quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juistem.
Zou het eigenlijk niet rete-grappig zijn als je deze SC nu ineens opslot gooit?![]()
Jammerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:43 schreef Petre het volgende:
[..]
Nee, want ik ga slapen en dan mogen de dgk mods morgen de rotzooi weer opruimen
Doe ik ze niet aan
Of die vreselijke TT veranderen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juistem.
Zou het eigenlijk niet rete-grappig zijn als je deze SC nu ineens opslot gooit?![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:37 schreef Petre het volgende:
de topics die lopen zijn open, dan vind ik het best
Wie maakt zich dan zo druk om de volgorde enzo.. drukte om (bijna) niks
Valt me nog wel op dat jullie niet de regel hanteren 'wie sluit opent een nieuwe'
Lol, dan weet ik wanneer ik moet oppassen in de SCquote:
Klinkt logisch. Maargoed, ik zag een al lopend topic, zonde om die te gaan sluiten. dus als alles ni pais en vree is, dan ga ik slapenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De COSsen gaan soms erg hard, daarom wordt het op prijs gesteld als er een fatsoenlijke OP instaat (overzichtje van gebeurtenissen in de afgelopen COS) zodat mensen makkelijk op de hoogte blijven. Er zijn relatief veel "nieuwe" users in DGK, en die hebben over het algemeen nogal wat post-angst en/of topicopenangst. Laatste poster van de vorige COS opent nieuwe werkt dan dus niet echt.
Ergo: Hier wordt (vrij strikt) de regel "eerste COS of SC blijft open" gehanteerd, mits deze uiteraard wel aan de regels voldoet, en voor een COS is de regel dat als deze binnen 5 minuten na het sluiten van de vorige COS geopend wordt, er bij voorkeur een fatsoenlijke OP in staat.
Na die 5 minuten of als het door gebeurtenissen in de villa enorm hard gaat is de OPtioneel
Jij website-bezoekers-natrekkertquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lol, dan weet ik wanneer ik moet oppassen in de SC![]()
Waarom zit je in Amirica ?
Weltruste![]()
De rekels!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:05 schreef mspoez het volgende:
[tussendoor mopper]
Krijg definitieve aanslag van IB. Foutje bij computerverwerking waardoor vorig jaar tweede salaris niets is meeberekend en ik teveel terugkreeg, ik heb niet opgelet (ook stom) en moet nu terugbetalen!
[/tussendoor mopper]
Zouden ze dat in de COS al doorhebben?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:14 schreef Jewscky het volgende:
Die Nadia is geil op haar eigen reet en de camera![]()
Oi KZ.quote:
IRL!?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:15 schreef kleinzusje het volgende:
Iets zit me enorm dwars maar ik weet niet waar en hoe ik dat moet kenbaar maken![]()
Die is wel écht heel oud.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:27 schreef F04 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6350/7e370664/index.html
[afbeelding]Gatverdamme wat vies.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:15 schreef kleinzusje het volgende:
Iets zit me enorm dwars maar ik weet niet waar en hoe ik dat moet kenbaar maken![]()
ohh.... oké!quote:
Doe maar een Magnum vandaag...quote:
Chocolate browniequote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb White Dream/Chocolate Brownie/Vanilla.
![]()
Achquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:27 schreef F04 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6350/7e370664/index.html
[afbeelding]Gatverdamme wat vies.
Chocolate Brownie voor mij graagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb White Dream/Chocolate Brownie/Vanilla.
![]()
Doe mij er ook maar 1quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
Roken met een verdoofde mond van de tandarts!![]()
Valt heul niet mee.... ik moet mn lippen handmatig dichtknijpen om een hijs te kunnen nemenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar 1 [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:37 schreef mootie het volgende:
Valt heul niet mee.... ik moet mn lippen handmatig dichtknijpen om een hijs te kunnen nemen![]()
Ik niet, ik mocht niet meedoen. Zulke dingen doe ik trouwens sowieso nooit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:56 schreef Gert het volgende:
Jullie hebben het gezellig gehad vannacht geloof ik.![]()
Die verduvelde Ian_Nick!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik niet, ik mocht niet meedoen. Zulke dingen doe ik trouwens sowieso nooit.
Edit: Ik zie nu dat ze een kloon hebben gebruikt die sprekend op mij lijkt.
Dat moet ik zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:16 schreef Gert het volgende:
Die verduvelde Ian_Nick!
Tijd voor zijn eerste ban!![]()
Volgens mij was het Leandra. Ik vertrouwde het toch al niet, die missie om de FB van de ondergang te redden... veel te mooi om waar te zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Die verduvelde Ian_Nick!
Tijd voor zijn eerste ban!![]()
Geen idee, maar hooguit 2 dagen terug heb ik 'm nog gezien. Don't panic.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:07 schreef F04 het volgende:
Ik heb even tussendoor een vraagje. Weet iemand waar BSOL is? Hij lijkt ineens van de Fok aardbodem verdwenen te zijn.
Vakantie misschien...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:07 schreef F04 het volgende:
Ik heb even tussendoor een vraagje. Weet iemand waar BSOL is? Hij lijkt ineens van de Fok aardbodem verdwenen te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |