Bron?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:48 schreef sjimz het volgende:
KJH zal waarschijnlijk niet meespelen om de JC schaal.
In het voordeel van psv waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat de 4 weg en je hebt de uitslag denk ik.
lekker belangrijk..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
In het voordeel van psv waarschijnlijk.
Ja want ik verlies niet graag met 1-4 van psv. Ongeacht of het nou voor de fruit schaal is of niet...quote:
nee, verliezen is fijnquote:
Dan hebben we iig weer een schaalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, verliezen is fijn. Leuk voor het moraal aan beide zijden ook.
Prutsprijs of niet, een Ajacied wil altijd winnen en zeker van PSV/F'noord....
Mwah, dan hebben we iig gewonnen van PSV.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan hebben we iig weer een schaal
Kijk eens boven jequote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:32 schreef Riro het volgende:
Iemand een idee van de tussenstand in praag?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:32 schreef Riro het volgende:
Iemand een idee van de tussenstand in praag?
Edit: 0-0 dus
Nee nog meer blessures krijgen bij je basis spelers en dan de champions league weer missen dat is fijn voor het moraal..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, verliezen is fijn. Leuk voor het moraal aan beide zijden ook.
Prutsprijs of niet, een Ajacied wil altijd winnen en zeker van PSV/F'noord....
?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Edit..
Kreeg een berichtje op msn van een maat van mij, dat Wesley voor 5 seizoenen naar Real gaat, maar was een hoax.. gelukkigquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:48 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Als je nog eens iemand een hartaanval wilt bezorgen.. ik zal er zijn![]()
Waar kun je dat zien?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:53 schreef Jnk18 het volgende:
zilina - praag nog steeds 0-0
Jawel, dat ze uit dode spelsituaties niet zo gevaarlijk zijn zoals Kopenhagenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik luister het via de radio en in de Tsjechische chat volg ik het. Schiet niet echt op. Ongeveer 9.000 toeschouwers.
1 goal van Zilina is dodelijk.
Corner-verhouding is wel 9-1 in het voordeel van Slavia, maar dat zegt niets.
Ajax vind ik bij corners nou ook niet geweldig uitblinken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:08 schreef jna het volgende:
[..]
Jawel, dat ze uit dode spelsituaties niet zo gevaarlijk zijn zoals Kopenhagen![]()
Ze worden voor Joden uitgemaakt, maar ze hebben er geen affiniteit mee zoals bij Ajax.quote:Throughout the league, Slavia Praha faces chants of "Jude Slavia," a nonsensical anti-Jewish epithet. Slavia has no historical connection to Judaism.
Yup. Schijtzooi. Ze moeten gewoon scoren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:13 schreef Jnk18 het volgende:
was die vorige wedstrijd ook 0-0? dus verleningen als het 0-0 blijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |