abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53262871
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:58 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Zo vind ik het ook het leukst,heerlijk relax gewoon jezelf zijn
eens!

jeetje las ook van iemand die in 30 min de jurk had uitgekozen! Ik zou willen dat ik dat kon!
Ik ben ook nogal een muts daarin. Wil ook vooral wat praktisch, moet er toch rekening mee houden veel te moeten zitten (dan wel of niet in de rolstoel) en tussen door ook echt moet rusten.

qua slaaplocatie voor fam etc snap ik wel, twijfel daar nog over, maar er is bijna overal wel een hotel te vinden gelukkig
pi_53263137
Ik bedoelde het niet slecht. Ik vind het juist wel gezellig ogen, zo die foto's. En inderdaad, als er een kind in de buurt is, krijg je de foto's niet veel statiger denk ik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 18 september 2007 @ 08:48:17 #278
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_53263218
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:25 schreef pluisje het volgende:
En tja, op de trouwdag liep Rick vooral met zijn handen in zijn zakken, was Tobias zijn dwarse zelf, en stond ik het grootste deel van de tijd lief te glimlachen
pi_53264489
ow ja en ik vond bij prinses mode wel mooie jurken maar weet niet wat je zoekt, veel traditioneel geloof ik, amar ze zijn flink uitgebreid dus of ze dan ook meer in hun collectie hebben?
  donderdag 20 september 2007 @ 10:12:58 #280
2347 deff
..until the reaper sings
pi_53320872
Gisteravond afspraak gehad met de fotograaf.
Kost wat en dan heb je ook nix (althans 100fotos in verschillende maten en een fotograaf voor 9uurtjes over de vloer + alle fotos die hij maakt op dvd(s) ).

Groot plus punt voor ons is dat hij erg goed met kids overweg scheen te kunnen (en daar verwachten we er nogal veel van).
Het is de zelfde fotograaf die bij de bruiloft van mijn zwager en zijn vrouw de foto's heeft gemaakt.
Daar was onze oudste zoon (6jaar) bruidsjonker en waar die normaal gesproken helemaal niets van fotograven/poseren voor foto's moet hebben deed hij gewoon alles wat deze meneer hem vroeg.
Dit heeft niet alleen als resultaat gehad dat er hele mooie foto's van de bruiloft zijn maar ook gelijk in een supermooie plaat van onze zoon(tjes).

magoe
de echt grote dingen zijn nu wel geregeld
Auto's
Fotograaf..
Locatie voor de foto's

nu is het verder op een kwestie van op het gemkat de kleding/presentjes/ringen regelen..

08-08-08 here we come!
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
pi_53321255
pffff dat heb ik allemaal echt nog niet geregeld! al ben ik wel eindelijk uit de uitnodiging!
pi_53321380
Ik heb nog helemaal niks echt geregeld eigenlijk..
Nog wel een paar adresjes van collega's gehad waar we eventueel ons feest kunnen houden.
01-08-2008
pi_53321917
nee ik ook niet, wel van alles in optie staan, toch word ik er ook wel eens moe van....
  donderdag 20 september 2007 @ 13:41:21 #284
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53326210
Wij hebben nu al heel veel geregeld....

- trouwlocatie (oud kerkje)
- feestlocatie (50 meter vanaf trouwlocatie)
- auto ( wilde een nieuwe Rols, maar is toch een oude geworden)
- getuigen en ceremoniemeester(s)
- fotograaf
- videograaf
- muziek (dj)
- trouwjurk
- trouwringen
- uitnodigingen (liggen klaar om verstuurd te worden)

Wat we nog moeten:
- een pak voor mij (volgende week een keer kijken)
- bruidstaart (weten wel al wat we ongeveer willen)
- bloemen (bruidsboeket en corsages, maar hangt ook af van mijn pak)
- zondag eerste dansles...

Dus het komt allemaal goed zoals het nu lijkt, maar ja we zijn dan ookal sinds januari bezig...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_53330533
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:56 schreef draculettetje het volgende:
nee ik ook niet, wel van alles in optie staan, toch word ik er ook wel eens moe van....
Ja heb ik ook hoor,eigenlijk kan het maar geregeld zijn dan hoef ik me daar ook niet meer druk over te maken! (niet dat dat nu wel moet maar ik doe het stiekum toch)
01-08-2008
pi_53335637
Ik heb trouwens mijn getuige al gevraagd en ceremoniemeester dat wel
en soms maak ik me druk en soms niet, vandaag bij schoonmoeder geweest en halve middag over bruiloft gehad en ja dan heb ik weer genoeg stof om over na te denken
pi_53336228
Wij moeten ook nog 7 maanden, maar hebben zo'n beetje alles al geregeld. Ik moet zeggen dat dat wel een prettig gevoel is... qua belangrijke dingen moeten we nu alleen nog de trouwkleding regelen, maar daarvoor staan al verschillende afspraken op de planning.

Overigens kregen we vandaag een telefoontje van de juwelier; de ringen liggen klaar. Die gaan we dit weekend dus maar eens passen
pi_53348036
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:44 schreef Fannetje het volgende:
Wij moeten ook nog 7 maanden, maar hebben zo'n beetje alles al geregeld. Ik moet zeggen dat dat wel een prettig gevoel is... qua belangrijke dingen moeten we nu alleen nog de trouwkleding regelen, maar daarvoor staan al verschillende afspraken op de planning.

Overigens kregen we vandaag een telefoontje van de juwelier; de ringen liggen klaar. Die gaan we dit weekend dus maar eens passen
Jeuj veel plezier met passen!
wij moeten nog een maand of 9 / 10 en er staat wel vanzelf op papier of in mn hoofd, eerst maar de locatie en die wordt komende week beslist
pi_53349883
Ik heb ook al 1 getuige,mijn broer heb ik ook niet over na hoeven denken,over mijn 2e getuige kom ik maar niet uit,ik heb er een paar in gedachten.Mijn vriend vraagt zijn zus en waarschijnlijk zijn beste vriend.
Is een ceremoniemeester perse nodig? Wie moet ik daar nu weer voor vragen!?
01-08-2008
pi_53350067
Zo, nog exact één week voor ons! Ik ben blij dat wij alles op één locatie doen want de weersverwachtingen voor volgende week zijn om te huilen!

En Pure-Poison, wij hebben ook geen ceremoniemeester!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_53350588
ha ha is ook niet nodig maar ik vond het wel leuk om te vragen bovendien vind ik het ook wel makkelijk omdat ik zelf niet zo mobiel ben!

Spannend bianca nog een weekje! idd jammer van de weersverwachting, maar zal de pret vast niet drukken!
pi_53356718
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:16 schreef Pure-Poison het volgende:
Is een ceremoniemeester perse nodig? Wie moet ik daar nu weer voor vragen!?
Dat vroeg ik me ook af, maar iedereen zei dat je echt niet zonder kan. Wij hebben uiteindelijk mijn zwager gevraagd en die wilde het wel doen
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:36:23 #293
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_53356779
Een ceremoniemeester hebben is gewoon ontzettend handig. Het haalt veel stress bij je weg en het zorgt ervoor dat je dag fijner verloopt.

Wij hadden er zelfs een duo-baan van gemaakt. Beide moeders.
pi_53357939
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:34 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af, maar iedereen zei dat je echt niet zonder kan. Wij hebben uiteindelijk mijn zwager gevraagd en die wilde het wel doen
En wat doed ie dan allemaal precies? (ja sorry heb er (nog)niet zo veel verstand van)
01-08-2008
pi_53357976
ik heb het niet gemist. Mijn broer(tje) heeft wat kleine dingetjes geregeld en voor de rest hadden we alles zelf gewoon prima gestructureerd geregeld en heb ik me dan ook geen moment druk gemaakt om iets.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_53358336
Maar jullie hadden dan ook geen feest.

Een ceremoniemeester is sowieso al handig om evt. aan door te geven wie er een "stukje" wil doen op je bruiloft. Verder regelt 'ie allerlei dingen, zoals dat de gasten op de juiste tijd op de juiste plaats zijn evt. betalingen aan allerlei mensen, dat de bedankjes niet vergeten worden.. dat iedereen in het receptieboek schrijft.
pi_53358466
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:36 schreef Fannetje het volgende:
Maar jullie hadden dan ook geen feest.

Een ceremoniemeester is sowieso al handig om evt. aan door te geven wie er een "stukje" wil doen op je bruiloft.
Klopt , mocht je dat soort dingen willen is het handig dat iemand een beetje een planning kan maken
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_53359870
wat betreft het vragen van een ceremonie meester gaan er verschillende verhalen
het ligt aan wat jezelf van zo'n persoon verwacht en hoe " vervelend" mensen zijn om op het laatst op de avond zelf nog door te geven wat ze willen.
Het kan dus zijn dat de ceremoniemeester wat van het feest mist omdat hij / zij vanalles aan het regelen is.

Hier een linkje:
http://www.trouwen-bruiloft.nl/ceremoniemeester.htm
pi_53360441
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:32 schreef draculettetje het volgende:
Het kan dus zijn dat de ceremoniemeester wat van het feest mist omdat hij / zij vanalles aan het regelen is.

De andere optie (als je geen ceremoniemeester hebt) is dat je zélf wat van het feest mist...
.
pi_53375905
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:36 schreef GI het volgende:
Een ceremoniemeester hebben is gewoon ontzettend handig. Het haalt veel stress bij je weg en het zorgt ervoor dat je dag fijner verloopt.

Wij hadden er zelfs een duo-baan van gemaakt. Beide moeders.
Mijn man en ik hebben alles zelf geregeld. Geen ceremoniemeester of niets. En ik heb zelfs nooit het gevoel gehad dat ik hem of haar gemist heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')