abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52207881
Post hier je verwachtingen, bestellingen en ervaringen over de Esprit Online Shop

Even wat punten die al eerder voorbij zijn gekomen:
-) Bestellingen worden alleen verstuurd vanaf ¤24,- dit is dan wel gratis.
-) De levering gaat redelijk snel
-) Het assortiment wisselt met grote regelmaat, dus de kans dat iets snel is uitverkocht in de standaard maten is goed aanwezig.
-) Doordat het assortiment vaak wisselt (soms zelf om te paar minuten) worden artikelen ook vaak aangevuld, waardoor ze ineens weer leverbaar zijn. Het loont dus om elke dag eens te checken of je favoriete outfitje er ineens wél in jouw maat is.
-) De maten zijn redelijk normaal met uitzondering van de bovenkleding van EDC, deze valt redelijk klein uit, tenminste volgens de ervaringen hier.
-) Het terugzenden is gratis en redelijk eenvoudig

Vorig deeltje: Esprit Online Shop #17
Whatever I want.
pi_52207904
Ik was vandaag in de winkel, want ik wilde mn bonnen kwijt, maar ze hadden echt niks leuks .
Whatever I want.
pi_52207923
even esprit-loos had vanmorgen niet genoeg tijd één te openen, maar nieuwe schoentjes besteld.
pi_52213440
Ik ben vandaag in oberhausen geweest en daar zat een mega Esprit. Lekker rondgesnuffeld want de winkel bij ons in de buurt is zo'n mini die niet met de Esprit-kaart meedoet.
Geslaagd met:

(alleen natuurlijk zonder die rare bloes eronder)

pi_52214222
m;n bh's waren er nog en zijn verstuurd ,
Tap tap tap
  donderdag 9 augustus 2007 @ 08:23:33 #6
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_52219478
Dinsdag naar de winkel geweest. ze hadden maandag net weer wat leuke dingen afgeprijsd, dus was precies op tijd. Verder alleen maar alles in XS of maatje 42

en..........tvp
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:23:25 #7
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_52226094
Zo ik ben maar naar esprit overgestapt na alle drama met de h&m online shop. Nu zag ik ergens een link naar de B-shop op www.esprit.com staan (links onderaan in die rode balk). Iemand enig idee wat dat is?Je moet inloggen, maar klantenkaart nummer met wachtwoord van de esprit-club werkt niet En ik kan nergens vinden wat b-shop is.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_52232610
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:23 schreef Roeji het volgende:
Zo ik ben maar naar esprit overgestapt na alle drama met de h&m online shop. Nu zag ik ergens een link naar de B-shop op www.esprit.com staan (links onderaan in die rode balk). Iemand enig idee wat dat is?Je moet inloggen, maar klantenkaart nummer met wachtwoord van de esprit-club werkt niet En ik kan nergens vinden wat b-shop is.
Misschien voor winkeliers? Ik zou het anders ook niet weten.
amokaapjeeh O+
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:41:31 #9
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_52235319
Ik heb mijn kortingsbon nog niet thuis gekregen Hoe lang duurt dat voordat zo'n bon thuis wordt gestuurd??
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_52242801
Ik heb net voor het eerst online wat besteld, ben benieuwd!

Dit is de 1e keer dat ik online kleding koop.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:13:10 #11
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_52250354
Het duurt trouwens 4 dagen voor je met je pasje kan inloggen nadat je 'm geactiveerd hebt
niet handig aangezien er 'weer' leuke aanbiedingen staan
pi_52250873
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:13 schreef Sammetje het volgende:
Het duurt trouwens 4 dagen voor je met je pasje kan inloggen nadat je 'm geactiveerd hebt
niet handig aangezien er 'weer' leuke aanbiedingen staan
dan moet je de optie 'pas niet bij de hand' oid gebruiken, dan schrijven ze de punten later bij als je je naam en adres en alles opgeeft.
Tap tap tap
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:36:33 #13
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_52256077
10% korting in de Esprit winkel!

vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:42:16 #14
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_52256291
Wiehoe, pasje binnen (CherryLips, ik heb er ook 2 gekregen! ) en gelijk maar even een mooi vest gekocht Ben bijna jarig, dus dan heb ik weer geld Ik geef het alleen nu al uit hehe
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_52257506
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:36 schreef rubstar het volgende:
10% korting in de Esprit winkel!

[afbeelding]
hey, een gele kikker .

http://www.esprit-club.co(...)uchers/nl/pop-up.htm
Tap tap tap
pi_52272863
nou, m'n bh's zijn binnen. de blauwe die ik had besteld om aan de ¤24 te komen, zit per-fect. De andere twee roze, die ik eigenlijk wilde, zijn ineens te groot, maar ze zijn uitverkocht .

En ze hebben een lekker tankini-setje in de aanbieding, maar hij is alsnog een beetje prijzig...

Tap tap tap
pi_52273372
Iemand interesse in een 10% kortings code? Ik heb meegedaan aan een enquete van Esprit en kreeg die daarvoor. Moet gebruikt worden voor 18 Augustus. En aangezien ik morgen op vakantie ga en nu geen behoefte heb aan iets te kopen, dacht ik er is vast hier wel iemand die hem wil.

De eerste die mij een pm stuurt, krijgt hem.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:02:24 #18
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_52273632
Ik heb veel kleren van Esprit, maar toch nu voor het eerst wat via de shop gekocht.
Samen met wat t-shirts en polo's, dit hemd . Lichtblauw vind ik altijd wel mooi.

.
pi_52277755
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:52 schreef MissX het volgende:
Iemand interesse in een 10% kortings code? Ik heb meegedaan aan een enquete van Esprit en kreeg die daarvoor. Moet gebruikt worden voor 18 Augustus. En aangezien ik morgen op vakantie ga en nu geen behoefte heb aan iets te kopen, dacht ik er is vast hier wel iemand die hem wil.

De eerste die mij een pm stuurt, krijgt hem.
Ik heb ook nog een kortingscode te geef, PM me maar .
Whatever I want.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 10:15:16 #20
63411 Roeji
pi_52278608
Donderdag besteld, net geleverd Geweldig, wat een verschil met h&m.
Straks even passen.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_52279803
jammer dat die code niet te gebruiken is op afgeprijsde artikelen .
Tap tap tap
pi_52284894
ik heb ook een code in de aanbieding
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:35:53 #23
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_52290920
Jemig, heeft iedereen nu zo´n bon?? In de mail leek het net of je zo ´speciaal´ was dat je die enquete toegestuurd kreeg.....hihi, maar mij hoor je niet klagen

Wat je zeg CherryLips helaas geldt dat niet voor afgeprijsde artikels, maar toch.....ga ´m maandag incasseren
pi_52301410
ik heb toch maar twee tankini's besteld, eentje die als setje werd verkocht en eentje waarvan je het broekje los moest bestellen. Alleen nu is het bovenstukje in de door mij bestelde maat uitverkocht, zometeen krijg ik zeker alleen het broekje. Handig . Die gaat dus weer ongeopend retour en hopen dat die witte wel past en dat hij me staat, aangezien ik van mezelf al bleek en blond ben.
Tap tap tap
pi_52341060
ik weet niet meer wie het vroeg, maar deze tas is nu in de sale voor ¤20:
Tap tap tap
pi_52342706
Als er nog interesse is in een kortingscode voor de E-Shop, pm dan maar!
pi_52353211
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:26 schreef PeRi het volgende:
Ik was vandaag in de winkel, want ik wilde mn bonnen kwijt, maar ze hadden echt niks leuks .
Hier ook niet, dus heb ik maar zo'n topje met spaghetti bandjes gekocht, zijn altijd handig voor ergens onder.
Het badlaken is super! Heb het lekker op vakantie gebruikt
pi_52357156
in de sale kleur is gelukkig IRL mooier dan op de foto...

ook sale, handig voor op vakantie

en deze blouse nog

"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_52373120

Hmmm. bijna gelukt om niet te bestellen...
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:17:51 #30
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_52373173
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 00:02 schreef cosmick het volgende:
Ik heb veel kleren van Esprit, maar toch nu voor het eerst wat via de shop gekocht.
Samen met wat t-shirts en polo's, dit hemd . Lichtblauw vind ik altijd wel mooi.

[afbeelding].
Al binnen .

Is dit een vrouwentopic?
pi_52373376
tankini was nog beschikbaar en komt mijn kant op . hopelijk past er iets, ben m'n sportbadpak een beetje zat, en m'n andere zwemsetje is van zo'n droevige kwaliteit dat na een kwartiertje zwemmen m'n kruis tussen m'n knieën hangt .
Tap tap tap
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:22:55 #32
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_52373384
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:17 schreef cosmick het volgende:

[..]

Al binnen .

Is dit een vrouwentopic?
Neuh, ik koop alleen vaker in de winkel.
The Internets, I needs it..
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:42:38 #33
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_52401186
In de aanbieding, een 10% kortingcode geldig t/m de 18e voor de 1ste die pm-ed.
With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
pi_52429224
Volgens mij heeft iedereen dezelfde kortningscode gekregen bij die enquete hoor.
amokaapjeeh O+
pi_52435464
Krijg je ook een mailtje als de zending is verstuurd?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:44:24 #36
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_52436421
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:09 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Krijg je ook een mailtje als de zending is verstuurd?
Yup!

"De volgende zending heeft vandaag ons logistiek centrum verlaten en zal door de TNT Post bezorgd worden."

En zowaar kwam TNT dezelfde avond nog .
pi_52436625
Ah ok Ik heb gisteren twee artikelen besteld maar nog geen bericht ontvangen dat het is verzonden.

Nog maar even wachten dus
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:58:48 #38
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_52436864
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:52 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Ah ok Ik heb gisteren twee artikelen besteld maar nog geen bericht ontvangen dat het is verzonden.
Zit ie niet in je spam-map? .
pi_52443590
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:58 schreef cosmick het volgende:

[..]

Zit ie niet in je spam-map? .
Nee, daar had ik al gekeken
pi_52443770
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:13 schreef Coconut het volgende:
Volgens mij heeft iedereen dezelfde kortningscode gekregen bij die enquete hoor.
Hmm, waarom heb ik ze niet gekregen? Jullie Nederlanders hebben precies meer voordelen. Ik heb wel de punten gekregen bij het invullen van de enquête dacht ik, maar geen korting.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:39:28 #41
178566 Karrr
dromen is fijn
pi_52466470
Zo, ik heb maar eens wat kleding besteld

Gister ook in de winkel een bruinig vest gekocht en een roze tanktop.
Ik heb echt teveel kleding van esprit
pi_52472395
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:04 schreef StefanieV het volgende:

[..]

Hmm, waarom heb ik ze niet gekregen? Jullie Nederlanders hebben precies meer voordelen. Ik heb wel de punten gekregen bij het invullen van de enquête dacht ik, maar geen korting.
Ik had liever punten gehad ipv die kortingsbon..
Whatever I want.
pi_52495769
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:04 schreef StefanieV het volgende:
In Belgie moet je ook EUR 2,75 betalen als je niet met creditcard betaald zie ik
amokaapjeeh O+
pi_52581648
Ja, erg he, moet ik iedere keer 2,75 bij betalen Ik zou beter naar Nederland verhuizen
pi_52581921
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:46 schreef CherryLips het volgende:
ik weet niet meer wie het vroeg, maar deze tas is nu in de sale voor ¤20:
[afbeelding]
Dat was ik, maar ik heb hem laatst al bij de Bijenkorf gekocht voor 14 euro
pi_52582046
Ik heb het idee dat ze steeds sneller worden met bezorgen. Ik vind niet alle kleding even leuk maar ik vind het wel één van de betere online shops die er op het net is.
Go hard or go home
pi_52604513
quote:
Eerste EDC by Esprit opent in Den Bosch
AMSTERDAM - EDC by Esprit, het jonge trendlabel van Esprit, opent op 24 augustus in Den Bosch de eerste freestanding retailstore in Nederland.

De nieuwe collecties edc women, men, accessories, shoes en bodywear worden op bijna 300 m² getoond. Het merk wordt gewaardeerd vanwege haar constante vernieuwingen en individuele trendy looks.

Amsterdam
Al ruim vertegenwoordigd in het centrum van dé modestad van Nederland, opent Esprit een gloednieuwe winkel aan het Gelderlandplein in Amsterdam-Buitenveldert. Hier ligt een van de grootste winkelcentra van Amsterdam, waar Esprit met haar casual collecties women, men, accessories en bodywear een verrijking is voor de trendgevoelige shoppers. De opening van de winkel met ruim 400 m² verkoopruimte vindt plaats op 30 augustus 2007.
bron
pi_52605115
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:59 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Ik kreeg een kaartje in de bus met het nieuws
Toch weer eens tijd voor een dagje shoppen in Dem Bosch!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:20:33 #49
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52605384
Ik ben zo benieuwd naar de nieuwe lijn positiemode!
het mailtje met de aankondiging daarvan komt maar niet (en ik heb een nieuwe broek nodig! )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52633192
Ik kon me niet inhouden

Deze is in het echt nog veel leuker, helmaal met fel gekleurt tshirt eronder!

En deze omdat een sportieve witte bloes altijd leuk is op alle broeken
pi_52658621

of

???

Inmiddels allebei binnen, maar kan nog steeds niet kiezen. Rood steekt mooi af bij een spijkerbroek, en leuk met mn nieuwe paarse shirtje, maar ik heb altijd een voorliefde voor blauw...
Ook twijfel ik nog tussen M en L, bij L kan ik er van t winter makkelijker een shirtje met lange mouwen onderdoen als t koud is, maja, M zit verder ook goed...

Trouwens ook een Esprit bh nog gekocht vandeweek in de uitverkoop, hoopte op bijpassend broekje of string op de site, maar daar zie ik er ook al niks meer van
People live to learn things, and I learn to live...
pi_52665074
rood . ik heb zelf al veel blauw en zou dus voor de rood gaan . en voor de L, dan kun je hem van de winter makkelijker dragen en volgend jaar zomer misschien als 'jasvest' gebruiken (ik neem 's zomers vaak een vestje mee ipv jas voor als het koud wordt).
Tap tap tap
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:16:29 #53
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_52674578
Worden de spijkerbroeken steeds kleiner ofzo?

Ik heb een oudere play liggen, maat 38 die gewoon past. Ik had laatst nog een kniebroek gekocht waarbij ik 38 niet eens normaal aan kreeg en dus 40 moest hebben (oke, ander model denk je dan nog). Ik krijg vandaag een nieuwe play binnen, maat 38 en die krijg ik met moeite over mn heupen heen (en dicht daar begin ik niet een aan!) Ik leg ze op elkaar (zelfde type broek) en voila!

De donkere is de oude, de lichte de nieuwe.

Toch maar een 40 besteld (en hopen dat ik m pas!)
In me Burberry......
pi_52679737
Ja ook opgemerkt!
De jeans lijken steeds kleiner te worden
Bij normale broeken altijd 36/38 bij de jeans tegenwoordig maat 40!
pi_52679756
Ik heb heeele lleuke laarzen gekocht van espit vandaag in de winkel. Cognac kleurige stretchlaarzen, heel simpel, leuk en lopen als pantoffeltjes!!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_52680564
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:16 schreef Chav het volgende:

Ik heb een oudere play liggen, maat 38 die gewoon past. Ik had laatst nog een kniebroek gekocht waarbij ik 38 niet eens normaal aan kreeg en dus 40 moest hebben (oke, ander model denk je dan nog). Ik krijg vandaag een nieuwe play binnen, maat 38 en die krijg ik met moeite over mn heupen heen (en dicht daar begin ik niet een aan!) Ik leg ze op elkaar (zelfde type broek) en voila!

De donkere is de oude, de lichte de nieuwe.

[afbeelding]

[afbeelding]

Toch maar een 40 besteld (en hopen dat ik m pas!)
jah! dat is mij ook al opgevallen... rare bedoelingen, maakt het er iig niet makkelijker op

zoek nog (alvast) een nieuwe winterjas, heb alleen op internet nog niet veel leuks gezien .
maar ik ga komende week winkelen in Amsterdam daar moet toch wel iets leuks te vinden zijn
somewhere only we know.. thats the place to be
pi_52683000
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:16 schreef Chav het volgende:
Ik stelde vandaag net hetzelfde vast, maar het wordt nog vreemder..
Blijkbaar is een maat 38 jeans in Esprit weer iets heel anders dan een maat 38 in EDC, terwijl je toch zou zeggen.. Het is een jeans en allebei van Esprit..
(Ben nu helemaal kwijt welke maat ik nodig heb! Besteld volgende keer wel zowel een 38 als 40, dan zie ik vanzelf wat wel en niet past!!)
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:56:34 #58
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_52683076
Ik bestel idd meestal een 38 en een 40, maar aangezien ik het model al had dacht ik dat het wel dezelfde maat zal zijn. FIJN ESPRIT

EDC valt toch weer kleiner?
In me Burberry......
pi_52683330
Omdat ik het eventjes niet kan vinden..

Zit er een maximum aan het totale bedrag wat je bij Esprit mag hebben openstaan? Ik heb afgelopen week besteld, maar helaas allemaal te klein, dus die moet ik terugsturen. Alleen wil ik nu dan de goede maat bestellen, kan dat zomaar? Iemand die daar ervaring mee heeft?
pi_52685539
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:05 schreef fae_sarah het volgende:
Omdat ik het eventjes niet kan vinden..

Zit er een maximum aan het totale bedrag wat je bij Esprit mag hebben openstaan? Ik heb afgelopen week besteld, maar helaas allemaal te klein, dus die moet ik terugsturen. Alleen wil ik nu dan de goede maat bestellen, kan dat zomaar? Iemand die daar ervaring mee heeft?
Ik dacht 300 euro bij een gewone rode kaart en 600 euro bij een platinum kaart.
Maar je kunt gewoon bestellen via de site en als je boven je limiet bent krijg je vanzelf een berichtje dat je bestelling nog niet wordt verstuurt (maar wel gereserveerd) totdat je of je rekening hebt betaald of artikelen retour stuurt.
pi_52692833
Ze hebben al leuke schoenen:

Nu voor ¤ 39,90, dus die heb ik effe besteld.

[ Bericht 20% gewijzigd door Koningin op 26-08-2007 10:09:29 ]
  zondag 26 augustus 2007 @ 11:31:48 #62
177846 colette
kloon van conleche
pi_52693844
Aha, dat verklaart een hoop, dat die maten niet helemaal kloppen. Ik had aan het begin van de zomer allemaal play broeken gekocht in maat 40 en die zaten goed. Ik ben wat afgevallen, dus toen ze aan het eind van de zomer in de uitverkoop waren, heb ik degene die ik het leukst vond in maat 38 besteld. Nu is het dus zo dat maat 40 echt ruim te groot is, bij eentje hoef ik de knoop zelfs niet los te maken om 'm uit te trekken en de maat 38 past maar net. Zit behoorlijk strak. Is niet zo erg omdat ik toch nog wat kilo's wil afvallen, maar dat verklaart het grote verschil tussen 38 en 40. (lijkt wel 3 maten!).
pi_52693866
Ik heb een nieuwe jas nodig!
pi_52694556
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:31 schreef colette het volgende:
Aha, dat verklaart een hoop, dat die maten niet helemaal kloppen. Ik had aan het begin van de zomer allemaal play broeken gekocht in maat 40 en die zaten goed. Ik ben wat afgevallen, dus toen ze aan het eind van de zomer in de uitverkoop waren, heb ik degene die ik het leukst vond in maat 38 besteld. Nu is het dus zo dat maat 40 echt ruim te groot is, bij eentje hoef ik de knoop zelfs niet los te maken om 'm uit te trekken en de maat 38 past maar net. Zit behoorlijk strak. Is niet zo erg omdat ik toch nog wat kilo's wil afvallen, maar dat verklaart het grote verschil tussen 38 en 40. (lijkt wel 3 maten!).
ik heb precies hetzelfde, 38 zit goed om de benen maar net iets te strak om m'n bovenlichaam, dus ik draag nu 40, alleen ze lubberen ook nog een beetje uit, dus nu heb ik wel een riem nodig .
Tap tap tap
pi_52694737
Esprit
pi_52700295
Vandaag bij Esprit geweest!
Super leuke collectie op EDC ! ( Casual vond ik wat tegen vallen )

Winterjas gekocht en 2 gave vestjes!

X Mennah
pi_52700321
Is er hier iemand die bij Esprit werkt?

X Mennah
pi_52700991
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:32 schreef Catgirl het volgende:
Ja ook opgemerkt!
De jeans lijken steeds kleiner te worden
Bij normale broeken altijd 36/38 bij de jeans tegenwoordig maat 40!
Dat had ik nou ook!
Ik had een maat 42, maar die was veel te ruim, dus in de winkel probeerde ik me in maat 40 te wurmen, nou echt niet dus! Maat 42 gepakt (van hetzelfde model als die broek die ik al had) en die zit helemaal goed en strak om mijn benen. Zo vaag. Net of ze inderdaad de maten ineens een maat verlegd hebben.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_52701068
Ja... Esprit gaat nu met andere maten werken!

X Mennah
pi_52709176

Net een colbert plus bijpassende broek besteld, nodig voor een opleiding die ik dit jaar volgen.
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_52711812
zo, hallo .
Tap tap tap
pi_52715917
Hoi

*Arrogant modus aan*
(En wacht maar totdat ik hier een foto plaats terwijl ik dat pak draag )

*Arrogant modus uit*

Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
  woensdag 29 augustus 2007 @ 19:55:02 #73
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_52788832
Vandaag de 40 binnengekregen en die zit perfect! Zit ik weer te twijfelen want ik wil weer gaan trainen, oftie dan niet te groot wordt
In me Burberry......
pi_52788865
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 01:02 schreef Forburgah het volgende:
Hoi

*Arrogant modus aan*
(En wacht maar totdat ik hier een foto plaats terwijl ik dat pak draag )

*Arrogant modus uit*

Welke maat heb je?
A little bit hateful
pi_52789235
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:55 schreef Chav het volgende:
Vandaag de 40 binnengekregen en die zit perfect! Zit ik weer te twijfelen want ik wil weer gaan trainen, oftie dan niet te groot wordt
Je plaatje!!!!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:10:32 #76
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_52791397
Er is weer een leuke roulette actie maar net als vorige keer kan ik klikken op het spel wat ik wil maar er gebeurt niets.
Meer mensen dit probleem of kunnen jullie gewoon mee doen/
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_52791425
Net gespeeld en UITERAARD niet gewonnen
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:15:01 #78
139677 Curiosity
pi_52791577
Maar moet je een bepaalde instelling op je pc aan of uit hebben staan, ik snap er niets van.
SInds een aantal maanden moet ik steeds eerst alle cookies verwijderen anders zie ik alleen maar storingsmeldingen ipv kleding.
Ik heb niets veranderd aan mijn pc, maar volgens esprit ligt het wel aan mij.
De belgische site kan ik zonder problemen bebijken.
pi_52792332
Hm, misschien een andere browser gebruiken? Mozilla wil nog wel eens helpen, of juist Explorer als je Mozilla gebruikt.
Zo heb ik op Marktplaats dat als ik bij zoekwoorden iets in heb gevuld en naar de volgende pagina wil gaan ik ALTIJD de eerste pagina gewoon nog een keer te zien krijg Niemand heeft er last van behalve ik ofzo. Snap ik ook niet.
pi_52855969
Ik heb een mooie vest gezien in de winkel, maar vind hem niet terug op de site En hij kostte me iets te veel, 110 euro en dat heb k momenteel niet..
pi_52865820
Ze zijn lekker snel met verzenden tegenwoordig
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:46:26 #82
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_52866341
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:57 schreef StefanieV het volgende:
Ik heb een mooie vest gezien in de winkel, maar vind hem niet terug op de site En hij kostte me iets te veel, 110 euro en dat heb k momenteel niet..
Mij is verteld dat de collectie in de winkel en op de site altijd anders zijn
pi_52870822
zo, m'n bh, hempje en ketting zijn binnen en passen . ik heb alles alleen vanwege de bh gekocht, maar kwam anders niet aan de ¤24 . Dure bh zo, ook al was ie in de sale.
Tap tap tap
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:50:29 #84
139677 Curiosity
pi_52870927
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:46 schreef CherryLips het volgende:
zo, m'n bh, hempje en ketting zijn binnen en passen . ik heb alles alleen vanwege de bh gekocht, maar kwam anders niet aan de ¤24 . Dure bh zo, ook al was ie in de sale.
dan stuur je dat toch retour en hou je alleen de bh
  zaterdag 1 september 2007 @ 20:37:18 #85
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_52874675
Volgende week maar weer eens in de winkel kijken
Everyone has secrets !
pi_52875613
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:50 schreef Curiosity het volgende:

[..]

dan stuur je dat toch retour en hou je alleen de bh
maar de ketting is wel erg leuk .
Tap tap tap
pi_52875783
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:15 schreef Curiosity het volgende:
Maar moet je een bepaalde instelling op je pc aan of uit hebben staan, ik snap er niets van.
SInds een aantal maanden moet ik steeds eerst alle cookies verwijderen anders zie ik alleen maar storingsmeldingen ipv kleding.
Ik heb niets veranderd aan mijn pc, maar volgens esprit ligt het wel aan mij.
De belgische site kan ik zonder problemen bebijken.
dat heb ik een hele poos gehad, het lag aan java. De site deed het nl weer na een update
pi_52881094
Ik heb maar besloten om het op te geven, de spijkerbroeken van Esprit zijn niet geschikt voor mij

Maat 36 te klein, 38 besteld die is te groot. Lengtemaat 33 is te lang, en 31 veel te kort. Tig modellen geprobeert in allerlei maten, maar het lukt me gewoonweg niet om een passende te vinden

Ze zullen bij de verzendservice blij zijn dat ik het opgeef, de laatste weken wel 6 pakketjes met iedere keer ca. 4 spijkerbroeken besteld en weer terug gestuurd

Ik ga maar weer worstelen in pashokjes...
pi_52895486
Hier hetzelfde hoor, alleen de 3/4 broeken zitten prima. Bij mij is maat 38 perfect maar lengtemaat 33 is te lang en 31 te kort
pi_52897767
Dan laat je hem toch gewoon korter maken? Bij moet er standaard van elke broek 10 cm af, maar als dat mooi gedaan word zie je er helemaal niks van. Als ik me liet weerhouden door de lengte van broeken zou ik nooit een mooie broek kunnen kopen.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_52899820
Ja lengte maakt niet zoveel uit nee, zoiezo bij t wassen worden ze bij mij meestal ook wel een beetje korter. En anders korter laten maken inderdaad. Als ie voor de rest goed zit....
pi_52902251
Sinds tijden weer op de website geweest.
Voor de gein dat spelletje gedaan, waardebon van 5 euro gewonnen..
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  dinsdag 4 september 2007 @ 20:09:29 #93
130755 Kinga
versier hier
pi_52943134
Ik meld me hier even als esprit verslaafde.
pi_52943778
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef Kinga het volgende:
Ik meld me hier even als esprit verslaafde.
welcome to the club .
Tap tap tap
pi_52963847
Aaah! Ik zie dit topic gewoon nu pas Ben ook zwaar Esprit verslaafd.

Zocht een fijn casual vestje:

Deze besteld samen met het roze t-shirt wat er op de foto onder gedragen wordt.
pi_52963951
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:59 schreef SHERMAN het volgende:
Sinds tijden weer op de website geweest.
Voor de gein dat spelletje gedaan, waardebon van 5 euro gewonnen..
Ik ook!
  woensdag 5 september 2007 @ 18:53:34 #97
130755 Kinga
versier hier
pi_52964445
Hebben de meesten hier trouwens ook een platinum kaart?
  woensdag 5 september 2007 @ 19:34:36 #98
139677 Curiosity
pi_52965424
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:53 schreef Kinga het volgende:
Ik wel
pi_52966219
Check.
pi_52966527
ik nog niet .
Tap tap tap
pi_52966694
Heb je je rooie nou wel?
pi_52967030
quote:
ja
pi_52969841
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:25 schreef heaven7 het volgende:
Heb je je rooie nou wel?
twee keer zelfs .

ohja, ik wilde voorlopig niets meer bestellen maar heb al wel een wishlist .

Beetje prijzig alleen allemaal .
Tap tap tap
  donderdag 6 september 2007 @ 18:51:06 #104
129638 Lov1
pi_52987954
Ik ben jarig geweest, dus heb mezelf maar eens getrakteerd op een broek, shirt, trui en bloesje Net besteld, dus hopen dat het wat is!! Tja, geld moet rollen dan he....

[ Bericht 2% gewijzigd door Lov1 op 06-09-2007 19:53:11 ]
pi_52988055
quote:
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_52989364
quote:
Op woensdag 5 september 2007 22:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

twee keer zelfs .

ohja, ik wilde voorlopig niets meer bestellen maar heb al wel een wishlist .

Beetje prijzig alleen allemaal .
Die vink ook leuk
pi_52990419
quote:
Op woensdag 5 september 2007 22:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

[afbeelding]
Is dat die er ook in het rood is? Die kom ik steeds tegen in de winkels, en dan vind ik m zo leuk, maar ik koop m steeds niet. Vind m in het zwart ook wel leuk

Ik heb trouwens toch de rode L besteld van dat vest, ook al binnen trouwens. Nu nog betalen
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:18:05 #108
130755 Kinga
versier hier
pi_52996871
CherryLips, die zwarte is leuk!

Edit: Waar staat ie ergens op de site?

Lama, al gevonden
pi_52999391
en ik houd eigenlijk helemaal niet van dat argyle gebeuren, maar bij esprit vind ik het leuk .
Tap tap tap
  vrijdag 7 september 2007 @ 12:35:40 #110
101884 PeRi
Allons-y!
pi_53002833
Ik had al heel lang niks besteld, en ik vond dat ik het verdiende , .

Whatever I want.
  vrijdag 7 september 2007 @ 13:47:04 #111
130755 Kinga
versier hier
pi_53004607
Onlangs deze gekocht:

Allebei Dallas.

zaterdag 8 september 2007 @ 13:58:26 #112
129638 Lov1
pi_53028473
Woei! Binnen 3 dagen binnen! Ik hou de trui en de broek

Het shirtje was ook mooi, maar die kleur had ik al in korte mouw, dus ik zoek nog iets anders En het bloesje viel een beetje raar, van de zijkant leek ik zwanger
pi_53042741
Zo, vandaag pakketje gehad, 4 overhemden, 2 broeken, alles past gewoon goed..
  zondag 9 september 2007 @ 02:01:18 #114
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_53043262
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:58 schreef Lov1 het volgende:
Woei! Binnen 3 dagen binnen! Ik hou de trui en de broek

[afbeelding]

[afbeelding]

Het shirtje was ook mooi, maar die kleur had ik al in korte mouw, dus ik zoek nog iets anders En het bloesje viel een beetje raar, van de zijkant leek ik zwanger
De trui heb ik ook, pas op want hij krimpt een beetje.
In me Burberry......
pi_53047818
pfff, m'n kortingsbon van ¤8,50 is verlopen . Moet je nagaan hoe vaak ik iets in de winkel zelf koop. Echt zonde.
Tap tap tap
pi_53058527
Net besteld:

2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_53077345
Vrijdagochtend verstuurd, nog steeds niet aangekomen en ik laat het bij een postbus bezorgen !!
Whatever I want.
  maandag 10 september 2007 @ 20:10:24 #118
130755 Kinga
versier hier
pi_53079843
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:22 schreef PeRi het volgende:
Vrijdagochtend verstuurd, nog steeds niet aangekomen en ik laat het bij een postbus bezorgen !!
Is toch normaal? Bij mij zit er altijd 1 werkdag tussen.
pi_53104765
Ik heb deze vandaag besteld.. Ik probeer al tijden een leuke tas te vinden.. Paar keer ook een tas besteld maar dat was hem dan toch niet. Deze is vrij prijzig, ¤49,95 dus hij moet wel errug leuk zijn wil ik hem houden.

pi_53107616
op het plaatje istie alvast leuk
pi_53109951
De HOME collectie staat online...

wat een onwijs leuke spullen en de kleinere accessoires zijn niet eens zo duur... (vind ik dan..)

Mijn favo's:

Dienblad 14,99

Vaas, 23cm hoog, 19.99

(ik vind de lampen en het textiel op zich nog behoorlijk prijzig...)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53110429
volgens mij gilde ik even .
Tap tap tap
pi_53110714
quote:
Op woensdag 12 september 2007 00:00 schreef CherryLips het volgende:
volgens mij gilde ik even .

Euh waarom?

Edit: oow wacht hierom?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53113613
ja . is dat ook gratis verzenden en gratis terugsturen? .
Tap tap tap
pi_53116734
quote:
Op woensdag 12 september 2007 08:14 schreef CherryLips het volgende:
ja . is dat ook gratis verzenden en gratis terugsturen? .
Ja dat denk ik wel...
pi_53117055
quote:
Op maandag 10 september 2007 20:10 schreef Kinga het volgende:

[..]

Is toch normaal? Bij mij zit er altijd 1 werkdag tussen.
Postbus issie altijd de volgende dag er. Behalve dit keer, ik kreeg mn pakje vanochtend pas.
Whatever I want.
pi_53124174
Wat doet mijn pakket in vredesnaam in Heerlen?
Het moet naar het DCP in Gorinchem en dan met mijn vriend mee naar huis!
quote:
Statusinformatie Datum Locatie
Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 11-09-2007 Zwolle-Nipkowstr, intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 12-09-2007 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 12-09-2007 Heerlen-Pretoriastr 23, pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 12-09-2007 Heerlen-Pretoriastr 23, pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 12-09-2007 Heerlen-Pretoriastr 23, pakkettendistributie
Hier met mijn bestelling!

Heerlen!
pi_53124919
Wat krijgen we nu? Vazen? Schaaltjes
  woensdag 12 september 2007 @ 18:10:57 #129
130755 Kinga
versier hier
pi_53126649
Oh god, ik kijk weer te vaak op de site, heb zo'n leuk jasje gezien..... ben eens benieuwd hoe lang ik het volhou
  woensdag 12 september 2007 @ 18:11:40 #130
130755 Kinga
versier hier
pi_53126669
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:24 schreef Biancavia het volgende:
Wat doet mijn pakket in vredesnaam in Heerlen?
Het moet naar het DCP in Gorinchem en dan met mijn vriend mee naar huis!
[..]

Hier met mijn bestelling!

Heerlen!
Uit Heerlen! Maar dat is wel vaag inderdaad.
pi_53132303
Iemand op de hoogte van de regels/voorwaarden voor retouches/vermaak service?
pi_53132594
Deze besteld:

Eens kijken hoe het past met een blauwgrijze overhemd en donker blauwe stropdas.
A little bit hateful
  woensdag 12 september 2007 @ 21:54:20 #133
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53133310
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:31 schreef Liquidootje het volgende:
Deze besteld:

Eens kijken hoe het past met een blauwgrijze overhemd en donker blauwe stropdas.
Lijkt me erg mooi die combi! Maarre, wel ff een fotootje sturen he tzt
pi_53134556
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:

[..]

Uit Heerlen! Maar dat is wel vaag inderdaad.
Het blijkt dat de container van Heerlen naast die van ons dorp staat.
Mijn vriend blijkt ook wel eens pakketjes uit Heerlen tussen zijn pakketten te hebben.
pi_53135937
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:58 schreef heaven7 het volgende:
Leuk toch?
pi_53136439
Vrijdag gaat hier de nieuwe Espritwinkel open op ons gloednieuwe winkelcentrum!
pi_53136678
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:58 schreef heaven7 het volgende:
leuk .
Tap tap tap
pi_53136846

.
Tap tap tap
pi_53139808
Ik heb ook weer eens wat besteld. Ze hebben er wel leuke truien bij zitten, plus natuurlijk nog zo'n lekkere coltrui waar ik er al eentje van heb en die zo leuk staat en mooi past (maar dan in een andere kleur ).
Helaas waren er ook weer eens wat dingen uitverkocht...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_53140344
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Leuk toch?
Ik vind het verschrikkelijk
  donderdag 13 september 2007 @ 20:13:47 #141
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53154141

Ik wil ze bestellen...Ik twijfel nog een beetje. Vinden jullie ze kunnen voor bv. naar kantoor onder een rokje of broek?
pi_53154205
Persoonlijk vind ik op kantoor glinsterende/reflecterende schoenen niet zo fantastisch
A little bit hateful
pi_53154218
Onder een elegante broek
pi_53154333
ik heb die tas binnen.. hij is leuk maar ik ben er nog niet uit of hij '¤49.95' leuk is
  donderdag 13 september 2007 @ 20:28:20 #145
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53154517
Hm, ja maar ik vind deze lakpumps nou ook weer niet zooo opzichtig. Ze kunnen wel onder een nette broek denk ik!
Vraagje, zijn hier nou ook kortingscodes voor in omloop, net zoals bij H&M?
pi_53154764
Dat zeg ik tohoch
  donderdag 13 september 2007 @ 20:42:15 #147
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53154875

Zoo, besteld! Ik had nog 780 E-points, dus leuke korting.

Dat rokje was 69,95 en nu 39,95!
pi_53155643
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:42 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Die laarzen vind ik leuk
Ik kan niet wachten tot mijn bestelling er is, ik wil passen
Ik kreeg trouwens wel snel een verzendbevestiging dit keer.. En alles was op voorraad
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_53155792
die tas heb ik dinsdag besteld, en vandaag was hij al binnen
  donderdag 13 september 2007 @ 21:13:54 #150
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53155877
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:07 schreef Elefes het volgende:

[..]

