. En ook mijn angst om het kindje te pletten is groot. Ik lig nu tegen een kussen aan, die druk ik lekker tegen mn buikje aan en ik vouw me daar heerlijk omheen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:08 schreef DeLiedje het volgende:
Wat mooi Suerte! Een kindje! In je buik!
Vraagje:
Is het trouwens érg om op je buik te slapen nog? Ik doe echt mijn best (ben nu 23,5 weken) om op mijn zij te slapen, maar steeds als ik wakker word lig ik weer op m'n buik.. Het gaat nog wel, en het ligt ook nog redelijk lekker (ben een echte buikslaper) maar zo half in slaap ben ik steeds bang dat ik mijn kindje 'plet'....
Ze komen ook gewoon in het weekend.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:07 schreef DaviniaHR het volgende:
En ander vraagje: de kraamzorg is toch 7 (of 8) dagen aansluitend? Wat nou als je in het weekend bevalt? Komen ze dan ook wel gewoon op zaterdag of zondag?? het staat me wel bij dat je pas 's ochtends kan bellen, dus vandaar dat ik het vraag. Zal ook wel ff kijken of ik het kan vinden in de informatie (opgeslagen onder P)
Als jij aan het bevallen bent belt de vloskundige meeslal de kraamhulp. Die kotm ook gewoon in het weekend. Hier kwam er heel vroeg al een kraamhulp ivm verkeerde berekening met ontsluiting. Die is gewoon de heledag gebleven. Ze ging geloof ik tegen 6 uur 's avonds weer weg. Toen was ze er al bijna 12 uurquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:07 schreef DaviniaHR het volgende:
En ander vraagje: de kraamzorg is toch 7 (of 8) dagen aansluitend? Wat nou als je in het weekend bevalt? Komen ze dan ook wel gewoon op zaterdag of zondag?? het staat me wel bij dat je pas 's ochtends kan bellen, dus vandaar dat ik het vraag. Zal ook wel ff kijken of ik het kan vinden in de informatie (opgeslagen onder P)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |