waar staat dat filmpje?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:35 schreef Desii het volgende:
Ik heb het filmpje teruggezien, maar ik heb geen duw gezien... alleen dat huub 2x zijn arm aaide
Brian zei ook hij spuugde me weer, daarna draaide hij het naar praten met consumptie.. maar die consumptie was zo erg dat het toch wel spugen was![]()
kijk hier maar even (VOL filmpjes hoekje)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
waar staat dat filmpje?
heb het ook gemist....
Zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze zijn hun eigen lelijke gedrag aan het goedpraten en tussen neus en lippen door worden Huub en Lieko flink zwartgemaakt
Geldt toch niet voor Palma, weet je tochquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:41 schreef Meganog het volgende:
Was er niet ooit een regel dat personeel zich niet met het spel bemoeit...
senks!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:40 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk hier maar even (VOL filmpjes hoekje)
?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:44 schreef Casshern het volgende:
en het is weer gezellig tussen huub en lieke
ik denk dat in dit geval de redactie palma de opdracht heeft gegeven om rat een opzetje te geven om z'n gedrag van gisteren goed te praten. stukje damage control, want dat gedrag zal heel veel antipathie en voormalig fans van parabrother hebben opgeleverdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:41 schreef Meganog het volgende:
Lieke zei iets over ordinair en Amanda, van de gouden kooi tot de ordipordishow.quote:
Waarschijnlijk wel. Nu nog de televisieregistratie zo editten dat de agressie in geen velden en wegen te bekennen is (toegegeven: geen makkie, maar haalbaar) en Brian is weer het heilige boontje.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:46 schreef tipsch het volgende:
ik denk dat in dit geval de redactie palma de opdracht heeft gegeven om rat een opzetje te geven om z'n gedrag van gisteren goed te praten. stukje damage control, want dat gedrag zal heel veel antipathie en voormalig fans van parabrother hebben opgeleverd![]()
ik dacht dat het over Nadia ging. Hij zei toch nog dat Amanda idd trashy was maar dat hij dacht dat Nadia het voor een deel speelde? en toen zei lieke dat hij eens moest staan voor wat hij zei en zei ze: of zitten de streamers weer te kijken? waarop hij zei: daaaaag Lieke.....gestoord wijf (toen hij naar buiten liep)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke zei iets over ordinair en Amanda, van de gouden kooi tot de ordipordishow.
Toen ging Huub ineens heel politiek correct doen, wie zijn wij om dat ordinair te vinden blablabla........ en Lieke werd een beetje pissig omdat Huub volgens haar 100 keer zegt dat Amanda etc ordinair zijn.
Huub noemde Lieke een omhooggevallen snobbist.
(Lieke had naar mijn mening gelijk)
Die twee vervelen zich dood en zitten te veel op elkaars lip. Lieke heeft al vanalles aangevraagd, maar er mag niks.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke zei iets over ordinair en Amanda, van de gouden kooi tot de ordipordishow.
Toen ging Huub ineens heel politiek correct doen, wie zijn wij om dat ordinair te vinden blablabla........ en Lieke werd een beetje pissig omdat Huub volgens haar 100 keer zegt dat Amanda etc ordinair zijn.
Of over Amanda en Nadia, weet ik niet precies.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:50 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ik dacht dat het over Nadia ging. Hij zei toch nog dat Amanda idd trashy was maar dat hij dacht dat Nadia het voor een deel speelde? en toen zei lieke dat hij eens moest staan voor wat hij zei en zei ze: of zitten de streamers weer te kijken? waarop hij zei: daaaaag Lieke.....gestoord wijf (toen hij naar buiten liep)
Is Palma personeel dan? Ze loopt daar alleen rond, maar werkt er niet ofzoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:41 schreef Meganog het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat Lieko die in herhaalmodus haar "stand" zit te verdedigen, veel irritatie bij boer Huub opwekt. Doet ze bij deze boer hier ook. Opkakken met die kaktroelaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Geef Lieke wel gelijk hierin.Huub praat steeds alles goed.Hij zit gewoon te slijmen met de redactie .Alles voor de show.Heb liever iemand die gewoon voor zijn mening uit komt en niet zegt wat de redactie wil horen.Amanda en Nadia zijn ook asociaal.Huub blijft me favoriet maar dat komt ook omdat er niet beter voor handen is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat een Lieko die in herhaalmodus haar "stand" zit te verdedigen, veel irritatie bij boer Huub opwekt. Doet ze bij deze boer hier ook. Opkakken met die kaktroela![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |