Eens!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:04 schreef Lois het volgende:
Wat ontzettend leuk om die beelden zo te zien, lieve Pluis en Rickmans gefeliciteerd
Wat een prachtige jurk heb je aan Pluisje![]()
Daar wil ik inderdaad wel een duideijke foto van zien ipv een troebel webcambeeldquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:47 schreef pluisje het volgende:
Ooooh dankjulliewel voor de screens
Het was zo leuk, zo mooi...
Ik ga even foto's kijken, en zal er hier zo een paar neerzetten. Mijn jurk was nl nog veel mooier dan op de webcam
graag gedaan, en gefeliciteerd jullie!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:45 schreef rickmans het volgende:
leuk die screens, thanks!
Heb je een detailfoto van de armband met jouw ring? Ik ben er wel nieuwsgierig naarquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:06 schreef pluisje het volgende:
Om nog even wat vragen af te gaan die ik nu pas lees:
Nee, ik heb niet heel de jurk zelf gemaakt
Men, die roosjes waren al uuuuren werk
Het ringen uitwisselen hebben jullie niet over het hoofd gezien. Ik kan geen ringen dragen om mijn vingers, en dus draagt Rick een ring aan een ketting en ik aan een armband. We hebben stalen ringen, met daarin 3 gouden streepjes over de hele breedte. De ambtenaar citeerde uit de info die ik had aangeleverd dat het staal stond voor de onverwoestbaarheid van onze band, en de 3 streepjes voor het feit dat we eigenlijk met zijn drietjes getrouwd zijn
We zijn overigens schandelijk verwend, met het 'zakgeld voor onze vakantie' zoals wij gevraagd hadden, kunnen we nog 1,5 keer op vakantie
En verder, ach, het was zo leuk. De toeristen op de Markt die ons allemaal uitgebreid op de foto hebben gezet en zelfs voor ons hebben geapplaudiseerd, de Spaanse mevrouw die ons even een handje kwam geven en het beste wilde wensen, Tobias die het foto's maken zat was en op zijn kop ging staan (met zijn kont naar de camera...), al die mensen die speciaal voor ons waren gekomen, al die lieve woorden, het onthaal met champagne in de bruidssuite... je zou haast elke dag wel willen trouwen
(al was ik eerlijk gezegd ook wel blij dat het om 19.00 afgelopen was, want poeh, wat is dat vermoeiend al die aandacht en al dat glimlachen)
U vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heb je een detailfoto van de armband met jouw ring? Ik ben er wel nieuwsgierig naar
Heb je ook een foto van Tobias die het zat was?![]()
Waar gaan jullie nu op reis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |