abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:40:52 #1
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_52208339
quote:
"Te gek voor woorden!", luidde de reactie van kardinaal Ad Simonis op Geert Wilders' voorstel de [url=Http://frontpage.fok.nl/nieuws/80077]Koran te verbieden[/url]. "Het idee alleen al! Ieder woord dat aan dit soort voorstellen besteed wordt, is er één te veel."

Simonis heeft een schriftelijke reactie gegeven op het pleidooi van Wilders. De kardinaal attendeert erop dat vrijheid van godsdienst een mensenrecht is die niet mag worden afgestoten. Het begrip godsdienstvrijheid is ook diep in de grondwet gebeiteld, dus valt er niet meer aan te tornen.
Bron: frontpage.fok.nl

Is het niet tekenend dat Wilders zelfs geen steun krijgt van een extreem-rechtse collega? Is de publiekelijke afwijzing van de Winter niet een sterke aanwijzing dat Wilders het verstand compleet verloren heeft?

[ Bericht 47% gewijzigd door paddy op 09-08-2007 09:31:58 (Een beetje een OP neergezet en bron toegevoegd) ]
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:54:47 #2
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_52208793
Aan de andere kant kan het zo zijn dat het geblaat dat Wilders nu weer uitroept gewoon preken voor eigen parochie is:

Achterban Wilders wil verbod Koran
Bijna twee derde van de achterban van Geert Wilders is het eens met zijn voorstel om de Koran te verbieden. Dat bleek vandaag uit een enquête onder 800 deelnemers aan het EenVandaag Opiniepanel die bij de vorige verkiezingen op Wilders' Partij voor de Vrijheid hebben gestemd.

Voor de kiezers die het niet eens zijn met het voorstel (26%), vormen de uitspraken van de politicus geen reden om afstand te nemen van de Partij voor de Vrijheid. Als er nu Tweede Kamerverkiezingen waren, zou 90% van de Wilders-kiezers opnieuw op hem stemmen. Ruim een kwart van de ondervraagden (26%) zegt dat bij een verbod op de Koran, ook de Bijbel in de ban moet.

------

Is het blinde fanatisme en navolging waarmee de aanhangers van Wilders hun Grote Leider eerbiedigen, ook niet op den duur zeer gevaarlijk?
Een half miljoen mensen die zomaar de westerse grondrechten willen afschaffen, omdat hun partijleider dat zegt? Hun loyaliteit is er in ieder geval wel één om over te schrijven.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:58:26 #3
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_52208910
Wie wil zijn vingers branden aan een uitspraak van een tweederangs oud VVD kamerlid die wel ambities heeft maar weinig talent?

Als hij dat wel had gehad was hij nu lijsttrekker geweest van de VVD in plaats van Rutte of dat secreet Verdonk
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_52216503
Ik heb allang ervoor gewaarschuwd waar we naar toe gaan met de Nederlandse held Wilders die graag een doel heeft
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_52216939
-edit- PM is gewillig

[ Bericht 95% gewijzigd door paddy op 09-08-2007 09:45:21 ]
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_52217039
-edit- Idem

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 09-08-2007 09:45:44 ]
pi_52217137

Dus meneer Simonis, trekt partij voor de moslim, gewoon een Lamlul.

Maar we zijn zeiken gewend in het katholieke geloof.

Newsie groet Geert Wilders een Katholiek, Hee klootzak van een Simonis, waarom hebben jullie de Templiers uitgemoord, fucking vieze ei.
pi_52217216
- troll -

[ Bericht 91% gewijzigd door sp3c op 09-08-2007 04:04:52 ]
pi_52217245
- flame -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 09-08-2007 04:01:23 ]
pi_52217285
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Als Wilders ongelovigen of katholieken varkens noemden was je ook woedend
Ik eet geen varkensvlees, daar heb je een goed punt.
pi_52217345
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Als Wilders ongelovigen of katholieken varkens noemden was je ook woedend
Ik niet. Zou me echt NIKS van aantrekken, iedereen weet immers dat het een achterlijke niet serieus te nemen mongool is.

Daar moet je boven staan, zelfs jij als moslim, Meki.
pi_52217363
- troll -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 09-08-2007 04:05:59 ]
pi_52217379
- knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 09-08-2007 04:10:33 ]
  donderdag 9 augustus 2007 @ 01:24:24 #14
181657 LordNemephis
computer says no
pi_52217413
Toen ik zag dat Super7fighter dit topic had geopend dacht ik, dit zal wel een lekker rel-topic worden - ja, vooroordeel.... Maar ben het wel met je eens deze keer.
quote:
Is het blinde fanatisme en navolging waarmee de aanhangers van Wilders hun Grote Leider eerbiedigen, ook niet op den duur zeer gevaarlijk?
Een half miljoen mensen die zomaar de westerse grondrechten willen afschaffen, omdat hun partijleider dat zegt? Hun loyaliteit is er in ieder geval wel één om over te schrijven.
Ik vind het maar eng dat zo'n grote groep mensen blijkbaar zo gemakkelijk wil snijden in de grondwet.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_52217463
Wilders zei wel, het boek mag bestudeerd worden.

Wat de koran voorschrijft is echt ziek.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 01:28:48 #16
181657 LordNemephis
computer says no
pi_52217491
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:27 schreef newsman het volgende:
Wilders zei wel, het boek mag bestudeerd worden.

Wat de koran voorschrijft is echt ziek.
ik krijg eerder de indruk dat er met jouw vooroordelen iets mis is eerlijk gezegd.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_52217496
Perzen waren cool, ga is nadenken en win je rijk terug.
pi_52217510
[quote]Op donderdag 9 augustus 2007 01:28 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

ik krijg eerder de indruk dat er met jouw vooroordelen iets mis is eerlijk gezegd.
[/quote

Mijn vraag dan is heb je gelezen ?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 01:34:43 #19
181657 LordNemephis
computer says no
pi_52217579
quote:
Mijn vraag dan is heb je gelezen ?
of ik wat gelezen heb: de Koran? De Bijbel? Ja. Je mag niet oordelen over een boek zonder het gelezen te hebben en daarom heb ik een paar jaar geleden een Koran gekocht. De Bijbel kende ik al.

en voor nu: welterusten
pi_52217587
Ok, mensen in Irak, hebben een andere interpatie van de Moslim, ik drink gewoon een biertje met een protestant, ik zit er niet mee, jullie geloof is vies, vind jij het nou leuk mensen te vermoorden, als dat je hobby is flikker op.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 01:39:11 #21
181657 LordNemephis
computer says no
pi_52217640
Dit geeft aan wat ik van Wilders vind:
quote:
Ok, mensen in Irak, hebben een andere interpatie van de Moslim, ik drink gewoon een biertje met een protestant, ik zit er niet mee, jullie geloof is vies, vind jij het nou leuk mensen te vermoorden, als dat je hobby is flikker op.
Eeuuhm.. ik snap er geen ruk van...

hhm ja Wilders doet mss wel denken aan een gele kikker - heb img toch maar even op eigen server gezet

[ Bericht 21% gewijzigd door LordNemephis op 09-08-2007 01:59:25 ]
pi_52217656
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:39 schreef LordNemephis het volgende:
Dit geeft aan wat ik van Wilders vind:
[afbeelding]
[..]

Eeuuhm.. ik snap er geen ruk van...
Ja, nou je het zegt....ik vind Wilders ook steeds meer op een gele kikker lijken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_52217658
- knip -

[ Bericht 96% gewijzigd door sp3c op 09-08-2007 04:11:19 ]
pi_52217734
- knip -

[ Bericht 86% gewijzigd door sp3c op 09-08-2007 04:11:31 ]
  donderdag 9 augustus 2007 @ 01:54:54 #25
96120 columnist
Gaan wij nog opstaan?
pi_52217825
Laten we reeel zijn. De islam is de grootste dreiging op deze aarde op het moment. Moslims met hun op de koran gebasseerde leven, die vooral door radicale moslims met een geweldadige agenda worden beinvloed, vatten Wilders opmerking op als belediging. Logisch.

De uitspraak van Wilders is een geweldige scheeuw om de aandacht van 'zijn' mensen te krijgen om hen te waarschuwen dat er iets vreselijks staat gebeuren wanneer we onze ogen voor de gevaren van de islam niet openen.

Wat is de winst voor Wilders nou eigenlijk? Die paar kutzettels in het parlement. Nee, hij denkt aan verworven vrijheden die we hebben. Aan het doorgeven van deze verworvenheden aan onze kinderen en kleinkinderen.

Een Wilders in zijn eentje kan niet op tegen het geweld dat tegenwoordig uitgaat van de islam. Zijn frustratie over de oogkleppen Nederland/Europa/de wereldgemeente ten aanzien van de islam raakt hij niet kwijt bij een uitspraak als 'moslims doen foei' of een wetsvoorstel 'verplichte eed aan de staat'.

De man loopt niet voor niets met beveiliging rond. Niemand vindt dat leuk. Hij doet het niet voor zijn kinderen, want die heeft hij niet. Wilders is een politici en denkers die lef heeft en ons respect verdient voor zijn poging om ons te laten realiseren dat we straks - nu al - moeten vechten voor lijfsbehoud.

Eigen ziekenhuizen, El Hema, moskeeen, islamitische zorg. toegang tot christelijke scholen, randje van toelaatbare opzoeken en burkavrijheid. Allemaal dingen waar we vroeger niets mee van doen hadden. Halal, Haram, Ramadam, Burka, Niqab, Jihad, Hadj, Bismilleh, Hijab, Sharia, Sunna en Oemma, zo uit het blote hoofd. Ik integreer in mijn eigen land beter als een derde generatie nieuwkommer.

Zolang niemand zegt tot hier en nu kappen zitten we morgen allemaal tegen de minaretten van de plaatselijke moskees aan te kijken en een alcohol vrij drankje te drinken. Dit tenminste als we niet worden afgeslacht.
De weg naar morgen begint met 's ochtends je nest uit komen!
http://mallors.wordpress.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')