Misschien voor winkeliers? Ik zou het anders ook niet weten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:23 schreef Roeji het volgende:
Zo ik ben maar naar esprit overgestapt na alle drama met de h&m online shop. Nu zag ik ergens een link naar de B-shop op www.esprit.com staan (links onderaan in die rode balk). Iemand enig idee wat dat is?Je moet inloggen, maar klantenkaart nummer met wachtwoord van de esprit-club werkt nietEn ik kan nergens vinden wat b-shop is.
dan moet je de optie 'pas niet bij de hand' oid gebruiken, dan schrijven ze de punten later bij als je je naam en adres en alles opgeeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:13 schreef Sammetje het volgende:
Het duurt trouwens 4 dagen voor je met je pasje kan inloggen nadat je 'm geactiveerd hebt![]()
niet handig aangezien er 'weer' leuke aanbiedingen staan
hey, een gele kikkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:36 schreef rubstar het volgende:
10% korting in de Esprit winkel!
[afbeelding]
Ik heb ook nog een kortingscode te geef, PM me maarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:52 schreef MissX het volgende:
Iemand interesse in een 10% kortings code? Ik heb meegedaan aan een enquete van Esprit en kreeg die daarvoor. Moet gebruikt worden voor 18 Augustus. En aangezien ik morgen op vakantie ga en nu geen behoefte heb aan iets te kopen, dacht ik er is vast hier wel iemand die hem wil.
De eerste die mij een pm stuurt, krijgt hem.
Hier ook niet, dus heb ik maar zo'n topje met spaghetti bandjes gekocht, zijn altijd handig voor ergens onder.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:26 schreef PeRi het volgende:
Ik was vandaag in de winkel, want ik wilde mn bonnen kwijt, maar ze hadden echt niks leuks.
Al binnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:02 schreef cosmick het volgende:
Ik heb veel kleren van Esprit, maar toch nu voor het eerst wat via de shop gekocht.
Samen met wat t-shirts en polo's, dit hemd. Lichtblauw vind ik altijd wel mooi.
[afbeelding].
Neuh, ik koop alleen vaker in de winkel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al binnen.
Is dit een vrouwentopic?
Yup!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:09 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Krijg je ook een mailtje als de zending is verstuurd?
Zit ie niet in je spam-map?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:52 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Ah okIk heb gisteren twee artikelen besteld maar nog geen bericht ontvangen dat het is verzonden.
Hmm, waarom heb ik ze niet gekregen? Jullie Nederlanders hebben precies meer voordelen. Ik heb wel de punten gekregen bij het invullen van de enquête dacht ik, maar geen korting.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:13 schreef Coconut het volgende:
Volgens mij heeft iedereen dezelfde kortningscode gekregen bij die enquete hoor.
Ik had liever punten gehad ipv die kortingsbon..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:04 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Hmm, waarom heb ik ze niet gekregen? Jullie Nederlanders hebben precies meer voordelen. Ik heb wel de punten gekregen bij het invullen van de enquête dacht ik, maar geen korting.
In Belgie moet je ook EUR 2,75 betalen als je niet met creditcard betaald zie ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:04 schreef StefanieV het volgende:
Hmm, waarom heb ik ze niet gekregen? Jullie Nederlanders hebben precies meer voordelen. Ik heb wel de punten gekregen bij het invullen van de enquête dacht ik, maar geen korting.
Dat was ik, maar ik heb hem laatst al bij de Bijenkorf gekocht voor 14 euroquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:46 schreef CherryLips het volgende:
ik weet niet meer wie het vroeg, maar deze tas is nu in de sale voor ¤20:
[afbeelding]
bronquote:Eerste EDC by Esprit opent in Den Bosch
AMSTERDAM - EDC by Esprit, het jonge trendlabel van Esprit, opent op 24 augustus in Den Bosch de eerste freestanding retailstore in Nederland.
De nieuwe collecties edc women, men, accessories, shoes en bodywear worden op bijna 300 m² getoond. Het merk wordt gewaardeerd vanwege haar constante vernieuwingen en individuele trendy looks.
Amsterdam
Al ruim vertegenwoordigd in het centrum van dé modestad van Nederland, opent Esprit een gloednieuwe winkel aan het Gelderlandplein in Amsterdam-Buitenveldert. Hier ligt een van de grootste winkelcentra van Amsterdam, waar Esprit met haar casual collecties women, men, accessories en bodywear een verrijking is voor de trendgevoelige shoppers. De opening van de winkel met ruim 400 m² verkoopruimte vindt plaats op 30 augustus 2007.
Ik kreeg een kaartje in de bus met het nieuwsquote:
jah! dat is mij ook al opgevallen... rare bedoelingen, maakt het er iig niet makkelijker opquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:16 schreef Chav het volgende:
Worden de spijkerbroeken steeds kleiner ofzo?
Ik heb een oudere play liggen, maat 38 die gewoon past. Ik had laatst nog een kniebroek gekocht waarbij ik 38 niet eens normaal aan kreeg en dus 40 moest hebben (oke, ander model denk je dan nog). Ik krijg vandaag een nieuwe play binnen, maat 38 en die krijg ik met moeite over mn heupen heen (en dicht daar begin ik niet een aan!) Ik leg ze op elkaar (zelfde type broek) en voila!
De donkere is de oude, de lichte de nieuwe.
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch maar een 40 besteld (en hopen dat ik m pas!)
Ik stelde vandaag net hetzelfde vast, maar het wordt nog vreemder..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:16 schreef Chav het volgende:
Worden de spijkerbroeken steeds kleiner ofzo?
Ik dacht 300 euro bij een gewone rode kaart en 600 euro bij een platinum kaart.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:05 schreef fae_sarah het volgende:
Omdat ik het eventjes niet kan vinden..
Zit er een maximum aan het totale bedrag wat je bij Esprit mag hebben openstaan? Ik heb afgelopen week besteld, maar helaas allemaal te klein, dus die moet ik terugsturen. Alleen wil ik nu dan de goede maat bestellen, kan dat zomaar? Iemand die daar ervaring mee heeft?
ik heb precies hetzelfde, 38 zit goed om de benen maar net iets te strak om m'n bovenlichaam, dus ik draag nu 40, alleen ze lubberen ook nog een beetje uit, dus nu heb ik wel een riem nodigquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:31 schreef colette het volgende:
Aha, dat verklaart een hoop, dat die maten niet helemaal kloppen. Ik had aan het begin van de zomer allemaal play broeken gekocht in maat 40 en die zaten goed. Ik ben wat afgevallen, dus toen ze aan het eind van de zomer in de uitverkoop waren, heb ik degene die ik het leukst vond in maat 38 besteld. Nu is het dus zo dat maat 40 echt ruim te groot is, bij eentje hoef ik de knoop zelfs niet los te maken om 'm uit te trekken en de maat 38 past maar net. Zit behoorlijk strak. Is niet zo erg omdat ik toch nog wat kilo's wil afvallen, maar dat verklaart het grote verschil tussen 38 en 40. (lijkt wel 3 maten!).
Dat had ik nou ook!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:32 schreef Catgirl het volgende:
Ja ook opgemerkt!
De jeans lijken steeds kleiner te worden![]()
Bij normale broeken altijd 36/38 bij de jeans tegenwoordig maat 40!
Welke maat heb je?quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:02 schreef Forburgah het volgende:
Hoi![]()
*Arrogant modus aan*
(En wacht maar totdat ik hier een foto plaats terwijl ik dat pak draag)
*Arrogant modus uit*
![]()
Je plaatje!!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:55 schreef Chav het volgende:
Vandaag de 40 binnengekregen en die zit perfect! Zit ik weer te twijfelen want ik wil weer gaan trainen, oftie dan niet te groot wordt
Mij is verteld dat de collectie in de winkel en op de site altijd anders zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:57 schreef StefanieV het volgende:
Ik heb een mooie vest gezien in de winkel, maar vind hem niet terug op de siteEn hij kostte me iets te veel, 110 euro en dat heb k momenteel niet..
dan stuur je dat toch retour en hou je alleen de bhquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:46 schreef CherryLips het volgende:
zo, m'n bh, hempje en ketting zijn binnen en passen. ik heb alles alleen vanwege de bh gekocht, maar kwam anders niet aan de ¤24
. Dure bh zo, ook al was ie in de sale.
maar de ketting is wel erg leukquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:50 schreef Curiosity het volgende:
[..]
dan stuur je dat toch retour en hou je alleen de bh
dat heb ik een hele poos gehad, het lag aan java. De site deed het nl weer na een updatequote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:15 schreef Curiosity het volgende:
Maar moet je een bepaalde instelling op je pc aan of uit hebben staan, ik snap er niets van.
SInds een aantal maanden moet ik steeds eerst alle cookies verwijderen anders zie ik alleen maar storingsmeldingen ipv kleding.
Ik heb niets veranderd aan mijn pc, maar volgens esprit ligt het wel aan mij.
De belgische site kan ik zonder problemen bebijken.
welcome to the clubquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef Kinga het volgende:
Ik meld me hier even als esprit verslaafde.
Ik ook!quote:Op zondag 2 september 2007 21:59 schreef SHERMAN het volgende:
Sinds tijden weer op de website geweest.
Voor de gein dat spelletje gedaan, waardebon van 5 euro gewonnen..
Ik welquote:Op woensdag 5 september 2007 18:53 schreef Kinga het volgende:
Hebben de meesten hier trouwens ook een platinum kaart?
jaquote:Op woensdag 5 september 2007 18:53 schreef Kinga het volgende:
twee keer zelfsquote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 18:53 schreef Kinga het volgende:
Die vink ook leukquote:Op woensdag 5 september 2007 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
twee keer zelfs.
ohja, ik wilde voorlopig niets meer bestellen maar heb al wel een wishlist.
Beetje prijzig alleen allemaal.
Is dat die er ook in het rood is? Die kom ik steeds tegen in de winkels, en dan vind ik m zo leuk, maar ik koop m steeds niet. Vind m in het zwart ook wel leukquote:
De trui heb ik ook, pas op want hij krimpt een beetje.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:58 schreef Lov1 het volgende:
Woei! Binnen 3 dagen binnen!Ik hou de trui en de broek
[afbeelding]
[afbeelding]
Het shirtje was ook mooi, maar die kleur had ik al in korte mouw, dus ik zoek nog iets andersEn het bloesje viel een beetje raar, van de zijkant leek ik zwanger
![]()
Is toch normaal? Bij mij zit er altijd 1 werkdag tussen.quote:Op maandag 10 september 2007 18:22 schreef PeRi het volgende:
Vrijdagochtend verstuurd, nog steeds niet aangekomen en ik laat het bij een postbus bezorgen!!
quote:
Ja dat denk ik wel...quote:Op woensdag 12 september 2007 08:14 schreef CherryLips het volgende:
ja. is dat ook gratis verzenden en gratis terugsturen?
.
Postbus issie altijd de volgende dag er. Behalve dit keer, ik kreeg mn pakje vanochtend pas.quote:Op maandag 10 september 2007 20:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is toch normaal? Bij mij zit er altijd 1 werkdag tussen.
Hier met mijn bestelling!quote:Statusinformatie Datum Locatie
Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 11-09-2007 Zwolle-Nipkowstr, intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 12-09-2007 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 12-09-2007 Heerlen-Pretoriastr 23, pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 12-09-2007 Heerlen-Pretoriastr 23, pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 12-09-2007 Heerlen-Pretoriastr 23, pakkettendistributie
Uit Heerlen!quote:Op woensdag 12 september 2007 16:24 schreef Biancavia het volgende:
Wat doet mijn pakket in vredesnaam in Heerlen?
Het moet naar het DCP in Gorinchem en dan met mijn vriend mee naar huis!
[..]
Hier met mijn bestelling!
Heerlen!
Lijkt me erg mooi die combi! Maarre, wel ff een fotootje sturen he tztquote:Op woensdag 12 september 2007 21:31 schreef Liquidootje het volgende:
Deze besteld:
Eens kijken hoe het past met een blauwgrijze overhemd en donker blauwe stropdas.![]()
Het blijkt dat de container van Heerlen naast die van ons dorp staat.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Uit Heerlen!Maar dat is wel vaag inderdaad.
Leuk toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:58 schreef heaven7 het volgende:
Wat krijgen we nu? Vazen? Schaaltjes
leukquote:Op woensdag 12 september 2007 16:58 schreef heaven7 het volgende:
Wat krijgen we nu? Vazen? Schaaltjes
Die laarzen vind ik leukquote:Op donderdag 13 september 2007 20:42 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoo, besteld! Ik had nog 780 E-points, dus leuke korting.
Dat rokje was 69,95 en nu 39,95!
Ja gaaf he! Al twijfelde ik nog wel tussen die en de dark grey-variant. Daar zie je de naden niet zo, en dat vind ik eigenlijk mooier. Maar ja, ik wilde per se zwarte laarzen voor de winter.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:07 schreef Elefes het volgende:
[..]
Die laarzen vind ik leuk![]()
Ik kan niet wachten tot mijn bestelling er is, ik wil passen
Ik kreeg trouwens wel snel een verzendbevestiging dit keer.. En alles was op voorraad
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja gaaf he! Al twijfelde ik nog wel tussen die en de dark grey-variant. Daar zie je de naden niet zo, en dat vind ik eigenlijk mooier. Maar ja, ik wilde per se zwarte laarzen voor de winter.
[afbeelding]
Volgens mij worden bestellingen niet samengevoegd...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:27 schreef Aventura het volgende:
Raaah, nu twijfel ik!Zal ik ze er gewoon bij bestellen. Dan kan ik thuis rustig kijken welke mijn voorkeur hebben. Worden ze dan nog meegenomen in mijn huidige bestelling, weet iemand dit?
ik ben echt helemaal lyrischquote:
Maar... maar... tis roze... dan zou je helemaal moeten gaan huppelen...quote:
Gewoon bestellenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:27 schreef Aventura het volgende:
Raaah, nu twijfel ik!Zal ik ze er gewoon bij bestellen. Dan kan ik thuis rustig kijken welke mijn voorkeur hebben. Worden ze dan nog meegenomen in mijn huidige bestelling, weet iemand dit?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:00 schreef Elefes het volgende:
En natuurlijk zit ik tot 11u00 te wachten op mijn pakketje omdat ik wist dat het vandaag zou komen.. Moest toch echt nog weg dus ben maar gegaan, en ze zijn natuurlijk net aan de deur geweest toen er niemand thuis wasBeetje standaard bij de TPG hier, helaas..
Daar lijkt het wel op af en toequote:Op vrijdag 14 september 2007 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja want ze zitten in de bosjes te wachten tot je de deur uit gaat...
Hadden ze geen briefje in de bus gedaan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:22 schreef Elefes het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op af en toe
Maar gelukkig had de nieuwe jongen van de TPG het pakketje bij de buren afgegeven, wat helemaal niet mocht. Dus toen kwamen ze 's avonds van de TPG het toch nog even rechtzetten en langsbrengenStraks maar eens passen
.
Dan vraag je aan een buur of die het aan wil nemen en dan plak je een briefje op de deur: Pakketje graag afleveren op nummer X.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:43 schreef Aventura het volgende:
Dilemma..Mijn dingen hebben gisteren al het sorteercentrum verlaten. Ik moet eik nu weg, maar ik wil het pakje niet mislopen, aangezien ik het dan pas a.s. zaterdag weer kan ophalen bij het postkantoor
Same here! Op het Gelderlandplein is trouwens een nieuwe Espritwinkel, met daartegenover een EspritHome winkel. (dat is mij trouwens te duur en het meeste ook niet mijn smaak)quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:09 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het een uitkomst. Ookal woon ik in Amsterdam, een stad met twee bigass Espritwinkels.![]()
Gisteren is er in ons dorp een Esprit winkel geopend!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:24 schreef colette het volgende:
[..]
Same here! Op het Gelderlandplein is trouwens een nieuwe Espritwinkel, met daartegenover een EspritHome winkel. (dat is mij trouwens te duur en het meeste ook niet mijn smaak)
Hier niet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:01 schreef cosmick het volgende:
Ligt esprit.nl er nu al de hele dag uit?
Hier eveneens niet...quote:
probeer deze: esprit.nl -link eens?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:07 schreef cosmick het volgende:
Hmm.. weird. Ik krijg dit al de hele dag op mijn scherm "The server at www.esprit.nl is taking too long to respond.." op laptop en pc.
Nope, ook time-out. Esprit.com en Esprit-club.com doen het wel, maar goed. Ik wil wat bestellenquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
probeer deze: esprit.nl -link eens?
quote:Op zondag 16 september 2007 10:23 schreef MaLo het volgende:
Ik kan ook het hele weekend al niet op de site.
Ja! Jij ook?quote:
Ik denk nameljik dat het daar aan ligt. Kan ook niet pingen (ook niet naar IP van Esprit) ..quote:Op zondag 16 september 2007 12:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja! Jij ook?
He, nu word ik haast verplicht om morgen op mijn werk maar naar nieuwe kleding te gaan neuzen op de site van Esprit.
Eind van de ochtend bestelling geplaatst, om half negen vanavond al verzendbevestigingquote:Op maandag 17 september 2007 15:52 schreef Kinga het volgende:
Wow, gisteren besteld, nu al verzendbevestiging. Zo snel heb ik het nog nooit gehad.
Ik was weer op het Gelderlandplein vanmiddag en de woonwinkel tegenover de nieuwe Espritwinkel is helemaal niet van Espritquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:24 schreef colette het volgende:
[..]
Same here! Op het Gelderlandplein is trouwens een nieuwe Espritwinkel, met daartegenover een EspritHome winkel. (dat is mij trouwens te duur en het meeste ook niet mijn smaak)
Ze zijn het pakketje kwijt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:52 schreef Kinga het volgende:
Statusinformatie Datum Locatie
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 18-09-2007 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten
Wat is dit nou weer.
Ach onzin...quote:
Want? Ik heb een kut en iedereen met een kut houdt van roze?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar... maar... tis roze... dan zou je helemaal moeten gaan huppelen...
Ja die is idd heel leuk!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben echt helemaal lyrisch. heb er alleen geen ruimte voor.
en deze is geweldig:
[afbeelding]
Maar ¤60.
Ik pieste echt bijna in m'n broekquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:12 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Want? Ik heb een kut en iedereen met een kut houdt van roze?
LOL.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:35 schreef Lov1 het volgende:
Steun mij in deze moeilijke tijd... Ik was lekker aan de studie, kom ik thuis, zit mn moeder heel schuldbewust op de bank... ze had per ongeluk haar rode, afgevende blouse in dezelfde was als mijn nieuwe witte trui (1x aangehad! ) gegooid... ze had mn trui niet gezien
![]()
Ben wel erg benieuwd hoe zalmroze me gaat staan....(want tja, ik heb een kut en iedereen met een kut houdt toch van...
)
Valt wel meequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:57 schreef heaven7 het volgende:
Jij hebt zeker ook van die prachtige slanke armpjes?Ik vind em wel erg leuk..
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:19 schreef heaven7 het volgende:
Je kunt wel bij Esprit gaan werken, heb em besteld![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:12 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Want? Ik heb een kut en iedereen met een kut houdt van roze?
Volgens mij verwar je mij enorm met iemand anders.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
Eeuh sorry hoor... het was meer omdat ik dacht dat jij een tijdje terug nogal warm liep voor roze dingen...
Nope, overmorgen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:01 schreef BalLon het volgende:
ik heb zonet (5 minuten geleden) een mailtje gekregen dat het pakket het logistiek centrum heeft verlaten (zaterdag besteld), krijg ik het pakketje dan morgen denken jullie?
ja, met mijquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:33 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je mij enorm met iemand anders.
Ooow sorry....quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:33 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je mij enorm met iemand anders.
Die zijn gaaf!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:51 schreef lookinforyou het volgende:
Ik heb deze besteld
[afbeelding]
Bruin is mooiquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:16 schreef heaven7 het volgende:
Bruin (want dat slankt zo lekker af)
Dat is jammer, vind het altijd wel een sjieke kleurquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:51 schreef Elefes het volgende:
[..]
Bruin is mooiHet andere truitje heb ik in bruin, maar ik kan die kleur niet zo goed hebben, helaas
Pumps pasten niet, veel te klein. Laarzen zijn prachtig, mooier dan op de foto (want de naden zijn niet wit). Truitje is helemaal oke! Het rokje gaat wel terug, daar komt mijn figuur niet zo voordelig in uitquote:Op donderdag 13 september 2007 20:42 schreef Aventura het volgende:
Zoo, besteld! Ik had nog 780 E-points, dus leuke korting.
Dat rokje was 69,95 en nu 39,95!
Je moet het vooral lekker zelf wetenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb een hele domme vraag....
Als je over je overhemd een sweater draagt moet je overhemd dan in je broek of moet ie onder je sweater uitkomen?
Dat is zinniger!quote:Op woensdag 19 september 2007 20:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je moet het vooral lekker zelf weten.
Als je een casual jeans draait kan het er wel onderuit komen, bij een nette broek niet.
Ik sluit me aan, had em van vorig jaar al in beige, nu ook in donkerbruin gekochtquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:10 schreef Elefes het volgende:
[..]Welke kleur heb je besteld?
Ik heb 'm ook al in het zwart, van vorig jaar (die coltrui).
Volgens mij slankt dat model coltrui sowieso af, omdat de kraag best "dik" is, en er op de armen ook een stuk wat dikker geweven is. De rest lijkt dan nog slanker heb ik het ideequote:Op woensdag 19 september 2007 22:06 schreef Ilske het volgende:
[..]
Ik sluit me aan, had em van vorig jaar al in beige, nu ook in donkerbruin gekocht![]()
(en bruin slank idd lekker af heaven7!)
Volgens mij ook idd, die beige van vorig jaar kleedt ook al af, terwijl ik normaal de lichte kleuren altijd mijd om het afkleedconcept....kortom: kopen die trui! En mouwen zijn helemaal niet heel strak, ik heb zelfs redelijk gespierde armen (volgens mijn moeder 'dik'quote:Op woensdag 19 september 2007 22:19 schreef Elefes het volgende:
[..]
Volgens mij slankt dat model coltrui sowieso af, omdat de kraag best "dik" is, en er op de armen ook een stuk wat dikker geweven is. De rest lijkt dan nog slanker heb ik het idee.
Ach, ik verzin de termen waar je bij staat! Laat je ff weten hoe die zit? Wel thuis zijn morgen voor de postingooiman hè!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:44 schreef heaven7 het volgende:
Ohw wat een positieve geluiden!Gelukkig is ie al verstuurd en komt ie morgen aan als het goed is!
(Gister verzendbevestiging gehad)
Ik heb (ook) 'dikke' bovenarmen(30 cm omtrek).
En wol is niet fijn, zelfs niet voor niet allercie (hoe noem je dat?)
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:59 schreef heaven7 het volgende:
Als ik mezelf niet afzichtelijk vind maak ik zelfs een foto voor jullie van mij in dat ding!
Ik moet morgen wel even weg maar zal mams programmeren
Een week is ook gewoon veel te lang!quote:Op woensdag 19 september 2007 23:12 schreef heaven7 het volgende:
Ik ook!Heb al te lang niks meer van Esprit gekocht
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:17 schreef heaven7 het volgende:
Een week? Nee johMinstens 2 maanden!
De sale is juist het leukstquote:Op woensdag 19 september 2007 23:22 schreef CherryLips het volgende:
ik een maand of zo. en dat was een hempje, een ketting en een bh (in de sale)
.
haha.. nou ja jij hebt je pakje tenminste.. Ik heb het niet eens..quote:Op donderdag 20 september 2007 13:51 schreef BalLon het volgende:
Nou, alles (6 broeken) gaat terug.... Kom je daar je douche voor uit
Ik heb mijn nieuwe roze coltrui nu ook aan, heb het lekker warm nuquote:Op donderdag 20 september 2007 11:43 schreef heaven7 het volgende:
DankjewelZeker blij, hou em gewoon de hele dag aan
Heerlijke trui!
Je krijgt mailtje en dan code intikken en direct korting.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:03 schreef heaven7 het volgende:
Korting voor platinumhouders??? Dat wist ik niet! Wordt dat meteen verrekend?
* heaven7 trui terug sturen gaat en opnieuw gaat bestellen
nee, hadden vanmiddag de folder in de busquote:Op donderdag 20 september 2007 23:03 schreef heaven7 het volgende:
Oohw goeie tip CherryStaat dat op de site van V&D?
de nette laarzen ¤69 ipv ¤89, die andere schoenen weet ik niet meer, de folder is ingepikt want hij lag net nog op m'n kamerquote:Op donderdag 20 september 2007 23:13 schreef heaven7 het volgende:
Jammer, wij krijgen nooit V&D foldersHoe duur?
59.95 voor 45 euro.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de nette laarzen ¤69 ipv ¤89, die andere schoenen weet ik niet meer, de folder is ingepikt want hij lag net nog op m'n kamer.
Esprit.nl werkt hier ook weer met Planet-internetquote:Op zondag 16 september 2007 13:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik denk nameljik dat het daar aan ligt. Kan ook niet pingen (ook niet naar IP van Esprit) ..
Idd.. morgen maar bestellen.
Ja hier ook weerquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Esprit.nl werkt hier ook weer met Planet-internet.
Ik vind het niet handig. Er staat niet meer bij waar de producten bij passen, en helemaal bij het ondergoed vond ik dat altijd wel handig (kreeg je meteen het andere deel van het setje te zien en kon je snel doorklikken).quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:40 schreef CherryLips het volgende:
ik zie eindelijk verschil met de oude website.
wordt even wennen denk ik.
die rij aan de rechterkant is ook weg met andere produkten uit die categoriequote:Op vrijdag 21 september 2007 14:51 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind het niet handig. Er staat niet meer bij waar de producten bij passen, en helemaal bij het ondergoed vond ik dat altijd wel handig (kreeg je meteen het andere deel van het setje te zien en kon je snel doorklikken).
Vond het eerst uitgebreider en handiger werken.
Hmm, als ik nu op de site kijk bij lingerie, en ik klik op een bh, staan daarnaast gewoon de bijbehorende strings en slips enzo, onder styling suggesties. Maar misschien is dit nog maar net ingevoerd en toen jij keek niet, of is het alleen nog maar bij nieuwe producten, dat ze de oude niet meer aanpassen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:51 schreef Elefes het volgende:
[..]
Er staat niet meer bij waar de producten bij passen, en helemaal bij het ondergoed vond ik dat altijd wel handig (kreeg je meteen het andere deel van het setje te zien en kon je snel doorklikken).
die vond ik ook leuk maar dat suede vind ik maar niks ben bang dat het niet mooi blijftquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:51 schreef lookinforyou het volgende:
Ik heb deze besteld
[afbeelding]
ik heb hem in deze kleur besteld !!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:30 schreef Elefes het volgende:
IO+
En nog de fijnste en mooiste coltrui allertijden voor mij:
[afbeelding]
maar dan in het lichtroze.
Ik heb vaker suede laarzen gehad en ik kan ze prima houden hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:30 schreef 2h2h het volgende:
[..]
die vond ik ook leuk maar dat suede vind ik maar niks ben bang dat het niet mooi blijft
ik vind het helemaal niksquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die rij aan de rechterkant is ook weg met andere produkten uit die categorie.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:31 schreef 2h2h het volgende:
[..]
ik heb hem in deze kleur besteld !!
De coltrui die hier al een paar keer voorbij is gekomen de laatste paar dagen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:08 schreef Whiskers het volgende:
ik heb ook een zekere coltrui besteld, in zwartVraagje; hoe strak zit de col?
ja ik ook, maar kreeg niet eens kans om te antwoorden want dat duurde volgens hun te lang, zijn af en toe niet helemaal lekker daar.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:08 schreef Whiskers het volgende:
ik heb ook een zekere coltrui besteld, in zwartVraagje; hoe strak zit de col?
En ik kreeg bij het afronden van de bestelling een kleine vragenlijst met als strekking: "wat vind u van de nieuwe shop"
nou.. ik denk eerlijk gezegd dat dat best nog wel gaat lukken maar et zal wel krap worden... Je hebt het denk ik dinsdag of woensdag binnen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:42 schreef Drexciyan het volgende:
stel dat ik vandaag of morgen wat bestel, en de artikelen zijn op voorraad. hoe lang duurt het dan meestal totdat ze de order verzenden?
ga nml. donderdag een paar dagen weg en zou het het liefst nog vóór die tijd ontvangen.
zal wel niet gaan lukken...
oh klotequote:Op zaterdag 22 september 2007 18:55 schreef conleche het volgende:
Bij mijn Track&Trace staat dat m'n pakketje op 20 september is afgeleverd. Ik was een paar dagen weg, dus ik heb ze gemist, maar er zit helemaal geen briefje in de bus dat ik het bij de buren of op het postkantoor kan ophalen. Moet ik nu alle buren langs??
48011 om precies te zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:48 schreef Rhiannon het volgende:
Maar dat zijn wel heel veel E-points.
ja heb hem binnen zit heerlijk allen jammer dat het nu te warm isquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:47 schreef Elefes het volgende:
[..]ook een mooie kleur
het is echt een heerlijke trui (vraag maar aan de rest hier
).
Ik heb nu soms wel styling-suggesties op de site, maar (nog) niet bij de lingerie![]()
Vind het toch wel jammer, ik vond de site eigenlijk wel overzichtelijk. Nu is het weer helemaal wennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |