abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52211590
Over een cursus...

Heb de yoga gedaan, en het was wel leuk tijdens de lessen, hoewel ik me niet zo goed kon concentreren op delen van het lichaam (ga met je gedachten naar je bekkenbodem enz)
ik zat met mijn gedachten bij de pinautomaat, en wat ik allemaal zou gaan kopen in de stad

Tijdens de lessen reageerde Meike altijd wel! Was wel erg leuk steeds!!

Maar tijdens de bevalling heb ik er niks aan gehad, op een gegeven moment een verpleegster gevraagd hoe ik de weeen moest opvangen, en die gebruikte een niet-yoga techniek (waar ik meteen weer mee stopte toen ze de kamer uitliep maar dat terzijde)

Mijn nicht is maandag opgenomen in het zkh, met vermoedens van HELP syndroom!
Nu blijkt het geen HELP te zijn, maar ze heeft wel om de 3 min weeen met 32 weken zwangerschap
Ze ligt aan de weeenremmers, maar dat mag niet baten, de weeen blijven komen....
Vanavond mocht ze al geen bezoek meer ontvangen.....als dat maar goed gaat.
Gelukkig heeft een kindje na 32 weken zwangerschap goede kansen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:52:55 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52212771
Oei, HELLP is niet best, gelukkig is het dat niet Karin.
Ik ben benieuwd hoe lang het kindje het nog vol gaat houden, zal wel niet lang meer zijn idd. Gelukkig heeft het iig goede kansen en als ze maandag al opgenomen is heeft ze dan ook al injecties voor de longetjes gehad, dat is wel weer mooi meegenomen.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 23:00:14 #283
24188 Belana
kloon van belana
pi_52213063
freudie van harte gefeliciteerd!

ET, wat een prachtige theorie, ik geloof dus wel in dat soort dingen
stormy waters...
sailin'
  woensdag 8 augustus 2007 @ 23:00:18 #284
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_52213066
Van de bacterie in de urine is een kweek gemaakt en over 2 dagen weten we welke bacterie het precies is, en dan kunnen we ook kijken waar het vandaan komt en of eventuele verdere behandeling nodig is.
Het is gewoon raar en frustrerend dat ze vorige week zaterdagnacht in het andere ziekenhuis de urine verkregen via een katheter (nu dus nooooooit weer) als "perfect" omschreven.
En eng is het ook wel, dat je naar het ziekenhuis gaat om beter te worden en dat ze dan juist iets doen wat je gewoon meer fout dan goed heeft gedaan

BE, leuk he al die creatieve buien opeens, wij hebben er hier ook last van, en nu heb je ook nog eens een goed argument om spullen die je partner perse wilde houden en jou al jaren een doorn in het oog waren weg te gooien
(ik gooi gewoon van alles de trap af de kelder in, dat is Scott zijn "eeuwige vrijgezellenruimte")

Karin, gelukkig is ze in het ziekenhuis en onder controle van de artsen! Ik hoop dat het snel afzakt! (goede karma die kant op)
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
pi_52213099
Voor de dames met obstipatie, de Aldi verkoopt ontbijtdrank met vezels. Echt, een half kopje is RUIM voldoende om de boel op gang te brengen. In de smaken sinaasappel/banaan en ik meen aardbei/banaan. Tamelijk grote flessen.

En Lidl heeft af en toe pakken/flessen pruimensap in de aanbieding
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 8 augustus 2007 @ 23:32:50 #286
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52214294
Pruk Kop op meid!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_52215074
Renda wat een vreselijke arts zeg, blegh. Fijn dat jullie goed op je strepen hebben gestaan en nu tenminste weten wat er aan de hand is. Beterschap!
Fake it till you make it...
pi_52219678
tsjee Renda, het zit jou ook niet mee he.. Wel fijn dat je een VK hebt gevonden die je vertrouwd. Alleen wel jammer dat je nu nog steeds afhankelijk bent van het ziekenhuis. Hopelijk is alles snel weer ok, en kun je rustig genieten...
Heb gisteravond de docu "sicko" gezien van micheal moore. En dat de sociale aanpak van geneeskunde nog niet zo slecht is. Stomme verzekeraars die alles doen om hun geld binnen te houden, ipv mensen helpen.

Hier zitten we inmiddels op 41 weken. Moet over een half uurtje bij de VK zijn. Eens kijken of humpie al is ingedaald (denk van niet, voelt niet echt anders). En of er inwendig al iets op gang is gekomen. Wat verweking zou ook al leuk zijn. Verder weinig last meer gehad, dus ik blijf het nog steeds op midden volgende week houden..
pi_52219750
Renda, wat een verhaal zeg! Beterschap en ik hoop echt dat de rest van de zwangerschap wat minder heftig gaat verlopen dan de afgelopen tijd. En ik hoop zeker dat je die vervelende dokter niet meer aan je bed krijgt. Je zou zo'n mens toch .......

Hier ben ik echt aan het aftellen, nog 1,5 dag werken... En dan lekker op vakantie. Ik ben dan 3 weken weg, dus als jullie me missen dan weten jullie dat er niets ergs aan de hand is, maar dat ik gewoon onder mn parasolletje lig te genieten met een boekje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_52220188
Deepfreeze, wat een geduld heb jij . Hoe was het bij de VK?

Ticootje, lekker zeg. Alvast een hele fijne vakantie .
Fake it till you make it...
  donderdag 9 augustus 2007 @ 09:31:55 #291
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52220242
Wat heerlijk Ticootje, drie weken op vakantie!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52220744
Oh jank! Bloedverlies en krampjes op de vroege morgen. Meteen schieten alle doemscenario`s weer in mijn hofd voorbij. Net de vk gebeld, ze belt me straks terug *ijsbeert*
Saartje
pi_52220773
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh jank! Bloedverlies en krampjes op de vroege morgen. Meteen schieten alle doemscenario`s weer in mijn hofd voorbij. Net de vk gebeld, ze belt me straks terug *ijsbeert*
Oh Maneki, rustig aan!! Bloedverlies in de eerste maanden is best normaal. Het hoeft niet meteen het ergste te zijn.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:05:09 #294
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52220774
o shit, Maneki..

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:06:13 #295
103793 kozakken
Living the life
pi_52220795
Och lieverd.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:06:21 #296
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_52220798
Oh wat rot Maneki... Hopelijk is het niks ernstigs, je bent al bijna 12 weken toch?

Sterkte
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52220805
Zo we zijn weer thuis.. De kleine is nog steeds niet ingedaald. De VK dacht wel dat hij/zij iets lager zat, maar niet genoeg om het ingedaald te noemen, dus bbbi. Mijn bloeddruk loopt wel iets op (130/80), Maar dat is ook niet echt een probleem, alleen als ik klachten ga krijgen dan moet ik wel bellen.
Verder geen inwendig onderzoek gehad, omdat ik toch niet wilde laten strippen.
Dus we mogen maandag weer, en dan woensdag, en dan donderdag naar de gyn, als het nodig is.
Als ik woensdag voor 23.59 geen baby is, dan moet ik naar het zkh voor de bevalling. Ook als de bevalling al wel op gang is gekomen. Dus dan wordt het een nachtelijk reisje..

En geduld: ik wist al dat het wat later zou komen, ik voel me goed, en de kleine voel ik nog heel regelmatig bewegen. Gisteren zelfs bijna de hele avond lang. Dus niks om me zorgen over te maken... Alleen zou het jammer zijn als het een zkh bevalling zou worden..

Ook leuk: de medecursist van de gym die ook op 2 aug was uitgerekend, loopt ook nog rond. Die is zonet wel gestript. Maandag heeft ze een afspraak net na mij, dus eens kijken of ze dan nog rondloopt...
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:07:27 #298
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_52220816
Maneki! Houd moed!! ( )
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_52220847
Deepfreeze, ik vind je wel positief hoor! Ik zou echt heel ongeduldig worden...
pi_52220887
Oh, maneki wat naar. Bloedingen zijn niet raar in het eerste trimester, maar kan me de zorgen goed voorstellen. Hopelijk kun je nog even bij de VK terecht voor een geruststelling..
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:11:49 #301
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52220904

Maneki. Dikke
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')