Dank uquote:
Volgens mij zijn ze klaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
Ik weet zeker dat ik een ban krijg![]()
Nadia was zojuist alweer aan het kreunen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG...![]()
Sorry voor de off-topic, op de streams slaapt iedereen![]()
Thnx voor het plaatje bij mijn postquote:
Goedesmorgensquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:53 schreef Copycat het volgende:
Brian heeft Amanda in haar slaap toevallig niet gewurgd met een elastiekje?
Top of the morning!
Ik zal kijken of ik er een hoop van Nix en Nada kan makenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:05 schreef farscapevr6 het volgende:
goeiemorgen
veel caps maken boys en girls want ik moet werken
Die toneelstukjes worden ook steeds opzichtiger.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:01 schreef mazaru het volgende:
Goh, ze weet wel van de kok, maar niet van de hondjes.
Hoe is het toch mogelijk?![]()
En de toon waarop het gezegd wordt is ook zo overtuigendquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:16 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die toneelstukjes worden ook steeds opzichtiger.
Ik hoor piepenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:51 schreef Copycat het volgende:
Iedereen ligt nog op één oor?
En wordt momenteel gewurgd door Brian?quote:
maar ze kijkt geen streams hoor, want ze weet niets van de hondjes afquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef F04 het volgende:
Palma heeft weer internet.
Aan het worden?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef Oma1 het volgende:
Lieke heeft mijn hond bijna vermoord die is echt gek aan het worden
dat moet die adel zeggen ze loopt altijd met de benen wijdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aan het worden?
Dat is ze al een tijdje hoor, alleen het is progressief![]()
Gisteren noemde ze Lieke al een pedofiel omdat ze zo lief tegen de hondjes deed![]()
Die is heerlijk! Vooral met wat verse munt, pijnboompitten en suiker ipv zoetjes.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:08 schreef schatje het volgende:
Brian drinkt Morocco, een kruidenthee van Lipton. Volgens Palma ruikt ie naar ouderwetse kauwgom.
Ook dan maar eens proberen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is heerlijk! Vooral met wat verse munt, pijnboompitten en suiker ipv zoetjes.
oeps..plaatjeweg???quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:14 schreef schatje het volgende:
Volgens mij bedoelde Palma die kauwgom die rood wit blauw verpakt was. Er zat ook zo'n plakplaatje in. Waren iets van 5 of 10 centen.
Laten we hopen dat dat niet doorgaat. Even wat tegenslag voor ordisnolliequote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:21 schreef schatje het volgende:
Amanda wil dat Dreams of Beauty komen voor de Miss Bikini Contest om de make-up te doen.
Wat is eigenlijk de reden dat Dreams of Beauty er mee genokt is? (Toentertijd genoot ik van de Italiaanse zon).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:25 schreef tipsch het volgende:
Laten we hopen dat dat niet doorgaat. Even wat tegenslag voor ordisnollie![]()
volgens mij hebben ze een email gehad met het filmpje van de groep tegen Lieke en Huub.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de reden dat Dreams of Beauty er mee genokt is? (Toentertijd genoot ik van de Italiaanse zon).
Thanks. Ben ik benieuwd of ze voet bij principieel stuk houden, of zwichten voor de 'exposure'.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:28 schreef blomst het volgende:
volgens mij hebben ze een email gehad met het filmpje van de groep tegen Lieke en Huub.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:28 schreef blomst het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze een email gehad met het filmpje van de groep tegen Lieke en Huub.
quote:Beste Mensen,
Ten eerste ontzettend bedankt voor al uw mails,tips etc.
Wij willen hierbij aangeven,na lang nadenken,het zien van alle toegezonden beelden,
dat ook wij ons teruggetrokken hebben, wij willen niks met zinloos geweld te maken hebben,
en het programma gaat nu inderdaad te ver, waar wij onze naam niet aan willen hangen helaas.
Wij hebben veel tv programmas gedaan, deze waren allemaal met veel klasse,
en helaas hoort deze daar op dit moment niet bij. En willen wij onze medewerking hier niet aanverlenen.
Toch hebben wij echter na 10 maanden voor het programma gewerkt te hebben,
een enorme band met de bewoners gekregen, en kunnen we niets anders zeggen
dan dat ze voor ons, stuk voor stuk, allemaal erg lief, dankbaar en zorgzaam voor ons waren.
Wij zullen dan toch ook de bewoners gaan missen, en doet ons dan toch een beetje verdriet.
Ze hebben allemaal toch namelijk iets heel goeds in hun hart. Het programma gaat nu alleen te ver,
en wordt te veel toegelaten waardoor het lijkt of ze niet meer inzien wat wel en niet meer kan,
en misschien is 10 maanden dan ook wel te lang om met allemaal mensen in 1 huis te zitten.
Wel willen wij ook zeggen, dat we sommige mails welke wij hebben ontvangen, erg van geschrokken zijn,
en het erg jammer zijn, dat die mensen niet inzien, dat wij daar voor ons werk komen, en zo goed mogelijk
en oppervlakkig mogelijk ons proberen neer te zetten.
En dat bedreigingen welke wij ontvangen hebben van sommige mensen, die tegen zinloos geweld zijn,
er op die manier dan toch onbewust zelf ook mee bezig zijn.
Wij hebben ons bewust nooit bemoeit met ruzies of wat dan ook, en waren voor alle bewoners altijd
even goed.
Vanmiddag hebben wij het programma ervan op de hoogte gesteld te stoppen, en wij zullen dus morgen
en maandag zoals in de planning stond niet aanwezig zijn.
Wij willen dan ook iedereen bedanken, voor de steun, tips en lieve reacties.
En wij hopen met heel het team en heel ons hart het programma zal verbeteren, en zinloos geweld,
scheldpartijen etc niet meer voor zullen komen.
m.vr.gr
Bianca van Dreams of Beauty
m.vr.gr
Dreams of Beauty
We make a dream come true...
Ik ben benieuwd of Amanda de ruzie nog met nadia gaat bespreken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:31 schreef Meganog het volgende:
Amanda is weer helemaal enthousiast over de contest.
Ik ben benieuwd wat zij en Brian nog allemaal zulllen gaan verzinnen om ruzie over te maken na het Tamara lookalike verhaal en de opmerking richting Brian dat hij geen kandidaten mag vingeren en alleen maar 'sjirivoorzitter' is.
zit meer te wachten op de confrontatiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Amanda de ruzie nog met nadia gaat bespreken.
Of dat het verbod van Brian uitgebreid gaat worden.
Wat krijgen we nu? Brian die het boetekleed aantrekt zonder zijn schuld op iemand anders af te wentelen. Het moet niet gekker worden, in die Kooi.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:45 schreef Dark het volgende:
Brian vindt dat het hele gedoe van gisteren een escalatie is geweest en hij baalt dat hij het zelf zo ver heeft laten gaan met schelden en glas gooien.
zeker net van achter nieuw script ontvangen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu? Brian die het boetekleed aantrekt zonder zijn schuld op iemand anders af te wentelen. Het moet niet gekker worden, in die Kooi.
Hij wil weer neuken natuurlijk!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu? Brian die het boetekleed aantrekt zonder zijn schuld op iemand anders af te wentelen. Het moet niet gekker worden, in die Kooi.
Amanda wil heus wel neuken om haar excuses aan te bieden. Graag zelfs, want daarmee bewijst hij haar diepe liefde weer voor haar.quote:
In december of zo kwam het verhaal dat Playboy Amanda had afgewezen, maar als ze Nena kon overhalen dan mocht Amanda terugkomenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:59 schreef Dark het volgende:
10:31 - In de Playboy?
“Kunnen we jou nog een keer verwachten in de Playboy?”, vraagt Palma. Daar hoeft Amanda niet lang over na te denken. “Ja!”, roept ze volmondig. Ex-Miljonair Nena stond eerder al in de FHM. Het toenmalige vriendinnetje van Brian poseerde schaars gekleed. Hoe zou hij het vinden als zijn nieuwe liefje in haar nakie de toonbank over gaat? Nou ja, misschien moeten we dat nog maar even afwachten. Eerst maar eens zien of de Playboy interesse heeft. Niet geheel onbelangrijk...
Bron: 10
Die laatste opmerking is wel leuk![]()
Oh ja, dat is waar ook. Nena liet zich uiteraard niet overhalen. Beter ook voor Amanda's eigenwaarde, want Nena zou de vlag en Amanda de modder op de schuit zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:07 schreef avonne het volgende:
In december of zo kwam het verhaal dat Playboy Amanda had afgewezen, maar als ze Nena kon overhalen dan mocht Amanda terugkomen
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:14 schreef Varen het volgende:
Dennis: hoooei, als ik sex heb zoals thuis, dat zullen de kijkers helemaal opkijken of zoiets.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:14 schreef Varen het volgende:
Nadia wil geen rechttoesrechtaansex, ze wil door Dennis het hele huis doorgesleurd worden.
Dennis moet niet zo preuts doen. Thuis doet ze dat ook zo.
Ze vraagt of Dennis thuis ook zulke sex heeft.
Dennis: hoooei, als ik sex heb zoals thuis, dat zullen de kijkers helemaal opkijken of zoiets.
Nee, volgens mij ging het gisteren altheway en op zijn hondjesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:21 schreef F04 het volgende:
Is dit van vannacht?
http://www.dumpert.nl/mediabase/23007/b5ae58a0/index.html
Nadia zei gisteren voor de mensen die het nog niet in de gaten hadden... oh ik schaam me zo... ik ga douchen... bla bla.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:24 schreef Varen het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ging het gisteren altheway en op zijn hondjes![]()
Wat is het toch ook een slome muts. Alles wat ze uitkraamt in bed, doet ze zonder gêne, ze droogneuken alsof het een lieve lust is en ook stokslobberen doet ze maar wat graag. Maar komt puntje dan uiteindelijk echt bij paaltije, dan schaamt ze zich.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:26 schreef Clank het volgende:
Nadia zei gisteren voor de mensen die het nog niet in de gaten hadden... oh ik schaam me zo... ik ga douchen... bla bla.
"Oh Dennis, ga door, ik kan niet meer, oh Dennis, schatje oooh oooooohhhh"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:21 schreef F04 het volgende:
Is dit van vannacht?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
"Oh Dennis, ga door, ik kan niet meer, oh Dennis, schatje oooh oooooohhhh"
En Dennis maar lullen.
![]()
Is toch niet normaal zeg dat gekreun en gegil..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:21 schreef F04 het volgende:
Is dit van vannacht?
Palma heeft weer de halve nacht achter de streams gehangen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:38 schreef Varen het volgende:
Palma: Goh jullie hebben het gedaan vanacht.
Dennis: lelelel you tube lelele
Nadia: Neeehe, ik kan daar niet tegen
De bink!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:39 schreef StephanL het volgende:
Dennis zet zijn kraagje weer omhoog.
Dr is toch geen filmpje van?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Palma heeft weer de halve nacht achter de streams gehangen...
5quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:49 schreef mazaru het volgende:
Totaal offtopic, maar wie weet er uit zijn hoofd wat voor nummer je moet draaien als je een bezetttoon krijg, zodat je verbinding krijg zodra de lijn vrij is?
Totaal offtopic, maar wie weet er uit zijn hoofd wat voor nummer je moet draaien als je een bezetttoon krijg, zodat je verbinding krijg zodra de lijn vrij is?
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
was dat niet een 5?
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:50 schreef mspoez het volgende:
5
Komen ze Dennis bestrijdenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:03 schreef Varen het volgende:
Er komt een vliegenbestrijding in het huis volgens Dennis
ahhh, nee straks hebben we 24/7 Nada en Nixsex op de streams....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:07 schreef Varen het volgende:
Nadia wil met Dennis vrijen
Een afwijkend geluid in de COS.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:46 schreef avonne het volgende:
nu ben ik toch wel benieuwd naar de mening van de Brian fans.
Een ander geluid en zo... anyone aanwezig?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:09 schreef mootie het volgende:
Aso-Amanda en Aso-Brian laten Myrthe voor lul komen, ze gaan niet rijden, het kan zomaar gaan regenen. En ze hebben het heeeeeel druk.
Ik hoop t.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:11 schreef farceman het volgende:
Moet echt kotsen van nadia en Nix samen, Kan die kut nep relatie niet eens kapot gaan?
antwoord ligt ozo voor de hand....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:00 schreef Varen het volgende:
Nadia betaald veel huur wel 1200 euro of zo.
De rest vraagt zich af, waar Nadia dit allemaal van betaald
Zonnestudioquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
antwoord ligt ozo voor de hand....![]()
![]()
![]()
maar ik zal het niet zeggen.....![]()
Dat zijn toch de ideale maten?quote:
als dat zou kunnenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:11 schreef farceman het volgende:
Moet echt kotsen van nadia en Nix samen, Kan die kut nep relatie niet eens kapot gaan?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:27 schreef mootie het volgende:
Brian: Is Tiara moeder?
Amanda: Nee, receptioniste.
Dat is nog een twijfelgevalletje.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef Anderkeertje het volgende:
Zit tamara er wel bij?
Een unicum dus!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:31 schreef Meganog het volgende:
Nadia vindt een van de meisjes helemaal niks.
"Ik vind haar 10 in een dozijn".
Een bikinicontest gaat dus vooral over de grootte van de borsten? Had ik me nu toch maar aangemeldquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:46 schreef mootie het volgende:
Oooooooh Amanda heeft nog helemaal niet gekeken wie de grootste bootie heeft! Dom dom dom Amanda!
Ik wel..ik was nieuwsgierig en verveel me..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zijn toch de ideale maten?
Verre van normaal dus, ik zou niet eens DURVEN meten bij mezelf![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:47 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik wel..ik was nieuwsgierig en verveel me..
98-75-110..![]()
![]()
Ojeee..dus nu ben ik abnormaal...![]()
Waarschijnlijk een domme vraag, maar is dat heupen, middel en borsten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:47 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik wel..ik was nieuwsgierig en verveel me..
98-75-110..![]()
![]()
Ojeee..dus nu ben ik abnormaal...![]()
Vislip had toch ook maatje 36quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:46 schreef mootie het volgende:
Hoe kan je nou een hele grote bootie hebben als je maatje 36 hebt...
borsten taille heupenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een domme vraag, maar is dat heupen, middel en borsten?
Borsten Buik Billenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een domme vraag, maar is dat heupen, middel en borsten?
hahaha zo'n ijzeren ding?... ik ook...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb alleen een rolmaat, dat meet zo beroerd.
Meet je het op met een touwtje, en leg je dat naast je rolmaatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
hahaha zo'n ijzeren ding?... ik ook...![]()
Denk dat ik dat benquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:53 schreef Meganog het volgende:
Brian ziet nog een meisje dat op een ex van hem lijkt...
Zijn stem wordt zachter, hij lijkt weg te dromen...
ha..jij bent slimquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Meet je het op met een touwtje, en leg je dat naast je rolmaat![]()
![]()
Ik ook. Ik heb zo het vermoeden dat er op de dag van de contest zelf drie meiden en een paardenkop op komen dagen. Palma wil immers ook graag van de partij zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:43 schreef mootie het volgende:
Ik zou er toch zeker 3 in reserve houden, als ik hen was.
Totdat Tamara op de dag zelf ook in het echie een stuk van jewelste blijkt te zijn waar Brian als een kwijlende rottweiler achteraan loopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:38 schreef Marrije het volgende:
Amanda is blij dat ze Tamara heeft gesproken en dat ze in de selectie zit![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Totdat Tamara op de dag zelf ook in het echie een stuk van jewelste blijkt te zijn waar Brian als een kwijlende rottweiler achteraan loopt.
Die biniki contest gaat ons nog een hoop plezier opleveren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:46 schreef Marrije het volgende:
We doen de Tamara look a like ruzie nog ff dunnetjes over. Bwian, nog ff doorgaan en we hebben een nog ergere ruzie dan de vorige.
was er weer ruzie?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die biniki contest gaat ons nog een hoop plezier opleveren.
mooi.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jawel.
En nog steeds exact dezelfde verwijten over en weer als de andere keren.
En niemand die een ambulance belt voor deze dodelijke blessure? Heeft ie in ieder geval weer een goed excuus om niets te kunnen doen.quote:
Om vervolgens op z'n Amandiaans een grote bek terug te krijgen: "Ach, sterruf jonguh! Jij bent al net zo'n manwijf als die dochter van je. Viese pedo!"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef riri het volgende:
zou mooi zijn als de moeder van Lieke die Amanda straks eens eventjes ter verantwoording zou roepen....zie haar daartoe wel in staat
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:08 schreef Haunter het volgende:
Komt/is Safaa nou definitief terug?
Zo kwam het in de televisieregistratie van gisteren wel over. Alsof het van meet af aan al de bedoeling was van Huub om Safaa twee keer te laten komen om Palma gek te maken en daarna weer af te voeren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:13 schreef Meganog het volgende:
Ik denk dat Saffa en Sharon definitief zijn afgevoerd.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:16 schreef mazaru het volgende:
Ik ben voor de vierde keer oud-tante geworden!!
En na drie jongetjes nu een klein meisje![]()
![]()
![]()
Proficiatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:16 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
wat leuk voor je..... gefeliciteerd!!! daar drinken we er op:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:16 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
Ach...viel mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Amanda en Brian weer in ruziemodus? Me like!
Als de dochter van je zus een kindje krijgtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Refresh my memory: wanneer ben je ook weer oudtante?
Ze zit met Brian mee te lullen over woede...... en Lieke en blablabla en dat Brian zo gegroeid is, en nu weer over dat Huub gister weer afschuwelijk was..... en dat Brian zich weer zo prachtig heeft ingehouden en het onrecht wat hem is aangedaan...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:26 schreef Copycat het volgende:
Wat doet ze?
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:21 schreef Desii het volgende:
[..]
wat leuk voor je..... gefeliciteerd!!! daar drinken we er op: [afbeelding]
Het zal ook niks te maken hebben met Brians gestoorde/agressieve reactie op futiele dingenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:29 schreef Varen het volgende:
Brian: Huub was er wee de oorzaak van dat ik weer over de zeik was gisteren. Duwen en op mijn voet staan. Daarom gisteren die toestand met Amanda
Niemand daar die die enorme loser ooit de waarheid vertelt. Om moedeloos van te worden. Hij wordt enkel maar bevestigd in zijn martelaarschap. De kneus.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
Ze zit met Brian mee te lullen over woede...... en Lieke en blablabla en dat Brian zo gegroeid is, en nu weer over dat Huub gister weer afschuwelijk was..... en dat Brian zich weer zo prachtig heeft ingehouden en het onrecht wat hem is aangedaan...
Wat een geweldige mensen zijn het toch he? Binnenkort worden ze waarschijnlijk heilig verklaardquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:33 schreef tipsch het volgende:
caramba wat een berg bullshit van palma en rat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan mij vinden in je verhaal, maar ik vind Brain op dat moment een grote eikel hij zal toch een andere manier moeten vinden, bv okee Amanda ga jij maar samen met Nadia het regelen als je me niet vertrouwd, maar niet zo,n agressie, daar schrik ik elke keer weer van, ook al is die Amanda in een discussie vreselijk, houd je in, en ga geen glazen gooien of door een deur heen lopen, reageer het af als het dan toch moet op een boksbal.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach...viel mee.![]()
Brian wordt er gewoon een beetje moe van dat Amanda vaak impulsief dingen roept, op zo'n moment wijkt ze dan geen meter van d'r standpunt. Ze wil geen andere kijk op het geheel van iemand aannemen, en eigenlijk ook niet aanhoren.
Maar uiteindelijk na een veel te lange discussie en ruzie is ze het dan ineens wel met je eens (of deels).![]()
Ze blijft eerst gewoon net zo lang doorgaan tot Brian moedeloos en of woedend is en er weer glazen ofzo sneuvelen.
Ging een beetje om het dwars liggen om het dwars liggen. En het zieken om het zieken tijdens een discussie...dat trekt Brian niet zo van Amanda. En daar heeft hij ook wel gelijk in.
ze zijn hun eigen lelijke gedrag aan het goedpraten en tussen neus en lippen door worden Huub en Lieko flink zwartgemaaktquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een geweldige mensen zijn het toch he? Binnenkort worden ze waarschijnlijk heilig verklaard![]()
waar staat dat filmpje?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:35 schreef Desii het volgende:
Ik heb het filmpje teruggezien, maar ik heb geen duw gezien... alleen dat huub 2x zijn arm aaide
Brian zei ook hij spuugde me weer, daarna draaide hij het naar praten met consumptie.. maar die consumptie was zo erg dat het toch wel spugen was![]()
kijk hier maar even (VOL filmpjes hoekje)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
waar staat dat filmpje?
heb het ook gemist....
Zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze zijn hun eigen lelijke gedrag aan het goedpraten en tussen neus en lippen door worden Huub en Lieko flink zwartgemaakt
Geldt toch niet voor Palma, weet je tochquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:41 schreef Meganog het volgende:
Was er niet ooit een regel dat personeel zich niet met het spel bemoeit...
senks!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:40 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk hier maar even (VOL filmpjes hoekje)
?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:44 schreef Casshern het volgende:
en het is weer gezellig tussen huub en lieke
ik denk dat in dit geval de redactie palma de opdracht heeft gegeven om rat een opzetje te geven om z'n gedrag van gisteren goed te praten. stukje damage control, want dat gedrag zal heel veel antipathie en voormalig fans van parabrother hebben opgeleverdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:41 schreef Meganog het volgende:
Lieke zei iets over ordinair en Amanda, van de gouden kooi tot de ordipordishow.quote:
Waarschijnlijk wel. Nu nog de televisieregistratie zo editten dat de agressie in geen velden en wegen te bekennen is (toegegeven: geen makkie, maar haalbaar) en Brian is weer het heilige boontje.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:46 schreef tipsch het volgende:
ik denk dat in dit geval de redactie palma de opdracht heeft gegeven om rat een opzetje te geven om z'n gedrag van gisteren goed te praten. stukje damage control, want dat gedrag zal heel veel antipathie en voormalig fans van parabrother hebben opgeleverd![]()
ik dacht dat het over Nadia ging. Hij zei toch nog dat Amanda idd trashy was maar dat hij dacht dat Nadia het voor een deel speelde? en toen zei lieke dat hij eens moest staan voor wat hij zei en zei ze: of zitten de streamers weer te kijken? waarop hij zei: daaaaag Lieke.....gestoord wijf (toen hij naar buiten liep)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke zei iets over ordinair en Amanda, van de gouden kooi tot de ordipordishow.
Toen ging Huub ineens heel politiek correct doen, wie zijn wij om dat ordinair te vinden blablabla........ en Lieke werd een beetje pissig omdat Huub volgens haar 100 keer zegt dat Amanda etc ordinair zijn.
Huub noemde Lieke een omhooggevallen snobbist.
(Lieke had naar mijn mening gelijk)
Die twee vervelen zich dood en zitten te veel op elkaars lip. Lieke heeft al vanalles aangevraagd, maar er mag niks.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke zei iets over ordinair en Amanda, van de gouden kooi tot de ordipordishow.
Toen ging Huub ineens heel politiek correct doen, wie zijn wij om dat ordinair te vinden blablabla........ en Lieke werd een beetje pissig omdat Huub volgens haar 100 keer zegt dat Amanda etc ordinair zijn.
Of over Amanda en Nadia, weet ik niet precies.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:50 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ik dacht dat het over Nadia ging. Hij zei toch nog dat Amanda idd trashy was maar dat hij dacht dat Nadia het voor een deel speelde? en toen zei lieke dat hij eens moest staan voor wat hij zei en zei ze: of zitten de streamers weer te kijken? waarop hij zei: daaaaag Lieke.....gestoord wijf (toen hij naar buiten liep)
Is Palma personeel dan? Ze loopt daar alleen rond, maar werkt er niet ofzoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:41 schreef Meganog het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat Lieko die in herhaalmodus haar "stand" zit te verdedigen, veel irritatie bij boer Huub opwekt. Doet ze bij deze boer hier ook. Opkakken met die kaktroelaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Geef Lieke wel gelijk hierin.Huub praat steeds alles goed.Hij zit gewoon te slijmen met de redactie .Alles voor de show.Heb liever iemand die gewoon voor zijn mening uit komt en niet zegt wat de redactie wil horen.Amanda en Nadia zijn ook asociaal.Huub blijft me favoriet maar dat komt ook omdat er niet beter voor handen is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat een Lieko die in herhaalmodus haar "stand" zit te verdedigen, veel irritatie bij boer Huub opwekt. Doet ze bij deze boer hier ook. Opkakken met die kaktroela![]()
Nee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:02 schreef Peter6000 het volgende:
EN JA, IK WEET DAT DIT IN 'VRAAG HET EEN STREAMER HOORT', MAAR IK DOE HET TOCH GEWOON HIER.
Is het al bekend wanneer de bikini/ string contest komt.
Dat doen doen metro-boys.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:02 schreef Kinga het volgende:
Dennis heeft gejankt!
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1706197#1706197quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:53 schreef itsme het volgende:
Zijn er nog filmpjes van de ruzie van vannacht. En vooral die waar Jaap H&L in de schoorsteen staan![]()
Huub is niet iemand die veel achter anderen's rug om kletst. Als er weer eens een aanvaring is geweest met iemand dan kan hij wel tekeer gaan, maar uiteindelijk ziet hij toch ook altijd wel weer iets goeds in diegene. Het blijft voor hem een spel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Geef Lieke wel gelijk hierin.Huub praat steeds alles goed.Hij zit gewoon te slijmen met de redactie .Alles voor de show.Heb liever iemand die gewoon voor zijn mening uit komt en niet zegt wat de redactie wil horen.Amanda en Nadia zijn ook asociaal.Huub blijft me favoriet maar dat komt ook omdat er niet beter voor handen is.
Huub zou een bikinicontest NIET leuk vinden?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Geef Lieke wel gelijk hierin.Huub praat steeds alles goed.Hij zit gewoon te slijmen met de redactie .Alles voor de show.Heb liever iemand die gewoon voor zijn mening uit komt en niet zegt wat de redactie wil horen.Amanda en Nadia zijn ook asociaal.Huub blijft me favoriet maar dat komt ook omdat er niet beter voor handen is.
Waarover?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoor een volwassen analyse van Amanda.
Zou ik ook wel knap gevonden hebben, als ie een dode vlieg dodgemaakt zou hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:57 schreef Peter6000 het volgende:
Brian maakt een dode vlieg niet dood, maar schuift hem op een blaadje en gooit hem naar buiten.
Exact, ze is hard bezig haar "stand" te verdedigen. Zum kotsenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub is niet iemand die veel achter anderen's rug om kletst. Als er weer eens een aanvaring is geweest met iemand dan kan hij wel tekeer gaan, maar uiteindelijk ziet hij toch ook altijd wel weer iets goeds in diegene. Het blijft voor hem een spel.
Waar hij zich (denk ik) aan stoort is dat Lieke zich steeds vaker uit op een manier waar ze de indruk wekt boven anderen te staan. Dat was ook de clash die ze onlangs met Huub had.. want toen gaf ze hem het gevoel dat hij te min voor haar was.
Ja, idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:07 schreef mspoez het volgende:
[..]
Zou ik ook wel knap gevonden hebben, als ie een dode vlieg dodgemaakt zou hebben.
waarom dan????quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:02 schreef Kinga het volgende:
Dennis heeft gejankt!
Vergis je niet dat ook Lieke het voor de bhune doet. Wat is de waarde van Lieke haar "stand" als ze zich ook gewoon laat neuken voor de camera?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ineterssant. Waar komen die emoties vandaan? Een exvriendje dat vreemdging?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:09 schreef Peter6000 het volgende:
Over waar haar emoties mbt Brians neuken met een ander vandaan kwamen.
Uhhhhhhhh, nou: dat ben ik dus alweer vergeten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ineterssant. Waar komen die emoties vandaan? Een exvriendje dat vreemdging?
Lieke is zeker niet mijn favoriet.Maar waarom zou ze niet seks mogen hebben.Ik vind dat Lieke netjes met sex omgaat.Vergeleken met Nadia is alles netjesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:15 schreef marky het volgende:
[..]
Vergis je niet dat ook Lieke het voor de bhune doet. Wat is de waarde van Lieke haar "stand" als ze zich ook gewoon laat neuken voor de camera?
Die Dennis kan geen eens ruzie maken.Heb nog nooit zo,n looser gezien.Snap echt niet wat hij daar doet.Of hij moet als pornoacteur aan de slag willen na de kooi.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:19 schreef farceman het volgende:
Wanneer krijgt Nix nu eens een ultimatum om iets te gaan doen en ruzie te maken met Brian of Jaap of Nadia?
Als ik Huub en lieke zou zijn zou ik er zo ok mee stoppen om elke keer mar weer de rruzie te moeten maken en iemand anders loopt veilig rond alles te ontlopen en niks te doen.
Nu zit hij ook af te wachten totdat er een computer vrij is...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die Dennis kan geen eens ruzie maken.Heb nog nooit zo,n looser gezien.Snap echt niet wat hij daar doet.Of hij moet als pornoacteur aan de slag willen na de kooi.
Hij had gisteren de kans om met Brian ruzie te maken maar hij bond al heel snel in omdat Brian hem weer volledig onder tafel luldequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die Dennis kan geen eens ruzie maken.Heb nog nooit zo,n looser gezien.Snap echt niet wat hij daar doet.Of hij moet als pornoacteur aan de slag willen na de kooi.
Daar heeft hij de juiste maten niet voor, dus helaasquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij was de discussie van gisterenavond tussen Nadia en Dennis geensceneerd om Dennis kwaad te krijgen. Nadia vertelde zonder echte aanleiding en op grond van onlogische redeneringen dat ze niet bij Dennis wilde slapen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Thanks.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:04 schreef DrsH het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1706197#1706197
Hmmmm...de enige die geobsedeerd is door afluisterpraktijken en het zelf ook doet is Brian.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:28 schreef ScofieldM het volgende:
Middag
Zag ik het net nou goed dat huub stond af te luisteren bij Natja en Amanda, en dan Brian maar verwijten dat hij altijd af staat te luisteren![]()
Neeeeeeeee maar als die kabouter daar staat dan is dat prima en hahaha die gekke huub toch, hoezo met twee maten meten![]()
Ze weten dat ze worden afgeluistrerd, zowel Brain als Huub, maak je niet zo druk, Brainloverquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:28 schreef ScofieldM het volgende:
Middag
Zag ik het net nou goed dat huub stond af te luisteren bij Natja en Amanda, en dan Brian maar verwijten dat hij altijd af staat te luisteren![]()
Neeeeeeeee maar als die kabouter daar staat dan is dat prima en hahaha die gekke huub toch, hoezo met twee maten meten![]()
hij heeft zelf gezegt nadat die int erug in de goudenkooi kwam dat die ook zal afluisterenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:28 schreef ScofieldM het volgende:
Middag
Ja hoor tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk had ook niks anders verwacht van een huubgroupiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:31 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hmmmm...de enige die geobsedeerd is door afluisterpraktijken en het zelf ook doet is Brian.
Tja, je moet er wat voor over hebben, voor een goede relatie met een echte man-man.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef Meganog het volgende:
Amanda zoekt een echte man-man, stoer en beschermend.
Maar daar komt bijna altijd agressie bij kijken en dat moet je er dan maar bij nemen.
Maak ik zelf wel uit donker (zwak) lichtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:35 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze weten dat ze worden afgeluistrerd, zowel Brain als Huub, maak je niet zo druk, Brainlover
Dat is gewoon zo, of kijk je geen streams? Brain is altijd para en bang dat die wordt afgeluisterd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:37 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ja hoor tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk had ook niks anders verwacht van een huubgroupie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |