Die 1 miljoen vanaf ryanair.com zullen ook vooral vanaf Londen zijn, gok ikquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:10 schreef Thetallguy het volgende:
Nederlandse site zegt alleen maar 75,000 seats vanaf ¤10,-
1p tarieven zouden wel mooi zijn, jammer dat ik net in Barcelona zit als het ingaat
Ach, kom net terg uit Italie (Forli) voor zaken, gevlogen vanuit Charleroi voor een prijs inclusief CC. Tax, bagage etc .van in totaal 73 Euro.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:23 schreef ElizabethR het volgende:
Ryanair kan heel goedkoop zijn. Maar heeft vanuit Nederland wel hogere belastingen en toeslagen dan vanuit Charleroi. Scheelt echt veel. Verder moet je opletten dat je geen reisverzekering neemt (uitvinken) anders kost je dat nog eens 14,50 p.p. En per koffer mag je rekenen op 12 euro heen, en 12 euro terug aan bagagetoeslag. Reken dan nog een creditcard toeslag erbij van 5 euro pp. En dan ben je er ongeveer wel.
Je kunt het treffen dat je tweemaal een webfare vlucht hebt van 0,01 cent, maar met de toeslagen en alles kom je nog vlot op 163 euro uit.
Verder hoef je bij Ryanair geen luxe te verwachten. Je mag zelf naar het vliegtuig lopen en de trap opklimmen en het is 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt' qua plaatsen.
Vanmiddag al es ff geprobeerd, maar was toen ook idd rukquote:Op maandag 25 februari 2008 19:14 schreef El_jefe07 het volgende:
Site ligt wel een beetje heel erg plat he, op dit moment?
Iemand die verder kan gaan dan het bekijken van de tarieven?
Kan er niets over vinden nog, op de nieuwssites. Vreemd..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.l1.nl/L1NWS/_r(...)e/1_1013/_pid/links4
Morgen dient het kort geding van diverse maatschappijen en luchthavens tegen de staat vanwege de voorgenomen ecotax. Ben benieuwd wat daar uit komt...
Het staat wel op luchtvaartnieuws.nl of op de telegraaf website.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan er niets over vinden nog, op de nieuwssites. Vreemd..
Als mensen dankzij deze schaamteloze graai-tax ook daadwerkelijk minder gaan vliegen, wél ja.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:35 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Het staat wel op luchtvaartnieuws.nl of op de telegraaf website.
Ik ben bang dat de vliegbelasting wel mag, (ze noemen het al geen milieubelasting meer), omdat ze ook al reeds een andere belasting heffen, alleen hoop ik dat de uitkomst is dat ook de transitpassagiers belast moeten worden, dan zal deze belasting aanmerkelijk minder gaan worden in verband met de concurrentiepositie.
Ryanair heeft natuurlijk gelijk dat een point-to-point airline door deze maatregel veel zwaarder getroffen wordt dan KLM met zijn 50%+ aan transferpassagiers per vlucht.
Het ligt er ook aan of jij wel in te checken bagage meeneemt, want dat telt lekker op aangezien je dan ook verplicht aan de balie in moet checken. (wat ook weer een toeslag is)quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:52 schreef Leep het volgende:
Ik was helemaal blij met mijn goedkope ryanair tickets maar als ik zo kijk heb ik relatief nog best veel betaald. maarja pech, het is alsnog 1/10 van wat je bij een andere luchtvaart maatschappij betaald
Voor wat ik kan vinden op verschillende sites, is het vergelijkbaar (RYR heeft, volgens die sites, 2 tot 4 cm extra)quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:46 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Ik ga binnenkort vliegen met ryanair naar stockholm, maar ben benieuwd naar de beenruimte in de vliegtuigen. heb tot nu toe alleen maar gevlogen met transavia, maar dat vond ik met mijn 2.16 mtr toch vrij krap(bij de nooduitgang!)![]()
Iemand die kan zeggen of ze meer/minder/net zo veel ruimte hebben?
jawij gaan een week dus we hebben idd maar iets meer dan alleen handbagage genomen. Zekere voor het onzekere meerquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:01 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan of jij wel in te checken bagage meeneemt, want dat telt lekker op aangezien je dan ook verplicht aan de balie in moet checken. (wat ook weer een toeslag is)
En als je wat eerder aan boord wil (meer kans om plekken naast elkaar te vinden), betaal je ook een toeslag als je niet on-line in kunt checken.
Ik vond dit gedoe wel geinig uitzien op de site.
Daar kom je dan idd niet onderuit. Zouden wij ook gedaan hebben als we langer zouden zijn gegaan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:36 schreef Leep het volgende:
[..]
jawij gaan een week dus we hebben idd maar iets meer dan alleen handbagage genomen. Zekere voor het onzekere meer
Online inchecken, bij de achterste deur instappen en bij de nooduitgang gaan zitten danquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:46 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Ik ga binnenkort vliegen met ryanair naar stockholm, maar ben benieuwd naar de beenruimte in de vliegtuigen. heb tot nu toe alleen maar gevlogen met transavia, maar dat vond ik met mijn 2.16 mtr toch vrij krap(bij de nooduitgang!)![]()
Iemand die kan zeggen of ze meer/minder/net zo veel ruimte hebben?
creditcard, volgens mij niks andersquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef Fargo het volgende:
Welke betalingsmogelijkheden heb je via de Ryanair site? Ik kan het niet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |