abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:41:08 #101
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_52480944
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik vind slaan wel lekker eigenlijk.
En ik geslagen worden. Date?

(Hoe kan ik dat nou niet gelezen hebben)
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_56351086
Wat een kk wijf, sommige vrouwen zijn echt karakter defect. Verleiden iedereen met hun lieve en onschuldige blik, en vervolgens naaien ze je een oor aan.
pi_56351603
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:42 schreef Yuvec het volgende:
Wat een kk wijf, sommige vrouwen zijn echt karakter defect. Verleiden iedereen met hun lieve en onschuldige blik, en vervolgens naaien ze je een oor aan.
Ik vraag me altijd af hoe je bij een topic uit augustus terecht komt en het vervolgens besluit te kicken
  zondag 27 januari 2008 @ 23:45:53 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_56352622
ik heb de hele op gelezen

hoe heb je 't zo lang met haar kunnen uithouden man.. echt, serieus.
Huilen dan.
pi_56353479
Michaelangelo2005,

ik heb je hele verhaal gelezen en wil je alleen even heel veel sterkte wensen met het verwerken hiervan. Een studiegenoot van me heeft een vergelijkbare relatie gehad, en ik heb gezien hoe moeilijk die het ermee had.

Overigens, om op je vraag terug te komen:
-nee, niet borderline (dan zie je ook om de paar minuten sterk wisselende stemmingen etc)
-ja, wel theatrale persoonlijkheidsstoornis.

edit: oeps, zie dat dit topic al een half jaar oud is. Alles inmiddels goed, TS?
pi_56357906
quote:
Op maandag 28 januari 2008 00:24 schreef anastomose het volgende:
Overigens, om op je vraag terug te komen:
-nee, niet borderline (dan zie je ook om de paar minuten sterk wisselende stemmingen etc)
-ja, wel theatrale persoonlijkheidsstoornis.
Ik moet ineens aan Britney Spears denken...

Kenmerken
• Infantiel
Gedragingen, die bij het kind normaal gevonden worden en bij de volwassene on(aan)gepast, zoals pruilen, kibbelen, verongelijkt doen, overgevoelig reageren, sterke affecten tonen n.a.v. kleine frustraties (bijv gekwetst, gekrenkt en verongelijkt op bed gaan liggen in een situatie die door gezonde rustig onder ogen kan worden gezien en worden opgelost).
• Egocentrisch
Zich werkelijk instellen op de ander, zich identificeren is onmogelijk; houden geen rekening met de ander, medemens is "leverancierer" van bevredigingen; staan in centrum van eigen aandacht; raken uitermate gefrustreerd als de ander "de show steelt"; onvermogen tot echte vriendschap.
• Onecht
Uiten van niet gevoelde gevoelens, bijv om erbij te horen om de aandacht te krijgen.
• Theatraal
Overdreven emotioneel vertoon, overdrijven in dramatiserende soms rnanipulerende verhalen
• Geldingsdrang
Voortdurend in middelpunt van belangstelling willen staan, indruk willen maken, meer willen lijken, (seksueel) provocerend gedrag.
pi_56359853
Of kort samengevat: aandachtshoer eerste klasse.
  maandag 28 januari 2008 @ 12:47:16 #108
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_56360052
Beter dat je er niets meer mee hebt, dat kind is echt een valkuil!

Get over it en ga door met je leven.
  maandag 28 januari 2008 @ 12:58:13 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56360262
quote:
Op zondag 27 januari 2008 23:01 schreef Xennia het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe je bij een topic uit augustus terecht komt en het vervolgens besluit te kicken
Hij herkent het: Ex-vriendin en familie niet goed bij hun hoofd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56439533
Je ex is idd gestoord ja!!.. Maar ik denk dat jij hier degene met een psychologische stoornis kom op jonge je zegt dat je over haar heen bent maar je leest haar mail je achtervolgt haar..
Je wil alles weten wat ze doet.. Sorry hoor maar wie probeert er nou bezit ze hebbe over wie.. Zielepoot..
Get over yourself & vergeet haar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')