Die laarzen vind ik leuk
Ik kan niet wachten tot mijn bestelling er is, ik wil passen
Ik kreeg trouwens wel snel een verzendbevestiging dit keer.. En alles was op voorraad
Ja gaaf he! Al twijfelde ik nog wel tussen die en de dark grey-variant. Daar zie je de naden niet zo, en dat vind ik eigenlijk mooier. Maar ja, ik wilde per se zwarte laarzen voor de winter.
pi_53156027
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:13 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja gaaf he! Al twijfelde ik nog wel tussen die en de dark grey-variant. Daar zie je de naden niet zo, en dat vind ik eigenlijk mooier. Maar ja, ik wilde per se zwarte laarzen voor de winter.
[afbeelding]
Die zijn ook sjiek
  donderdag 13 september 2007 @ 21:27:20 #152
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53156289
Raaah, nu twijfel ik! Zal ik ze er gewoon bij bestellen. Dan kan ik thuis rustig kijken welke mijn voorkeur hebben. Worden ze dan nog meegenomen in mijn huidige bestelling, weet iemand dit?
pi_53157770
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:27 schreef Aventura het volgende:
Raaah, nu twijfel ik! Zal ik ze er gewoon bij bestellen. Dan kan ik thuis rustig kijken welke mijn voorkeur hebben. Worden ze dan nog meegenomen in mijn huidige bestelling, weet iemand dit?
Volgens mij worden bestellingen niet samengevoegd...
pi_53157856
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:38 schreef heaven7 het volgende:

[..]

ik ben echt helemaal lyrisch . heb er alleen geen ruimte voor.
en deze is geweldig:

Maar ¤60 .
Tap tap tap
pi_53158077
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:38 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Maar... maar... tis roze... dan zou je helemaal moeten gaan huppelen...
pi_53159163

Oeh
pi_53159943
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:27 schreef Aventura het volgende:
Gewoon bestellen Of in een winkel kijken waar ze die schoenen hebben
Het is ook altijd even afwachten wat de kleur doet als je het in het echt ziet. Vaak wijkt het nog wel wat af van de website (soms mooier, en soms minder mooi ).

Het is alleen wel een gesjouw met die schoenen naar het postkantoor terug
pi_53165938
Ligt http://www.esprit.nl/ er bij jullie ook uit
BlaBlaBla
pi_53165981
hier doet tie het
pi_53173080
En natuurlijk zit ik tot 11u00 te wachten op mijn pakketje omdat ik wist dat het vandaag zou komen.. Moest toch echt nog weg dus ben maar gegaan, en ze zijn natuurlijk net aan de deur geweest toen er niemand thuis was Beetje standaard bij de TPG hier, helaas..
pi_53184898
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:00 schreef Elefes het volgende:
En natuurlijk zit ik tot 11u00 te wachten op mijn pakketje omdat ik wist dat het vandaag zou komen.. Moest toch echt nog weg dus ben maar gegaan, en ze zijn natuurlijk net aan de deur geweest toen er niemand thuis was Beetje standaard bij de TPG hier, helaas..

Ja want ze zitten in de bosjes te wachten tot je de deur uit gaat...
pi_53191103
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja want ze zitten in de bosjes te wachten tot je de deur uit gaat...
Daar lijkt het wel op af en toe

Maar gelukkig had de nieuwe jongen van de TPG het pakketje bij de buren afgegeven, wat helemaal niet mocht. Dus toen kwamen ze 's avonds van de TPG het toch nog even rechtzetten en langsbrengen Straks maar eens passen .
pi_53192015
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 08:22 schreef Elefes het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op af en toe

Maar gelukkig had de nieuwe jongen van de TPG het pakketje bij de buren afgegeven, wat helemaal niet mocht. Dus toen kwamen ze 's avonds van de TPG het toch nog even rechtzetten en langsbrengen Straks maar eens passen .
Hadden ze geen briefje in de bus gedaan?
  zaterdag 15 september 2007 @ 10:43:39 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53192042
Dilemma..Mijn dingen hebben gisteren al het sorteercentrum verlaten. Ik moet eik nu weg, maar ik wil het pakje niet mislopen, aangezien ik het dan pas a.s. zaterdag weer kan ophalen bij het postkantoor
pi_53192071
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:43 schreef Aventura het volgende:
Dilemma..Mijn dingen hebben gisteren al het sorteercentrum verlaten. Ik moet eik nu weg, maar ik wil het pakje niet mislopen, aangezien ik het dan pas a.s. zaterdag weer kan ophalen bij het postkantoor
Dan vraag je aan een buur of die het aan wil nemen en dan plak je een briefje op de deur: Pakketje graag afleveren op nummer X.
  zaterdag 15 september 2007 @ 10:46:24 #166
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53192081
He, dat is slim...
pi_53192333
Oh en kies geen buurmeisje die dezelfde maten heeft als jij
A little bit hateful
  zaterdag 15 september 2007 @ 11:02:05 #168
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53192389
pi_53192471
Het is zo grappig, sta je met zo'n Esprit pakketje bij de buren, vraag je of ze het aan willen nemen.
"Waar is dat van dan?"
"Ja, kleren van Esprit."
"Oh? Kun je die ook bestellen dan?"
"Ja, esprit.nl. En gratis verzenden!"
"Oh echt!"

En dan een paar dagen sta je weer voor die deur, maar dan met een Esprit pakketje voor dat adres.
  zaterdag 15 september 2007 @ 11:09:43 #170
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53192514
Ik vind het een uitkomst. Ookal woon ik in Amsterdam, een stad met twee bigass Espritwinkels.
  zaterdag 15 september 2007 @ 11:24:46 #171
177846 colette
kloon van conleche
pi_53192778
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:09 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het een uitkomst. Ookal woon ik in Amsterdam, een stad met twee bigass Espritwinkels.
Same here! Op het Gelderlandplein is trouwens een nieuwe Espritwinkel, met daartegenover een EspritHome winkel. (dat is mij trouwens te duur en het meeste ook niet mijn smaak)
pi_53192801
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:24 schreef colette het volgende:

[..]

Same here! Op het Gelderlandplein is trouwens een nieuwe Espritwinkel, met daartegenover een EspritHome winkel. (dat is mij trouwens te duur en het meeste ook niet mijn smaak)
Gisteren is er in ons dorp een Esprit winkel geopend!
  zaterdag 15 september 2007 @ 21:01:31 #173
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_53204638
Ligt esprit.nl er nu al de hele dag uit?
pi_53205998
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:01 schreef cosmick het volgende:
Ligt esprit.nl er nu al de hele dag uit?
Hier niet.
amokaapjeeh O+
pi_53206162
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:52 schreef Coconut het volgende:

[..]

Hier niet.
Hier eveneens niet...
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:07:15 #176
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_53206391
Hmm.. weird. Ik krijg dit al de hele dag op mijn scherm "The server at www.esprit.nl is taking too long to respond.." op laptop en pc.
pi_53206450
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:07 schreef cosmick het volgende:
Hmm.. weird. Ik krijg dit al de hele dag op mijn scherm "The server at www.esprit.nl is taking too long to respond.." op laptop en pc.
probeer deze: esprit.nl -link eens?
A little bit hateful
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:16:06 #178
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_53206587
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
probeer deze: esprit.nl -link eens?
Nope, ook time-out. Esprit.com en Esprit-club.com doen het wel, maar goed. Ik wil wat bestellen .
  zondag 16 september 2007 @ 10:23:20 #179
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_53213683
Ik kan ook het hele weekend al niet op de site .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_53214026
wat raar, bij mij doet hij het wel
  zondag 16 september 2007 @ 11:49:36 #181
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_53214787
quote:
Op zondag 16 september 2007 10:23 schreef MaLo het volgende:
Ik kan ook het hele weekend al niet op de site .
! Heb je een planet-account?
  zondag 16 september 2007 @ 12:36:21 #182
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_53215667
hier ook geen problemen met de esprit site
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 16 september 2007 @ 12:39:40 #183
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_53215729
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:49 schreef cosmick het volgende:

[..]

! Heb je een planet-account?
Ja! Jij ook?

He, nu word ik haast verplicht om morgen op mijn werk maar naar nieuwe kleding te gaan neuzen op de site van Esprit .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 16 september 2007 @ 13:02:06 #184
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_53216250
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ja! Jij ook?

He, nu word ik haast verplicht om morgen op mijn werk maar naar nieuwe kleding te gaan neuzen op de site van Esprit .
Ik denk nameljik dat het daar aan ligt. Kan ook niet pingen (ook niet naar IP van Esprit) ..
Idd.. morgen maar bestellen .
  zondag 16 september 2007 @ 21:59:06 #185
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53229709
wtf. Op Track and Trace zie ik dat de chauffeur van TNT al is langsgeweest voor bezorgpoging 1, en dat er een briefje in de deur is gedaan. Nou, ik ben de hele zaterdag thuis geweest, geen deurbel gehoord en geen briefje in de bus!
  maandag 17 september 2007 @ 15:52:49 #186
130755 Kinga
versier hier
pi_53245860
Wow, gisteren besteld, nu al verzendbevestiging. Zo snel heb ik het nog nooit gehad.
  maandag 17 september 2007 @ 22:29:49 #187
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_53257579
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:52 schreef Kinga het volgende:
Wow, gisteren besteld, nu al verzendbevestiging. Zo snel heb ik het nog nooit gehad.
Eind van de ochtend bestelling geplaatst, om half negen vanavond al verzendbevestiging .
pi_53258494
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:24 schreef colette het volgende:

[..]

Ik was weer op het Gelderlandplein vanmiddag en de woonwinkel tegenover de nieuwe Espritwinkel is helemaal niet van Esprit De vorige keer zag ik zo'n beetje die kleurtjes en dacht dat het zo was. My bad....
  dinsdag 18 september 2007 @ 11:52:05 #189
130755 Kinga
versier hier
pi_53266894
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 18-09-2007 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten

Wat is dit nou weer.
  dinsdag 18 september 2007 @ 11:53:42 #190
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_53266927
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:52 schreef Kinga het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 18-09-2007 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten

Wat is dit nou weer.
Ze zijn het pakketje kwijt.
The Internets, I needs it..
pi_53266992
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:53 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Ze zijn het pakketje kwijt.
Ach onzin...

Het pakket is wel aangemeld mij de TNT, maar daar nog niet binnengekomen. Dat gebeurd heel veel...
pi_53271758
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar... maar... tis roze... dan zou je helemaal moeten gaan huppelen...
Want? Ik heb een kut en iedereen met een kut houdt van roze?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2007 15:13:53 ]
pi_53271772
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik ben echt helemaal lyrisch . heb er alleen geen ruimte voor.
en deze is geweldig:
[afbeelding]
Maar ¤60 .
Ja die is idd heel leuk! Heb gister ook weer een bestelling geplaatst, 3 artikelen, ¤280,-
pi_53272183
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:12 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik pieste echt bijna in m'n broek .
Tap tap tap
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:35:15 #195
129638 Lov1
pi_53274939
Steun mij in deze moeilijke tijd ... Ik was lekker aan de studie, kom ik thuis, zit mn moeder heel schuldbewust op de bank... ze had per ongeluk haar rode, afgevende blouse in dezelfde was als mijn nieuwe witte trui (1x aangehad! ) gegooid... ze had mn trui niet gezien

Ben wel erg benieuwd hoe zalmroze me gaat staan.... (want tja, ik heb een kut en iedereen met een kut houdt toch van... )
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:04:20 #196
130755 Kinga
versier hier
pi_53275701
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:35 schreef Lov1 het volgende:
Steun mij in deze moeilijke tijd ... Ik was lekker aan de studie, kom ik thuis, zit mn moeder heel schuldbewust op de bank... ze had per ongeluk haar rode, afgevende blouse in dezelfde was als mijn nieuwe witte trui (1x aangehad! ) gegooid... ze had mn trui niet gezien

Ben wel erg benieuwd hoe zalmroze me gaat staan.... (want tja, ik heb een kut en iedereen met een kut houdt toch van... )
LOL.
pi_53275798
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:17:14 #198
130755 Kinga
versier hier
pi_53276059
Mijn pakketje is ondertussen alweer in het sorteerproces gelukkig.
pi_53276489
Ik ga alles maar terugsturen wat ik had besteld
Wel in de winkel net nog even deze gekocht:

in het blauw, ik had de bruine besteld maar die staat me niet zo mooi. De pasvorm is verder wel super

En nog de fijnste en mooiste coltrui allertijden voor mij :

maar dan in het lichtroze.
pi_53276644
Zit die niet keistrak om je armen? Ik krijg altijd van die michelinarmen in zulke truien
pi_53277013
Nee, zit juist perfect bij mij Soms zitten truien te los, en dat vind ik niet mooi staan. En het is een heerlijke zachte stof, zit echt heel fijn.
pi_53277263
Jij hebt zeker ook van die prachtige slanke armpjes? Ik vind em wel erg leuk..
pi_53277909
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:57 schreef heaven7 het volgende:
Jij hebt zeker ook van die prachtige slanke armpjes? Ik vind em wel erg leuk..
Valt wel mee Ligt een beetje aan het merk en de pasvorm. Soms passen mijn armen juist er niet in, terwijl het stuk om mijn lijf zowat te groot is
Maar dit is lekker elastisch spul, draagt echt heerlijk (ja, ik ben er heel blij mee )
pi_53278111
Je kunt wel bij Esprit gaan werken, heb em besteld
pi_53279158
Ik heb deze besteld

Keep the faith!!
pi_53279841
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:19 schreef heaven7 het volgende:
Je kunt wel bij Esprit gaan werken, heb em besteld
Welke kleur heb je besteld?
Ik heb 'm ook al in het zwart, van vorig jaar (die coltrui).
pi_53280036
Bruin (want dat slankt zo lekker af )
pi_53281962
ik heb zonet (5 minuten geleden) een mailtje gekregen dat het pakket het logistiek centrum heeft verlaten (zaterdag besteld), krijg ik het pakketje dan morgen denken jullie?
pi_53282767
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:12 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Eeuh sorry hoor... het was meer omdat ik dacht dat jij een tijdje terug nogal warm liep voor roze dingen...
pi_53283407
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eeuh sorry hoor... het was meer omdat ik dacht dat jij een tijdje terug nogal warm liep voor roze dingen...
Volgens mij verwar je mij enorm met iemand anders.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2007 21:34:04 ]
pi_53283424
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:01 schreef BalLon het volgende:
ik heb zonet (5 minuten geleden) een mailtje gekregen dat het pakket het logistiek centrum heeft verlaten (zaterdag besteld), krijg ik het pakketje dan morgen denken jullie?
Nope, overmorgen.
pi_53284276
hmm, das best jammer
pi_53284354
I know. Ik krijg mijn pakketjes sowieso altijd pas na 2 dagen, ookal krijg ik de verzendbevestiging in de ochtend
pi_53285748
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:33 schreef heaven7 het volgende:

[..]

ja, met mij .
Tap tap tap
pi_53286055
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:33 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ooow sorry....

Ik dacht dat jullie beiden roze fanaat waren...
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2007 @ 23:27:16 #216
43556 miss_dynastie
pi_53287849
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:51 schreef lookinforyou het volgende:
Ik heb deze besteld

[afbeelding]
Die zijn gaaf!
pi_53288553
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:16 schreef heaven7 het volgende:
Bruin (want dat slankt zo lekker af )
Bruin is mooi Het andere truitje heb ik in bruin, maar ik kan die kleur niet zo goed hebben, helaas
pi_53291098
Cherry is een roze roze meisje Ik niet in t bijzonder
pi_53291101
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 23:51 schreef Elefes het volgende:

[..]

Bruin is mooi Het andere truitje heb ik in bruin, maar ik kan die kleur niet zo goed hebben, helaas
Dat is jammer, vind het altijd wel een sjieke kleur
  woensdag 19 september 2007 @ 18:19:36 #220
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53306366
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:42 schreef Aventura het volgende:

Pumps pasten niet, veel te klein. Laarzen zijn prachtig, mooier dan op de foto (want de naden zijn niet wit). Truitje is helemaal oke! Het rokje gaat wel terug, daar komt mijn figuur niet zo voordelig in uit
pi_53306679
Bij sommige vrouwen komt het figuurtje ook heel mooi naarvoren als ze alleen een topje en laarzen dragen.
A little bit hateful
  woensdag 19 september 2007 @ 20:08:17 #222
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53309379
Ik heb een hele domme vraag....

Als je over je overhemd een sweater draagt moet je overhemd dan in je broek of moet ie onder je sweater uitkomen?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_53309414
Geloof dat ie er wel onderuit mag komen.
  woensdag 19 september 2007 @ 20:10:06 #224
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_53309429
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb een hele domme vraag....

Als je over je overhemd een sweater draagt moet je overhemd dan in je broek of moet ie onder je sweater uitkomen?
Je moet het vooral lekker zelf weten .

Als je een casual jeans draait kan het er wel onderuit komen, bij een nette broek niet.
pi_53309437
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:10 schreef cosmick het volgende:

[..]

Je moet het vooral lekker zelf weten .

Als je een casual jeans draait kan het er wel onderuit komen, bij een nette broek niet.
Dat is zinniger!
pi_53309550
Iemand enig idee hoe het met de jassen zit? Deze:

is prachtig maar zou het een echte winterjas zijn? Er staat wel 'warme gestitke voering' bij de specs..

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2007 20:16:44 ]
pi_53311086
Moeilijk te zeggen met die jassen.. Ik heb er eentje die er niet zo warm uit ziet, maar die wel lekker warm is.
Hij ziet er op zich wel warm uit, met een lekker dikke kraag .
  woensdag 19 september 2007 @ 21:52:33 #228
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53312325
en zo te zien heeft die jas een rits EN knopen, das ook wel gunstig/warmer
pi_53312335
Ja dat lijkt me wel fijn, zo'n aparte kraag die je lekker tot je kin kunt dichtdoen
pi_53312736
ja dat is wel een hele lekkere jas .
Tap tap tap
pi_53312853
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:10 schreef Elefes het volgende:

[..]

Welke kleur heb je besteld?
Ik heb 'm ook al in het zwart, van vorig jaar (die coltrui).
Ik sluit me aan, had em van vorig jaar al in beige, nu ook in donkerbruin gekocht
(en bruin slank idd lekker af heaven7! )
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_53313411
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:06 schreef Ilske het volgende:

[..]

Ik sluit me aan, had em van vorig jaar al in beige, nu ook in donkerbruin gekocht
(en bruin slank idd lekker af heaven7! )
Volgens mij slankt dat model coltrui sowieso af, omdat de kraag best "dik" is, en er op de armen ook een stuk wat dikker geweven is. De rest lijkt dan nog slanker heb ik het idee .
pi_53313823
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:19 schreef Elefes het volgende:

[..]

Volgens mij slankt dat model coltrui sowieso af, omdat de kraag best "dik" is, en er op de armen ook een stuk wat dikker geweven is. De rest lijkt dan nog slanker heb ik het idee .
Volgens mij ook idd, die beige van vorig jaar kleedt ook al af, terwijl ik normaal de lichte kleuren altijd mijd om het afkleedconcept....kortom: kopen die trui! En mouwen zijn helemaal niet heel strak, ik heb zelfs redelijk gespierde armen (volgens mijn moeder 'dik' ...en bedankt mam) maar hij zit prima.
Fijne is ook gewoon dat ie heerlijk zit, warm is, en dat er voor de allergieci onder ons (zoals ik) geen wol in zit. Whoei!
pi_53314333
Ohw wat een positieve geluiden! Gelukkig is ie al verstuurd en komt ie morgen aan als het goed is! (Gister verzendbevestiging gehad)

Ik heb (ook) 'dikke' bovenarmen (30 cm omtrek).
En wol is niet fijn, zelfs niet voor niet allercie (hoe noem je dat? )

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2007 22:46:36 ]
pi_53314579
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:44 schreef heaven7 het volgende:
Ohw wat een positieve geluiden! Gelukkig is ie al verstuurd en komt ie morgen aan als het goed is! (Gister verzendbevestiging gehad)

Ik heb (ook) 'dikke' bovenarmen (30 cm omtrek).
En wol is niet fijn, zelfs niet voor niet allercie (hoe noem je dat? )
Ach, ik verzin de termen waar je bij staat! Laat je ff weten hoe die zit? Wel thuis zijn morgen voor de postingooiman hè!
pi_53314909
Als ik mezelf niet afzichtelijk vind maak ik zelfs een foto voor jullie van mij in dat ding!
Ik moet morgen wel even weg maar zal mams programmeren
pi_53314983
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:59 schreef heaven7 het volgende:
Als ik mezelf niet afzichtelijk vind maak ik zelfs een foto voor jullie van mij in dat ding!
Ik moet morgen wel even weg maar zal mams programmeren
Ik ben heel benieuwd
pi_53315309
Ik ook! Heb al te lang niks meer van Esprit gekocht

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2007 23:13:10 ]
pi_53315388
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:12 schreef heaven7 het volgende:
Ik ook! Heb al te lang niks meer van Esprit gekocht
Een week is ook gewoon veel te lang!
Benieuwd naar de foto's! waarom is mijn geld nou weer op?
pi_53315438
Een week? Nee joh Minstens 2 maanden!
pi_53315542
ik een maand of zo . en dat was een hempje, een ketting en een bh (in de sale) .
Tap tap tap
pi_53315698
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:17 schreef heaven7 het volgende:
Een week? Nee joh Minstens 2 maanden!
Afkicken geweest dus! Knap hoor, volgens mij houd ik dat nooit vol...
Ontopic: heb niet veel meer besteld de laatste tijd, alles voor vriendjelief zat prima, voor mij niet . Wel in de winkel nog een lekkere cargo broek en een te duur shirtje met zo'n fake hemdje eronder gekocht.

Zie weer allemaal leuke ballerina's en sneakers...hoe vallen de schoenen eigenlijk? En zitten ze meestal beetje lekker of is het blaren en doorbijten?

Iemand nog weer leuks besteld?
pi_53319642
Ik heb twee paar sneakers van Esprit, die op zich heerlijk zitten. Maar als ik ze te lang aan heb (als in, een dag), dan krijg ik aan de achterkant op mijn hiel altijd last, op een of andere manier. Het bovenste randje van de schoen zit daar niet goed bij allebei de paar sneakers die ik heb. Verder lopen ze wel heel fijn .

Ik bestel niet zo heel veel meer bij Esprit, zitten niet altijd meer hele leuke dingen bij en er komt niet superveel nieuws bij (alleen als je lang niet kijkt ). Vind het wel jammer dat ze geen ondergoed in mijn smaak hebben, want dat zit zo goed.
pi_53320325
Ik heb 2 paar sneakers van Esprit en 2 paar ballerina's. 1 paar sneakers lopen heerlijk, nergens last van. 2e paar maakt mn hakken hartstikke stuk. 1 paar ballerina's lopen heerlijk, nergens last van en 1 maken mn hakken hartstikke stuk Echt 50/50 dus!
pi_53320332
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:22 schreef CherryLips het volgende:
ik een maand of zo . en dat was een hempje, een ketting en een bh (in de sale) .
De sale is juist het leukst
pi_53322083
Tadaaaa, met slobberpyamabroek

pi_53322359

[ Bericht 100% gewijzigd door MissJ op 20-09-2007 11:13:57 (verkeerde topic) ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_53323209
Dankjewel Zeker blij, hou em gewoon de hele dag aan Heerlijke trui!
pi_53323951
Fuckje... Komt die vent van de tnt het brengen als ik net onder de douche sta.. Moet ik nog een dag wachten op mn bestelling... En ik was zo benieuwd naar mn t-shirts en overhemd...
pi_53324566
Hahahaha! Wat een toeval! Ik zat tot kwart voor 12 te wachten tot tnt langs kwam, maar niks... Had een pakje ook wel eens om half 10 gehad, dus dacht dat ze nu ook wel redelijk vroeg zouden komen.
Nou, dus ik spring onder de douche, shampoo in mijn haar... Je raadt het al!!! DING DONG! Haha, dus ik snel beetje afdrogen, badjas aan en naar de deur gerend, haren nog nadruppend...
Maar goed: ik heb wel m'n pakketje! Hoewel ik enorm voor l*l stond Kan mij het schelen...
pi_53326471
Nou, alles (6 broeken) gaat terug.... Kom je daar je douche voor uit
pi_53327007
quote:
Op donderdag 20 september 2007 13:51 schreef BalLon het volgende:
Nou, alles (6 broeken) gaat terug.... Kom je daar je douche voor uit
haha.. nou ja jij hebt je pakje tenminste.. Ik heb het niet eens..
  donderdag 20 september 2007 @ 14:59:03 #253
139677 Curiosity
pi_53328165

Deze net besteld met 10% korting, speciaal voor platinum card houders.
Ik had ze al in de winkel gezien, maar denk, koop ze lekker online, krijg ik korting en e-points.
pi_53328265
Korting voor platinumhouders??? Dat wist ik niet! Wordt dat meteen verrekend?

* heaven7 trui terug sturen gaat en opnieuw gaat bestellen
pi_53328272
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:43 schreef heaven7 het volgende:
Dankjewel Zeker blij, hou em gewoon de hele dag aan Heerlijke trui!
Ik heb mijn nieuwe roze coltrui nu ook aan, heb het lekker warm nu

En ook de mail van 10% korting voor platinum-card houders gehad, alleen heb ik niet echt wat nodig nu.. Laat ze maar weer eens wat mooi ondergoed op de site zetten
  donderdag 20 september 2007 @ 15:06:57 #256
139677 Curiosity
pi_53328352
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:03 schreef heaven7 het volgende:
Korting voor platinumhouders??? Dat wist ik niet! Wordt dat meteen verrekend?

* heaven7 trui terug sturen gaat en opnieuw gaat bestellen
Je krijgt mailtje en dan code intikken en direct korting.
pi_53328557
shit, ik heb nog niet genoeg punten voor een platinumcard .
kreeg net wel een mailtje over de nieuwe online store met superaanbiedingen, ik zie alleen de superaanbiedingen niet .
Tap tap tap
pi_53337592
Ik heb een bestelling geplaatst van 400 euro ofzo en toen kreeg ik een berichtje dat ik teveel had besteld
pi_53337658
zaterdag prijzencirsus bij de V&D met gave espritschoenen . Ik had ze al eens eerder gezien bij de Ziengs, maar ze staan niet op de site, dan haal ik ze maar bij de V&D .
Tap tap tap
  donderdag 20 september 2007 @ 22:57:28 #260
139677 Curiosity
pi_53342637
Vanmiddag laarzen besteld en nu al verzendbevestiging gehad, ze hebben haast.
pi_53342886
Oohw goeie tip Cherry Staat dat op de site van V&D?
pi_53343000
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:03 schreef heaven7 het volgende:
Oohw goeie tip Cherry Staat dat op de site van V&D?
nee, hadden vanmiddag de folder in de bus . ze hadden nette, hoge laarzen en een soort sportieve 'gymplaarsjes' . Ik ga voor de nette laarzen, altijd handig.
Tap tap tap
pi_53343217
Jammer, wij krijgen nooit V&D folders Hoe duur?
pi_53343356
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:13 schreef heaven7 het volgende:
Jammer, wij krijgen nooit V&D folders Hoe duur?
de nette laarzen ¤69 ipv ¤89, die andere schoenen weet ik niet meer, de folder is ingepikt want hij lag net nog op m'n kamer .
Tap tap tap
pi_53343389
Das een leuke korting Ga ook maar eens langs dit weekeinde dan
  donderdag 20 september 2007 @ 23:23:54 #266
139677 Curiosity
pi_53343581
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

de nette laarzen ¤69 ipv ¤89, die andere schoenen weet ik niet meer, de folder is ingepikt want hij lag net nog op m'n kamer .
59.95 voor 45 euro.
2 soorten sneakers,hoog en laag model.
pi_53344038
Damn ik wil ook die folder zien
pi_53344046
De sneakers die nu trouwens op de site staan vind ik 3 keer niks..
pi_53347766
Gisteravond om 23.00 iets besteld vanmorgen om 6.30 een verzendbevestiging.
  vrijdag 21 september 2007 @ 08:07:13 #270
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_53347789
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:02 schreef cosmick het volgende:

[..]

Ik denk nameljik dat het daar aan ligt. Kan ook niet pingen (ook niet naar IP van Esprit) ..
Idd.. morgen maar bestellen .
Esprit.nl werkt hier ook weer met Planet-internet .
  vrijdag 21 september 2007 @ 08:43:52 #271
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53348219
Die Maternity-lijn die in september zou komen, schiet ook nog niet erg op... Heb nu maar ergens anders een broek gehaald, dat van hun kon ik niet op wachten..

(ze mogen wel opschieten ook, september is bijna voorbij.. )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:23:12 #272
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_53350016
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 08:07 schreef cosmick het volgende:

[..]

Esprit.nl werkt hier ook weer met Planet-internet .
Ja hier ook weer
pi_53350926
Aah gisteren waren ze aan de deur met mijn pakket, maar ik was er weer niet...vandaag dus nieuwe poging maar "helaas geen tijdsindicatie mogelijk"
Ik blijf angstvallig thuis Heb alleen om 3 uur college, maar ze waren er gisteren ook voor 3 uur, dus ik hoop dat het goed gaat.
pi_53355386
Ik had dinsdagavond laarsjes besteld, en had ze gisteren al in huis
Keep the faith!!
pi_53356892
ik zie eindelijk verschil met de oude website .
wordt even wennen denk ik.
Tap tap tap
pi_53357130
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:40 schreef CherryLips het volgende:
ik zie eindelijk verschil met de oude website .
wordt even wennen denk ik.
Ik vind het niet handig. Er staat niet meer bij waar de producten bij passen, en helemaal bij het ondergoed vond ik dat altijd wel handig (kreeg je meteen het andere deel van het setje te zien en kon je snel doorklikken).
Vond het eerst uitgebreider en handiger werken.
pi_53358298
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:51 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik vind het niet handig. Er staat niet meer bij waar de producten bij passen, en helemaal bij het ondergoed vond ik dat altijd wel handig (kreeg je meteen het andere deel van het setje te zien en kon je snel doorklikken).
Vond het eerst uitgebreider en handiger werken.
die rij aan de rechterkant is ook weg met andere produkten uit die categorie .
Tap tap tap
pi_53363959
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:51 schreef Elefes het volgende:

[..]
Er staat niet meer bij waar de producten bij passen, en helemaal bij het ondergoed vond ik dat altijd wel handig (kreeg je meteen het andere deel van het setje te zien en kon je snel doorklikken).
Hmm, als ik nu op de site kijk bij lingerie, en ik klik op een bh, staan daarnaast gewoon de bijbehorende strings en slips enzo, onder styling suggesties. Maar misschien is dit nog maar net ingevoerd en toen jij keek niet, of is het alleen nog maar bij nieuwe producten, dat ze de oude niet meer aanpassen?
pi_53365588
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:51 schreef lookinforyou het volgende:
Ik heb deze besteld

[afbeelding]
die vond ik ook leuk maar dat suede vind ik maar niks ben bang dat het niet mooi blijft
pi_53365609
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:30 schreef Elefes het volgende:
IO+

En nog de fijnste en mooiste coltrui allertijden voor mij :
[afbeelding]
maar dan in het lichtroze.
ik heb hem in deze kleur besteld !!
pi_53366295
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:30 schreef 2h2h het volgende:

[..]

die vond ik ook leuk maar dat suede vind ik maar niks ben bang dat het niet mooi blijft
Ik heb vaker suede laarzen gehad en ik kan ze prima houden hoor.
Een oud middeltje daarvoor, een sopje met groene zeep, werkt prima.
Keep the faith!!
pi_53366916
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

die rij aan de rechterkant is ook weg met andere produkten uit die categorie .
ik vind het helemaal niks
pi_53369128

Net binnen gekregen, moet hem alleen nog passen
BlaBlaBla
pi_53370831
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:31 schreef 2h2h het volgende:

[..]

ik heb hem in deze kleur besteld !!
ook een mooie kleur het is echt een heerlijke trui (vraag maar aan de rest hier ).

Ik heb nu soms wel styling-suggesties op de site, maar (nog) niet bij de lingerie
Vind het toch wel jammer, ik vond de site eigenlijk wel overzichtelijk. Nu is het weer helemaal wennen
pi_53371869
Trui is idd heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
  zaterdag 22 september 2007 @ 08:10:19 #286
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_53374906
Vandaag eens in de winkel kijken
Everyone has secrets !
pi_53378690
ik heb ook een zekere coltrui besteld, in zwart Vraagje; hoe strak zit de col?

En ik kreeg bij het afronden van de bestelling een kleine vragenlijst met als strekking: "wat vind u van de nieuwe shop"
pi_53378941
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:08 schreef Whiskers het volgende:
De coltrui die hier al een paar keer voorbij is gekomen de laatste paar dagen?
Ik vind 'm fijn zitten, hij is best breed dus zit niet te strak. Wel heb ik af en toe moeite om mijn hoofd er door te krijgen als ik 'm aan doe, omdat de rand waar hij vastzit niet erg elastisch is
  zaterdag 22 september 2007 @ 18:43:31 #289
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_53385956
Rood shirtje gekocht en een capribroek ! Helaas staan ze niet op internet
Everyone has secrets !
  zaterdag 22 september 2007 @ 18:45:25 #290
139677 Curiosity
pi_53386008
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:08 schreef Whiskers het volgende:

En ik kreeg bij het afronden van de bestelling een kleine vragenlijst met als strekking: "wat vind u van de nieuwe shop"
ja ik ook, maar kreeg niet eens kans om te antwoorden want dat duurde volgens hun te lang, zijn af en toe niet helemaal lekker daar.
pi_53386217
Bij mijn Track&Trace staat dat m'n pakketje op 20 september is afgeleverd. Ik was een paar dagen weg, dus ik heb ze gemist, maar er zit helemaal geen briefje in de bus dat ik het bij de buren of op het postkantoor kan ophalen. Moet ik nu alle buren langs??
pi_53387351
stel dat ik vandaag of morgen wat bestel, en de artikelen zijn op voorraad. hoe lang duurt het dan meestal totdat ze de order verzenden?
ga nml. donderdag een paar dagen weg en zou het het liefst nog vóór die tijd ontvangen.
zal wel niet gaan lukken...
pi_53389152
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:42 schreef Drexciyan het volgende:
stel dat ik vandaag of morgen wat bestel, en de artikelen zijn op voorraad. hoe lang duurt het dan meestal totdat ze de order verzenden?
ga nml. donderdag een paar dagen weg en zou het het liefst nog vóór die tijd ontvangen.
zal wel niet gaan lukken...
nou.. ik denk eerlijk gezegd dat dat best nog wel gaat lukken maar et zal wel krap worden... Je hebt het denk ik dinsdag of woensdag binnen...
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:42:51 #294
63411 Roeji
pi_53389178
De sale van Esprit!!

printed shoulderbag
6544% | 1990.00 EUR
Beschikbare maten

Staat bij tassen / Small. Ik vind het wel lachen. Er staan zo nog zeker een stuk of 10-15 artikelen met een prijs waar de komma een beetje verkeerd staat. Beter controleren esprit, nu kan ik mn bestelling niet plaatsen! 16000 en nog wat wil ie nl niet met overschrijving accepteren en een creditcard heb ik niet.
Ik ben zo blij, zo blij
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:48:04 #295
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_53390918
Maar dat zijn wel heel veel E-points.
With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
pi_53391670
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 18:55 schreef conleche het volgende:
Bij mijn Track&Trace staat dat m'n pakketje op 20 september is afgeleverd. Ik was een paar dagen weg, dus ik heb ze gemist, maar er zit helemaal geen briefje in de bus dat ik het bij de buren of op het postkantoor kan ophalen. Moet ik nu alle buren langs??
oh klote . je kunt het iig op het postkantoor proberen, tenzij het direct weer teruggestuurd wordt. de postbode moet op zich aan kunnen geven bij welke buren hij het heeft afgeleverd.
Tap tap tap
  zondag 23 september 2007 @ 01:30:13 #297
63411 Roeji
pi_53396723
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:48 schreef Rhiannon het volgende:
Maar dat zijn wel heel veel E-points.
48011 om precies te zijn Dan gaat t hard, krijg je dan een diamanten kaart ipv platinum??
Ik ben zo blij, zo blij
pi_53404061
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:47 schreef Elefes het volgende:

[..]

ook een mooie kleur het is echt een heerlijke trui (vraag maar aan de rest hier ).

Ik heb nu soms wel styling-suggesties op de site, maar (nog) niet bij de lingerie
Vind het toch wel jammer, ik vond de site eigenlijk wel overzichtelijk. Nu is het weer helemaal wennen
ja heb hem binnen zit heerlijk allen jammer dat het nu te warm is
pi_53411393
Hihi, wilde perse nog een broek bestellen maar ik zat aan m'n limiet (¤600,- ) dus heb het ff zonder rekening gedaan met mijn moeders naam (zelfde adres) en de kortingscode nog een keer gebruikt, werkt gewoon
pi_53433347
Ik heb een trui en broek besteld maar broek gaat terug.

Overigens krijgen wij echt zoveel kortingsbonnen niet, ik krijg bijna nooit een, terwijl ik toch wel vaak bestel..
pi_53433369
ik vind de kinderkleding ook heeeel leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')