eens!quote:Op maandag 17 september 2007 21:58 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Zo vind ik het ook het leukst,heerlijk relax gewoon jezelf zijn![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 20:25 schreef pluisje het volgende:
En tja, op de trouwdag liep Rick vooral met zijn handen in zijn zakken, was Tobias zijn dwarse zelf, en stond ik het grootste deel van de tijd lief te glimlachen
Ja heb ik ook hoor,eigenlijk kan het maar geregeld zijn dan hoef ik me daar ook niet meer druk over te maken! (niet dat dat nu wel moet maar ik doe het stiekum toch)quote:Op donderdag 20 september 2007 10:56 schreef draculettetje het volgende:
nee ik ook niet, wel van alles in optie staan, toch word ik er ook wel eens moe van....
Jeujquote:Op donderdag 20 september 2007 19:44 schreef Fannetje het volgende:
Wij moeten ook nog 7 maanden, maar hebben zo'n beetje alles al geregeld. Ik moet zeggen dat dat wel een prettig gevoel is... qua belangrijke dingen moeten we nu alleen nog de trouwkleding regelen, maar daarvoor staan al verschillende afspraken op de planning.
Overigens kregen we vandaag een telefoontje van de juwelier; de ringen liggen klaar. Die gaan we dit weekend dus maar eens passen
Dat vroeg ik me ook af, maar iedereen zei dat je echt niet zonder kan. Wij hebben uiteindelijk mijn zwager gevraagd en die wilde het wel doenquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:16 schreef Pure-Poison het volgende:
Is een ceremoniemeester perse nodig? Wie moet ik daar nu weer voor vragen!?
En wat doed ie dan allemaal precies? (ja sorry heb er (nog)niet zo veel verstand van)quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:34 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, maar iedereen zei dat je echt niet zonder kan. Wij hebben uiteindelijk mijn zwager gevraagd en die wilde het wel doen
Klopt , mocht je dat soort dingen willen is het handig dat iemand een beetje een planning kan makenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:36 schreef Fannetje het volgende:
Maar jullie hadden dan ook geen feest.
Een ceremoniemeester is sowieso al handig om evt. aan door te geven wie er een "stukje" wil doen op je bruiloft.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:32 schreef draculettetje het volgende:
Het kan dus zijn dat de ceremoniemeester wat van het feest mist omdat hij / zij vanalles aan het regelen is.
Mijn man en ik hebben alles zelf geregeld. Geen ceremoniemeester of niets. En ik heb zelfs nooit het gevoel gehad dat ik hem of haar gemist heb.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:36 schreef GI het volgende:
Een ceremoniemeester hebben is gewoon ontzettend handig. Het haalt veel stress bij je weg en het zorgt ervoor dat je dag fijner verloopt.
Wij hadden er zelfs een duo-baan van gemaakt. Beide moeders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |