Misschien voor winkeliers? Ik zou het anders ook niet weten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:23 schreef Roeji het volgende:
Zo ik ben maar naar esprit overgestapt na alle drama met de h&m online shop. Nu zag ik ergens een link naar de B-shop op www.esprit.com staan (links onderaan in die rode balk). Iemand enig idee wat dat is?Je moet inloggen, maar klantenkaart nummer met wachtwoord van de esprit-club werkt nietEn ik kan nergens vinden wat b-shop is.
dan moet je de optie 'pas niet bij de hand' oid gebruiken, dan schrijven ze de punten later bij als je je naam en adres en alles opgeeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:13 schreef Sammetje het volgende:
Het duurt trouwens 4 dagen voor je met je pasje kan inloggen nadat je 'm geactiveerd hebt![]()
niet handig aangezien er 'weer' leuke aanbiedingen staan
hey, een gele kikkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:36 schreef rubstar het volgende:
10% korting in de Esprit winkel!
[afbeelding]
Ik heb ook nog een kortingscode te geef, PM me maarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:52 schreef MissX het volgende:
Iemand interesse in een 10% kortings code? Ik heb meegedaan aan een enquete van Esprit en kreeg die daarvoor. Moet gebruikt worden voor 18 Augustus. En aangezien ik morgen op vakantie ga en nu geen behoefte heb aan iets te kopen, dacht ik er is vast hier wel iemand die hem wil.
De eerste die mij een pm stuurt, krijgt hem.
Hier ook niet, dus heb ik maar zo'n topje met spaghetti bandjes gekocht, zijn altijd handig voor ergens onder.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:26 schreef PeRi het volgende:
Ik was vandaag in de winkel, want ik wilde mn bonnen kwijt, maar ze hadden echt niks leuks.
Al binnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:02 schreef cosmick het volgende:
Ik heb veel kleren van Esprit, maar toch nu voor het eerst wat via de shop gekocht.
Samen met wat t-shirts en polo's, dit hemd. Lichtblauw vind ik altijd wel mooi.
[afbeelding].
Neuh, ik koop alleen vaker in de winkel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al binnen.
Is dit een vrouwentopic?
Yup!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:09 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Krijg je ook een mailtje als de zending is verstuurd?
Zit ie niet in je spam-map?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:52 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Ah okIk heb gisteren twee artikelen besteld maar nog geen bericht ontvangen dat het is verzonden.
Hmm, waarom heb ik ze niet gekregen? Jullie Nederlanders hebben precies meer voordelen. Ik heb wel de punten gekregen bij het invullen van de enquête dacht ik, maar geen korting.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:13 schreef Coconut het volgende:
Volgens mij heeft iedereen dezelfde kortningscode gekregen bij die enquete hoor.
Ik had liever punten gehad ipv die kortingsbon..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:04 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Hmm, waarom heb ik ze niet gekregen? Jullie Nederlanders hebben precies meer voordelen. Ik heb wel de punten gekregen bij het invullen van de enquête dacht ik, maar geen korting.
In Belgie moet je ook EUR 2,75 betalen als je niet met creditcard betaald zie ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:04 schreef StefanieV het volgende:
Hmm, waarom heb ik ze niet gekregen? Jullie Nederlanders hebben precies meer voordelen. Ik heb wel de punten gekregen bij het invullen van de enquête dacht ik, maar geen korting.
Dat was ik, maar ik heb hem laatst al bij de Bijenkorf gekocht voor 14 euroquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:46 schreef CherryLips het volgende:
ik weet niet meer wie het vroeg, maar deze tas is nu in de sale voor ¤20:
[afbeelding]
bronquote:Eerste EDC by Esprit opent in Den Bosch
AMSTERDAM - EDC by Esprit, het jonge trendlabel van Esprit, opent op 24 augustus in Den Bosch de eerste freestanding retailstore in Nederland.
De nieuwe collecties edc women, men, accessories, shoes en bodywear worden op bijna 300 m² getoond. Het merk wordt gewaardeerd vanwege haar constante vernieuwingen en individuele trendy looks.
Amsterdam
Al ruim vertegenwoordigd in het centrum van dé modestad van Nederland, opent Esprit een gloednieuwe winkel aan het Gelderlandplein in Amsterdam-Buitenveldert. Hier ligt een van de grootste winkelcentra van Amsterdam, waar Esprit met haar casual collecties women, men, accessories en bodywear een verrijking is voor de trendgevoelige shoppers. De opening van de winkel met ruim 400 m² verkoopruimte vindt plaats op 30 augustus 2007.
Ik kreeg een kaartje in de bus met het nieuwsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |