ik heb het als signature gehadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:21 schreef Iblis het volgende:
Bloem. (Iets staat me bij dat ik deze in de voorgaande topics al gezien heb, hetzij als opmerking, hetzij als vraag.)
Nee, maar er is nog een user hier met Romeinse cijfers in zijn username en ik haal jullie nog wel eens door elkaarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:09 schreef LXIV het volgende:
Ja, ben je dat nu alweer vergeten?
Maar dat mogen jullie lekker niet, hahaha!quote:Resultaten 1 - 10 van circa 13.100 voor arme dwaas theologie (0,09 seconden)
Dan sluit het boek vast niet aan bij mijn belevingswereld.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:12 schreef LXIV het volgende:
Goed dan.
Het is geen quote uit een boek, maar zeer herkenbaar voor wie het betreffende boek gelezen heeft.
Iblis zal het -denk ik- in één oogopslag herkennen.
Maar toch zeer zeker wel van gehoord, denk ik!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:21 schreef Viking84 het volgende:
Nu google ik lekker mee...
Ah, is dat het.
Had ik inderdaad nooit geraden, nee.
Goed zo Lien, hef je vuist maar!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:29 schreef Lienekien het volgende:
Anders laat ik per ongeluk wel het antwoord vallen. Dat ik gegoogeld heb.
De Mariken zal toch wel eerder zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:28 schreef Viking84 het volgende:
En was Mariken van Nieumeghen niet in zekere zin een variant op dit boek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |