Slavia is pas om kwart voor 9quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:15 schreef Jnk18 het volgende:
hoelaat zijn vandaag die 2e kwalificatie rondes van de cl voorronde?
Nee want hij heeft die schorsing al in de playoffs uitgezeten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Als de kaarten van de bekertoernooi ook meetellen is Gabri dus ook geschorst.
Idd ja, dus slaat die regel helemaal nergens op. Al zal dat dan wel weer gelden omdat het direct rood was, maar dan nog.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee want hij heeft die schorsing al in de playoffs uitgezeten.
En Collin danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:43 schreef kevin6188 het volgende:
Waren tussen de 40.000 en 45.000 mensen vanmiddag in de ArenA, best veel voor zo'n weinig zeggende open dag en zonder overdreven spectaculaire aankopen.
Oh ja, dat klopt. Met al die kaarten van hem is een vergissing mogelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee want hij heeft die schorsing al in de playoffs uitgezeten.
Was trouwens live te zien op SopCastquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:48 schreef Messenga het volgende:
De A1 lukt het wel...
Ajax A1 speelt gelijk tegen Arsenal
woensdag 08 augustus, door SV, Amsterdam, 16:45u, Ajax Showtime
Op het felbegeerde toernooi in Maleisie heeft Ajax A1 de eerste wedstrijd gelijk gespeeld. De Amsterdammers bleven tegen Arsenal steken op 0-0.
Christian Supusepa werd van het veld gestuurd met een rode kaart na een opstootje. De wedstrijd was vanmiddag te volgen via de channels van het programma Sopcast.
Poulegenoten AC-Milan en Flamengo speelden gelijk (1-1). Daardoor staat iedereen op gelijke hoogte in de poule na de eerste speelronde. Meer is te zien op de website van het toernooi.
gewoon verkeerde berichtgeving natuurlijk
Dat staat ook gewoon in dat berichtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Was trouwens live te zien op SopCast.
huh die kerel is toch voor lange tijd geblesseerd geraakt? Of hebben ze hem nu alweer opgepoetst?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:58 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Geweldig trouwens om de passes van Daley Blind te zien. Hij had nog haast van 40 meter raak geschoten ook!
Omgquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat staat ook gewoon in dat bericht![]()
Dat word dus 5-4-1 spelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:48 schreef sjimz het volgende:
KJH zal waarschijnlijk niet meespelen om de JC schaal.
Laat de 4 weg en je hebt de uitslag denk ikquote:
Bron?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:48 schreef sjimz het volgende:
KJH zal waarschijnlijk niet meespelen om de JC schaal.
In het voordeel van psv waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat de 4 weg en je hebt de uitslag denk ik.
lekker belangrijk..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
In het voordeel van psv waarschijnlijk.
Ja want ik verlies niet graag met 1-4 van psv. Ongeacht of het nou voor de fruit schaal is of niet...quote:
nee, verliezen is fijnquote:
Dan hebben we iig weer een schaalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, verliezen is fijn. Leuk voor het moraal aan beide zijden ook.
Prutsprijs of niet, een Ajacied wil altijd winnen en zeker van PSV/F'noord....
Mwah, dan hebben we iig gewonnen van PSV.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan hebben we iig weer een schaal
Kijk eens boven jequote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:32 schreef Riro het volgende:
Iemand een idee van de tussenstand in praag?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:32 schreef Riro het volgende:
Iemand een idee van de tussenstand in praag?
Edit: 0-0 dus
Nee nog meer blessures krijgen bij je basis spelers en dan de champions league weer missen dat is fijn voor het moraal..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, verliezen is fijn. Leuk voor het moraal aan beide zijden ook.
Prutsprijs of niet, een Ajacied wil altijd winnen en zeker van PSV/F'noord....
?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Edit..
Kreeg een berichtje op msn van een maat van mij, dat Wesley voor 5 seizoenen naar Real gaat, maar was een hoax.. gelukkigquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:48 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Als je nog eens iemand een hartaanval wilt bezorgen.. ik zal er zijn![]()
Waar kun je dat zien?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:53 schreef Jnk18 het volgende:
zilina - praag nog steeds 0-0
Jawel, dat ze uit dode spelsituaties niet zo gevaarlijk zijn zoals Kopenhagenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik luister het via de radio en in de Tsjechische chat volg ik het. Schiet niet echt op. Ongeveer 9.000 toeschouwers.
1 goal van Zilina is dodelijk.
Corner-verhouding is wel 9-1 in het voordeel van Slavia, maar dat zegt niets.
Ajax vind ik bij corners nou ook niet geweldig uitblinken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:08 schreef jna het volgende:
[..]
Jawel, dat ze uit dode spelsituaties niet zo gevaarlijk zijn zoals Kopenhagen![]()
Ze worden voor Joden uitgemaakt, maar ze hebben er geen affiniteit mee zoals bij Ajax.quote:Throughout the league, Slavia Praha faces chants of "Jude Slavia," a nonsensical anti-Jewish epithet. Slavia has no historical connection to Judaism.
Yup. Schijtzooi. Ze moeten gewoon scoren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:13 schreef Jnk18 het volgende:
was die vorige wedstrijd ook 0-0? dus verleningen als het 0-0 blijft?
Iemand enig idee wanneer ze de volgende wedstrijden moeten, en of die ook te zien zijn via sopcast?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:48 schreef Messenga het volgende:
De A1 lukt het wel...
Ajax A1 speelt gelijk tegen Arsenal
woensdag 08 augustus, door SV, Amsterdam, 16:45u, Ajax Showtime
Op het felbegeerde toernooi in Maleisie heeft Ajax A1 de eerste wedstrijd gelijk gespeeld. De Amsterdammers bleven tegen Arsenal steken op 0-0.
Christian Supusepa werd van het veld gestuurd met een rode kaart na een opstootje. De wedstrijd was vanmiddag te volgen via de channels van het programma Sopcast.
Poulegenoten AC-Milan en Flamengo speelden gelijk (1-1). Daardoor staat iedereen op gelijke hoogte in de poule na de eerste speelronde. Meer is te zien op de website van het toernooi.
gewoon verkeerde berichtgeving natuurlijk
Vind ze allebei wel redelijk gelijkwaardig ja. Maar liever Slavia.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:20 schreef BB-boy het volgende:
Kwalitatief maakt het blijkbaar niet uit wie er doorgaat.
thanksquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[Champions League] Seizoen 2007/2008
Beter misschien om daar te lullen over de wedstrijd.
Ik heb tentamens danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef jna het volgende:
En iedereen kan boeken voor Praag. Slavia wint
Nee, raakt aan onze kant niet uitverkocht en dus kun je met cc etc ook kaartje kopen (als ze dat niet verandert hebben tenminste dit seizoen).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:41 schreef De_Brandweer het volgende:
Je kan zeker alleen naar die wedstrijd als je een uitkaart hebt?
waarom zou dat nodig zijn terwijl je wel 1 fitte spits hebtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Wordt er vandaag nog een nieuwe speler aangekondigd of hoe zit dat?
Zou kunnen, we hebben weer 23,5 uur te gaanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Wordt er vandaag nog een nieuwe speler aangekondigd of hoe zit dat?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zou kunnen, we hebben weer 23,5 uur te gaan
Goedzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:42 schreef venomsnake het volgende:
Bron rond Groningen meld dat Groningen de zaak Suarez gewonnen heeft. Zal morgen bekend worden gemaakt.
Goed nieuws! Mocht zo zijn natuurlijk...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:42 schreef venomsnake het volgende:
Bron rond Groningen meld dat Groningen de zaak Suarez gewonnen heeft. Zal morgen bekend worden gemaakt.
Ouderwets weer naar de Vijverberg! Geweldige aanwinst natuurlijk voor de Eredivisie, Graafschap hoort daar gewoon!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vetjes! Dit jaar voor het eerst een uitkaart.. en ga proberen kaarten te halen voor de Graafschap!
Hopen dat t lukt..
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:42 schreef venomsnake het volgende:
Dat je het hier eerder meldt, dan in je eigen topic.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:42 schreef venomsnake het volgende:
nee hoor, had het eerder in het grunn topic gemeld. beter kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:48 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat je het hier eerder meldt, dan in je eigen topic.![]()
Heeft venomsnake een geheel topic voor zichzelf? Wat een luxe!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:48 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat je het hier eerder meldt, dan in je eigen topic.![]()
Sorry, maar ik kan het niet vinden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
nee hoor, had het eerder in het grunn topic gemeld. beter kijken.![]()
[Centraal] FC Groningen deel #41: Suarez kost 9,5 miljoen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:52 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan het niet vinden.
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Hij gedraagt zich ten minste altijd netjes in ons topic.
Ok, welterusten dan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:52 schreef patrickt37 het volgende:
ps: ik zeik niet op venomsnake
ik ben benieuwd.. wordt mijn eerste uitwedstrijd..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:44 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ouderwets weer naar de Vijverberg! Geweldige aanwinst natuurlijk voor de Eredivisie, Graafschap hoort daar gewoon!
[afbeelding]
Of bedoel je deze vermelding:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
nee hoor, had het eerder in het grunn topic gemeld. beter kijken.![]()
Wel een iets andere omschrijvingquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:31 schreef venomsnake het volgende:
Morgen zal hoogstwaarschijnlijk bekend worden of Berg wel of niet naar Groningen komt.
Hij is nu naar zijn familie terug om het te bespreken. In Groningen ligt een 5 jarig contract voor hem klaar aldus Zweedse pers.
En morgen zal bekend worden dat Groningen de zaak Suarez heeft gewonnen.![]()
Vraag is wat we dan met Suarez gaan doen en hoe hij zal reageren.
Zou me niets verbazen als Ajax alsnog de jackpot voor hem gaat betalen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:54 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wel een iets andere omschrijving
Ach, onbelangrijk feit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Andere woordkeuze, maar er staat precies hetzelfde.
ja, maar dan stort je neer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
AMS - PRA - AMS
Czech Airlines (97,00 EUR + 80,45 EUR) 177,45 EUR
212 uiteindelijk geworden, want er komen nog wat boekingskosten en shit bij.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
AMS - PRA - AMS
Czech Airlines (97,00 EUR + 80,45 EUR) 177,45 EUR
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:42 schreef venomsnake het volgende:
rustig rustig.. Het is een betrouwbare bron, maar misschien zit hij er deze keer wel naast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |