abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52207881
Post hier je verwachtingen, bestellingen en ervaringen over de Esprit Online Shop

Even wat punten die al eerder voorbij zijn gekomen:
-) Bestellingen worden alleen verstuurd vanaf ¤24,- dit is dan wel gratis.
-) De levering gaat redelijk snel
-) Het assortiment wisselt met grote regelmaat, dus de kans dat iets snel is uitverkocht in de standaard maten is goed aanwezig.
-) Doordat het assortiment vaak wisselt (soms zelf om te paar minuten) worden artikelen ook vaak aangevuld, waardoor ze ineens weer leverbaar zijn. Het loont dus om elke dag eens te checken of je favoriete outfitje er ineens wél in jouw maat is.
-) De maten zijn redelijk normaal met uitzondering van de bovenkleding van EDC, deze valt redelijk klein uit, tenminste volgens de ervaringen hier.
-) Het terugzenden is gratis en redelijk eenvoudig

Vorig deeltje: Esprit Online Shop #17
Whatever I want.
pi_52207904
Ik was vandaag in de winkel, want ik wilde mn bonnen kwijt, maar ze hadden echt niks leuks .
Whatever I want.
pi_52207923
even esprit-loos had vanmorgen niet genoeg tijd één te openen, maar nieuwe schoentjes besteld.
pi_52213440
Ik ben vandaag in oberhausen geweest en daar zat een mega Esprit. Lekker rondgesnuffeld want de winkel bij ons in de buurt is zo'n mini die niet met de Esprit-kaart meedoet.
Geslaagd met:

(alleen natuurlijk zonder die rare bloes eronder)

pi_52214222
m;n bh's waren er nog en zijn verstuurd ,
Tap tap tap
  donderdag 9 augustus 2007 @ 08:23:33 #6
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_52219478
Dinsdag naar de winkel geweest. ze hadden maandag net weer wat leuke dingen afgeprijsd, dus was precies op tijd. Verder alleen maar alles in XS of maatje 42

en..........tvp
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:23:25 #7
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_52226094
Zo ik ben maar naar esprit overgestapt na alle drama met de h&m online shop. Nu zag ik ergens een link naar de B-shop op www.esprit.com staan (links onderaan in die rode balk). Iemand enig idee wat dat is?Je moet inloggen, maar klantenkaart nummer met wachtwoord van de esprit-club werkt niet En ik kan nergens vinden wat b-shop is.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_52232610
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:23 schreef Roeji het volgende:
Zo ik ben maar naar esprit overgestapt na alle drama met de h&m online shop. Nu zag ik ergens een link naar de B-shop op www.esprit.com staan (links onderaan in die rode balk). Iemand enig idee wat dat is?Je moet inloggen, maar klantenkaart nummer met wachtwoord van de esprit-club werkt niet En ik kan nergens vinden wat b-shop is.
Misschien voor winkeliers? Ik zou het anders ook niet weten.
amokaapjeeh O+
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:41:31 #9
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_52235319
Ik heb mijn kortingsbon nog niet thuis gekregen Hoe lang duurt dat voordat zo'n bon thuis wordt gestuurd??
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_52242801
Ik heb net voor het eerst online wat besteld, ben benieuwd!

Dit is de 1e keer dat ik online kleding koop.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:13:10 #11
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_52250354
Het duurt trouwens 4 dagen voor je met je pasje kan inloggen nadat je 'm geactiveerd hebt
niet handig aangezien er 'weer' leuke aanbiedingen staan
pi_52250873
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:13 schreef Sammetje het volgende:
Het duurt trouwens 4 dagen voor je met je pasje kan inloggen nadat je 'm geactiveerd hebt
niet handig aangezien er 'weer' leuke aanbiedingen staan
dan moet je de optie 'pas niet bij de hand' oid gebruiken, dan schrijven ze de punten later bij als je je naam en adres en alles opgeeft.
Tap tap tap
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:36:33 #13
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_52256077
10% korting in de Esprit winkel!

vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:42:16 #14
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_52256291
Wiehoe, pasje binnen (CherryLips, ik heb er ook 2 gekregen! ) en gelijk maar even een mooi vest gekocht Ben bijna jarig, dus dan heb ik weer geld Ik geef het alleen nu al uit hehe
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_52257506
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:36 schreef rubstar het volgende:
10% korting in de Esprit winkel!

[afbeelding]
hey, een gele kikker .

http://www.esprit-club.co(...)uchers/nl/pop-up.htm
Tap tap tap
pi_52272863
nou, m'n bh's zijn binnen. de blauwe die ik had besteld om aan de ¤24 te komen, zit per-fect. De andere twee roze, die ik eigenlijk wilde, zijn ineens te groot, maar ze zijn uitverkocht .

En ze hebben een lekker tankini-setje in de aanbieding, maar hij is alsnog een beetje prijzig...

Tap tap tap
pi_52273372
Iemand interesse in een 10% kortings code? Ik heb meegedaan aan een enquete van Esprit en kreeg die daarvoor. Moet gebruikt worden voor 18 Augustus. En aangezien ik morgen op vakantie ga en nu geen behoefte heb aan iets te kopen, dacht ik er is vast hier wel iemand die hem wil.

De eerste die mij een pm stuurt, krijgt hem.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:02:24 #18
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_52273632
Ik heb veel kleren van Esprit, maar toch nu voor het eerst wat via de shop gekocht.
Samen met wat t-shirts en polo's, dit hemd . Lichtblauw vind ik altijd wel mooi.

.
pi_52277755
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:52 schreef MissX het volgende:
Iemand interesse in een 10% kortings code? Ik heb meegedaan aan een enquete van Esprit en kreeg die daarvoor. Moet gebruikt worden voor 18 Augustus. En aangezien ik morgen op vakantie ga en nu geen behoefte heb aan iets te kopen, dacht ik er is vast hier wel iemand die hem wil.

De eerste die mij een pm stuurt, krijgt hem.
Ik heb ook nog een kortingscode te geef, PM me maar .
Whatever I want.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 10:15:16 #20
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_52278608
Donderdag besteld, net geleverd Geweldig, wat een verschil met h&m.
Straks even passen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_52279803
jammer dat die code niet te gebruiken is op afgeprijsde artikelen .
Tap tap tap
pi_52284894
ik heb ook een code in de aanbieding
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:35:53 #23
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_52290920
Jemig, heeft iedereen nu zo´n bon?? In de mail leek het net of je zo ´speciaal´ was dat je die enquete toegestuurd kreeg.....hihi, maar mij hoor je niet klagen

Wat je zeg CherryLips helaas geldt dat niet voor afgeprijsde artikels, maar toch.....ga ´m maandag incasseren
pi_52301410
ik heb toch maar twee tankini's besteld, eentje die als setje werd verkocht en eentje waarvan je het broekje los moest bestellen. Alleen nu is het bovenstukje in de door mij bestelde maat uitverkocht, zometeen krijg ik zeker alleen het broekje. Handig . Die gaat dus weer ongeopend retour en hopen dat die witte wel past en dat hij me staat, aangezien ik van mezelf al bleek en blond ben.
Tap tap tap
pi_52341060
ik weet niet meer wie het vroeg, maar deze tas is nu in de sale voor ¤20:
Tap tap tap
pi_52342706
Als er nog interesse is in een kortingscode voor de E-Shop, pm dan maar!
pi_52353211
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:26 schreef PeRi het volgende:
Ik was vandaag in de winkel, want ik wilde mn bonnen kwijt, maar ze hadden echt niks leuks .
Hier ook niet, dus heb ik maar zo'n topje met spaghetti bandjes gekocht, zijn altijd handig voor ergens onder.
Het badlaken is super! Heb het lekker op vakantie gebruikt
pi_52357156
in de sale kleur is gelukkig IRL mooier dan op de foto...

ook sale, handig voor op vakantie

en deze blouse nog

"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_52373120

Hmmm. bijna gelukt om niet te bestellen...
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:17:51 #30
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_52373173
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 00:02 schreef cosmick het volgende:
Ik heb veel kleren van Esprit, maar toch nu voor het eerst wat via de shop gekocht.
Samen met wat t-shirts en polo's, dit hemd . Lichtblauw vind ik altijd wel mooi.

[afbeelding].
Al binnen .

Is dit een vrouwentopic?
pi_52373376
tankini was nog beschikbaar en komt mijn kant op . hopelijk past er iets, ben m'n sportbadpak een beetje zat, en m'n andere zwemsetje is van zo'n droevige kwaliteit dat na een kwartiertje zwemmen m'n kruis tussen m'n knieën hangt .
Tap tap tap
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:22:55 #32
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_52373384
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:17 schreef cosmick het volgende:

[..]

Al binnen .

Is dit een vrouwentopic?
Neuh, ik koop alleen vaker in de winkel.
The Internets, I needs it..
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:42:38 #33
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_52401186
In de aanbieding, een 10% kortingcode geldig t/m de 18e voor de 1ste die pm-ed.
With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
pi_52429224
Volgens mij heeft iedereen dezelfde kortningscode gekregen bij die enquete hoor.
amokaapjeeh O+
pi_52435464
Krijg je ook een mailtje als de zending is verstuurd?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:44:24 #36
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_52436421
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:09 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Krijg je ook een mailtje als de zending is verstuurd?
Yup!

"De volgende zending heeft vandaag ons logistiek centrum verlaten en zal door de TNT Post bezorgd worden."

En zowaar kwam TNT dezelfde avond nog .
pi_52436625
Ah ok Ik heb gisteren twee artikelen besteld maar nog geen bericht ontvangen dat het is verzonden.

Nog maar even wachten dus
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:58:48 #38
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_52436864
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:52 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Ah ok Ik heb gisteren twee artikelen besteld maar nog geen bericht ontvangen dat het is verzonden.
Zit ie niet in je spam-map? .
pi_52443590
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:58 schreef cosmick het volgende:

[..]

Zit ie niet in je spam-map? .
Nee, daar had ik al gekeken
pi_52443770
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:13 schreef Coconut het volgende:
Volgens mij heeft iedereen dezelfde kortningscode gekregen bij die enquete hoor.
Hmm, waarom heb ik ze niet gekregen? Jullie Nederlanders hebben precies meer voordelen. Ik heb wel de punten gekregen bij het invullen van de enquête dacht ik, maar geen korting.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:39:28 #41
178566 Karrr
dromen is fijn
pi_52466470
Zo, ik heb maar eens wat kleding besteld

Gister ook in de winkel een bruinig vest gekocht en een roze tanktop.
Ik heb echt teveel kleding van esprit
pi_52472395
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:04 schreef StefanieV het volgende:

[..]

Hmm, waarom heb ik ze niet gekregen? Jullie Nederlanders hebben precies meer voordelen. Ik heb wel de punten gekregen bij het invullen van de enquête dacht ik, maar geen korting.
Ik had liever punten gehad ipv die kortingsbon..
Whatever I want.
pi_52495769
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:04 schreef StefanieV het volgende:
In Belgie moet je ook EUR 2,75 betalen als je niet met creditcard betaald zie ik
amokaapjeeh O+
pi_52581648
Ja, erg he, moet ik iedere keer 2,75 bij betalen Ik zou beter naar Nederland verhuizen
pi_52581921
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:46 schreef CherryLips het volgende:
ik weet niet meer wie het vroeg, maar deze tas is nu in de sale voor ¤20:
[afbeelding]
Dat was ik, maar ik heb hem laatst al bij de Bijenkorf gekocht voor 14 euro
pi_52582046
Ik heb het idee dat ze steeds sneller worden met bezorgen. Ik vind niet alle kleding even leuk maar ik vind het wel één van de betere online shops die er op het net is.
Go hard or go home
pi_52604513
quote:
Eerste EDC by Esprit opent in Den Bosch
AMSTERDAM - EDC by Esprit, het jonge trendlabel van Esprit, opent op 24 augustus in Den Bosch de eerste freestanding retailstore in Nederland.

De nieuwe collecties edc women, men, accessories, shoes en bodywear worden op bijna 300 m² getoond. Het merk wordt gewaardeerd vanwege haar constante vernieuwingen en individuele trendy looks.

Amsterdam
Al ruim vertegenwoordigd in het centrum van dé modestad van Nederland, opent Esprit een gloednieuwe winkel aan het Gelderlandplein in Amsterdam-Buitenveldert. Hier ligt een van de grootste winkelcentra van Amsterdam, waar Esprit met haar casual collecties women, men, accessories en bodywear een verrijking is voor de trendgevoelige shoppers. De opening van de winkel met ruim 400 m² verkoopruimte vindt plaats op 30 augustus 2007.
bron
pi_52605115
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:59 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Ik kreeg een kaartje in de bus met het nieuws
Toch weer eens tijd voor een dagje shoppen in Dem Bosch!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:20:33 #49
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52605384
Ik ben zo benieuwd naar de nieuwe lijn positiemode!
het mailtje met de aankondiging daarvan komt maar niet (en ik heb een nieuwe broek nodig! )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52633192
Ik kon me niet inhouden

Deze is in het echt nog veel leuker, helmaal met fel gekleurt tshirt eronder!

En deze omdat een sportieve witte bloes altijd leuk is op alle broeken
pi_52658621

of

???

Inmiddels allebei binnen, maar kan nog steeds niet kiezen. Rood steekt mooi af bij een spijkerbroek, en leuk met mn nieuwe paarse shirtje, maar ik heb altijd een voorliefde voor blauw...
Ook twijfel ik nog tussen M en L, bij L kan ik er van t winter makkelijker een shirtje met lange mouwen onderdoen als t koud is, maja, M zit verder ook goed...

Trouwens ook een Esprit bh nog gekocht vandeweek in de uitverkoop, hoopte op bijpassend broekje of string op de site, maar daar zie ik er ook al niks meer van
People live to learn things, and I learn to live...
pi_52665074
rood . ik heb zelf al veel blauw en zou dus voor de rood gaan . en voor de L, dan kun je hem van de winter makkelijker dragen en volgend jaar zomer misschien als 'jasvest' gebruiken (ik neem 's zomers vaak een vestje mee ipv jas voor als het koud wordt).
Tap tap tap
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:16:29 #53
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_52674578
Worden de spijkerbroeken steeds kleiner ofzo?

Ik heb een oudere play liggen, maat 38 die gewoon past. Ik had laatst nog een kniebroek gekocht waarbij ik 38 niet eens normaal aan kreeg en dus 40 moest hebben (oke, ander model denk je dan nog). Ik krijg vandaag een nieuwe play binnen, maat 38 en die krijg ik met moeite over mn heupen heen (en dicht daar begin ik niet een aan!) Ik leg ze op elkaar (zelfde type broek) en voila!

De donkere is de oude, de lichte de nieuwe.

Toch maar een 40 besteld (en hopen dat ik m pas!)
In me Burberry......
pi_52679737
Ja ook opgemerkt!
De jeans lijken steeds kleiner te worden
Bij normale broeken altijd 36/38 bij de jeans tegenwoordig maat 40!
pi_52679756
Ik heb heeele lleuke laarzen gekocht van espit vandaag in de winkel. Cognac kleurige stretchlaarzen, heel simpel, leuk en lopen als pantoffeltjes!!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_52680564
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:16 schreef Chav het volgende:

Ik heb een oudere play liggen, maat 38 die gewoon past. Ik had laatst nog een kniebroek gekocht waarbij ik 38 niet eens normaal aan kreeg en dus 40 moest hebben (oke, ander model denk je dan nog). Ik krijg vandaag een nieuwe play binnen, maat 38 en die krijg ik met moeite over mn heupen heen (en dicht daar begin ik niet een aan!) Ik leg ze op elkaar (zelfde type broek) en voila!

De donkere is de oude, de lichte de nieuwe.

[afbeelding]

[afbeelding]

Toch maar een 40 besteld (en hopen dat ik m pas!)
jah! dat is mij ook al opgevallen... rare bedoelingen, maakt het er iig niet makkelijker op

zoek nog (alvast) een nieuwe winterjas, heb alleen op internet nog niet veel leuks gezien .
maar ik ga komende week winkelen in Amsterdam daar moet toch wel iets leuks te vinden zijn
somewhere only we know.. thats the place to be
pi_52683000
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:16 schreef Chav het volgende:
Ik stelde vandaag net hetzelfde vast, maar het wordt nog vreemder..
Blijkbaar is een maat 38 jeans in Esprit weer iets heel anders dan een maat 38 in EDC, terwijl je toch zou zeggen.. Het is een jeans en allebei van Esprit..
(Ben nu helemaal kwijt welke maat ik nodig heb! Besteld volgende keer wel zowel een 38 als 40, dan zie ik vanzelf wat wel en niet past!!)
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:56:34 #58
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_52683076
Ik bestel idd meestal een 38 en een 40, maar aangezien ik het model al had dacht ik dat het wel dezelfde maat zal zijn. FIJN ESPRIT

EDC valt toch weer kleiner?
In me Burberry......
pi_52683330
Omdat ik het eventjes niet kan vinden..

Zit er een maximum aan het totale bedrag wat je bij Esprit mag hebben openstaan? Ik heb afgelopen week besteld, maar helaas allemaal te klein, dus die moet ik terugsturen. Alleen wil ik nu dan de goede maat bestellen, kan dat zomaar? Iemand die daar ervaring mee heeft?
pi_52685539
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:05 schreef fae_sarah het volgende:
Omdat ik het eventjes niet kan vinden..

Zit er een maximum aan het totale bedrag wat je bij Esprit mag hebben openstaan? Ik heb afgelopen week besteld, maar helaas allemaal te klein, dus die moet ik terugsturen. Alleen wil ik nu dan de goede maat bestellen, kan dat zomaar? Iemand die daar ervaring mee heeft?
Ik dacht 300 euro bij een gewone rode kaart en 600 euro bij een platinum kaart.
Maar je kunt gewoon bestellen via de site en als je boven je limiet bent krijg je vanzelf een berichtje dat je bestelling nog niet wordt verstuurt (maar wel gereserveerd) totdat je of je rekening hebt betaald of artikelen retour stuurt.
pi_52692833
Ze hebben al leuke schoenen:

Nu voor ¤ 39,90, dus die heb ik effe besteld.

[ Bericht 20% gewijzigd door Koningin op 26-08-2007 10:09:29 ]
  zondag 26 augustus 2007 @ 11:31:48 #62
177846 colette
kloon van conleche
pi_52693844
Aha, dat verklaart een hoop, dat die maten niet helemaal kloppen. Ik had aan het begin van de zomer allemaal play broeken gekocht in maat 40 en die zaten goed. Ik ben wat afgevallen, dus toen ze aan het eind van de zomer in de uitverkoop waren, heb ik degene die ik het leukst vond in maat 38 besteld. Nu is het dus zo dat maat 40 echt ruim te groot is, bij eentje hoef ik de knoop zelfs niet los te maken om 'm uit te trekken en de maat 38 past maar net. Zit behoorlijk strak. Is niet zo erg omdat ik toch nog wat kilo's wil afvallen, maar dat verklaart het grote verschil tussen 38 en 40. (lijkt wel 3 maten!).
pi_52693866
Ik heb een nieuwe jas nodig!
pi_52694556
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:31 schreef colette het volgende:
Aha, dat verklaart een hoop, dat die maten niet helemaal kloppen. Ik had aan het begin van de zomer allemaal play broeken gekocht in maat 40 en die zaten goed. Ik ben wat afgevallen, dus toen ze aan het eind van de zomer in de uitverkoop waren, heb ik degene die ik het leukst vond in maat 38 besteld. Nu is het dus zo dat maat 40 echt ruim te groot is, bij eentje hoef ik de knoop zelfs niet los te maken om 'm uit te trekken en de maat 38 past maar net. Zit behoorlijk strak. Is niet zo erg omdat ik toch nog wat kilo's wil afvallen, maar dat verklaart het grote verschil tussen 38 en 40. (lijkt wel 3 maten!).
ik heb precies hetzelfde, 38 zit goed om de benen maar net iets te strak om m'n bovenlichaam, dus ik draag nu 40, alleen ze lubberen ook nog een beetje uit, dus nu heb ik wel een riem nodig .
Tap tap tap
pi_52694737
Esprit
pi_52700295
Vandaag bij Esprit geweest!
Super leuke collectie op EDC ! ( Casual vond ik wat tegen vallen )

Winterjas gekocht en 2 gave vestjes!

X Mennah
pi_52700321
Is er hier iemand die bij Esprit werkt?

X Mennah
pi_52700991
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:32 schreef Catgirl het volgende:
Ja ook opgemerkt!
De jeans lijken steeds kleiner te worden
Bij normale broeken altijd 36/38 bij de jeans tegenwoordig maat 40!
Dat had ik nou ook!
Ik had een maat 42, maar die was veel te ruim, dus in de winkel probeerde ik me in maat 40 te wurmen, nou echt niet dus! Maat 42 gepakt (van hetzelfde model als die broek die ik al had) en die zit helemaal goed en strak om mijn benen. Zo vaag. Net of ze inderdaad de maten ineens een maat verlegd hebben.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_52701068
Ja... Esprit gaat nu met andere maten werken!

X Mennah
pi_52709176

Net een colbert plus bijpassende broek besteld, nodig voor een opleiding die ik dit jaar volgen.
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_52711812
zo, hallo .
Tap tap tap
pi_52715917
Hoi

*Arrogant modus aan*
(En wacht maar totdat ik hier een foto plaats terwijl ik dat pak draag )

*Arrogant modus uit*

Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
  woensdag 29 augustus 2007 @ 19:55:02 #73
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_52788832
Vandaag de 40 binnengekregen en die zit perfect! Zit ik weer te twijfelen want ik wil weer gaan trainen, oftie dan niet te groot wordt
In me Burberry......
pi_52788865
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 01:02 schreef Forburgah het volgende:
Hoi

*Arrogant modus aan*
(En wacht maar totdat ik hier een foto plaats terwijl ik dat pak draag )

*Arrogant modus uit*

Welke maat heb je?
A little bit hateful
pi_52789235
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:55 schreef Chav het volgende:
Vandaag de 40 binnengekregen en die zit perfect! Zit ik weer te twijfelen want ik wil weer gaan trainen, oftie dan niet te groot wordt
Je plaatje!!!!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:10:32 #76
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_52791397
Er is weer een leuke roulette actie maar net als vorige keer kan ik klikken op het spel wat ik wil maar er gebeurt niets.
Meer mensen dit probleem of kunnen jullie gewoon mee doen/
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_52791425
Net gespeeld en UITERAARD niet gewonnen
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:15:01 #78
139677 Curiosity
pi_52791577
Maar moet je een bepaalde instelling op je pc aan of uit hebben staan, ik snap er niets van.
SInds een aantal maanden moet ik steeds eerst alle cookies verwijderen anders zie ik alleen maar storingsmeldingen ipv kleding.
Ik heb niets veranderd aan mijn pc, maar volgens esprit ligt het wel aan mij.
De belgische site kan ik zonder problemen bebijken.
pi_52792332
Hm, misschien een andere browser gebruiken? Mozilla wil nog wel eens helpen, of juist Explorer als je Mozilla gebruikt.
Zo heb ik op Marktplaats dat als ik bij zoekwoorden iets in heb gevuld en naar de volgende pagina wil gaan ik ALTIJD de eerste pagina gewoon nog een keer te zien krijg Niemand heeft er last van behalve ik ofzo. Snap ik ook niet.
pi_52855969
Ik heb een mooie vest gezien in de winkel, maar vind hem niet terug op de site En hij kostte me iets te veel, 110 euro en dat heb k momenteel niet..
pi_52865820
Ze zijn lekker snel met verzenden tegenwoordig
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:46:26 #82
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_52866341
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:57 schreef StefanieV het volgende:
Ik heb een mooie vest gezien in de winkel, maar vind hem niet terug op de site En hij kostte me iets te veel, 110 euro en dat heb k momenteel niet..
Mij is verteld dat de collectie in de winkel en op de site altijd anders zijn
pi_52870822
zo, m'n bh, hempje en ketting zijn binnen en passen . ik heb alles alleen vanwege de bh gekocht, maar kwam anders niet aan de ¤24 . Dure bh zo, ook al was ie in de sale.
Tap tap tap
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:50:29 #84
139677 Curiosity
pi_52870927
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:46 schreef CherryLips het volgende:
zo, m'n bh, hempje en ketting zijn binnen en passen . ik heb alles alleen vanwege de bh gekocht, maar kwam anders niet aan de ¤24 . Dure bh zo, ook al was ie in de sale.
dan stuur je dat toch retour en hou je alleen de bh
  zaterdag 1 september 2007 @ 20:37:18 #85
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_52874675
Volgende week maar weer eens in de winkel kijken
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_52875613
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:50 schreef Curiosity het volgende:

[..]

dan stuur je dat toch retour en hou je alleen de bh
maar de ketting is wel erg leuk .
Tap tap tap
pi_52875783
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:15 schreef Curiosity het volgende:
Maar moet je een bepaalde instelling op je pc aan of uit hebben staan, ik snap er niets van.
SInds een aantal maanden moet ik steeds eerst alle cookies verwijderen anders zie ik alleen maar storingsmeldingen ipv kleding.
Ik heb niets veranderd aan mijn pc, maar volgens esprit ligt het wel aan mij.
De belgische site kan ik zonder problemen bebijken.
dat heb ik een hele poos gehad, het lag aan java. De site deed het nl weer na een update
pi_52881094
Ik heb maar besloten om het op te geven, de spijkerbroeken van Esprit zijn niet geschikt voor mij

Maat 36 te klein, 38 besteld die is te groot. Lengtemaat 33 is te lang, en 31 veel te kort. Tig modellen geprobeert in allerlei maten, maar het lukt me gewoonweg niet om een passende te vinden

Ze zullen bij de verzendservice blij zijn dat ik het opgeef, de laatste weken wel 6 pakketjes met iedere keer ca. 4 spijkerbroeken besteld en weer terug gestuurd

Ik ga maar weer worstelen in pashokjes...
pi_52895486
Hier hetzelfde hoor, alleen de 3/4 broeken zitten prima. Bij mij is maat 38 perfect maar lengtemaat 33 is te lang en 31 te kort
pi_52897767
Dan laat je hem toch gewoon korter maken? Bij moet er standaard van elke broek 10 cm af, maar als dat mooi gedaan word zie je er helemaal niks van. Als ik me liet weerhouden door de lengte van broeken zou ik nooit een mooie broek kunnen kopen.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_52899820
Ja lengte maakt niet zoveel uit nee, zoiezo bij t wassen worden ze bij mij meestal ook wel een beetje korter. En anders korter laten maken inderdaad. Als ie voor de rest goed zit....
People live to learn things, and I learn to live...
pi_52902251
Sinds tijden weer op de website geweest.
Voor de gein dat spelletje gedaan, waardebon van 5 euro gewonnen..
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  dinsdag 4 september 2007 @ 20:09:29 #93
130755 Kinga
versier hier
pi_52943134
Ik meld me hier even als esprit verslaafde.
pi_52943778
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:09 schreef Kinga het volgende:
Ik meld me hier even als esprit verslaafde.
welcome to the club .
Tap tap tap
pi_52963847
Aaah! Ik zie dit topic gewoon nu pas Ben ook zwaar Esprit verslaafd.

Zocht een fijn casual vestje:

Deze besteld samen met het roze t-shirt wat er op de foto onder gedragen wordt.
pi_52963951
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:59 schreef SHERMAN het volgende:
Sinds tijden weer op de website geweest.
Voor de gein dat spelletje gedaan, waardebon van 5 euro gewonnen..
Ik ook!
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 5 september 2007 @ 18:53:34 #97
130755 Kinga
versier hier
pi_52964445
Hebben de meesten hier trouwens ook een platinum kaart?
  woensdag 5 september 2007 @ 19:34:36 #98
139677 Curiosity
pi_52965424
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:53 schreef Kinga het volgende:
Hebben de meesten hier trouwens ook een platinum kaart?
Ik wel
pi_52966219
Check.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_52966527
ik nog niet .
Tap tap tap
pi_52966694
Heb je je rooie nou wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo