leugens !quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:24 schreef WyriHaximus het volgende:
http://youtube.com/watch?v=2NJHb0PGA7M voor de gene die hem nog niet gezien hebben.
Lol plaats je een howto film online hoe je onder stormwind kan komen krijg je een comment dat het zo overduidelijk fake is omdat het lage kwaliteit is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
vliegen, leuk.....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Erhm ja goeie. Ach wij zijn er tenminste achter dat je niet te ver der lucht in moet omdat het anders goed fout gaat.
[..]
Het is trollen in het nederlands en troll's in het engels
.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Zelf heb ik ze het liefst helemaal naakt maar je kan niet alles hebben
.)
[..]
MODS (aanpassen van dingen ja), addons (toevoegen van dingen) niet. Simpel gezegt dan
.
Ik was net op Thotbot aan het kijken, en ik kwam niet verder dan een kleine 50..quote:
Haha er zijn er echt wel veel meer dan 50 hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik was net op Thotbot aan het kijken, en ik kwam niet verder dan een kleine 50..
maar misschien was dat omdat ik mage heb geselecteerd ofzo..
Jja jij wint ik moet me meer in de lore gaan verdiepenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:47 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
vliegen, leuk.....het was noodzaak anders was ik niet trollen aan het jagen in outland (andere horde trouwens ook
![]()
)
owja:
[afbeelding]![]()
ach intresse he, en wowwiki is je beste vriend er in.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Jja jij wint ik moet me meer in de lore gaan verdiepen![]()
![]()
.)Van mij had het niet gehoeven
. Al hoewel ik altijd wel dubbel lig als ik er weer 1 zie
.
Yeah weet ik maar vind de tijd niet echt. Misschien moet ik maar een hele klap uitprinten en smorgens in de bus gaan lezenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:07 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
ach intresse he, en wowwiki is je beste vriend er in.
En dubbel ligen... met een zwaard tussen je ribben?
owja live verslag net met ptr een gnome gemold
uhm... waar moet ik klikken er voor. heb een tauren op pve en een kabouter warrior ook op pve.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yeah weet ik maar vind de tijd niet echt. Misschien moet ik maar een hele klap uitprinten en smorgens in de bus gaan lezen. Nee dan komt er zon ding op je afrennen met een octopusbaard heel serieus en dat ziet er gewoon grappig uit
.
Woei de voicechat algetest?, heb een mic dus kan wel ff inloggen snel om te testen
.
Ik heb alliance op PvE en Horde op PvP dus zeg maarquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:40 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
uhm... waar moet ik klikken er voor. heb een tauren op pve en een kabouter warrior ook op pve.
Maar ik wil best ff testen hoor![]()
bombok : koetje boe, en alliance heb ik nog niet gerenamed, wil eerst naar outland om te vliegen,quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik heb alliance op PvE en Horde op PvP dus zeg maar. Ow en met naam er bij dat maakt het makkelijk
.
Ben nu online op Wyrihaximus op PvP als hordequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:54 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
bombok : koetje boe, en alliance heb ik nog niet gerenamed, wil eerst naar outland om te vliegen,
hoop items eiglijk te veel, kanniet kiezen wat het beste is. maar gewoon wat aankloten, en het komt wel weer op zijn pootjes terecht.
edit: na het eten zal ik ff kijken, spam jou naam dan ook ff, dan doe ik dat ook zo![]()
BE PUSSY!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:34 schreef koffiegast het volgende:
keek toevallig op wowforums weer eens, vond ik dit:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=450665421&sid=1&pageNo=2
hoorde ook iets over heroes en deathknight
Aye have funquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:56 schreef vogelkooi het volgende:
Dat testen gaat niet meer lukken, trollenvriend. ga zo stappen.
Schop tonks maar wakker.
Link?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:10 schreef viezerdt het volgende:
Woei, net op het WoW forum met een blue post confirmed gezien: in volgende patch season 1 arena gear met honor points kopen. Dat word dus sparen jongens
gzquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:44 schreef Koentje3 het volgende:
ding 65
Ontspannen op level 70? Er is echt zo enorm veel te doen nog, had er echt geen behoefte aan (en nog steeds niet).quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:03 schreef glremme het volgende:
Ik had heel erg in het begin van lvl 70 dat ik zin had om een alt te maken en te lvlen, hebben meer mensen dit gehad? Kon niet 'ontspannen' en wou alleen maar verder lvlen.
zou ik wel graag willen zien een soort duel wield maar dan met gunsquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:43 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik mag ze wel bij blizzard krijg ik een extra gun van ze![]()
[[url=http://crossroads.wyrihaximus.net/08.11.07.21.35.16.jpg]afbeelding][/URL]
Het was ook een bug waardoor me mainhand item model in me gun item model veranderde. Gebeurde net nadat ik bij de jet fighter liep te kutten daar (A10 tank buster) die net buiten beeld staatquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zou ik wel graag willen zien een soort duel wield maar dan met guns![]()
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=305511689&pageNo=1&sid=1#6quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Aye have fun.
* WyriHaximus spanks tonks with a whip
[..]
Link?
Dankjequote:Op zondag 12 augustus 2007 10:42 schreef viezerdt het volgende:
[..]
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=305511689&pageNo=1&sid=1#6
No problemo senîorquote:
gzquote:
Ja snap ook dat dat 90s moet zijn, maar vond het wel grappig..quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:00 schreef vogelkooi het volgende:
Moet 90s zijn denk ik.
Uhh, zo weinig silk op ah, hier (aerie peak) staat het 2 pagina's vol.
Zo zag ik gister in de Trade channel ook iemand die zo'n lvl 29 epic dagger (een bekende; ben de naam even kwijt) voor 350 G aanbood, tot veel commentaar van anderen die het ook lazenquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
gz
Hier ding 42.. kging ff wat stacks silk cloth op AH gooien, volgens mij heeft iemand een foutje gemaakt:
[afbeelding]
Goede taktiek, zo doe ik het ookquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:05 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik check dan ook altijd eerst wat anderen voor prijzen hanteren op de AH, waarna ik er zelf iets onder ga zitten en de buy-out wat hoger maak dan bij anderen, werkt best goed![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:20 schreef viezerdt het volgende:
[..]
No problemo senîor![]()
, me pally is nu lvl 33
. Wel heerlijk hoe vreselijk irritant je bent voor andere
, ben trouwens nog geen 1x dood gegaan door mobjes vanaf lvl 18 ofzo
. Vandaag en gister beetje pvpen om alvast wat plate gear te krijgen. De belt en boots uit AB en de bracers uit WSG. Misschien dat ik hetzelfde ga doen voor die van lvl 48 en later voor als ik lvl 60 ding, zoveel werk is het niet
.
Hmmm uit RFK toch? Daar kan je leuk onder komenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:21 schreef _evenstar_ het volgende:
bedoel je shadowfang? is een imba twink dagger
![]()
Meh daar weet ik nog geen iets voor misschien maar eens gaan doen. BOE zeker? Eens kijken hoeduur dat ding bij mij op de server is en maar eens gaan farmenquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:10 schreef tonks het volgende:
Shadowfang komt uit shadowfangkeepen is level 19. en 350g op veel servers.
Ik heb geen fuck nu aan geldquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:18 schreef tonks het volgende:
Maarja als je wilt twinken dan wil je twinken en dan moet je ook de beste items hebben, en voor een level 70 is 350 niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |