Nee, je hebt daar immers al antwoord en bovendien gaat dat over nieuwswaarde van/voor FP-berichten. Niet over dat de FP structureel die bubbel intact wil laten oid. Een discussie over of iets wel of niet nieuwswaardig voor de FP is is aan de FP-crew, je kan met ze mailen als je wil, maar een topic in deze strekking heeft geen zin.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:56 schreef pberends het volgende:
"FOK!ker te dom om hypotheekmarkt te snappen"
Kan deze ook niet naar BNW? Ik vind dat dit topic zeker bestaansrecht heeft. Ik vind de discussie wat te moeilijk ja of nee op de Frontpage een heel relevante is.
Ja, gaan we ook nog inhoudelijk op het onderwerp in? Of kom je niet verder dan wat gebash?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:46 schreef Aoristus het volgende:
Ik heb 'm ook gezien, en ik geef Pberends gelijk, de Frontpage bestaat voornamelijk uit een verzameling grazende weidedieren
Maar al te graag, jullie celebnieuws is vaak 5 tot 14 dagen oud, da's geneens nieuws meer,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, gaan we ook nog inhoudelijk op het onderwerp in? Of kom je niet verder dan wat gebash?
Ik spreek je tegen dat FOK!nieuws alleen nieuws brengt wat ongeveer veertien dagen oud is. Wat ik toe wil geven is dat FOK! meer luchtig nieuws brengt. Daar staat FOK! om bekend. En ja, niet alles wat een submitter inbrengt zal worden geplaatst.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:20 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Maar al te graag, jullie celebnieuws is vaak 5 tot 14 dagen oud, da's geneens nieuws meer,
it's all in english, does it take you guys five to fourteen days to translate a couple of words!?
Buiten dat worden mainstream berichten als Onderzoek naar leugens Pentagon over '11/9'
stelselmatig geweerd, ook nieuwstopics in NWS met mainstream-nieuws door mij zijn
een aantal keer naar TRU verbannen in het verleden.
Dus ja, met al die oude troep lijkt het er haast wel op, buiten dat vinden veel mensen dat soort
nieuws leuk om te lezen en fok.nl moet ook traffic opleveren, ik zit liever op shoutwire en digg wat nieuws betreft, als Fok! je main source of information is is het erg met je gesteld.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef BaajGuardian het volgende:
And another one bites the dust (vertaling: wordt weggemoffeld in een bar gelezen subforum)
Tijd voor jou om reclame te maken voor dit topic en subforum?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef BaajGuardian het volgende:
And another one bites the dust (vertaling: wordt weggemoffeld in een bar gelezen subforum)
Kijk dit subforum is geniaal voor discussie hoor, maar als je een purpose er mee hebt kom je er niet ver mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef Petre het volgende:
[..]
Tijd voor jou om reclame te maken voor dit topic en subforum?
In de OP staat anders een stelling die perfect in BNW past, daar reageer ik ook op. Wanneer jij dat ook doet, kan een leuke discussie ontstaan. Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kijk dit subforum is geniaal voor discussie hoor, maar als je een purpose er mee hebt kom je er niet ver mee.
Dit soort berichten horen in nws en op de fp zelf, want het is juist de informatie die belangrijk is.
Maar het word hier juist ingemoffeld omdat het niet aan de norm van de voorafgestelde filters voldoet.
En let het enkel een gespreksonderwerp door ingewijden die er verder niks méér aan hebben dan ze al hadden/wisten.
Ik zeg niet dat jullie in opdracht van de Amerikaanse elite handelen, maar dat ze een pretty damn good job doen om de mensen dom te houden, iets wat de Amerikaanse elite graag wil.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:50 schreef Petre het volgende:
Maar TS, welke aanwijzingen zie jij dat de FP door Amerikaanse elite gestuurd wordt?
Het is een niet-bewezen stelling waar ik verder weinig mee kan op de FP. En dit subforum is daarvoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kijk dit subforum is geniaal voor discussie hoor, maar als je een purpose er mee hebt kom je er niet ver mee.
Dit soort berichten horen in nws en op de fp zelf, want het is juist de informatie die belangrijk is.
Maar het word hier juist ingemoffeld omdat het niet aan de norm van de voorafgestelde filters voldoet.
En let het enkel een gespreksonderwerp door ingewijden die er verder niks méér aan hebben dan ze al hadden/wisten.
Volgens mij gaat die op voor alle mensen die zich maar aan één nieuwsbron vastklampen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:24 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik bedoelde overigens "is het erg met je nieuwskennis gesteld."
de leuke discussie is het probleem, dit is iets dat iedereen beseffen moet, dit is niet iets waar entertainment uit te trekken is. En het wegmoffelen reduceerd het tot enkel gespreksstof voor een select al op de hoogte zijnd clubje mensen, het educateerd niemand verder, daarom moet dit juist in nws en op de fp, maar nee, op nws en de fp zien we hoevaak paris hilton geneukt heeft, en dat britney haar kop scheert, en dat is nu juist het hele punt, de amerikaanse showmachine pompt dit soort bullshit de wereld in, en alle frontpages nemen dit over, niet alleen fok. Het is pulp fictie dat is wat het is. En dat is de beeldvorming van de wereld van vandaag, gebakken lucht. Devolutie aan het werkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:05 schreef Petre het volgende:
[..]
In de OP staat anders een stelling die perfect in BNW past, daar reageer ik ook op. Wanneer jij dat ook doet, kan een leuke discussie ontstaan. Ik zie het probleem niet.
Alles past in bnw, dat is het punt niet.quote:Verder wil ik geen verdere offt-topic discussie over de plaats van dit topic hier zien. Het past in BNW, klaar.
Je leest het verkeerd, zoals ik hierboven al zei is de amerikaanse media niet de baas van de fp, maar keild het wel showtroep de wereld in en geeft daar dan de classificatie "belangrijk" aan. Kijk maar naar hoe bijvoorbeeld fox of zelfs cnn dit soort nieuws brengt alsof het "newsalert!" waardig is.quote:Maar ik zou wel willen weten waarom de FP een verlengstuk zou zijn van amerikaanse media. Ik merk er zelf eerlijk gezegd weinig van, maar wie weet.. misschien ben ik al geïndoctrineerd door de Amerikaanse elite?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |