quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:15 schreef Greys het volgende:
Phuck, mooi keefje! Waar heb je hem vandaan?
Oh en Puckzzz, Marijtje en de kever van Animal924 zijn dezelfde.
Animal924 is namelijk mijn betere helft, zeg maar
Inderdaad gewoon die van "up to 78" gebruikenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:51 schreef Puckzzz het volgende:
leuke site! alleen ik heb een 1200 uit 83...en die staat er niet tussen
kan natuurlijk met het dichtsbijzijnde model wel iets doen
jep alleen nog geen tijd gehad ze op mijn site te zettenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:03 schreef Greys het volgende:
Leuk, T42! En daar heb je natuurlijk allerlei leuke keef-foto's gemaakt?![]()
das jou keuze toch hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Rory78 het volgende:
Ben stiekem in de markt voor een '95-er Bieber Speedster. Ruilen tegen mijn '70-er Sedan.. Do or don't?
jah tis toch een kever hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:55 schreef Rory78 het volgende:
Tsjah, ik weet het niet...
Klinkt zo'n enkel pijpje wel karakteristiek keverachtig?
Is zo'n 95-er mex ombouw niet te modern?
Geeft zo'n Speedster wel hetzelfde gevoel?
Aan de andere kant: dat open rijden....
LT lucht gekoeld? T3 wel maar LT toch niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:07 schreef Knipkip het volgende:
Laatst nog een luchtgekoeld VW LT-blok gereviseerd.Blijft leuk, zo'n luchtgekoelde boxer...
Nope, LT blok is niks luchtgekoelds aan. Ehhh behalve de radiateur.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:42 schreef T42 het volgende:
[..]
LT lucht gekoeld? T3 wel maar LT toch niet?
Ach ja, mijn fout. LT is een lijnmotor, geen boxer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:42 schreef T42 het volgende:
[..]
LT lucht gekoeld? T3 wel maar LT toch niet?
Is dat niet zo een pre-60-70ér jaren kever die vroeger heel populair was? ik heb er weleens van gehoord/gezien alleen beperkt mij kennis zich tot de Honda Civic als retrobakquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:12 schreef phuck het volgende:
Lastige keuze, ik kan je er niet bij helpen. Die luxe problemen ook altijd :p
Succes ermee.
Morgen gaat mijn Kever voor het eerst sinds ik 'm heb naar de APK, ik ben benieuwd.
Hier staat ie (77-97-HS) naast de Kever van m'n neef:
[afbeelding]
[afbeelding]
1200/1300/1500 type pre 67 is meest gewilstequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:45 schreef ihugster het volgende:
[..]
Is dat niet zo een pre-60-70ér jaren kever die vroeger heel populair was? ik heb er weleens van gehoord/gezien alleen beperkt mij kennis zich tot de Honda Civic als retrobak![]()
heb nog wel 3 schurenquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:06 schreef mistermaniac het volgende:
Het valt me wel op, dat er toch steeds meer mensen beginnen aan zo een project, echt top! Er zijn nog zoveel onbezochte schurenNetzoals die vent in portugal....
Het liefst stap ik zo in en rijd ik ermee weg, want verder gewoon niet zo'n heel ruim budget (probeer maar eens rond te komen met maandelijks iets van 100 euro netto te besteden aan dingen voor mezelf) voor reparaties.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:33 schreef Greys het volgende:
www.keversite.nl het prikbord in de gaten houden![]()
En op Marktplaats staan ook leuke kevers voor een kleiner budget. Wil je hem dagelijks gaan gebruiken, ja he? Wil je er eentje waar nog iets aan te sleutelen valt of eentje waar je zo in kunt stappen? En hoeveel ga je er mee rijden denk je, grote afstanden?
Bedenk je wel dat kevers niet echt zuinige autootjes zijn!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het liefst stap ik zo in en rijd ik ermee weg, want verder gewoon niet zo'n heel ruim budget (probeer maar eens rond te komen met maandelijks iets van 100 euro netto te besteden aan dingen voor mezelf) voor reparaties.
Het leuke/handige aan een kever is gewoon dat je er, mocht het nodig zijn, wel nagenoeg overal zelf bij kunt, en samen met mijn vader zou ik echt een heel eind komen mochten er onderdelen vervangen moeten worden.
Dagelijks gebruik zal wel meevallen denk ik, 2x per week boodschappen doen en dan nog op en neer naar vriendin, familie en vrienden denk ik, al met al zo'n 2-300 KM per week.
Kever leek me gewoon een goede start-auto, al kan ik natuurlijk ook kiezen voor een smoelloos golfplaten bakje wat weliswaar rijdt (en waarschijnlijk nog rap ook), maar de kever... *sigh*
Mjah, dat weet ik idd, dus wellicht toch maar voor de goedkope bakken (met tegenzin)quote:Op woensdag 12 september 2007 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedenk je wel dat kevers niet echt zuinige autootjes zijn!Ze lusten wel een slokje, dus daar moet je wel even bij stilstaan
Staat/stond ook op marktplaats geloof ik, moet het een en ander aan gebeuren voor APK.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:33 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Is dit nou te vertrouwen? Ik dacht altijd dat kevers rijklaar onbetaalbaar waren![]()
http://www.keversite.nl/prikbord/adv.php?id=10829
das een mexico en pas uit 83. 2 nadelen daarom die prijs gok ikquote:Op woensdag 12 september 2007 23:33 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Is dit nou te vertrouwen? Ik dacht altijd dat kevers rijklaar onbetaalbaar waren![]()
http://www.keversite.nl/prikbord/adv.php?id=10829
Misschien, weet het nog niet zeker, tijd zit me altijd tegen, maar daarintegen wel afgestudeerd in de Systeembeheer, dus moet voor mij een fluitje van een cent zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 13:48 schreef Greys het volgende:
Mistermaniac, ga je een weblog ofzo bijhouden over je geredde Keef?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |