Van de bacterie in de urine is een kweek gemaakt en over 2 dagen weten we welke bacterie het precies is, en dan kunnen we ook kijken waar het vandaan komt en of eventuele verdere behandeling nodig is.
Het is gewoon raar en frustrerend dat ze vorige week zaterdagnacht in het andere ziekenhuis de urine verkregen via een katheter (nu dus nooooooit weer) als "perfect" omschreven.
En eng is het ook wel, dat je naar het ziekenhuis gaat om beter te worden en dat ze dan juist iets doen wat je gewoon meer fout dan goed heeft gedaan
BE, leuk he al die creatieve buien opeens, wij hebben er hier ook last van, en nu heb je ook nog eens een goed argument om spullen die je partner perse wilde houden en jou al jaren een doorn in het oog waren weg te gooien
(ik gooi gewoon van alles de trap af de kelder in, dat is Scott zijn "eeuwige vrijgezellenruimte")
Karin, gelukkig is ze in het ziekenhuis en onder controle van de artsen! Ik hoop dat het snel afzakt! (goede karma die kant op)
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family