Wat had jij dan verwacht?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:57 schreef Bernard0s het volgende:
Kovolainen dus toch naar McLaren. Ik had het niet verwacht. Ben benieuwd wat hij kan bij McLaren komend seizoen. Wel een mooi duo, Lewis en Heiki. Allebei jong, wild en onervaren. Wordt weer leuk.
Jos Verstappen natuurlijkquote:
Ik had verwacht dat Rosberg naar McLaren zou gaan ondanks papa Rosberg die dat niet wou. Ik had ook heel stiekem gehoopt op een comeback van Schumi, maar dan bij McLaren, daar was ff sprake van. Maar oke, dat is niet realistisch. Ik vind Heiki wel een goede coureur, maar ik vind niet dat hij zich al bewezen heeft.. Ik denk daarom dat McLaren volgens jaar iets zal terugzakken, het zal een investering in de toekomst zijn om met zulke jonge coureurs te rijden.quote:
Lees het Fia rapport http://www.fia.com/public/mclaren.pdf en zie dat ze wisten dat ze een 'mole' hadden en die actief gebruikten om de auto snel aan te passen. Ze hebben nieuwe onderdelen aangekocht en uitgeprobeerd op basis van de Ferrari info. How low can you go...quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er is niet meer informatie (bewezen) gebruikt, maar de informatie was bij meer mensen dan initieel gedacht in bezit. En om elke schijn te vermijden dat die informatie gebruikt wordt, is de ontwikkeling op alle onderdelen waarvan informatie in bezit was stopgezet.
Dat er meer mensen wisten van die informatie is niet door eigen onderzoek, maar door het FIA onderzoek naar voren gekomen en daarvoor verontschuldigd McLaren zich.
De informatie van het McLaren statement en de brief wordt overal verdraaid weergegeven. Lees het daadwerkelijke statement en brief en je ziet dat zij niet zeggen dat deze informatie ook daadwerkelijk gebruikt wordt op de 2007 en 2008 auto.
Daar is nooit of te nimmer sprake van geweest. Puur sensatie en media geilheid van een aantal onbetrouwbare websites. Niet meer en niet minder.quote:Ik had ook heel stiekem gehoopt op een comeback van Schumi, maar dan bij McLaren, daar was ff sprake van
Zeiden ze van Ross Brawn ookquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:09 schreef NED het volgende:
[..]
Daar is nooit of te nimmer sprake van geweest. Puur sensatie en media geilheid van een aantal onbetrouwbare websites. Niet meer en niet minder.
Geloofde jij nou werkelijk dat ALS Schumacher al een comeback zou maken dat hij dat dan bij McLaren zou doen!?![]()
!!!
Tuurlijk niet! Mocht ie ooit al een comeback maken dan is dat bij Ferrari en nergens anders
Maar Schumacher heeft gezegd dat de reden dat hij nooit voor McLaren is gaan rijden Ron Dennis is. En Brawn wilde juist weer in Engeland gaan werken, dus zo raar is de keuze voor Honda dan niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zeiden ze van Ross Brawn ook
Nog veel lager, zoals in het verleden met aan aantal teams is gebleken. Arrows maakte in 1978 een 100% kopie van de Shadow (en debuteerde ermee voordat Shadow de wagen op de baan bracht). Tyrrell werd in 1984 uit zowel het contructeurs- als rijderskampioenschap gehaald wegens illegale ballast in de auto, die tijdens het tanken werd toegevoegd (net zoals Honda met de dubbele benzinetank in 2005, waarmee ook Ferrari zou hebben gereden).quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:44 schreef voyeur het volgende:
[..]
Lees het Fia rapport http://www.fia.com/public/mclaren.pdf en zie dat ze wisten dat ze een 'mole' hadden en die actief gebruikten om de auto snel aan te passen. Ze hebben nieuwe onderdelen aangekocht en uitgeprobeerd op basis van de Ferrari info. How low can you go...
Dat ontken ik ook niet. Ik zeg alleen dat dit niet op de 2007 auto zat en (nog) niet op de 2008 auto. Al hebben ze er wel mee getest en hadden ze volgens de FIA de intentie om dit wel te gaan gebruiken. En om ervoor te zorgen dat het niet op de 2008 auto komt heeft McLaren de ontwikkeling op deze punten stopgezet.quote:Echt niet een kwestie van 'meer mensen wisten ervan', maar een duidelijke zaak van handelen op basis van je informant in het andere team en de auto van 2007 is getracht aan te passen en de 2008 al helemaal. DAAROM heeft McLaren de ontwikkeling van de auto op een aantal punten bevroren als verzoeningspoging naar Ferrari en de Fia en deze hebben daarmee ingestemd.
quote:Politie neemt auto en rijbewijs Hamilton in beslag
Uitgegeven: 18 december 2007 13:30
PARIJS - Formule-1-coureur Lewis Hamilton racet ook buiten het circuit met hoge snelheid over het asfalt. De Franse politie betrapte de Brit terwijl hij met 196 kilometer per uur over de snelweg raasde. Agenten namen het rijbewijs en de Mercedes van Hamilton in beslag. Ook kreeg de McLaren-rijder een boete van 600 euro.
“Hij was erg beleefd en werkte goed mee”, vertelde een woordvoerder van de politie dinsdag. Zijn rijbewijs krijgt de jonge coureur over een maand terug, de auto heeft hij inmiddels weer.
De 22-jarige Hamilton eindigde dit jaar in zijn debuutseizoen in de Formule 1 als tweede achter Kimi Raikkonen van Ferrari.
Een Mercedes CLKquote:Op woensdag 19 december 2007 16:59 schreef NED het volgende:
Ik vraag me af wat voor Merc dat geweest is.
Niet dat het zo speciaal is dat er maar een paar modellen 200km/u halen van Mercedes hoor, maar ik denk dattie na afgelopen seizoen toch best een dikke Ster heeft gekregen van zn werkgever.
Weet iemand daar wat van toevallig? Wellicht zit ik er ook helemaal naast hoor
Bronquote:he 22-year-old McLaren driver was caught doing 122mph (196kph) in a Mercedes CLK near the northern town of Laon, between Calais and Rheims, on Sunday. Police officers stopped Hamilton, detained his car, and fined him ¿600 (£430). They then banned him from driving for one month.
heel verstandig en maar snel definitief stoppen!quote:Ralf Schumacher neemt sabbatjaar
STUTTGART - De Duitse Formule 1-piloot Ralf Schumacher zou een sabbatjaar nemen. Dat hebben mensen uit zijn dichte omgeving gezegd aan het Duitse persagentschap DPA.
Het contract van de 32-jarige Duitser bij Toyota werd niet verlengd en een overstap naar Team Force India zag hij niet zitten. Andere teams toonden geen interesse in de broer van zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher.
Schumacher reed achtereenvolgens voor Jordan (1997-98), Williams (1999-2004) en Toyota (2005-07). Hij won 6 van de 180 GP's waarin hij startte en stond 27 keer op het podium.
Volgens waarnemers zou het sabbatjaar van de jongste Schumacher wel eens het einde van zijn carrière kunnen inluiden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |