jep alleen nog geen tijd gehad ze op mijn site te zettenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:03 schreef Greys het volgende:
Leuk, T42! En daar heb je natuurlijk allerlei leuke keef-foto's gemaakt?![]()
das jou keuze toch hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Rory78 het volgende:
Ben stiekem in de markt voor een '95-er Bieber Speedster. Ruilen tegen mijn '70-er Sedan.. Do or don't?
jah tis toch een kever hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:55 schreef Rory78 het volgende:
Tsjah, ik weet het niet...
Klinkt zo'n enkel pijpje wel karakteristiek keverachtig?
Is zo'n 95-er mex ombouw niet te modern?
Geeft zo'n Speedster wel hetzelfde gevoel?
Aan de andere kant: dat open rijden....
LT lucht gekoeld? T3 wel maar LT toch niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:07 schreef Knipkip het volgende:
Laatst nog een luchtgekoeld VW LT-blok gereviseerd.Blijft leuk, zo'n luchtgekoelde boxer...
Nope, LT blok is niks luchtgekoelds aan. Ehhh behalve de radiateur.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:42 schreef T42 het volgende:
[..]
LT lucht gekoeld? T3 wel maar LT toch niet?
Ach ja, mijn fout. LT is een lijnmotor, geen boxer.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:42 schreef T42 het volgende:
[..]
LT lucht gekoeld? T3 wel maar LT toch niet?
Is dat niet zo een pre-60-70ér jaren kever die vroeger heel populair was? ik heb er weleens van gehoord/gezien alleen beperkt mij kennis zich tot de Honda Civic als retrobakquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:12 schreef phuck het volgende:
Lastige keuze, ik kan je er niet bij helpen. Die luxe problemen ook altijd :p
Succes ermee.
Morgen gaat mijn Kever voor het eerst sinds ik 'm heb naar de APK, ik ben benieuwd.
Hier staat ie (77-97-HS) naast de Kever van m'n neef:
[afbeelding]
[afbeelding]
1200/1300/1500 type pre 67 is meest gewilstequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:45 schreef ihugster het volgende:
[..]
Is dat niet zo een pre-60-70ér jaren kever die vroeger heel populair was? ik heb er weleens van gehoord/gezien alleen beperkt mij kennis zich tot de Honda Civic als retrobak![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |