abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52200504
Ik zat deze docu te bekijken en als je even doorzapt naar 1:37.56

Het gaat over het belabberde onderwijssysteem in Amerika. Het is expres belabberd, omdat de Amerikaanse overheid cq elite helemaal niet wil dat de Amerikaanse jeugd belezen raakt, nadenkt en vragen stelt, maar gewoon als een domme koe in de lijn gaat staan en niet moeilijk doet. Want anders kom je in de weg te staan van de belangrijke elite en hun plannen.

Vandaar de enorme stortvloed aan "domme entertainment", zoals hiphop/pop muziek, drugs, alcohol, pretparken, televisieshows, films, gephotoshopte magazines, games enzovoorts.

Maar als ik naar de FP kijkt zie ik precies hetzelfde. Debiele berichten over Paris Hilton en Lindsay Lohan, de meest hersenloze columns van Danny en SunChaser, andere onzinberichten en bullshit prijsvragen waar je bullshit kan winnen.

Stelling: Frontpage is een verlengstuk van de Amerikaanse elite
pi_52200658
Zeitgeist Movie

Niet alles geloven wat ze zeggen....
Powered by Janetje®
pi_52201659
Ik zal eens kijken of ze je in BNW willen
pi_52201745
Opgeschoond en schopje BNW
bye
pi_52201956
"FOK!ker te dom om hypotheekmarkt te snappen"

Kan deze ook niet naar BNW? Ik vind dat dit topic zeker bestaansrecht heeft. Ik vind de discussie wat te moeilijk ja of nee op de Frontpage een heel relevante is.
pi_52202070
Heeft weinig met Amerika specifiek te maken, alles is ingesteld om het volk dom en rustig te houden: religie, televisie, tijdschrijften, onderwijs, etc.

Geef het volk brood en spelen...
pi_52202076
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:56 schreef pberends het volgende:
"FOK!ker te dom om hypotheekmarkt te snappen"

Kan deze ook niet naar BNW? Ik vind dat dit topic zeker bestaansrecht heeft. Ik vind de discussie wat te moeilijk ja of nee op de Frontpage een heel relevante is.
Nee, je hebt daar immers al antwoord en bovendien gaat dat over nieuwswaarde van/voor FP-berichten. Niet over dat de FP structureel die bubbel intact wil laten oid. Een discussie over of iets wel of niet nieuwswaardig voor de FP is is aan de FP-crew, je kan met ze mailen als je wil, maar een topic in deze strekking heeft geen zin.

En nu genoeg offtopic, je weet BNW/FB en FB/FP-topic voor fouten wel te vinden verder meen ik .
bye
  woensdag 8 augustus 2007 @ 17:46:37 #8
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52203236
Ik heb 'm ook gezien, en ik geef Pberends gelijk, de Frontpage bestaat voornamelijk uit een verzameling grazende weidedieren
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_52203708
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:46 schreef Aoristus het volgende:
Ik heb 'm ook gezien, en ik geef Pberends gelijk, de Frontpage bestaat voornamelijk uit een verzameling grazende weidedieren
Ja, gaan we ook nog inhoudelijk op het onderwerp in? Of kom je niet verder dan wat gebash?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52207742
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 18:05 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, gaan we ook nog inhoudelijk op het onderwerp in? Of kom je niet verder dan wat gebash?
Maar al te graag, jullie celebnieuws is vaak 5 tot 14 dagen oud, da's geneens nieuws meer,
it's all in english, does it take you guys five to fourteen days to translate a couple of words!?
Buiten dat worden mainstream berichten als Onderzoek naar leugens Pentagon over '11/9'
stelselmatig geweerd, ook nieuwstopics in NWS met mainstream-nieuws door mij zijn
een aantal keer naar TRU verbannen in het verleden.

Dus ja, met al die oude troep lijkt het er haast wel op, buiten dat vinden veel mensen dat soort
nieuws leuk om te lezen en fok.nl moet ook traffic opleveren, ik zit liever op shoutwire en digg wat nieuws betreft, als Fok! je main source of information is is het erg met je gesteld.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_52208955
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:20 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

Maar al te graag, jullie celebnieuws is vaak 5 tot 14 dagen oud, da's geneens nieuws meer,
it's all in english, does it take you guys five to fourteen days to translate a couple of words!?
Buiten dat worden mainstream berichten als Onderzoek naar leugens Pentagon over '11/9'
stelselmatig geweerd, ook nieuwstopics in NWS met mainstream-nieuws door mij zijn
een aantal keer naar TRU verbannen in het verleden.

Dus ja, met al die oude troep lijkt het er haast wel op, buiten dat vinden veel mensen dat soort
nieuws leuk om te lezen en fok.nl moet ook traffic opleveren, ik zit liever op shoutwire en digg wat nieuws betreft, als Fok! je main source of information is is het erg met je gesteld.
Ik spreek je tegen dat FOK!nieuws alleen nieuws brengt wat ongeveer veertien dagen oud is. Wat ik toe wil geven is dat FOK! meer luchtig nieuws brengt. Daar staat FOK! om bekend. En ja, niet alles wat een submitter inbrengt zal worden geplaatst.

Bepaalde onderwerpen in NWS (wat weer heel anders is dan de FP.) worden soms onderwerpen naar een bepaalde plek gestraald omdat deze gewoon beter daar passen. Die plek is niets minder of niets meer, maar zo komt het nieuwe.....nieuws...weer in de picture en kan daar verder gepraat worden over de verhalen of onderzoeken die nog gaande zijn over een bepaald onderwerp.

Soms is het gewoonweg egoïstisch om een bepaald onderwerp langer vast te houden in NWS terwijl in bijvoorbeeld BNW men misschien smacht naar dat onderwerp.....Ik doe maar een gokje. Dus dat NWS onderwerpen doorstromen is totaal niet nieuw en het topic is er ook niet minder om.

Dat dikgedrukte? Komt op mij meer over alsof je eigenlijk boos bent dat je topics of submits niet zijn blijven staan op de plek waar je het van verwachtte. De FP is voornamelijk luchtig nieuws, met inderdaad ook wat zwaarder nieuws. Bij het forum ligt dat weer anders, maar dat komt ook omdat het forum meerdere discussieplekken heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 08-08-2007 23:18:11 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_52212700
Maar TS, welke aanwijzingen zie jij dat de FP door Amerikaanse elite gestuurd wordt?
bye
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:55:37 #13
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52212881
And another one bites the dust (vertaling: wordt weggemoffeld in een bar gelezen subforum)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_52213088
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef BaajGuardian het volgende:
And another one bites the dust (vertaling: wordt weggemoffeld in een bar gelezen subforum)
pi_52213716
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Tijd voor jou om reclame te maken voor dit topic en subforum?
bye
  woensdag 8 augustus 2007 @ 23:40:29 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52214590
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef Petre het volgende:

[..]

Tijd voor jou om reclame te maken voor dit topic en subforum?
Kijk dit subforum is geniaal voor discussie hoor, maar als je een purpose er mee hebt kom je er niet ver mee.
Dit soort berichten horen in nws en op de fp zelf, want het is juist de informatie die belangrijk is.
Maar het word hier juist ingemoffeld omdat het niet aan de norm van de voorafgestelde filters voldoet.
En let het enkel een gespreksonderwerp door ingewijden die er verder niks méér aan hebben dan ze al hadden/wisten.
pi_52215498
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Kijk dit subforum is geniaal voor discussie hoor, maar als je een purpose er mee hebt kom je er niet ver mee.
Dit soort berichten horen in nws en op de fp zelf, want het is juist de informatie die belangrijk is.
Maar het word hier juist ingemoffeld omdat het niet aan de norm van de voorafgestelde filters voldoet.
En let het enkel een gespreksonderwerp door ingewijden die er verder niks méér aan hebben dan ze al hadden/wisten.
In de OP staat anders een stelling die perfect in BNW past, daar reageer ik ook op. Wanneer jij dat ook doet, kan een leuke discussie ontstaan. Ik zie het probleem niet.

Verder wil ik geen verdere offt-topic discussie over de plaats van dit topic hier zien. Het past in BNW, klaar.

Maar ik zou wel willen weten waarom de FP een verlengstuk zou zijn van amerikaanse media. Ik merk er zelf eerlijk gezegd weinig van, maar wie weet.. misschien ben ik al geïndoctrineerd door de Amerikaanse elite?

[ Bericht 5% gewijzigd door Petre op 09-08-2007 00:24:27 ]
bye
pi_52216014
Dat dikgedrukte heeft niets met boos zijn te maken hoor, gewoon een nuchtere opmerking.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_52216107
Frontpage verlengstuk van Amerikaanse elite - niet mee eens

Ik bedoelde overigens "is het erg met je nieuwskennis gesteld."

[ Bericht 39% gewijzigd door TaLoN.NL op 09-08-2007 07:37:59 ]
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_52220927
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:50 schreef Petre het volgende:
Maar TS, welke aanwijzingen zie jij dat de FP door Amerikaanse elite gestuurd wordt?
Ik zeg niet dat jullie in opdracht van de Amerikaanse elite handelen, maar dat ze een pretty damn good job doen om de mensen dom te houden, iets wat de Amerikaanse elite graag wil.
pi_52221023
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het is een niet-bewezen stelling waar ik verder weinig mee kan op de FP. En dit subforum is daarvoor.

Dus ik zie het probleem niet.

Om maar eens ontopic te reageren:

Volgens mij zijn wij Nederlanders mondig genoeg. Dus dat 'dom houden' is niet meer dan een complottheorie naar mijn idee.
pi_52221036
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 00:24 schreef TaLoN.NL het volgende:

Ik bedoelde overigens "is het erg met je nieuwskennis gesteld."
Volgens mij gaat die op voor alle mensen die zich maar aan één nieuwsbron vastklampen.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:27:03 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52222680
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 00:05 schreef Petre het volgende:

[..]

In de OP staat anders een stelling die perfect in BNW past, daar reageer ik ook op. Wanneer jij dat ook doet, kan een leuke discussie ontstaan. Ik zie het probleem niet.
de leuke discussie is het probleem, dit is iets dat iedereen beseffen moet, dit is niet iets waar entertainment uit te trekken is. En het wegmoffelen reduceerd het tot enkel gespreksstof voor een select al op de hoogte zijnd clubje mensen, het educateerd niemand verder, daarom moet dit juist in nws en op de fp, maar nee, op nws en de fp zien we hoevaak paris hilton geneukt heeft, en dat britney haar kop scheert, en dat is nu juist het hele punt, de amerikaanse showmachine pompt dit soort bullshit de wereld in, en alle frontpages nemen dit over, niet alleen fok. Het is pulp fictie dat is wat het is. En dat is de beeldvorming van de wereld van vandaag, gebakken lucht. Devolutie aan het werk
quote:
Verder wil ik geen verdere offt-topic discussie over de plaats van dit topic hier zien. Het past in BNW, klaar.
Alles past in bnw, dat is het punt niet.
quote:
Maar ik zou wel willen weten waarom de FP een verlengstuk zou zijn van amerikaanse media. Ik merk er zelf eerlijk gezegd weinig van, maar wie weet.. misschien ben ik al geïndoctrineerd door de Amerikaanse elite?
Je leest het verkeerd, zoals ik hierboven al zei is de amerikaanse media niet de baas van de fp, maar keild het wel showtroep de wereld in en geeft daar dan de classificatie "belangrijk" aan. Kijk maar naar hoe bijvoorbeeld fox of zelfs cnn dit soort nieuws brengt alsof het "newsalert!" waardig is.

Zelfs een nieuwslezeres wilde een tijdje terug haar item niet doen, live.
Dat ging toen over paris hilton, maar ze werd gewoon weggemoffeld en toch kwam dat domme paris nieuws op de voorgrond ipv een irak verslag.

Alle front pages worden gebombardeerd met pulp, met beknopte hersendodende nepwerelden.
Mensen die voor 99% zijn gemaakt zijn belangrijker dan wat authentiek is.
De wereldproblematiek doet onder juist om het volk bezig en dom te houden, om het volk te kunnen distantieren van waar de zelfbenoemde verlichten mee bezig zijn. Mafiapraktijken en onderdrukking van al het menselijke.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:31:57 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52222822
Tenslotte word uiteindelijk al het nieuws door elk zichzelf serieus nemende nieuwssite afgenomen van de grote media. "Alternatief nieuws? Dat is niet serieus te nemen, wat de media zegt is waar en belangrijk de rest is speculatie." Zo denkt het gros erover.

De fok nieuwsposters kunnen zoveel hun eigen mening en alteratie eraan toevoegen wat ze willen het blijft een kettingreactie van het nieuws gefilterd en uitgebracht door de elite van de media wereld.
En dat zeteld zich op het moment inderdaad in de bedrijfen op amerikaanse grond.

Daarmee heeft de TS van dit topic feitelijk gelijk en hoort dit topic eigenlijk prioriteit te staan, vooral boven de showbizzpulp.
pi_52233703
Owja FP-Mods, eat this: van de week Zeitgeist op de voorpagina van geenstijl,
en vandaag laten ze zien dat de NS een stel gestapo's zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door TaLoN.NL op 09-08-2007 17:38:45 ]
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')