Goed punt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar uit het oogpuin van collectors items, liever een avantime.
Die heeft ook geen raamstijlen in het midden, als je de ramen naar beneden doet
Toffe wagen
Wat ik ook zo bijzonder vind is dat men steeds bezig is met hybride auto's. Alleen onbetaalbaar voor een normaal mens, zodat niemand zo'n tufding koopt. Ik zie nog steeds geen auto met de prijs van 10k en dan hybride. Wat voor iemand zoals ik al een aardig prijskaartje is. Nee, Priusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik niet.
En die is wel effe duurder dan een C4 he, niet echt vergelijkbaar
Maar, je hebt gelijk, het is best een prijzig karretje.
Alleen maar plaatjes van koffie plaatsenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:08 schreef eer-ik het volgende:
en daar alleen maar over koffie praten
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
een mondeo is echt geen amerikaanse bak hoor
ford sowieso niet meer, alleen Ford USA, maar dat is een compleet ander merk. (wel zelfde eigenaar though)
Rijd je een:
[afbeelding]
rij je een Ford.
Het hoofdkantoor zit in Londen, van Ford.
Mondeo wordt zelfs in Belgie gemaakt
Doet er niet toe... Ford associeer ik met de VS...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Mondeo is duits
Ford zit in Kölle jeweets
quote:[..]
Ik stond vanmorgen op en liep naar beneden. Zette een bakje senseo en smeerde twee boterhammetjes met kaas. So far, so good. Op een gegeven moment hoorde ik een renault twingo, voor op straat. Dus ik ff omdraaien en naar buiten kieken (zonder bril op). Zie ik daar voor onze deur een zwarte Twingo met schuifdak inparkeren, met EXACT dezelfde vijfsspaaksvelgen eronder die ik er tegenwoordig onder heb liggen. Ik zo van WTF![]()
. Mijn auto hoort ACHTEROM te staan
. Ik denk "het zal toch niet?
". Enfin. Bril opgezet en eens goed gekeken, bleek het een tweelingbroertje van de mijne te zijn
.
Nieuwigheid.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat ik ook zo bijzonder vind is dat men steeds bezig is met hybride auto's. Alleen onbetaalbaar voor een normaal mens, zodat niemand zo'n tufding koopt. Ik zie nog steeds geen auto met de prijs van 10k en dan hybride. Wat voor iemand zoals ik al een aardig prijskaartje is. Nee, Priusmet zijn 23~30k.
En dat terwijl 25k een heel fatsoenlijke prijs is (voor nederlandse begrippen) voor zulks een auto.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat ik ook zo bijzonder vind is dat men steeds bezig is met hybride auto's. Alleen onbetaalbaar voor een normaal mens, zodat niemand zo'n tufding koopt. Ik zie nog steeds geen auto met de prijs van 10k en dan hybride. Wat voor iemand zoals ik al een aardig prijskaartje is. Nee, Priusmet zijn 23~30k.
hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Alleen maar plaatjes van koffie plaatsen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:17 schreef covie het volgende:
ik ben gewoon druk!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik val hier kilo's af ik blijf heen en weer rennen poeh!
Ik heb een ford fiësta uit '94 en hij rijd als een tiet!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Doet er niet toe... Ford associeer ik met de VS...![]()
[..]
[afbeelding]
ik heb nog nooit een rijdende tiet gezien?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:19 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb een ford fiësta uit '94 en hij rijd als een tiet!![]()
![]()
Ja nu doe ik even 10 minuten niks en dan ga ik pauze houden en daarna kan ik er weer tegenaan.quote:
En hoe rijdt jouw tiet dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:19 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb een ford fiësta uit '94 en hij rijd als een tiet!![]()
![]()
Ik moet zeggen dat die auto er wel een beetje uitziet als mijn tiet op moment.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een rijdende tiet gezien?
Ik heb net een saucijzenbroodje op.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:17 schreef covie het volgende:
ik ben gewoon druk!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik val hier kilo's af ik blijf heen en weer rennen poeh!
Ah, ik moet dus even wachten. Hybride betekent ook minder brandstofverbruik (dus minder aan de pomp), dus ik ben voor. Dat milieu interesseert me geen hol, ik ben toch al dood als het echt misgaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:17 schreef eer-ik het volgende:
Verder komt citroen binnenkort wel met een hybride 9k auto, alsmede volkswagen, die ritueel gezien daar zo'n 2.5 a 3k boven gaat zitten.
Topless zonnen is zóó 1983.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:21 schreef covie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die auto er wel een beetje uitziet als mijn tiet op moment.
de auto is rood en sinds zondag is mijn tiet ook rood.
Keiharde SM ftw!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:21 schreef covie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:21 schreef covie het volgende:
[..]
citroentje komt volgens de berichten medio 2008.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ik moet dus even wachten. Hybride betekent ook minder brandstofverbruik (dus minder aan de pomp), dus ik ben voor. Dat milieu interesseert me geen hol, ik ben toch al dood als het echt misgaat.
Enig idee wanneer Citroentje komt?
Wat denk jij, beffen met zo'n snavelquote:
Hmm dan heb ik er weinig van gemerkt.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat denk jij, beffen met zo'n snavel
Ik heb straks veel 50km zones, dus dat zou schelen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
citroentje komt volgens de berichten medio 2008.
En nee, je bent met een hybride niet veel zuiniger dan met een normale auto, tenzij je echt superveel in de stad rijdt.
En vergeet niet dat je motor moet draaien om je accus (meer dan in een normale auto) op te laden.
Dus brandstofverbruik.
Toyota komt in 2009 met een auto met iets van 1257 accus erin, die je in het stopcontact kan prikken. Dáár heb je pas wat aan.
Hybride auto's
Kutonzin
Dat is echt vett lekkerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik heb taksi
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[..]
[..]
Wil je perse een nieuwe wagen hebben?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb straks veel 50km zones, dus dat zou schelen?
Nou ja, kan niet wachten tot medio 2008, 01/11/2007 moet er 1 staan. Of ik moet heel veel gaan hamsteren, dan kan ik een maandje proviand in slaan
Stuur ff een pak op!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik heb taksi
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ja, als je minder dan 50 kmpu rijdt, slaat je electromotor aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb straks veel 50km zones, dus dat zou schelen?
Nou ja, kan niet wachten tot medio 2008, 01/11/2007 moet er 1 staan. Of ik moet heel veel gaan hamsteren, dan kan ik een maandje proviand in slaan
Heel modernquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:26 schreef covie het volgende:
[..]
Topless zonnen is zoooooo 1983![]()
Dus ik heb gewoon 1 tiet afgedekt.
heb er maar 1 gekocht, blijf nog maar 1 dag hier dus dat moest wel voldoende zijn, dacht ik zo bij het kopenquote:
he dikkop, doe niet net alsof je slim bentquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, als je minder dan 50 kmpu rijdt, slaat je electromotor aan.
Aan de andere kant zit er geen 1,1 in een hybride auto, maar reken eerder op een 2.0 of een 2.5.
Geloof mij, je kunt beter een kleine auto met een lichte motor kopen (C1, smart - note: een smart verbruikt wel teringveel ondanks z'n lichte motor) dan een hybride auto. Je bent aan benzinekosten van een hybride auto met een 2.0/2.5 motor meer kwijt dan aan een kleine auto met een 1.0 of zelfs een 900cc motor.
Voor alsnog bestaan er geen kleine hybride auto's, omdat dat techniek daar niet inpast.
Keiharde gaysechs in de KSC...quote:
Mijn zelfgemaakte brood is altijd lekker. Wat kostte die sla?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:54 schreef Aarti het volgende:
danku
De lunch was niet zo denderen, de zalm was lekker maar de salade niet
en daaro?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
he dikkop, doe niet net alsof je slim bent
Ja, bij mij een mugquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
en ik ben alweer terug
bierik niet gezien maar er liep een spin in de douche, altijd gezelliger dan alleen![]()
¤ 2,75 geloof ik?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn zelfgemaakte brood is altijd lekker. Wat kostte die sla?
je kunt beter wat neutraals eten als je last hebt van je maag.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:59 schreef sararaats het volgende:
[afbeelding]
hoewel het oorlog in m'n maag is, zou ik toch graag een toastje eten
mag honing?
oh en koffie, njammie
Dat mag dan een goeie bak sla zijnquote:
het was een maaltijdsalade met een warmgerookte zalmmoot eropquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
2,75 voor sla?
Dik hard afgezet...
ah, ok, ja, dan kan het nog wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
het was een maaltijdsalade met een warmgerookte zalmmoot erop![]()
quote:
wat dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:07 schreef Frutsel het volgende:
negeerheid ten top weer hierro...
moet ik voor de pasta ook betalen dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vet duur voor slechte sla. Ik maak slechte sla voor 1 euro!
![]()
Goeie of slechte pasta?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
moet ik voor de pasta ook betalen dan?
wat brak.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even wat zaakjes in orde maken, mag nog niet beginnen aan het tweede jaar..![]()
brb
het feit dat je me dat vraagt, baart me zorgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeie of slechte pasta?
meen je dat nu?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je kunt beter wat neutraals eten als je last hebt van je maag.
Augurk ofzo
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
meen je dat nu?
naar het schijnt moet je pekelharing eten als je dronken bent
ik denk dat die augurk nog meer oorlog in m'n maag veroorzaakt
haha, nee tuurlijk meen ik dat niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
meen je dat nu?
naar het schijnt moet je pekelharing eten als je dronken bent
ik denk dat die augurk nog meer oorlog in m'n maag veroorzaakt
Slechte is goedkoper.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
het feit dat je me dat vraagt, baart me zorgen.
de BCC zelf..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Relaxed
Komt de BBC het zelf brengen, of de TNT?
goh, je weet het steeds verleidelijker te makenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Slechte is goedkoper.![]()
theequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet luisteren hoor, augurk is juist niet goed!
geen zure dingen en geen melk en zo
gewoon biscuitjes of zo met thee
ftw.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffie!
Mijn eten is iig beter dan slechte sla voor 2,75quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
goh, je weet het steeds verleidelijker te maken![]()
succesquote:
Neem meteen voor Aarti wat sla mee.quote:
0 reacties...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:02 schreef OA het volgende:
Zo. Nu ga ik ff weg. Spelbreker als ik ben.![]()
Rondje lopen, wellicht naar de markt en wat lekkers zoeken.![]()
Tofquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:35 schreef OA het volgende:
[..]
0 reacties...![]()
Dan reageer ik zelf maar!![]()
Weer terug dus!![]()
Whehequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:37 schreef OA het volgende:
Ik ben op de helft van m'n dubbele baan!![]()
Nog anderhalve week en ik kan echt weer fulltime fokken!![]()
Nu al?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof
Ik was ook ff druk bezig![]()
Tas inpakken enzo![]()
HFquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |