Omdat Vorm nog geen minuut had gekeeped in de voorbereiding, en Grandel het goed had gedaan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:44 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Waarom begon van hanegem in godsnaam met Grandel op doel als hij ook Vorm had kunnen opstellen?
Doe die Pieters er dan maar bij met een grote strik er om heen, kan ie er daar ook voor zorgen dat zijn keeper geblesseerd raakt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:47 schreef Eilanden het volgende:
Wat was het, op het begin na, slecht! Grandel svp verkopen aan een Franse 2e divisionist ofzo
Flikker toch op man. Die eerste goal had Grandel moeten hebben, ook al had dat schot helemaal niet mogen komen. Ook de botsing met Slory had niet gehoeven, Grandel had op dat moment helemaal niks te zoeken daar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:56 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Doe die Pieters er dan maar bij met een grote strik er om heen, kan ie er daar ook voor zorgen dat zijn keeper geblesseerd raakt.
Je kan Grandell niks aanrekenen en van Loen is een dikke boer om de keeper de schuld te geven. Wat een domme actie van Pieters.
Mis ik iets?quote:Maar wel fijn dat het Utrecht publiek de keeper zo ondersteunde
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:56 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Doe die Pieters er dan maar bij met een grote strik er om heen, kan ie er daar ook voor zorgen dat zijn keeper geblesseerd raakt.
Je kan Grandell niks aanrekenen en van Loen is een dikke boer om de keeper de schuld te geven. Wat een domme actie van Pieters. Maar wel fijn dat het Utrecht publiek de keeper zo ondersteunde
Heel stom vond ik dat keek ook boos naar die mensenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:56 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Maar wel fijn dat het Utrecht publiek de keeper zo ondersteunde
Nee maar wel sarcastisch te juichen ( op de bunnik dan ) als hij de bal tegenhield, wegschopte oidquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het Utregpubliek begon Grandel heus niet uit te fluiten ofzo hoor
Het was een fout van Pieters, Keller(?) en Grandel allemaal.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:56 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Je kan Grandell niks aanrekenen en van Loen is een dikke boer om de keeper de schuld te geven. Wat een domme actie van Pieters. Maar wel fijn dat het Utrecht publiek de keeper zo ondersteunde
Daar had ik het over inderdaad. Pieters liet die bal lopen en daardoor raakte Grandel in de problemen en geblesseerd en dat werkt natuurlijk door. Hij had waarschijnlijk gewoon vervangen moeten worden maar ja, de druk rond de keepers bij Utrecht, dan ga je niet zomaar naar de kant, wellicht speelde dat ook mee bij die 'blunder'. Maar het was wel een prachtig schot van Bruins hoor, ik vond dat Van Loen er nogal simpel over deed met zijn 'het was geen eens een kans'. Fijn dat John de honneurs waar mag nemen omdat Willem een broodje moet eten (en in zijn contract heeft staan de pers niet na de wedstrijd te woord te staan) maar zeg dan niet van die domme dingen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:55 schreef PBateman1978 het volgende:
oh, je bedoelt natuurlijk bij die blessure van Slory, dat was toch echt een fout van Grandel ook, aangezien als een keeper uit komt, hij de bal ook gewoon moet hebben.
Het schot was niet hard en dwars door het midden, Grandel had 'm makkelijk over kunnen stompen, maar deed het helemaal verkeerd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:09 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Maar het was wel een prachtig schot van Bruins hoor, ik vond dat Van Loen er nogal simpel over deed met zijn 'het was geen eens een kans'.
Ik had het gevoel dat het toch vrij hard was en redelijk onverwacht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het schot was niet hard en dwars door het midden, Grandel had 'm makkelijk over kunnen stompen, maar deed het helemaal verkeerd.
quote:Was het dus met John eens eigenlijk.
Bateman zei dat het geflatteerd was, niet ik. Ik vond Utrecht, zeker na Espanyol, helemaal niet zo meevallenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:09 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Daar had ik het over inderdaad. Pieters liet die bal lopen en daardoor raakte Grandel in de problemen en geblesseerd en dat werkt natuurlijk door. Hij had waarschijnlijk gewoon vervangen moeten worden maar ja, de druk rond de keepers bij Utrecht, dan ga je niet zomaar naar de kant, wellicht speelde dat ook mee bij die 'blunder'. Maar het was wel een prachtig schot van Bruins hoor, ik vond dat Van Loen er nogal simpel over deed met zijn 'het was geen eens een kans'. Fijn dat John de honneurs waar mag nemen omdat Willem een broodje moet eten (en in zijn contract heeft staan de pers niet na de wedstrijd te woord te staan) maar zeg dan niet van die domme dingen.
Ben het wel met Eilanden eens dat het wat geflatteerd is allemaal, Utrecht viel me eigenlijk best mee, gezien de belabberde voorbereiding en de wedstrijd tegen Hammarby.
Inderdaad.. Vorm had gewoon vanaf het begin moeten keepenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:28 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Ik houd ook niet zo van dat gewissel met keepers of het moet echt vanwege de blessure zijn.
[..]
Van Halst zit er toch ook als analyst en is commercieel manager van Twentequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Genante vertoning trouwens van jullie coach, had zijn werk als trainer moeten scheiden met het deelnemen van Voetbal Inside programma..
Zie je werkelijk het verschil niet tussen een trainer zijn en het managerschap?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Van Halst zit er toch ook als analyst en is commercieel manager van TwenteKan best samen hoor
Vond Genee's vertoning een stuk genanter.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Genante vertoning trouwens van jullie coach, had zijn werk als trainer moeten scheiden met het deelnemen van het programma Voetbal International.
Jullie lijken ook allemaal zo op elkaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bateman zei dat het geflatteerd was, niet ik. Ik vond Utrecht, zeker na Espanyol, helemaal niet zo meevallen
Hij zit daar als analist, niet als hoofdtrainer van FC Utrecht, dus dan moet Genee geen dingen vragen als : ''hoeveel krediet heeft Grandel nog?''quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:06 schreef Slaughter het volgende:
Zit van Hanegem dan nog steeds bij dat programma??? Dat kan toch helemaal niet voor een coach die zelf de pers niet eens te woord wil staan na de wedstrijd?
Maar dat werkt hij natuurlijk zelf een beetje in de hand door toch te gaan zitten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij zit daar als analist, niet als hoofdtrainer van FC Utrecht, dus dan moet Genee geen dingen vragen als : ''hoeveel krediet heeft Grandel nog?''
Op dat soort vragen kun je niet antwoorden.
Ik heb er geen moeite mee in ieder geval.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:53 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Maar dat werkt hij natuurlijk zelf een beetje in de hand door toch te gaan zitten.
Vind je het niet wat dubbel: niet de pers te woord willen staan maar wel daar gaan zitten?
Hetzelfde als de afgelopen 2 jaar.quote:Wat vinden jullie nou van Nelisse?
onderbouw dit eens, of zeg anders gewoon niksquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Genante vertoning trouwens van jullie coach, had zijn werk als trainer moeten scheiden met het deelnemen van het programma Voetbal International.
Wat een josti'squote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Voor de liefhebbers , filmpje van Utreg - feyenoord vanaf bunnikside
FC Utrecht - feyenoord
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=36679quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Haha serieus ? hoe kom je daar zo bij midden in de nacht, nog nergens gelezen
Ik vind het ook een prima ruil trouwens
Nouuu Joost is wel weer wat beter aant worden, erger me minder aan hemquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:18 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Dat gaat de beste deal in de geschiedenis van Utrecht worden!!!!
Waar ik me eigenlijk aan begin te ergeren is Gregoor. Hij heeft op een paar wedstrijden na eigenlijk nooit zijn stempel op een wedstrijd kunnen drukken. Heeft een prima contract, en is een belangrijke speler op het middenveld maar wat die bij Roda wel kon zie je zelden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nouuu Joost is wel weer wat beter aant worden, erger me minder aan hem
Vorm in de goal dus zondag.quote:UTRECHT - Willem van Hanegem heeft uitgehaald naar leden van de Raad van Commissarissen van FC Utrecht.
De trainer is nog altijd op jacht naar versterkingen voor zijn elftal. Sparta-aanvaller Rachid Bouaouzan staat al weken op zijn verlanglijst. Maar gestechel over geld houdt een overstap naar FC Utrecht tegen.
Vorige week wees Van Hanegem nog naar hoofdsponsor Phanos. Inmiddels heeft de trainer een goed gesprek gehad en weet hij hoe de vork in de steel zit. De Raad van Commissarissen beslist onder meer veel te traag over de aankoop van versterkingen. Ook verwijt 'De Kromme' een gebrek aan betrokken bij een aantal commissarissen. Sommigen van hen zijn de afgelopen vier jaar niet eens in het stadion geweest, zo liet Van Hanegem RTV Utrecht. weten.
FC Utrecht gaat zondag op bezoek bij FC Twente. Het treedt aan in vrijwel dezelfde opstelling als tegen Feyenoord. Michel Vorm neemt voor het eerst dit seizoen weer vanaf het begin plaats in het doel.
Vandenbergh zit toch op de bank gok ik zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:10 schreef Wopper1 het volgende:
Veel slechter als vorig jaar kan het niet gaan... Toch?![]()
Hopen op een bevlieging van Sanmartean en/of Vandenbergh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |