Misschien voor winkeliers? Ik zou het anders ook niet weten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:23 schreef Roeji het volgende:
Zo ik ben maar naar esprit overgestapt na alle drama met de h&m online shop. Nu zag ik ergens een link naar de B-shop op www.esprit.com staan (links onderaan in die rode balk). Iemand enig idee wat dat is?Je moet inloggen, maar klantenkaart nummer met wachtwoord van de esprit-club werkt nietEn ik kan nergens vinden wat b-shop is.
dan moet je de optie 'pas niet bij de hand' oid gebruiken, dan schrijven ze de punten later bij als je je naam en adres en alles opgeeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:13 schreef Sammetje het volgende:
Het duurt trouwens 4 dagen voor je met je pasje kan inloggen nadat je 'm geactiveerd hebt![]()
niet handig aangezien er 'weer' leuke aanbiedingen staan
hey, een gele kikkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:36 schreef rubstar het volgende:
10% korting in de Esprit winkel!
[afbeelding]
Ik heb ook nog een kortingscode te geef, PM me maarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:52 schreef MissX het volgende:
Iemand interesse in een 10% kortings code? Ik heb meegedaan aan een enquete van Esprit en kreeg die daarvoor. Moet gebruikt worden voor 18 Augustus. En aangezien ik morgen op vakantie ga en nu geen behoefte heb aan iets te kopen, dacht ik er is vast hier wel iemand die hem wil.
De eerste die mij een pm stuurt, krijgt hem.
Hier ook niet, dus heb ik maar zo'n topje met spaghetti bandjes gekocht, zijn altijd handig voor ergens onder.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:26 schreef PeRi het volgende:
Ik was vandaag in de winkel, want ik wilde mn bonnen kwijt, maar ze hadden echt niks leuks.
Al binnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:02 schreef cosmick het volgende:
Ik heb veel kleren van Esprit, maar toch nu voor het eerst wat via de shop gekocht.
Samen met wat t-shirts en polo's, dit hemd. Lichtblauw vind ik altijd wel mooi.
[afbeelding].
Neuh, ik koop alleen vaker in de winkel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al binnen.
Is dit een vrouwentopic?
Yup!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:09 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Krijg je ook een mailtje als de zending is verstuurd?
Zit ie niet in je spam-map?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:52 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Ah okIk heb gisteren twee artikelen besteld maar nog geen bericht ontvangen dat het is verzonden.
Hmm, waarom heb ik ze niet gekregen? Jullie Nederlanders hebben precies meer voordelen. Ik heb wel de punten gekregen bij het invullen van de enquête dacht ik, maar geen korting.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:13 schreef Coconut het volgende:
Volgens mij heeft iedereen dezelfde kortningscode gekregen bij die enquete hoor.
Ik had liever punten gehad ipv die kortingsbon..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:04 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Hmm, waarom heb ik ze niet gekregen? Jullie Nederlanders hebben precies meer voordelen. Ik heb wel de punten gekregen bij het invullen van de enquête dacht ik, maar geen korting.
In Belgie moet je ook EUR 2,75 betalen als je niet met creditcard betaald zie ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:04 schreef StefanieV het volgende:
Hmm, waarom heb ik ze niet gekregen? Jullie Nederlanders hebben precies meer voordelen. Ik heb wel de punten gekregen bij het invullen van de enquête dacht ik, maar geen korting.
Dat was ik, maar ik heb hem laatst al bij de Bijenkorf gekocht voor 14 euroquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:46 schreef CherryLips het volgende:
ik weet niet meer wie het vroeg, maar deze tas is nu in de sale voor ¤20:
[afbeelding]
bronquote:Eerste EDC by Esprit opent in Den Bosch
AMSTERDAM - EDC by Esprit, het jonge trendlabel van Esprit, opent op 24 augustus in Den Bosch de eerste freestanding retailstore in Nederland.
De nieuwe collecties edc women, men, accessories, shoes en bodywear worden op bijna 300 m² getoond. Het merk wordt gewaardeerd vanwege haar constante vernieuwingen en individuele trendy looks.
Amsterdam
Al ruim vertegenwoordigd in het centrum van dé modestad van Nederland, opent Esprit een gloednieuwe winkel aan het Gelderlandplein in Amsterdam-Buitenveldert. Hier ligt een van de grootste winkelcentra van Amsterdam, waar Esprit met haar casual collecties women, men, accessories en bodywear een verrijking is voor de trendgevoelige shoppers. De opening van de winkel met ruim 400 m² verkoopruimte vindt plaats op 30 augustus 2007.
Ik kreeg een kaartje in de bus met het nieuwsquote:
jah! dat is mij ook al opgevallen... rare bedoelingen, maakt het er iig niet makkelijker opquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:16 schreef Chav het volgende:
Worden de spijkerbroeken steeds kleiner ofzo?
Ik heb een oudere play liggen, maat 38 die gewoon past. Ik had laatst nog een kniebroek gekocht waarbij ik 38 niet eens normaal aan kreeg en dus 40 moest hebben (oke, ander model denk je dan nog). Ik krijg vandaag een nieuwe play binnen, maat 38 en die krijg ik met moeite over mn heupen heen (en dicht daar begin ik niet een aan!) Ik leg ze op elkaar (zelfde type broek) en voila!
De donkere is de oude, de lichte de nieuwe.
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch maar een 40 besteld (en hopen dat ik m pas!)
Ik stelde vandaag net hetzelfde vast, maar het wordt nog vreemder..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:16 schreef Chav het volgende:
Worden de spijkerbroeken steeds kleiner ofzo?
Ik dacht 300 euro bij een gewone rode kaart en 600 euro bij een platinum kaart.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:05 schreef fae_sarah het volgende:
Omdat ik het eventjes niet kan vinden..
Zit er een maximum aan het totale bedrag wat je bij Esprit mag hebben openstaan? Ik heb afgelopen week besteld, maar helaas allemaal te klein, dus die moet ik terugsturen. Alleen wil ik nu dan de goede maat bestellen, kan dat zomaar? Iemand die daar ervaring mee heeft?
ik heb precies hetzelfde, 38 zit goed om de benen maar net iets te strak om m'n bovenlichaam, dus ik draag nu 40, alleen ze lubberen ook nog een beetje uit, dus nu heb ik wel een riem nodigquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:31 schreef colette het volgende:
Aha, dat verklaart een hoop, dat die maten niet helemaal kloppen. Ik had aan het begin van de zomer allemaal play broeken gekocht in maat 40 en die zaten goed. Ik ben wat afgevallen, dus toen ze aan het eind van de zomer in de uitverkoop waren, heb ik degene die ik het leukst vond in maat 38 besteld. Nu is het dus zo dat maat 40 echt ruim te groot is, bij eentje hoef ik de knoop zelfs niet los te maken om 'm uit te trekken en de maat 38 past maar net. Zit behoorlijk strak. Is niet zo erg omdat ik toch nog wat kilo's wil afvallen, maar dat verklaart het grote verschil tussen 38 en 40. (lijkt wel 3 maten!).
Dat had ik nou ook!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:32 schreef Catgirl het volgende:
Ja ook opgemerkt!
De jeans lijken steeds kleiner te worden![]()
Bij normale broeken altijd 36/38 bij de jeans tegenwoordig maat 40!
Welke maat heb je?quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:02 schreef Forburgah het volgende:
Hoi![]()
*Arrogant modus aan*
(En wacht maar totdat ik hier een foto plaats terwijl ik dat pak draag)
*Arrogant modus uit*
![]()
Je plaatje!!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:55 schreef Chav het volgende:
Vandaag de 40 binnengekregen en die zit perfect! Zit ik weer te twijfelen want ik wil weer gaan trainen, oftie dan niet te groot wordt
Mij is verteld dat de collectie in de winkel en op de site altijd anders zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:57 schreef StefanieV het volgende:
Ik heb een mooie vest gezien in de winkel, maar vind hem niet terug op de siteEn hij kostte me iets te veel, 110 euro en dat heb k momenteel niet..
dan stuur je dat toch retour en hou je alleen de bhquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:46 schreef CherryLips het volgende:
zo, m'n bh, hempje en ketting zijn binnen en passen. ik heb alles alleen vanwege de bh gekocht, maar kwam anders niet aan de ¤24
. Dure bh zo, ook al was ie in de sale.
maar de ketting is wel erg leukquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:50 schreef Curiosity het volgende:
[..]
dan stuur je dat toch retour en hou je alleen de bh
dat heb ik een hele poos gehad, het lag aan java. De site deed het nl weer na een updatequote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:15 schreef Curiosity het volgende:
Maar moet je een bepaalde instelling op je pc aan of uit hebben staan, ik snap er niets van.
SInds een aantal maanden moet ik steeds eerst alle cookies verwijderen anders zie ik alleen maar storingsmeldingen ipv kleding.
Ik heb niets veranderd aan mijn pc, maar volgens esprit ligt het wel aan mij.
De belgische site kan ik zonder problemen bebijken.
welcome to the clubquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef Kinga het volgende:
Ik meld me hier even als esprit verslaafde.
Ik ook!quote:Op zondag 2 september 2007 21:59 schreef SHERMAN het volgende:
Sinds tijden weer op de website geweest.
Voor de gein dat spelletje gedaan, waardebon van 5 euro gewonnen..
Ik welquote:Op woensdag 5 september 2007 18:53 schreef Kinga het volgende:
Hebben de meesten hier trouwens ook een platinum kaart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |