abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:04:06 #151
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52660702
Wat ontzettend leuk om die beelden zo te zien, lieve Pluis en Rickmans gefeliciteerd
Wat een prachtige jurk heb je aan Pluisje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52664470
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:04 schreef Lois het volgende:
Wat ontzettend leuk om die beelden zo te zien, lieve Pluis en Rickmans gefeliciteerd
Wat een prachtige jurk heb je aan Pluisje
Eens!
Geweldige streamverslagen ook!
pi_52670878
leuk die screens, thanks!
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:47:36 #154
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52670903
Ooooh dankjulliewel voor de screens

Het was zo leuk, zo mooi...

Ik ga even foto's kijken, en zal er hier zo een paar neerzetten. Mijn jurk was nl nog veel mooier dan op de webcam
pi_52671419
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 10:47 schreef pluisje het volgende:
Ooooh dankjulliewel voor de screens

Het was zo leuk, zo mooi...

Ik ga even foto's kijken, en zal er hier zo een paar neerzetten. Mijn jurk was nl nog veel mooier dan op de webcam
Daar wil ik inderdaad wel een duideijke foto van zien ipv een troebel webcambeeld Maar wel tof dat dat zomaar kon met die webcam

Proficiat mevrouw
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:06:55 #156
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52672246
Fotospam

Eerst even eentje van de achterkant van mijn jurk. Hier had ik, net als op mijn sluier, allemaal kleine roosjes op genaaid. Hels karwei, maar het resultaat was zo fijn:

Tobias met zijn neefje en nichtje. De stropdas was eigenlijk niet de bedoeling, maar toen hij zag dat zijn neefje en oom er eentje omdeden vond hij dat ook wel interessant, en was het maar goed dat mijn zus een reserve exemplaar had liggen

Klein jongetje dat zich, op een huilbui tijdens de plechtigheid na prima heeft gehouden de hele dag, en de hele familie en kennissenkring om zijn dikke vingertje heeft gewonden:

In de auto van Knut zijn vader, voor vertrek naar het Stadhuis:

Tekenen:

Tobias ontdekte al snel dat de tassen van oma's interessante dingen bevatten, zoals Plop koekjes

Twee foto's uit de reportage, allemaal genomen op en rondom het Marktplein van Delft:

Het was zo ontzettend leuk, zo gezellig en fijn. Het grootste compliment kwam van Tobias: 'Ooooh, mooie trui mama!'
We hebben belachelijk veel cadeaus gekregen, zo veel lieve woorden, zo veel fijne momenten: het was precies zoals we gehoopt hadden
pi_52672555
Jullie zagen er echt fantastisch uit! En Tobias ook. Zo schattig En neefje en nichtje ook

Het zag er een heerlijke dag uit als ik de foto's bekijk: zo gelukkig allemaal

Heb je de jurk helemaal zelf gemaakt? of heb je je beperkt tot de roosjes? Ik vind het alleszins een heel mooi detail op de jurk
pi_52672644
Jullie zagen er geweldig uit! Super mooie foto's! Ik vind je jurk ook prachtig
Het moet inderdaad een heerlijke dag zijn geweest!
pi_52672745
Prachtig!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:42:01 #160
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52672913
Hier nog even een detail van de roosjes

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52674145
Van Harte *speciaal nog even aan pluis *
- We can never solve our significant problems from the same level of thinking we were at when we created the problems.
Albert Einstein
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:06:44 #163
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52679177
Om nog even wat vragen af te gaan die ik nu pas lees:

Nee, ik heb niet heel de jurk zelf gemaakt
Men, die roosjes waren al uuuuren werk

Het ringen uitwisselen hebben jullie niet over het hoofd gezien. Ik kan geen ringen dragen om mijn vingers, en dus draagt Rick een ring aan een ketting en ik aan een armband. We hebben stalen ringen, met daarin 3 gouden streepjes over de hele breedte. De ambtenaar citeerde uit de info die ik had aangeleverd dat het staal stond voor de onverwoestbaarheid van onze band, en de 3 streepjes voor het feit dat we eigenlijk met zijn drietjes getrouwd zijn

We zijn overigens schandelijk verwend, met het 'zakgeld voor onze vakantie' zoals wij gevraagd hadden, kunnen we nog 1,5 keer op vakantie

En verder, ach, het was zo leuk. De toeristen op de Markt die ons allemaal uitgebreid op de foto hebben gezet en zelfs voor ons hebben geapplaudiseerd, de Spaanse mevrouw die ons even een handje kwam geven en het beste wilde wensen, Tobias die het foto's maken zat was en op zijn kop ging staan (met zijn kont naar de camera...), al die mensen die speciaal voor ons waren gekomen, al die lieve woorden, het onthaal met champagne in de bruidssuite... je zou haast elke dag wel willen trouwen
(al was ik eerlijk gezegd ook wel blij dat het om 19.00 afgelopen was, want poeh, wat is dat vermoeiend al die aandacht en al dat glimlachen )
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:13:31 #164
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_52679315
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 10:45 schreef rickmans het volgende:
leuk die screens, thanks!
graag gedaan, en gefeliciteerd jullie!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_52679610
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:06 schreef pluisje het volgende:
Om nog even wat vragen af te gaan die ik nu pas lees:

Nee, ik heb niet heel de jurk zelf gemaakt
Men, die roosjes waren al uuuuren werk

Het ringen uitwisselen hebben jullie niet over het hoofd gezien. Ik kan geen ringen dragen om mijn vingers, en dus draagt Rick een ring aan een ketting en ik aan een armband. We hebben stalen ringen, met daarin 3 gouden streepjes over de hele breedte. De ambtenaar citeerde uit de info die ik had aangeleverd dat het staal stond voor de onverwoestbaarheid van onze band, en de 3 streepjes voor het feit dat we eigenlijk met zijn drietjes getrouwd zijn

We zijn overigens schandelijk verwend, met het 'zakgeld voor onze vakantie' zoals wij gevraagd hadden, kunnen we nog 1,5 keer op vakantie

En verder, ach, het was zo leuk. De toeristen op de Markt die ons allemaal uitgebreid op de foto hebben gezet en zelfs voor ons hebben geapplaudiseerd, de Spaanse mevrouw die ons even een handje kwam geven en het beste wilde wensen, Tobias die het foto's maken zat was en op zijn kop ging staan (met zijn kont naar de camera...), al die mensen die speciaal voor ons waren gekomen, al die lieve woorden, het onthaal met champagne in de bruidssuite... je zou haast elke dag wel willen trouwen
(al was ik eerlijk gezegd ook wel blij dat het om 19.00 afgelopen was, want poeh, wat is dat vermoeiend al die aandacht en al dat glimlachen )
Heb je een detailfoto van de armband met jouw ring? Ik ben er wel nieuwsgierig naar

Met de cadeaus hadden wij hetzelfde. Met het geld dat we over hebben, kunnen we nog 2 feesten geven (een groot deel van de cadeaus kwam wel van onze ouders, maar met de geschenken van de gasten konden we ons feest helemaal betalen ) Het geld is alleszins zeer welgekomen voor de bouw van ons huis (zeker nu we het plan al serieus hebben moeten wijzigen).

Vermoeiend vond ik ons feest ook. Ik had niet zoveel geslapen de nacht ervoor en om dan door te trekken tot 5u 's morgens, ik vond alleszins dat het lang genoeg geduurd had
Heb je ook een foto van Tobias die het zat was?
En een bruidssuite lijkt me ook wel heel romantisch Ik vind het jammer dat we dat niet gehad hebben.

Waar gaan jullie nu op reis?
  Nerd met benen zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:31:05 #166
18073 miss_bleu
pi_52679711
Rick lyndsey
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:41:42 #167
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52679964
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:27 schreef leonieke het volgende:

[..]

Heb je een detailfoto van de armband met jouw ring? Ik ben er wel nieuwsgierig naar
Heb je ook een foto van Tobias die het zat was?
Waar gaan jullie nu op reis?
U vraagt, wij draaien

Even heel snel bewerkt om een beetje zichtbaar te krijgen voor het idee:

Tobias in staking:

We zijn nu een weekje thuis, Rick gaat ook gewoon werken, om even weer een beetje in ons normale doen te komen. De schoolvakanties zijn hier nog bezig, dus alles is nog druk en duur.
Over een weekje begint onze vakantie, met eerst een paar dagen waarop we dagjes weg gaan. De Efteling en een dagje shoppen in Wijnegem staan op mijn verlanglijstje
Daarna een weekje in een luxe bungalow in Vaals, met bubbelbad in de tuin enzo.

En nu... ga ik op de bank liggen en gok ik dat ik niet meer overeind kom. En mijn arme neus insmeren, die is op het topje gewoon helemaal geirriteerd en geschaafd van al dat ge(lucht)zoen van gisteren
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:50:53 #168
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52684755
Ik heb net de foto's van rewimo al binnengekregen in lage resolutie, en ik kan het niet nalaten de dag af te sluiten met een goed voorbeeld in de categorie 'doorkijkjes'... maar dan nét even anders:

Hij kon het gewoon niét aanzien
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:53:38 #169
13151 crew  Rewimo
pi_52684844
Hij zat echt een groot deel van de tijd met zijn arm of zijn doekje voor zijn gezicht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52684868
Reactie van mijn man: "hij heeft gelijk!"

De honderden foto's die op ons huwelijk genomen werden, vond mijn man één van de minst leuke dingen van die dag
pi_52686198
Leuk hoor, die "ik doe niet meer mee!" foto's van Tobias!

Even een ander vraagje. Heeft iemand ervaring met het aanvragen van een uittreksel uit het geboorteregister in een andere gemeente?
Ruim een maand geleden heb ik telefonisch contact gehad met de gemeente waar ik geboren ben en die vertelden me dat ik een brief moest sturen met het verzoek, gecombineerd met een kopie van mijn paspoort. Dat heb ik gedaan, maar tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Is meer dan een maand normaal voor dit soort zaken? Ik heb eigenlijk de neiging om te gaan bellen, maar ik wil ook weer niet ongeduldig lijken
pi_52686301
Dat is wel raar Fannetje....maar waarom zou je ongeduldig lijken als je belt? De mensen zitten daar om je vragen te beantwoorden, voor hun is het misschien een minuutje werk. Voor hetzelfde geld is het op de verkeerde stapel terechtgekomen en wacht je op niets.

Hier is het nog leuker trouwens. Stefan moet zijn geboorte-uittreksel uit Duitsland halen (bij Munchen in de buurt). Schoonmoeder heeft gezegd dat ze het zou regelen, dus ik wacht op actie van haar kant.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:50:55 #173
13151 crew  Rewimo
pi_52686385
Nou, dat kan een stuk sneller. Ik moest er eentje van Christan hebben. Heb het via internet aangevraagd, scan van mijn paspoort erbij, betaald via IDeal. En toen maar wachten. 's Zondags aangevraagd, vrijdags lag het al in de bus hier in Duitsland
pi_52686452
Via internet zou inderdaad wel handig zijn, maar dat doet mijn geboorteplaats niet.

Maar dan ga ik volgende week even bellen, vind het zelf ook wel erg lang duren nu.

Vandaag zijn we op gesprek geweest bij een drive in show en het was zeker geslaagd. We hebben nog twee andere afspraken, maar deze is zeer zeker een goede optie! Ik heb je een pm gestuurd, Octo!
pi_52686519
Ik heb het via fax gedaan, binnen 2 weekjes was het geregeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')