Hai schat, en nou die PC uit en je nest in, je moet morgen werkenquote:
Toch was die van mij eerder <pruilsmiley>quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:37 schreef Petre het volgende:
de topics die lopen zijn open, dan vind ik het best
Wie maakt zich dan zo druk om de volgorde enzo.. drukte om (bijna) niks
Valt me nog wel op dat jullie niet de regel hanteren 'wie sluit opent een nieuwe'
Omdat er genoeg mensen zijn die dan per ongeluk een lapo hebben en weigeren een nieuwe open te gooien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:37 schreef Petre het volgende:
Valt me nog wel op dat jullie niet de regel hanteren 'wie sluit opent een nieuwe'
ikquote:
kusje?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch was die van mij eerder <pruilsmiley>
die mensen die weigeren een nieuwe te openen zijn maar kinderachtig imoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat er genoeg mensen zijn die dan per ongeluk een lapo hebben en weigeren een nieuwe open te gooien.
Vooralsnog werkt het perfect.
Mensen moeten alleen even doorkrijgen dat het niet het einde van de wereld is als een COS een rare TT of summiere OP heeft.
Juistem.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:40 schreef Petre het volgende:
die mensen die weigeren een nieuwe te openen zijn maar kinderachtig imoAchja, als er maar een topic is om in te posten..
Nee, want ik ga slapen en dan mogen de dgk mods morgen de rotzooi weer opruimenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juistem.
Zou het eigenlijk niet rete-grappig zijn als je deze SC nu ineens opslot gooit?![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juistem.
Zou het eigenlijk niet rete-grappig zijn als je deze SC nu ineens opslot gooit?![]()
Jammerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:43 schreef Petre het volgende:
[..]
Nee, want ik ga slapen en dan mogen de dgk mods morgen de rotzooi weer opruimen
Doe ik ze niet aan
Of die vreselijke TT veranderen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juistem.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:37 schreef Petre het volgende:
Lol, dan weet ik wanneer ik moet oppassen in de SCquote:
Klinkt logisch. Maargoed, ik zag een al lopend topic, zonde om die te gaan sluiten. dus als alles ni pais en vree is, dan ga ik slapenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De COSsen gaan soms erg hard, daarom wordt het op prijs gesteld als er een fatsoenlijke OP instaat (overzichtje van gebeurtenissen in de afgelopen COS) zodat mensen makkelijk op de hoogte blijven. Er zijn relatief veel "nieuwe" users in DGK, en die hebben over het algemeen nogal wat post-angst en/of topicopenangst. Laatste poster van de vorige COS opent nieuwe werkt dan dus niet echt.
Ergo: Hier wordt (vrij strikt) de regel "eerste COS of SC blijft open" gehanteerd, mits deze uiteraard wel aan de regels voldoet, en voor een COS is de regel dat als deze binnen 5 minuten na het sluiten van de vorige COS geopend wordt, er bij voorkeur een fatsoenlijke OP in staat.
Na die 5 minuten of als het door gebeurtenissen in de villa enorm hard gaat is de OPtioneel
Jij website-bezoekers-natrekkertquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lol, dan weet ik wanneer ik moet oppassen in de SC![]()
Waarom zit je in Amirica ?
Weltruste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |