abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 december 2007 @ 16:57:46 #226
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_55273266
Kovolainen dus toch naar McLaren. Ik had het niet verwacht. Ben benieuwd wat hij kan bij McLaren komend seizoen. Wel een mooi duo, Lewis en Heiki. Allebei jong, wild en onervaren. Wordt weer leuk.
pi_55273774
Fin McLaren

Vorig jaar met Alonso (sorry, ik heb gewoon iets tegen die gast..) vond ik er eerlijk gezegd even geen **ck aan, tel daarbij op het spionageschandaal (alsof de rest niet bij elkaar spioneert, maar afijn... er moest weer even een voorbeeld gesteld worden en dit bewijs lag voor het oprapen..)..

Met Heikki het nieuwe jaar in
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 14 december 2007 @ 17:39:47 #228
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_55274024
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:57 schreef Bernard0s het volgende:
Kovolainen dus toch naar McLaren. Ik had het niet verwacht. Ben benieuwd wat hij kan bij McLaren komend seizoen. Wel een mooi duo, Lewis en Heiki. Allebei jong, wild en onervaren. Wordt weer leuk.
Wat had jij dan verwacht?
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  vrijdag 14 december 2007 @ 19:42:21 #229
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_55276425
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 17:39 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Jos Verstappen natuurlijk
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  vrijdag 14 december 2007 @ 19:52:58 #230
179034 Bernard0s
pi_55276690
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 17:39 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ik had verwacht dat Rosberg naar McLaren zou gaan ondanks papa Rosberg die dat niet wou. Ik had ook heel stiekem gehoopt op een comeback van Schumi, maar dan bij McLaren, daar was ff sprake van. Maar oke, dat is niet realistisch. Ik vind Heiki wel een goede coureur, maar ik vind niet dat hij zich al bewezen heeft.. Ik denk daarom dat McLaren volgens jaar iets zal terugzakken, het zal een investering in de toekomst zijn om met zulke jonge coureurs te rijden.
  vrijdag 14 december 2007 @ 20:44:05 #231
798 voyeur
bemoeit zich
pi_55277922
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:14 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Er is niet meer informatie (bewezen) gebruikt, maar de informatie was bij meer mensen dan initieel gedacht in bezit. En om elke schijn te vermijden dat die informatie gebruikt wordt, is de ontwikkeling op alle onderdelen waarvan informatie in bezit was stopgezet.

Dat er meer mensen wisten van die informatie is niet door eigen onderzoek, maar door het FIA onderzoek naar voren gekomen en daarvoor verontschuldigd McLaren zich.

De informatie van het McLaren statement en de brief wordt overal verdraaid weergegeven. Lees het daadwerkelijke statement en brief en je ziet dat zij niet zeggen dat deze informatie ook daadwerkelijk gebruikt wordt op de 2007 en 2008 auto.
Lees het Fia rapport http://www.fia.com/public/mclaren.pdf en zie dat ze wisten dat ze een 'mole' hadden en die actief gebruikten om de auto snel aan te passen. Ze hebben nieuwe onderdelen aangekocht en uitgeprobeerd op basis van de Ferrari info. How low can you go...

Echt niet een kwestie van 'meer mensen wisten ervan', maar een duidelijke zaak van handelen op basis van je informant in het andere team en de auto van 2007 is getracht aan te passen en de 2008 al helemaal. DAAROM heeft McLaren de ontwikkeling van de auto op een aantal punten bevroren als verzoeningspoging naar Ferrari en de Fia en deze hebben daarmee ingestemd.
Here we are now, entertain us.
pi_55288144
quote:
Ik had ook heel stiekem gehoopt op een comeback van Schumi, maar dan bij McLaren, daar was ff sprake van
Daar is nooit of te nimmer sprake van geweest. Puur sensatie en media geilheid van een aantal onbetrouwbare websites. Niet meer en niet minder.

Geloofde jij nou werkelijk dat ALS Schumacher al een comeback zou maken dat hij dat dan bij McLaren zou doen!? !!!

Tuurlijk niet! Mocht ie ooit al een comeback maken dan is dat bij Ferrari en nergens anders
pi_55288561
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:09 schreef NED het volgende:

[..]

Daar is nooit of te nimmer sprake van geweest. Puur sensatie en media geilheid van een aantal onbetrouwbare websites. Niet meer en niet minder.

Geloofde jij nou werkelijk dat ALS Schumacher al een comeback zou maken dat hij dat dan bij McLaren zou doen!? !!!

Tuurlijk niet! Mocht ie ooit al een comeback maken dan is dat bij Ferrari en nergens anders
Zeiden ze van Ross Brawn ook
Calm down, please!
pi_55288728
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:30 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Zeiden ze van Ross Brawn ook
Maar Schumacher heeft gezegd dat de reden dat hij nooit voor McLaren is gaan rijden Ron Dennis is. En Brawn wilde juist weer in Engeland gaan werken, dus zo raar is de keuze voor Honda dan niet.
pi_55310952
Geen idee hoe betrouwbaar deze site is, maar Fisichella zou bij Force India getekend hebben.
pi_55310967
lol! Wat een afgang zeg.

Ik had mooi de eer aan mezelf gehouden als ik hem was
pi_55331853
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 20:44 schreef voyeur het volgende:

[..]

Lees het Fia rapport http://www.fia.com/public/mclaren.pdf en zie dat ze wisten dat ze een 'mole' hadden en die actief gebruikten om de auto snel aan te passen. Ze hebben nieuwe onderdelen aangekocht en uitgeprobeerd op basis van de Ferrari info. How low can you go...
Nog veel lager, zoals in het verleden met aan aantal teams is gebleken. Arrows maakte in 1978 een 100% kopie van de Shadow (en debuteerde ermee voordat Shadow de wagen op de baan bracht). Tyrrell werd in 1984 uit zowel het contructeurs- als rijderskampioenschap gehaald wegens illegale ballast in de auto, die tijdens het tanken werd toegevoegd (net zoals Honda met de dubbele benzinetank in 2005, waarmee ook Ferrari zou hebben gereden).
quote:
Echt niet een kwestie van 'meer mensen wisten ervan', maar een duidelijke zaak van handelen op basis van je informant in het andere team en de auto van 2007 is getracht aan te passen en de 2008 al helemaal. DAAROM heeft McLaren de ontwikkeling van de auto op een aantal punten bevroren als verzoeningspoging naar Ferrari en de Fia en deze hebben daarmee ingestemd.
Dat ontken ik ook niet. Ik zeg alleen dat dit niet op de 2007 auto zat en (nog) niet op de 2008 auto. Al hebben ze er wel mee getest en hadden ze volgens de FIA de intentie om dit wel te gaan gebruiken. En om ervoor te zorgen dat het niet op de 2008 auto komt heeft McLaren de ontwikkeling op deze punten stopgezet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 17 december 2007 @ 14:52:46 #238
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55337013
Het laagste wat ik ook gelezen heb komt echter weer op het conto van McLaren:

Met nog 1 race te gaan was McLaren van plan te gaan testen op het circuit waar de laatste race plaats zou hebben. Ferrari kreeg hier lucht van, en besloot ook te gaan. McLaren kreeg hier lucht van en besloot dat te boycotten. Ferrari instueerde telefonisch het transportbedirjf vanaf een telefooncel op het circuit. McLaren pleegde even later een telefoontje met hetzelfde transportbedrijf met de opdracht het transport nog even te laten wachten. Hierdoor zouden de Ferrari's niet meer op tijd op het circuit aankomen. McLaren won de titel.

Speelde af in de jaren 70 dacht ik.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_55383986
Dit verhaal ken ik niet, maar dat moet dan in 1974 zijn toen Fittipaldi (McLaren) in de laatste race zijn kampioenschap veilig stelde (de eerste voor McLaren) door als vierde te finishen, terwijl Reggazoni (Ferrari) en Scheckter (Tyrrel), beide nog kanshebbers voor de titel, in die race geen punten haalden.

Maar het kan nog lager.

In 1964 won Surtees (Ferrari) de titel doordat zijn teamgenoot Bandini de Lotus van Graham Hill van de baan ramde. Achteraf antwoordde de sportieve Hill op de vraag of Bandini het expres had gedaan (wat wel duidelijk was): "Welnee, die vent kan gewoon niet rijden", om hem vervolgens een schriftelijke rijvaardigheidscursus cadeau te doen.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_55384973
quote:
Politie neemt auto en rijbewijs Hamilton in beslag
Uitgegeven: 18 december 2007 13:30

PARIJS - Formule-1-coureur Lewis Hamilton racet ook buiten het circuit met hoge snelheid over het asfalt. De Franse politie betrapte de Brit terwijl hij met 196 kilometer per uur over de snelweg raasde. Agenten namen het rijbewijs en de Mercedes van Hamilton in beslag. Ook kreeg de McLaren-rijder een boete van 600 euro.

“Hij was erg beleefd en werkte goed mee”, vertelde een woordvoerder van de politie dinsdag. Zijn rijbewijs krijgt de jonge coureur over een maand terug, de auto heeft hij inmiddels weer.

De 22-jarige Hamilton eindigde dit jaar in zijn debuutseizoen in de Formule 1 als tweede achter Kimi Raikkonen van Ferrari.
pi_55391695
Ik vraag me af wat voor Merc dat geweest is.

Niet dat het zo speciaal is dat er maar een paar modellen 200km/u halen van Mercedes hoor, maar ik denk dattie na afgelopen seizoen toch best een dikke Ster heeft gekregen van zn werkgever.

Weet iemand daar wat van toevallig? Wellicht zit ik er ook helemaal naast hoor
  woensdag 19 december 2007 @ 17:01:34 #242
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_55391772
Ik denk dat zo ongeveer alle benzjes wel 200 halen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_55391891
Nouja, een A140 haalt maar 167km/u, dus ze zijn er zeker wel
  woensdag 19 december 2007 @ 17:06:56 #244
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_55391947
als ik na afloop van zo'n geweldig seizoen een A140 had gekregen had ik Ron Dennis anaal uit laten wonen door een kudde hitsige stieren
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_55408790
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:59 schreef NED het volgende:
Ik vraag me af wat voor Merc dat geweest is.

Niet dat het zo speciaal is dat er maar een paar modellen 200km/u halen van Mercedes hoor, maar ik denk dattie na afgelopen seizoen toch best een dikke Ster heeft gekregen van zn werkgever.

Weet iemand daar wat van toevallig? Wellicht zit ik er ook helemaal naast hoor
Een Mercedes CLK
quote:
he 22-year-old McLaren driver was caught doing 122mph (196kph) in a Mercedes CLK near the northern town of Laon, between Calais and Rheims, on Sunday. Police officers stopped Hamilton, detained his car, and fined him ¿600 (£430). They then banned him from driving for one month.
Bron
pi_55409433
Okay, geen A140 dus
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2007 @ 16:14:10 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55575127
quote:
Ralf Schumacher neemt sabbatjaar

STUTTGART - De Duitse Formule 1-piloot Ralf Schumacher zou een sabbatjaar nemen. Dat hebben mensen uit zijn dichte omgeving gezegd aan het Duitse persagentschap DPA.
Het contract van de 32-jarige Duitser bij Toyota werd niet verlengd en een overstap naar Team Force India zag hij niet zitten. Andere teams toonden geen interesse in de broer van zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher.

Schumacher reed achtereenvolgens voor Jordan (1997-98), Williams (1999-2004) en Toyota (2005-07). Hij won 6 van de 180 GP's waarin hij startte en stond 27 keer op het podium.

Volgens waarnemers zou het sabbatjaar van de jongste Schumacher wel eens het einde van zijn carrière kunnen inluiden.
heel verstandig en maar snel definitief stoppen!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 27 december 2007 @ 19:03:58 #248
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_55578992
Een kwestie van bye bye zwaai zwaai. Ik denk dat weinig mensen 'm zullen missen.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_56077755
Wordt RD nog ergens testrijder!?!?!?!!? De toekomst zal het uitwijzen en dan posten we het hier!!
pi_56077864
Da's een goeie, ik heb er niks meer over gehoord. Ik neem tenminste aan dat je Robert Doornbos bedoeld toch?

Voor zover ik weet zit hij wel nog altijd bij Red Bull, maar verder dan dat weet ik het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')