Het boeit bij zo'n auto ook helemaal niet hoe vaak ze de klok rondgeweest zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:46 schreef Coolgoza het volgende:
Mooi wagentje, dat wel, maar hoevaak is de teller klokje rod geweest, want die wagen heeft echt niet maar 90.000 km gelopen in 29 jaar. Wellicht nieuwe motor, maar toch.
I love them!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En verder; you love it or you hate it...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:47 schreef Greys het volgende:
Iets meer info zou wel fijn zijn. Iets grotere en meer foto's ook
Harde kever? Veel plekjes? Bodem?
Ja maar ik heb zelf een Smart. En eigenlijk wil ik die nog wel eens kwijt en dan nog een keefje erbij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]laat je nou niet verleiden...Marijtje is keimooi
Hier sluit ik me bij aan... Ok de Amerikaanse bumpers die er op zitten kloppen natuurlijk niet...Die ronde bumpers heb je maar to 1966 gehad. (als ik me niet vergis)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:48 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys moet zich er weer mee bemoeien:
Als ik het zo goed kan zien vanaf de kleine foto's is het geen originele cabrio van de fabriek af maar is ie later omgebouwd naar cabrio.
Dit kun je zien aan het feit dat de voorruit stijl rond doorloopt tot boven het tochtraampje in de deur. Bij een originele cabrio is dit geen plaatwerk maar een chromen strip en recht.
Ook de cabriokap op de achterkant is geen originele.
Neemt natuurlijk niet weg dat het een hartstikke leuk ding is en voor 5000eu kun je hier veel plezier van hebben in de zomer (als ie verder echt helemaal netjes is tenminste!!)
Bovendien waren alle cabrio's uit 1978 voor zover ik weet gebaseerd op de grote versie (langer Vorderwagen), 1303 met bolle voorruit, en zijn ze alleen met 1600 cc motoren verkocht.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:19 schreef -VnCnT- het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan... Ok de Amerikaanse bumpers die er op zitten kloppen natuurlijk niet...Die ronde bumpers heb je maar to 1966 gehad. (als ik me niet vergis)
Verder vind ik 5000 euri een hoop geld voor een zager!
nix mis met een 1200 mexicaantje natuurlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:48 schreef heijx het volgende:
[..]
Bovendien waren alle cabrio's uit 1978 voor zover ik weet gebaseerd op de grote versie (langer Vorderwagen), 1303 met bolle voorruit, en zijn ze alleen met 1600 cc motoren verkocht.
Dit is overduidelijk een 1200 Mexico Kever met rechte voorruit die vercabrioliseerd is.Maar daarom is hij ook goedkoper dan een Karmann cabrio natuurlijk. Of hij het waard is, is aan de koper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |