abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:40:52 #1
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_52208339
quote:
"Te gek voor woorden!", luidde de reactie van kardinaal Ad Simonis op Geert Wilders' voorstel de [url=Http://frontpage.fok.nl/nieuws/80077]Koran te verbieden[/url]. "Het idee alleen al! Ieder woord dat aan dit soort voorstellen besteed wordt, is er één te veel."

Simonis heeft een schriftelijke reactie gegeven op het pleidooi van Wilders. De kardinaal attendeert erop dat vrijheid van godsdienst een mensenrecht is die niet mag worden afgestoten. Het begrip godsdienstvrijheid is ook diep in de grondwet gebeiteld, dus valt er niet meer aan te tornen.
Bron: frontpage.fok.nl

Is het niet tekenend dat Wilders zelfs geen steun krijgt van een extreem-rechtse collega? Is de publiekelijke afwijzing van de Winter niet een sterke aanwijzing dat Wilders het verstand compleet verloren heeft?

[ Bericht 47% gewijzigd door paddy op 09-08-2007 09:31:58 (Een beetje een OP neergezet en bron toegevoegd) ]
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:54:47 #2
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_52208793
Aan de andere kant kan het zo zijn dat het geblaat dat Wilders nu weer uitroept gewoon preken voor eigen parochie is:

Achterban Wilders wil verbod Koran
Bijna twee derde van de achterban van Geert Wilders is het eens met zijn voorstel om de Koran te verbieden. Dat bleek vandaag uit een enquête onder 800 deelnemers aan het EenVandaag Opiniepanel die bij de vorige verkiezingen op Wilders' Partij voor de Vrijheid hebben gestemd.

Voor de kiezers die het niet eens zijn met het voorstel (26%), vormen de uitspraken van de politicus geen reden om afstand te nemen van de Partij voor de Vrijheid. Als er nu Tweede Kamerverkiezingen waren, zou 90% van de Wilders-kiezers opnieuw op hem stemmen. Ruim een kwart van de ondervraagden (26%) zegt dat bij een verbod op de Koran, ook de Bijbel in de ban moet.

------

Is het blinde fanatisme en navolging waarmee de aanhangers van Wilders hun Grote Leider eerbiedigen, ook niet op den duur zeer gevaarlijk?
Een half miljoen mensen die zomaar de westerse grondrechten willen afschaffen, omdat hun partijleider dat zegt? Hun loyaliteit is er in ieder geval wel één om over te schrijven.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:58:26 #3
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_52208910
Wie wil zijn vingers branden aan een uitspraak van een tweederangs oud VVD kamerlid die wel ambities heeft maar weinig talent?

Als hij dat wel had gehad was hij nu lijsttrekker geweest van de VVD in plaats van Rutte of dat secreet Verdonk
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_52216503
Ik heb allang ervoor gewaarschuwd waar we naar toe gaan met de Nederlandse held Wilders die graag een doel heeft
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_52216939
-edit- PM is gewillig

[ Bericht 95% gewijzigd door paddy op 09-08-2007 09:45:21 ]
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_52217039
-edit- Idem

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 09-08-2007 09:45:44 ]
pi_52217137

Dus meneer Simonis, trekt partij voor de moslim, gewoon een Lamlul.

Maar we zijn zeiken gewend in het katholieke geloof.

Newsie groet Geert Wilders een Katholiek, Hee klootzak van een Simonis, waarom hebben jullie de Templiers uitgemoord, fucking vieze ei.
pi_52217216
- troll -

[ Bericht 91% gewijzigd door sp3c op 09-08-2007 04:04:52 ]
pi_52217245
- flame -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 09-08-2007 04:01:23 ]
pi_52217285
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Als Wilders ongelovigen of katholieken varkens noemden was je ook woedend
Ik eet geen varkensvlees, daar heb je een goed punt.
pi_52217345
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Als Wilders ongelovigen of katholieken varkens noemden was je ook woedend
Ik niet. Zou me echt NIKS van aantrekken, iedereen weet immers dat het een achterlijke niet serieus te nemen mongool is.

Daar moet je boven staan, zelfs jij als moslim, Meki.
pi_52217363
- troll -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 09-08-2007 04:05:59 ]
pi_52217379
- knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 09-08-2007 04:10:33 ]
  donderdag 9 augustus 2007 @ 01:24:24 #14
181657 LordNemephis
computer says no
pi_52217413
Toen ik zag dat Super7fighter dit topic had geopend dacht ik, dit zal wel een lekker rel-topic worden - ja, vooroordeel.... Maar ben het wel met je eens deze keer.
quote:
Is het blinde fanatisme en navolging waarmee de aanhangers van Wilders hun Grote Leider eerbiedigen, ook niet op den duur zeer gevaarlijk?
Een half miljoen mensen die zomaar de westerse grondrechten willen afschaffen, omdat hun partijleider dat zegt? Hun loyaliteit is er in ieder geval wel één om over te schrijven.
Ik vind het maar eng dat zo'n grote groep mensen blijkbaar zo gemakkelijk wil snijden in de grondwet.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_52217463
Wilders zei wel, het boek mag bestudeerd worden.

Wat de koran voorschrijft is echt ziek.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 01:28:48 #16
181657 LordNemephis
computer says no
pi_52217491
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:27 schreef newsman het volgende:
Wilders zei wel, het boek mag bestudeerd worden.

Wat de koran voorschrijft is echt ziek.
ik krijg eerder de indruk dat er met jouw vooroordelen iets mis is eerlijk gezegd.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_52217496
Perzen waren cool, ga is nadenken en win je rijk terug.
pi_52217510
[quote]Op donderdag 9 augustus 2007 01:28 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

ik krijg eerder de indruk dat er met jouw vooroordelen iets mis is eerlijk gezegd.
[/quote

Mijn vraag dan is heb je gelezen ?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 01:34:43 #19
181657 LordNemephis
computer says no
pi_52217579
quote:
Mijn vraag dan is heb je gelezen ?
of ik wat gelezen heb: de Koran? De Bijbel? Ja. Je mag niet oordelen over een boek zonder het gelezen te hebben en daarom heb ik een paar jaar geleden een Koran gekocht. De Bijbel kende ik al.

en voor nu: welterusten
pi_52217587
Ok, mensen in Irak, hebben een andere interpatie van de Moslim, ik drink gewoon een biertje met een protestant, ik zit er niet mee, jullie geloof is vies, vind jij het nou leuk mensen te vermoorden, als dat je hobby is flikker op.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 01:39:11 #21
181657 LordNemephis
computer says no
pi_52217640
Dit geeft aan wat ik van Wilders vind:
quote:
Ok, mensen in Irak, hebben een andere interpatie van de Moslim, ik drink gewoon een biertje met een protestant, ik zit er niet mee, jullie geloof is vies, vind jij het nou leuk mensen te vermoorden, als dat je hobby is flikker op.
Eeuuhm.. ik snap er geen ruk van...

hhm ja Wilders doet mss wel denken aan een gele kikker - heb img toch maar even op eigen server gezet

[ Bericht 21% gewijzigd door LordNemephis op 09-08-2007 01:59:25 ]
pi_52217656
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:39 schreef LordNemephis het volgende:
Dit geeft aan wat ik van Wilders vind:
[afbeelding]
[..]

Eeuuhm.. ik snap er geen ruk van...
Ja, nou je het zegt....ik vind Wilders ook steeds meer op een gele kikker lijken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_52217658
- knip -

[ Bericht 96% gewijzigd door sp3c op 09-08-2007 04:11:19 ]
pi_52217734
- knip -

[ Bericht 86% gewijzigd door sp3c op 09-08-2007 04:11:31 ]
  donderdag 9 augustus 2007 @ 01:54:54 #25
96120 columnist
Gaan wij nog opstaan?
pi_52217825
Laten we reeel zijn. De islam is de grootste dreiging op deze aarde op het moment. Moslims met hun op de koran gebasseerde leven, die vooral door radicale moslims met een geweldadige agenda worden beinvloed, vatten Wilders opmerking op als belediging. Logisch.

De uitspraak van Wilders is een geweldige scheeuw om de aandacht van 'zijn' mensen te krijgen om hen te waarschuwen dat er iets vreselijks staat gebeuren wanneer we onze ogen voor de gevaren van de islam niet openen.

Wat is de winst voor Wilders nou eigenlijk? Die paar kutzettels in het parlement. Nee, hij denkt aan verworven vrijheden die we hebben. Aan het doorgeven van deze verworvenheden aan onze kinderen en kleinkinderen.

Een Wilders in zijn eentje kan niet op tegen het geweld dat tegenwoordig uitgaat van de islam. Zijn frustratie over de oogkleppen Nederland/Europa/de wereldgemeente ten aanzien van de islam raakt hij niet kwijt bij een uitspraak als 'moslims doen foei' of een wetsvoorstel 'verplichte eed aan de staat'.

De man loopt niet voor niets met beveiliging rond. Niemand vindt dat leuk. Hij doet het niet voor zijn kinderen, want die heeft hij niet. Wilders is een politici en denkers die lef heeft en ons respect verdient voor zijn poging om ons te laten realiseren dat we straks - nu al - moeten vechten voor lijfsbehoud.

Eigen ziekenhuizen, El Hema, moskeeen, islamitische zorg. toegang tot christelijke scholen, randje van toelaatbare opzoeken en burkavrijheid. Allemaal dingen waar we vroeger niets mee van doen hadden. Halal, Haram, Ramadam, Burka, Niqab, Jihad, Hadj, Bismilleh, Hijab, Sharia, Sunna en Oemma, zo uit het blote hoofd. Ik integreer in mijn eigen land beter als een derde generatie nieuwkommer.

Zolang niemand zegt tot hier en nu kappen zitten we morgen allemaal tegen de minaretten van de plaatselijke moskees aan te kijken en een alcohol vrij drankje te drinken. Dit tenminste als we niet worden afgeslacht.
De weg naar morgen begint met 's ochtends je nest uit komen!
http://mallors.wordpress.com/
pi_52217932
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:54 schreef columnist het volgende:
Laten we reeel zijn. De islam is de grootste dreiging op deze aarde op het moment. Moslims met hun op de koran gebasseerde leven, die vooral door radicale moslims met een geweldadige agenda worden beinvloed, vatten Wilders opmerking op als belediging. Logisch.

De uitspraak van Wilders is een geweldige scheeuw om de aandacht van 'zijn' mensen te krijgen om hen te waarschuwen dat er iets vreselijks staat gebeuren wanneer we onze ogen voor de gevaren van de islam niet openen.

Wat is de winst voor Wilders nou eigenlijk? Die paar kutzettels in het parlement. Nee, hij denkt aan verworven vrijheden die we hebben. Aan het doorgeven van deze verworvenheden aan onze kinderen en kleinkinderen.

Een Wilders in zijn eentje kan niet op tegen het geweld dat tegenwoordig uitgaat van de islam. Zijn frustratie over de oogkleppen Nederland/Europa/de wereldgemeente ten aanzien van de islam raakt hij niet kwijt bij een uitspraak als 'moslims doen foei' of een wetsvoorstel 'verplichte eed aan de staat'.

De man loopt niet voor niets met beveiliging rond. Niemand vindt dat leuk. Hij doet het niet voor zijn kinderen, want die heeft hij niet. Wilders is een politici en denkers die lef heeft en ons respect verdient voor zijn poging om ons te laten realiseren dat we straks - nu al - moeten vechten voor lijfsbehoud.

Eigen ziekenhuizen, El Hema, moskeeen, islamitische zorg. toegang tot christelijke scholen, randje van toelaatbare opzoeken en burkavrijheid. Allemaal dingen waar we vroeger niets mee van doen hadden. Halal, Haram, Ramadam, Burka, Niqab, Jihad, Hadj, Bismilleh, Hijab, Sharia, Sunna en Oemma, zo uit het blote hoofd. Ik integreer in mijn eigen land beter als een derde generatie nieuwkommer.

Zolang niemand zegt tot hier en nu kappen zitten we morgen allemaal tegen de minaretten van de plaatselijke moskees aan te kijken en een alcohol vrij drankje te drinken. Dit tenminste als we niet worden afgeslacht.
Leuk verhaal, terug sturen is ook een optie, maar dan, jullie voorouders hebben niks gedaan, ze dachten we moeten hier blijven, trieste laat ik de Romeinen interpeteren, wat zei konden, kunnen we nu niet .
pi_52218017
Zoveel vragen, als mensen je naar de pijn bank leiden..
  donderdag 9 augustus 2007 @ 05:10:26 #28
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_52219073
Wilders gaat weer een lekkere stap te ver. Waarom is er nu nooit eens iemand die slim is en de islam wat wil inperken. (de slechte kanten ervan) Maar nee altijd weer iemand die zich belachelijk maakt.
mai pen rai
  donderdag 9 augustus 2007 @ 05:37:27 #29
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_52219100

Wilders heeft weer eens wat uit zijn neus gehaald..... Verbieden van de Koran....

Wanneer was het ook alweer de laatste keer dat een religieus boek verboden werd in Europa? Oh ja, 1935, in een mooie stad die Nuremberg heet....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 9 augustus 2007 @ 06:55:03 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_52219178
Hoe heette die Nederlandse evangelische vrouw ook alweer die een spreekverbod kreeg en wiens websites uit de lucht werden gehaald wegens opruiende antisemitische teksten?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_52219320
In plaats van elkaar (en Wilders) voor rotte vis uit te maken, heb ik een goeie raad voor jullie:
op www.pvv.nl staat Wilders' gewraakte tekst. Lees die 's goed door en vergelijk die dan met het verhaaltje dat de media ervan gemaakt hebben. Zie je het verschil?
pi_52219329
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 05:37 schreef maartena het volgende:
[afbeelding]

Wilders heeft weer eens wat uit zijn neus gehaald..... Verbieden van de Koran....

Wanneer was het ook alweer de laatste keer dat een religieus boek verboden werd in Europa? Oh ja, 1935, in een mooie stad die Nuremberg heet....
Zeg maar Neurenberg.
pi_52219361
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 06:55 schreef speknek het volgende:
Hoe heette die Nederlandse evangelische vrouw ook alweer die een spreekverbod kreeg en wiens websites uit de lucht werden gehaald wegens opruiende antisemitische teksten?
Jenny Goeree
pi_52219362
Simonis is gewoon bang dat na de koran de bijbel ook verboden gaat worden.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 08:09:13 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_52219406
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 07:57 schreef osho het volgende:
Simonis is gewoon bang dat na de koran de bijbel ook verboden gaat worden.
Het druipt er vanaf inderdaad. Nou vind ik ook niet dat je boeken moet verbieden, maar de hypocrisie van de opiniemakers springt weer alle kanten op. De woordvoerder van de ChristenUnie wist het zelfs te verwoorden dat je "niet de heilige boeken van wereldreligies verbiedt". Met andere woorden, stik er maar in andere kleine geloven, wij hebben meer volgers en dus gelijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_52219449
wat mij betreft hoeft de koran ook niet verboden te worden. net als andere boeken dat ook niet zouden moeten zijn. of videogames of....etc
pi_52219474
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 07:48 schreef symphrock001 het volgende:
In plaats van elkaar (en Wilders) voor rotte vis uit te maken, heb ik een goeie raad voor jullie:
op www.pvv.nl staat Wilders' gewraakte tekst. Lees die 's goed door en vergelijk die dan met het verhaaltje dat de media ervan gemaakt hebben. Zie je het verschil?
Heb je ook een directe link zodat de rest niet hoeft te zoeken?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_52219646
Met 2/3e van z'n achterban die het eens is met Wilders z'n stelling, zie ik de VVD nog wel van standpunt veranderen.

"Het idee erachter is wel goed, maar hij had het anders moeten verwoorden.."

Of iets dergelijks.
Yeasayer - Wait for the Summer
  donderdag 9 augustus 2007 @ 08:48:40 #39
3542 Gia
User under construction
pi_52219696
Ik ben niet voor een verbod op de koran. Ben er wel voor om invloeden daarvan te weren uit onze politiek.

Vind het wel weer van de zotte dat de regering meteen angstig mailtjes/telegrammen moet sturen naar islamitische landen om te voorkomen dat Nederlandse ambassades / nederlanders aldaar aangevallen gaan worden.

Ben het wel eens met Simonis: Elk woord wat hierover gezegd wordt is er één teveel.

Ik denk dat Wilders beoogt de discussie open te houden en vooral waakzaam te zijn voor invloeden van de islam.

Ja, zijn ook weer een aantal woorden teveel. klopt.
pi_52220062
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 08:48 schreef Gia het volgende:

Ik denk dat Wilders beoogt de discussie open te houden en vooral waakzaam te zijn voor invloedenuitwassen van de islam.
pi_52220317
Toch maar even een TVP hier
En even het gebagger weg gehaald.

[ Bericht 18% gewijzigd door paddy op 09-08-2007 09:44:12 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52222902
En natuurlijk weet Wilders ook wel dat de Koran niet verboden wordt, hij wilde alleen een politiek signaal geven. Interessante uitzending van NOVA (uitzending terugzien) gisteravond. Met de gasten; advocate én PvdA-volger Els Lucas (heeft aanklacht ingediend tegen Wilders), Opinio-hoofdredacteur Jaffe Vink, Arabist en Korankenner Hans Jansen en Umar Mirza van de website wijblijvenhier.nl. Jansen en Vink waren best duidelijk in hun verhaal, vooral tegen die Lucas die een aanklacht tegen Wilders heeft ingediend terwijl ze eigenlijk niet weet wát er in de Koran staat én gepredikt wordt. Vertaler van de Koran Jansen én Vink verbaasden zich erover dat Lucas wel Wilders wil aanklagen omdat 1 miljoen moslims pijn wordt gedaan maar de PvdA de door fundi's mishandelde Ehsan Jami vet in de kou laat staan. Eigenlijk wist ze op al die kritische noten niet echt een antwoord, flapdrolgedrag. Wat ik uit deze discussie peurde (en ook is geopperd) was het feit dat er inderdaad door de Haagse Politici geen standpunt wordt ingenomen ten aanzien van de Islam en de uitingen daarvan. En dáár haalt Wilders z'n suksessen vandaan. Allemaal grote bekken als er ook maar iets tegen de Islam wordt gezegd, maar er is niemand daadwerkelijk thuis om een goed doordacht standpunt in te nemen wat betreft de fundi-uitingen daarvan. Wel stellen ze vragen als die achterlijk partij de SGP e.d. vrouwonvriendelijk standpunten inneemt, dan is de kamer nog te klein, maar afvallige moslims aftuigen, homo-bashen en iedereen van enige naam die ook maar iets tegen de Islam publiceert in any vorm en na verloop van tijd persoonlijke bewaking moet krijgen, dat is allemaal geaccepteerd, althans, we doen er lekker niks mee. Het is hun eigen stomme schuld dat Wilders de aandacht vraagt én krijgt met een issue die expres door de politiek wordt genegeerd, want het zijn onze toekomstige kiezers, wat een ongelofelijke lafbekken. Of zou ook een rol kunnen spelen dát ze gewoon bang zijn en zich daarom in allerlei bochten wringen om maar vooral moslims niet in het harnas te jagen????Zou het echt al zover zijn???? Heel makkelijk Vogelaar om te protesteren tegen de uitspraken van Wilders, maar echte standpunten over wát er in de Koran staat en de verhouding daarmee aangaande de (grond)wet? Nul komma nul nada, niets. Opperlafbek dus. Nee, dit is veel aangenamer én veiliger om uit de dragen: Vogelaar: islam onderdeel samenleving En wat Simonis betreft, die lul alleen vanuit z'n eigen straat, want dan zou de Bijbel ook zomaar eens kritisch tegen het licht worden gehouden ondanks dat er wel in de loop der eeuwen wat verlichting is te bespeuren, maar dan nog...

Ik geef ze deze AH-variant mee: Wel lekker blijven plakken knuffelen hé!

[ Bericht 3% gewijzigd door Suko op 09-08-2007 12:07:23 ]
pi_52223908
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:54 schreef Super7fighter het volgende:
geschiedenis die zich herhaalt

en het absurde in deze is dat de Koran vergeleken word met Mein Kampf terwijl zowel de retoriek als ook de handelswijze van Wilders beangstigend veel lijkt op de aanloop naar wo2 .. incluis blinde volgelingen die hem blijven steunen, no matter what
pleased to meet you
pi_52226164
quote:

Je had het, op een paar typfoutjes na, niet beter kunnen zeggen!!
pi_52226727
quote:
lap tekst
Ook eens goed om deze geluiden te horen op fok
quote:
en niet alleen hij heeft bescherming nodig, iedereen die kritiek op de Islam uit, is niet zeker van zijn leven hier in Nederland.

en dan zijn er nog mensen die zeggen dat ze het verdient hebben, en het ergste is, het zijn niet eens moslims!
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_52227260
Iran doet beklag over uitspraken Wilders

Gepubliceerd op donderdag 09 augustus 2007

DEN HAAG (ANP) - Iran veroordeelt het standpunt van politicus Geert Wilders dat de Koran in Nederland verboden moet worden. De uitspraken over de Koran zijn niet constructief en in niemands belang. Dat schijft de Iraanse ambassade in Den Haag in een verklaring die donderdag is gepubliceerd.

De ambassade roept de Nederlandse politiek en maatschappij op om stelling te nemen tegen krachten die de samenleving verdelen. De wereld heeft op dit ogenblik juist behoefte aan een oproep tot begrip, dialoog en verdraagzaamheid, aldus de Iraanse vertegenwoordiging in Nederland. Zij zegt dat de uitspraken van Wilders afbreuk kunnen doen aan de inspanningen van de Nederlandse overheid om de culturele diversiteit en de eensgezindheid in het land te beschermen. planet.nl

Zal mij benieuwen in welke bochten men zich gaat wringen, die luitjes in Den Haag.

donderdag 9 augustus 2007 @ 14:04:37 #47
3542 Gia
User under construction
pi_52227355
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:01 schreef Suko het volgende:

Zal mij benieuwen in welke bochten men zich gaat wringen, die luitjes in Den Haag.
Ja, inderdaad, wel lachen, eigenlijk.
Aan de andere kant natuurlijk ook wel triest dat het nodig is.
pi_52227389

Ik krijg niet eens steun van de kardinaal?? boewhoehoe
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52227421
Oh, op de FP: Ambassades krijgen brief over Wilders

Stukje: "De regering is zo geschrokken van de uitlatingen van Geert Wilders over de Koran, dat minister Maxime Verhagen van Buitenlandse Zaken de Nederlandse ambassades een brief heeft gestuurd waarin het kabinet afstand neemt van Wilders' uitspraken. Het is vrij opmerkelijk dat de regering actie onderneemt na uitspraken van iemand van de oppositie.

Het NOS Journaal meldde dat de brief antwoorden bevat voor het geval de ambassades opnieuw vragen krijgen over Wilders. Dat gebeurde eerder na het de 'helft uit de Koran-verscheur'interview met de PVV-leider."
  donderdag 9 augustus 2007 @ 14:06:38 #50
3542 Gia
User under construction
pi_52227425
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:05 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Ik krijg niet eens steun van de kardinaal?? boewhoehoe
Hij is wel erg lelijk, hè?

Zie ik Jami toch liever, eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties